Außenpool (je nach Saison geöffnet)

Bewertungen von Motel 6 Fresno, CA - Belmont Ave

2 out of 5
Motel 6 Fresno, CA - Belmont Ave
445 N Parkway Dr, Fresno, CA

Bewertungen

6,6
102 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
118 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
138 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
73 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
68 von insgesamt 499 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,8/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Wolfram

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Selbst für EINE Nacht eine Katastrophe
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 10. Nov. 2022
Hallo Wolfram,Wir bedauern zu hören, dass Sie Ihren Aufenthalt bei uns nicht genossen haben und entschuldigen uns für etwaige Unannehmlichkeiten. Wir hoffen auf die Gelegenheit, Ihre Erfahrungen mit uns zu verbessern. Bitte besuchen Sie uns erneut.Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Markus

Safety first.
Keine sichere Gegend. Dealer auf dem Motelgelände und auf der Straße. Waren kurz noch mit dem Auto zum Essen gefahren und fühlten uns wie in der Bronx.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sauberes Interstate Hotel
Das Hotel liegt direkt an der Interstate und ist gut zu erreichen. Der Service war hervorragend, da wir Probleme mit der Keycard hatten. Es wurde direkt und freundlich geholfen. Ausstattung und Sauberkeit des Zimmers vollkommen in Ordnung. Alles da was man für eine Nacht benötigt. Parkplätze direkt am Zimmer vorhanden.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

doris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr sauber, zentrale Lage, Komfort für Zwischenstopp ausreichend
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Thank you for sharing your comments regarding your recent stay with us. Your feedback will be shared with the team to serve as recognition and encouragement as we strive to continuously improve our guest experience. Thank you again for sharing. We hope your next visit will be even better. Sincerely, The Guest Experience Team

8/10 – Gut

Bernd Bruno, Deutschland

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Bernd
Fuer einen Zwischenaufenthalt gut geeignet

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
nie wieder
Unfreundliches Personal. .. dreckiges Zimmer würde davon abraten...

4/10 – Schlecht

Paula, Schweiz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Einmal und nie wieder!
Die Sauberkeit lies sehr zu Wünschen übrig. Das Zimmer roch unangenehm. Die Nacht wahr sehr unruhig durch lärmende Gäste. Insgesamt ein Motel der untersten Kategorie. Frühstück haben wir ausfallen lassen. Wir wollten nur weg.

6/10 – Okay

kronemichl, freckenfeld

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel ist okay
Für Übernachtung war alles okay und was echt super war, man konnte Waffeln selber backen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Frühstück im Zimmer war nicht gemütlich
Zimmer war sauber. Das Frühstück musste im Zimmer eingenommen werden, da es keine andere Möglichkeit gab. Das wäre eigentlich kein großes Problem, aber in unserem Zimmer war nur ein Stuhl vorhanden. Für einen zweiten Stuhl wäre auch kein Platz gewesen. Also musste einer auf dem Bett sitzend frühstücken. Das war nicht sehr bequem.

6/10 – Okay

Jeff

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service
services need to be improved, writing need to be legible. not a doctor hand writing.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Audra, Porterville

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bed legs were nearly broken, the bar in the shower that holds the curtain was coming off of the wall almost and when we asked for an extra towel because we were short by one, they refused saying they only give out so many. We were a family of 4 and they only had 3 towels in the room. The floors were dirty, made our feet black walking on them. I would not even think about returning. Every time I give Motel 6 a chance I remember why I dont. Disgusting
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi AudraThanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet at night, no creappy crawlers, and clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Michelle,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Eloisa

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was very calm excepto at night their would people outside screaming
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 11. Apr. 2024
Hi Eloisa,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Miriam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Limpieza muy segura el área y el personal muy lindas
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Diana, Salinas

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 5. Apr. 2024
Hi Diana,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Edward

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Edward,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Phillip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Phillip,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Marilyn

