Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
31 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
31
58 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
58
43 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
43
39 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
39
34 von insgesamt 205 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
34
6,2/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
6,4/10
Ausstattung
5,8/10
Zustand der Unterkunft
6,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Daniel
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von GM am 20. Apr. 2024
Dear Daniel,Thank you for the positive rating. It was a pleasure to host you, and we look forward to having you back many more times in the future. Thank you for staying with us on this journey. We wish you safe travels and hope to see you again soon!Warm regards,Guest Experience Team,Studio 6 suites Madera.
2/10 – Ungenügend
Juan
Geschäftlich gereist
9. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed made me itch. The floor was crusty with dirt. No iron, although the host did provide me one when I walked over to ask because there was a prop phone/ no lan line.
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi JuanThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Dachel
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Dachel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Dachel, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Ismael
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ismael
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Ismael, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
8/10 – Gut
Jason
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The motel was under reconstruction, and there was a lot of debris. The mattress was severely stained.
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Jason,We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Lilith #Team6
8/10 – Gut
Andrea
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly. And the pool was clean and felt amazing
Andrea
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
2/10 – Ungenügend
Robert
Geschäftlich gereist
22. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is an old derelict hotel property that a bunch of young people purchased for a song. They reinvest in exterior painting, so they can sell it in the future.
The toilet handle could not be flushed without the entire toilet seat falling back down. The coffee maker in the room was circa 1974 it worked but was all plastic even the pot. There were only 6 guests staying there and yet their low-cost wireless internet would not even allow me to log in from my room: I had to log in downstairs in the office. The AC unit was so old that it would ice up on the bottom and would drip onto a few towels on top of the carpet. This is a mold generator for sure. Do yourself a favor and drive right on by this horrible place.
Robert
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Johan
Mit dem Partner gereist
14. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was nice and quiet
Johan
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
2/10 – Ungenügend
Hector
Mit dem Partner gereist
14. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No ac unit working on cold mode.. the bathtub water not disense cold water..
Hector
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
4/10 – Schlecht
Karlton
9. Aug. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TV did not turn on for me and some of the towels shelves was loose
Karlton
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
4/10 – Schlecht
Juliet
8. Aug. 2023
Juliet
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
4/10 – Schlecht
Maria
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The only thing we liked was the air conditioning was excellent.
The rooms need to be refurnished with new furniture and new carpeting.
The outside of the hotel needs to be cleaned and painted.
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
8/10 – Gut
Darnell
7. Aug. 2023
Darnell
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
8/10 – Gut
Humberto
27. Juli 2023
Humberto
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Graciela
Mit dem Partner gereist
24. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The room was clean and well organized. The staff had good customer service.
Graciela
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
8/10 – Gut
Lou
Mit dem Partner gereist
19. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and nice, the website advertised morning breakfast, which the unit did not have. The pool was dirty, the room was clean, however, killed three roaches in the room. The one night we were there.
Lou
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Wendy
Mit dem Partner gereist
10. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Overflowing trash cans on the property
The bed in our room had the wrong size sheets! Too small.
Leaves a lot to be desired…
Wendy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Cindy
Geschäftlich gereist
7. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cindy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
Andres
Mit dem Partner gereist
7. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was super friendly and helpful, and the room felt very clean. Thank you.
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
8/10 – Gut
Cynthia
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
29. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s a decent stay if you’re looking for a place to sleep and shower only and not so much spend time in. Definitely a place for people who are ok with a stay that has the bare minimum and not luxurious.
Cynthia
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von yogi am 30. Mai 2023
Apricate your comments Thank you and Have a nice day!
10/10 – Hervorragend
Erasmo
1. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Erasmo
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von YOGI am 4. Mai 2023
Thank you for your response appreciate sorry for the late response.
2/10 – Ungenügend
Ginger
Geschäftlich gereist
17. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel did not except Expedia booking number
Ginger
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Yogi am 18. Apr. 2023
Hello , you got service you stayed and your booking was excepted all was ok what's the problem!!!!
8/10 – Gut
Rene
25. Sept. 2022
Rene
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von YOGI am 27. Sept. 2022
Thank you so much for your review . Personally I do apologize for the delay in our reply.Thank you
2/10 – Ungenügend
carlos
28. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
old riped furnitureold duty blankets old riped carpet,
we ask for no smoke room and this smell worse,
i know i get what i pay for, but really change the stained riped furniture is disgusting
carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
6/10 – Okay
Janet
19. März 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Centipede in room and some other bug. Carpet needs to be removed or replaced. Remodel recommended. Staff was nice. Bed was comfortable but pillows were not. It was quiet with heater unit turned off. Not sure I’d stay there a second time. Sorry.
