Lobby

Bewertungen von Studio 6 Suites Madera, California - Yosemite

2 out of 5
Studio 6 Suites Madera, California - Yosemite
2095 West Kennedy Street, Madera, CA

Bewertungen

6,2
31 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
58 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
39 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
34 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

6,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear Daniel,Thank you for the positive rating. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future. Thank you for staying with us on this journey. We wish you safe travels and hope to see you again soon!Warm regards,Guest Experience Team,Studio 6 suites Madera.

2/10 – Ungenügend

Juan

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed made me itch. The floor was crusty with dirt. No iron, although the host did provide me one when I walked over to ask because there was a prop phone/ no lan line.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi JuanThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Dachel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Dachel, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Ismael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Ismael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

8/10 – Gut

Jason

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The motel was under reconstruction, and there was a lot of debris. The mattress was severely stained.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Jason,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Andrea

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly. And the pool was clean and felt amazing
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Robert

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an old derelict hotel property that a bunch of young people purchased for a song. They reinvest in exterior painting, so they can sell it in the future. The toilet handle could not be flushed without the entire toilet seat falling back down. The coffee maker in the room was circa 1974 it worked but was all plastic even the pot. There were only 6 guests staying there and yet their low-cost wireless internet would not even allow me to log in from my room: I had to log in downstairs in the office. The AC unit was so old that it would ice up on the bottom and would drip onto a few towels on top of the carpet. This is a mold generator for sure. Do yourself a favor and drive right on by this horrible place.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Johan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nice and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

2/10 – Ungenügend

Hector

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No ac unit working on cold mode.. the bathtub water not disense cold water..
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Karlton

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TV did not turn on for me and some of the towels shelves was loose
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Juliet

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Maria

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The only thing we liked was the air conditioning was excellent. The rooms need to be refurnished with new furniture and new carpeting. The outside of the hotel needs to be cleaned and painted.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Darnell

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Humberto

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Graciela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was clean and well organized. The staff had good customer service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Lou

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and nice, the website advertised morning breakfast, which the unit did not have. The pool was dirty, the room was clean, however, killed three roaches in the room. The one night we were there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Wendy

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overflowing trash cans on the property The bed in our room had the wrong size sheets! Too small. Leaves a lot to be desired…
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Cindy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Andres

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was super friendly and helpful, and the room felt very clean. Thank you.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Cynthia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s a decent stay if you’re looking for a place to sleep and shower only and not so much spend time in. Definitely a place for people who are ok with a stay that has the bare minimum and not luxurious.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von yogi am 30. Mai 2023
Apricate your comments Thank you and Have a nice day!

10/10 – Hervorragend

Erasmo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von YOGI am 4. Mai 2023
Thank you for your response appreciate sorry for the late response.

2/10 – Ungenügend

Ginger

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel did not except Expedia booking number
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Yogi am 18. Apr. 2023
Hello , you got service you stayed and your booking was excepted all was ok what's the problem!!!!

8/10 – Gut

Rene

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von YOGI am 27. Sept. 2022
Thank you so much for your review . Personally I do apologize for the delay in our reply.Thank you

2/10 – Ungenügend

carlos

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
old riped furnitureold duty blankets old riped carpet, we ask for no smoke room and this smell worse, i know i get what i pay for, but really change the stained riped furniture is disgusting
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Janet

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Centipede in room and some other bug. Carpet needs to be removed or replaced. Remodel recommended. Staff was nice. Bed was comfortable but pillows were not. It was quiet with heater unit turned off. Not sure I’d stay there a second time. Sorry.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von YOGI am 23. März 2022
SORRY FOR YOUR INCOVENCE AND THANK YOU FOR YOUR UPDATE WE BE BETTER

2/10 – Ungenügend

Berta

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Frederick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von yogi am 25. Okt. 2021
Thank you for your stay and thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Marcos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They were very nice even when I showed a bit late
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von yogi am 4. Okt. 2021
Thank you for your stay

8/10 – Gut

Carlos

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like how the air conditioning wasn't working in our room. It took me 3 times complaining to finally get moved to another room. Also I requested a non smoking room, but was somehow placed in a smoking room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von yogi am 21. Juni 2021
Thank you for staying with us .. We do apologies for your situation. we will try to make better next time. please next time let us know abouth the situation. Thank u gateway inn.

8/10 – Gut

Rondi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von yogi am 24. Juni 2021
Thank you .

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 24. Juni 2021
thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
About what I expected
It’s about what you would expect for a hotel next to the highway, but clean. No problems with check in. Parking was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 1. Juni 2021
Apricate your business Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay in..
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 1. Juni 2021
Apricate your business Thank you

2/10 – Ungenügend

Teresa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beware for extra charges
The room was very dark, I had to bring my own lamp just so I could see. I have a service dog,(yes a real 1) I was charged extra plus they kept my deposit cause they claim, since the dog was there extra cleaning had to be done. It only took them aprox. 15 minutes to clean the room. I seen bugs in the restroom and when u flushed the toilet there was a very loud high pitch sound coming from the toilet. Not good considering you had to flush 2-3 times just so it would go down. Not a happy place to be, and if your there to relax (as i was suppose to do) go somewhere else.When i asked about my deposit back he said he is refusing to give me a room cause thats his right. How refuse me b4 I stay & pay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von yogi am 13. Apr. 2021
Hello, Sorry you had a bad day All was expanded to you with the covid situation, We are very aware of local people abusing our rooms so next time you come please make sure you follow our guide lines or book some were you thing is comfortable.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von yogi am 13. Apr. 2021
Thank you!

8/10 – Gut

Yvette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von yogi am 22. Dez. 2020
thank you for your stay

10/10 – Hervorragend

Sabino

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von yogi am 7. Aug. 2020
Thank you

8/10 – Gut

KRISTEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Trip to Madera
Nice and quick stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von yogi am 7. Aug. 2020
Thank you

6/10 – Okay

Daisy

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von yogi am 14. Juli 2020
thank you

10/10 – Hervorragend

expedia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
luv u gateway
I love gateway inn they are always fast convienant and amazing they have good pricing compared to other hotels in madera and they are the cleaner hotel by far andthey are very friendly n quick....i enjoy staying here and will continue to book here n recommend gateway for anyone who travels to madera or needs a quick retret from annoying friends and family....thanks gateway
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

2/10 – Ungenügend

Luis

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Didnt even stay worar servixe
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von yogi am 14. Juli 2020
thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was in a safe quit location. Lots of food options within a mile circle and gas close by. A little out dated but not the worst I’ve seen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von yogi am 12. Mai 2020
Thank you for your stay

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von yogi am 16. März 2020
thank you for your stay

6/10 – Okay

Martin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von yogi am 16. März 2020
Thank you for your stay

8/10 – Gut

GordonJ, Woodland

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s simple with outdated furniture and the “feel” of a time gone by BUT it’s clean, safe, and inexpensive. I would stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von yogi am 28. Feb. 2020
Thank you for your stay. Appreciate your review will work on it Have a nice day

10/10 – Hervorragend

abel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von YOGI am 28. Dez. 2019
Thanks for your stay appreciate your feed back Have a nice day!

6/10 – Okay

Cindy

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von YOGI am 10. Dez. 2019
Thank you for your stay APPRECIATE YOUR REVIEW.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was ok for last minute find, not far from stores and fast food restaurants The place is old so don't be surprised it's not a 5 🌟 resort
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019
Antwort von yogi am 6. Dez. 2019
Thank you for your stay Have a nice day!