Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Best Western Americana

2.5 out of 5
Best Western Americana
1450 S Alta Ave, Dinuba, CA

Bewertungen

8,4

Sehr gut

312 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
213 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
70 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
30 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jens

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Atis Tailor am 3. Okt. 2022
Hi Jens,Thank you for your stay. We are glad you enjoyed our hotel and hope to see you again in the future.Sincerely,Atis Tailor Property Manager

8/10 – Gut

Katharina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von RB Manager am 11. Juni 2022
Thank you for taking the time to review our property, We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einmal und nie wieder
Mir sind die ganzen positiven Bewertungen echt ein Rätsel. Bisher stand für mich die Best Western Kette für einfache aber sehr gute Übernachtungsmöglichkeiten. Aber das Best Western Americana
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von RB Manager am 11. Juni 2022
Thank you for taking the time to review our property , We are glad you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Please correct your rating since you were actually satisfied with your stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean holtel. I hade a quite and big room. Hotel staff has been outsanding helpful and freindly.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sauber und zum Wohlfühlen und gutes Frühstück. Ideal um in den Sequoia National Park zu kommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Auf Durchreise
Hotel liegt direkt auf der Durchzugsstraße und ist ganz ok für eine Nacht. Zimmer war absolut in Ordnung und geräumig. WLAN hat super funktioniert. Leider war der Whirlpool nicht wirklich warm
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Western gut!
Kamen spät an War aber kein Thema. . Sehr nette Reception , Wir waren a.d.Durchreise ,alles picobello

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Service ausgezeichnet
Mit dem Zimmer waren wir sehr zufrieden, die Klimaanlage könnte etwas leiser sein. Für amerikanische Verhältnisse war das Frühstück super. Große Auswahl, besonders lecker waren die frisch zubereiteten Waffeln. Manko: wenig Platz im Speiseraum, zwei Tische mit je drei Stühlen. Besonders hervorzuheben ist die Dame an der Rezeption, sehr freundlich und Aufmerksam, beim Frühstück wurde alles sofort gesäubert und aufgefüllt und selbst das Lächeln fehlte nicht. Das Hotel liegt zwar an einem Hwy, jedoch ist die Straße nachts kaum befahren. Wir fühlten uns nicht gestört. Gerne noch einmal .

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wir waren zufrieden

6/10 – Okay

Patricia, Melle

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
OK - muß aber überholt werden
Lage - ziemlich gut Könnte aber eine Grundrenovierung vertragen.

6/10 – Okay

Ute, Ostfildern, Deutschland

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Schönes Zimmer, absolut mangelhafter Service
Älteres, aber sauberes und geräumiges Zimmer Mangelhafter Service: die Dame am Frontdesk glaubte mir nicht, dass der Übernachtungspreis bereits im Voraus bezahlt war und buchte ihn nochmals ab, 3 Stunden später erkannte sie ihren Fehler und veranlasste eine Rückerstattung - das kann passieren, jedoch hätte ich zumindest ein Wort der Entschuldigung erwartet ... ebenso keinerlei Informationen über das Frühstück, den Pool, das Internet ... Für das Frühstück gab es für sämtliche Hotelgäste nur 2 kleine Tische mit insgesamt 6 Stühlen (!), nach einer halben Stunde Anstehen mussten wir erst die Reste des vorigen Gastes wegräumen und den Tisch abwischen - die anwesenden Hotelbediensteten haben unseren Aktionen nur interessiert zugesehen ... Zum Glück haben wir die letzten Scheiben Toastbrot erhalten, denn kein Artikel wurde nachgefüllt ...

8/10 – Gut

Felipe

God
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Angelita, Sunnyside

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ajit Tailor am 19. Mai 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Teodorico, moreno valley

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Bruno, San Jose

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ajit Tailor am 19. Mai 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Okay

Tammy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ajit Tailor am 19. Mai 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Okay

Dulce

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was a roach in my room
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ajit Tailor am 1. Mai 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

8/10 – Gut

Audra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed for one night we had a wedding and bed was nice room was clean and staff was very nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ajit Tailor am 27. Apr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Tibor, Pincourt

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool and spa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Ajit Tailor am 27. Apr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Josh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This hotel really surprised me, I had low expectations going in and it surpassed all of them. The breakfast was good, the tv had a ton of channels, the rooms were nice, it was located around a lot of stores and places to eat and the service was very good. The only complaint I have is their small parking lot, but that was only minor since they had enough spots just a farther walk when the spots in front filled up.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Ajit Tailor am 13. Apr. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon

8/10 – Gut

larisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall is good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 23. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Dien, Tustin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 19. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Okay

michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
The facility is dated. The locals party in parking lot in the afternoon and the music is loud. Friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 19. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience.

10/10 – Hervorragend

Alfredo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 19. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Jimena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 19. März 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Our stay was okay… but we had a hard time sleeping..we heard fighting from other guests and stomping around in the hallways
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 22. Feb. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Atis TailorSales & Marketing ManagerBest Western Americana

10/10 – Hervorragend

Dora

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 7. Feb. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 7. Feb. 2024
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Don

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dinuba 1st trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 6. Feb. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Atis TailorSales & Marketing ManagerBest Western Americana

8/10 – Gut

Israel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 26. Jan. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

ken

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 26. Jan. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Gloria

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 13. Dez. 2023
Thank you for your review, we appreciate the positive words!

10/10 – Hervorragend

Diana

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Atis Tailor | Sales & Marketing Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

6/10 – Okay

Salvador, Los Angeles

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
utilitarian hotel, no frills on the outskirts of town, clean rooms, hard beds,
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 24. Nov. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 23. Nov. 2023
Thank you for your stay and positive review!

10/10 – Hervorragend

Esperanza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 15. Nov. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

stephanie

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 24. Okt. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Lorena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The first time in the area and finding this hotel was perfect for my stay. It was the perfect location. Plus I really enjoyed having breakfast available to me. Thank you so much.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 16. Okt. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Adolfo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 16. Okt. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Roberto

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 16. Okt. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

MICHAEL, Bostic

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property would definitely recommend.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 13. Okt. 2023
Hi Michael,Thank you for your stay. We appreciate the review. We hope to host you again in the future. Have a great day!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay here!
Nice place, well located. Well kept. Great staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 29. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property is great, my wife accidentally forgot her little mermaid, backpack, so they gave us a call 30 minutes after leaving, luckily, were still in the area where we were able to go back and retrieve the item, I love their honesty, and their quality of professionalism
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 26. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 – Gut

Jose

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Everything was good
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 24. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 26. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the stay here, been here more than once, highly recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 23. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property. Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Lucyna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 19. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 19. Sept. 2023
Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

10/10 – Hervorragend

Jose Manny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quite and great continental breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Atis | Sales & Marketing Manager am 18. Sept. 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!