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von YOGI am 23. März 2022
SORRY FOR YOUR INCOVENCE AND THANK YOU FOR YOUR UPDATE WE BE BETTER
2/10 – Ungenügend
Berta
1. Feb. 2022
Berta
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
10/10 – Hervorragend
Frederick
23. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Frederick
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
Antwort von yogi am 25. Okt. 2021
Thank you for your stay and thank you for your review.
10/10 – Hervorragend
Marcos
7. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Marcos
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
8/10 – Gut
Joseph
22. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They were very nice even when I showed a bit late
Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
Antwort von yogi am 4. Okt. 2021
Thank you for your stay
8/10 – Gut
Carlos
10. Aug. 2021
Carlos
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
20. Juni 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like how the air conditioning wasn't working in our room. It took me 3 times complaining to finally get moved to another room. Also I requested a non smoking room, but was somehow placed in a smoking room.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von yogi am 21. Juni 2021
Thank you for staying with us .. We do apologies for your situation. we will try to make better next time. please next time let us know abouth the situation. Thank u gateway inn.
8/10 – Gut
Rondi
Mit der Familie gereist
11. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Rondi
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von yogi am 24. Juni 2021
Thank you .
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
25. Mai 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 24. Juni 2021
thank you
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
16. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
About what I expected
It’s about what you would expect for a hotel next to the highway, but clean. No problems with check in. Parking was good.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 1. Juni 2021
Apricate your business Thank you
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
14. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay in..
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021
Antwort von yogi am 1. Juni 2021
Apricate your business Thank you
2/10 – Ungenügend
Teresa
12. Apr. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beware for extra charges
The room was very dark, I had to bring my own lamp just so I could see. I have a service dog,(yes a real 1) I was charged extra plus they kept my deposit cause they claim, since the dog was there extra cleaning had to be done. It only took them aprox. 15 minutes to clean the room. I seen bugs in the restroom and when u flushed the toilet there was a very loud high pitch sound coming from the toilet. Not good considering you had to flush 2-3 times just so it would go down. Not a happy place to be, and if your there to relax (as i was suppose to do) go somewhere else.When i asked about my deposit back he said he is refusing to give me a room cause thats his right. How refuse me b4 I stay & pay.
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
Antwort von yogi am 13. Apr. 2021
Hello, Sorry you had a bad day All was expanded to you with the covid situation,
We are very aware of local people abusing our rooms so next time you come please make sure you follow our guide lines or book some were you thing is comfortable.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
1. Apr. 2021
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von yogi am 13. Apr. 2021
Thank you!
8/10 – Gut
Yvette
19. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Yvette
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von yogi am 22. Dez. 2020
thank you for your stay
10/10 – Hervorragend
Sabino
Mit einer Gruppe gereist
2. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sabino
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von yogi am 7. Aug. 2020
Thank you
8/10 – Gut
KRISTEN
Mit der Familie gereist
25. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Trip to Madera
Nice and quick stay
KRISTEN
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von yogi am 7. Aug. 2020
Thank you
6/10 – Okay
Daisy
15. Juni 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Daisy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von yogi am 14. Juli 2020
thank you
10/10 – Hervorragend
expedia
Mit einer Gruppe gereist
11. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
luv u gateway
I love gateway inn they are always fast convienant and amazing they have good pricing compared to other hotels in madera and they are the cleaner hotel by far andthey are very friendly n quick....i enjoy staying here and will continue to book here n recommend gateway for anyone who travels to madera or needs a quick retret from annoying friends and family....thanks gateway
expedia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
2/10 – Ungenügend
Luis
Geschäftlich gereist
7. Juni 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Didnt even stay worar servixe
Luis
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020
Antwort von yogi am 14. Juli 2020
thank you
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
7. Mai 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was in a safe quit location. Lots of food options within a mile circle and gas close by. A little out dated but not the worst I’ve seen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2020
Antwort von yogi am 12. Mai 2020
Thank you for your stay
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. März 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von yogi am 16. März 2020
thank you for your stay
6/10 – Okay
Martin
Mit der Familie gereist
9. März 2020
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Martin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von yogi am 16. März 2020
Thank you for your stay
8/10 – Gut
GordonJ, Woodland
Geschäftlich gereist
13. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s simple with outdated furniture and the “feel” of a time gone by BUT it’s clean, safe, and inexpensive. I would stay here again.
GordonJ
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von yogi am 28. Feb. 2020
Thank you for your stay. Appreciate your review will work on it
Have a nice day
10/10 – Hervorragend
abel
Mit der Familie gereist
26. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
abel
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von YOGI am 28. Dez. 2019
Thanks for your stay appreciate your feed back
Have a nice day!
6/10 – Okay
Cindy
Geschäftlich gereist
9. Dez. 2019
Cindy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von YOGI am 10. Dez. 2019
Thank you for your stay APPRECIATE YOUR REVIEW.
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
5. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It was ok for last minute find, not far from stores and fast food restaurants
The place is old so don't be surprised it's not a 5 🌟 resort