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Motel 6 Corporation needs to close this place down. The cockroaches scurried as we walked in. I don’t think they were afraid of us though because several just stayed on the walls. The room smelled like mold. The floor tiles were chipped and rotting. The bathroom wall and ceiling were stained and rotten. We left within 10 minutes and went elsewhere. They wouldn’t give us a refund. JUST DON’T GO!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Jan. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Myrna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Rebecca

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This motel was horrible they are rude unwrlci
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Rebecca,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Miguel Angel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Vicky

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the fact that staff was walking the property as i arrived. It gave me a feel of being safe. The rear of the property also had a gate to keep anyone from entering the parking area without being seen. I choose a smoking room with my 2 pets and it was clean and didnt smell of strong stale smoke as others i have been in.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Nov. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Robert

Walls are thin so if someone is banging against the head board at night your going to have a disturbed sleep if you get me
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Okt. 2023
Hi Robert,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

germana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Nancy Y. am 18. Okt. 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Doreen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Everything Good no complaints
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Sept. 2023
Hi Doreen,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

6/10 – Okay

Teresa

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
The young man that checked us in spike so fast that he was difficult to understand. I had to keep asking him to repeat himself. Check in was easy. Rooms are really well worn and appear to have not been updated for a long time. Bed was comfortable. About 3:00 am we heard a man yelling near our rooms. One of my family members looked out and saw a man brandishing a hammer and walking back a forth near the rooms, yelling for someone. After a few moments he climbed up on someone’s car and hopped the wall into the cemetery behind the motel. We called down to the office, but they had no idea what was going on even though it was only a few yards from the check in window.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Sept. 2023
Hi Teresa, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jaide

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The check in is always so easy and the staff is so friendly the owner is so nice he makes you feel welcome
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Sept. 2023
Hi Jaide,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jacarie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything was good except the whole general area it’s in
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Sept. 2023
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Isaac

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Edgar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Nancy Y. am 7. Sept. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Win Mar

Mit einer Gruppe gereist
The motel is worth with the price paid.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Aug. 2023
Hi Win Mar,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Juan, San Jose

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I think its as expected for the area.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 29. Aug. 2023
Hi Juan,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Gordon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
How can you improve on excellence.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 23. Aug. 2023
Hi Gordon, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

AURELIO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very good.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 23. Aug. 2023
Hi Traveler,Thank you for the perfect rating!!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Juli 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J. #Team6

6/10 – Okay

Jeffrey

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

Henrik, Vejen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
They say that they have wifi ! That’s not true . It is so slow that it actually didn’t work
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Nancy Y. am 6. Juli 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Juan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
The check in sration is a small window on the side of the building. The outside stairs to our room where wobbling. The restroom in our room was a bit dirty. The surrounding neighborhood was sketchy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. Juni 2023
Hi Juan,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

irma

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We got there expecting to use the pool because it was a hot day. Pool was dirty and out of service. We also needed an iron which on the website it said they had. The room was dirty especially the floor. There was people outside asking for money or weed. Staff was okay and apologetic but will never stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Bryan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrivel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Myrna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was convenient for what I needed it for
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 1. Juni 2023
Hi Myrna, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You! Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Krystle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good experience
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 23. Mai 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 – Gut

Stephanie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Lance

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Fairly clean for a very inexpensive motel. I just needed a place to sleep for one night and shower in the morning before getting back on the road. Room was supposed to have a microwave (per the website), but did not. I had food with me that I intended to re-heat, but was unable to do so. Also, no toiletries in room except a bar of soap, which was no big deal as I had my own, but could be a problem for those expecting them. Friendly and polite guy working the check-in desk. Good value overall for someone looking for an affordable spot.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2023
Hi Lance,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6

10/10 – Hervorragend

Miguel Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bueno
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Brand Experience Team am 10. Mai 2023
Hola Miguel Angel,¡Gracias por la calificación perfecta!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Okushima

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

8/10 – Gut

Chiachong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff is friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nancy Y. am 4. Mai 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6