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287 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
287
301 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
301
196 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
196
90 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
90
126 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
126
7,4/10
Sauberkeit
7,8/10
Personal & Service
6,4/10
Ausstattung
7,0/10
Zustand der Unterkunft
6,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
16. März 2019
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Laut und wie bei fast allen Motel 6 Unterkünften eher mürrische Leute an der Rezeption.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
15. Okt. 2018
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
8/10 – Gut
My Le
20. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My Le
10/10 – Hervorragend
Changyun, El Monte
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Changyun
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Tariq
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Because its close to freeway
Tariq
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Dany
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was amazing
Dany
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Dany,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Linda
Mit der Familie gereist
20. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Courteous staff.Easy check in.Clean.Near stores and food sites.Close to family while visiting.
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Linda, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6
6/10 – Okay
Justin
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I had real problem with check in because
Justin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Justin,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6
8/10 – Gut
REYNALDO
7. Apr. 2024
REYNALDO
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Reynaldo, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Chris
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As as normal. 2 ice machines. Broken Eftpos didn’t work. Poor maintenance. Typical Buisness Run by Indians
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Miguel
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Miguel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Apr. 2024
Hi Miguel, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Lisala
16. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
Lisala
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Lisala,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Ashley
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
3. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We wanted a non smoking room. When he entered it reaked of smoke. I am an asthmatic and couldn’t breath in the room. I asked for a new room. The man at the front was nice and understanding and placed me in a new room. We got to that one and turned on the tv. The tv had been smashed with something. We asked for a refund. It was given. The place was very dirty. Everything had a smell to it and the people wondering around looked horrible.
Ashley
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ajay am 3. März 2024
Hello Ashley,Hi Vienna, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.
4/10 – Schlecht
Tamara
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tamara
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ajay am 3. März 2024
Hi Vienna, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon
6/10 – Okay
Xiaohui
19. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some equipments in the house is not working well, the phone is not working, the toilet is not flushing smoothly, The faucet is not flowing smoothly and noiseing…
Xiaohui
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Xiaohui,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
2/10 – Ungenügend
Ramon, Union City
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
15. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was people outside that were making very suspicious transactions. Not a safe place. My room was suppose to be non smoking it smelled so much like smoke.
Ramon
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Ramon,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Miguel
12. Feb. 2024
Miguel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Robert
3. Feb. 2024
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
6/10 – Okay
Eduardo, San bernardino
1. Feb. 2024
Eduardo
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
evelyn
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
evelyn
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 – Hervorragend
Edward
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Edward
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Amelia
6. Jan. 2024
Amelia
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
2/10 – Ungenügend
Thomas
5. Jan. 2024
Thomas
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Timothy
26. Dez. 2023
Timothy
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
19. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was non smoking room but I can still smell smoke and the bed was uncomfortable. Asked for extra pillows and they didn’t have any available. Won’t be back again.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 23. Dez. 2023
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
10/10 – Hervorragend
Aida
19. Dez. 2023
Aida
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Miguel
16. Dez. 2023
Miguel
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Bo
11. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
wonderful
Bo
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 – Hervorragend
Spencer
2. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Spencer
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
8/10 – Gut
Fifo
1. Dez. 2023
Fifo
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
4/10 – Schlecht
Brent
Mit der Familie gereist
22. Nov. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very nice, but the property is in poor condition. Beds were not comfortable, and the bathroom had trim falling off and some held on by blue painters tape.
Brent
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 5. Dez. 2023
Hi Brent,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
freddy
8. Nov. 2023
freddy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Regina
6. Nov. 2023
Regina
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
10/10 – Hervorragend
Maria
27. Okt. 2023
Maria
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Sirikanya P
Mit einer Gruppe gereist
5. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sirikanya P
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Derek
5. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent experience at the hotel Staff is great
Derek
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Okt. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6
10/10 – Hervorragend
Kurt
3. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They have a pool, which was a surprise. It was a decent room for the price, especially in the Bay Area.
Kurt
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
10/10 – Hervorragend
Brandon
24. Sept. 2023
Brandon
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
Debbie
23. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I called wrong #6 I wanted south not north Expedia wouldn’t let me talk to someone to change it , so me & my Shepard had to sleep in car I would want my money back for there not good customer service . I don’t know where north is I don’t know Fremont ! I’m 70 yrs old no bueno, good
Debbie
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi Debbie, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6
6/10 – Okay
lindsay
22. Sept. 2023
lindsay
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
Samantha
16. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A window busted out night I stayed there
Samantha
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Sept. 2023
Hi Samantha, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
2/10 – Ungenügend
Rebbecca
16. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Expedia didn't have reservations in system and motel wouldn't give me my stay cause me to double pay and be charged for services never rendered. Rebbecca Rincon 510 938 7387
Rebbecca
Antwort von Brand Experience Team am 26. Sept. 2023
Hi Rebbecca, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6
10/10 – Hervorragend
Joshua
8. Sept. 2023
Joshua
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
2/10 – Ungenügend
Wilber
7. Sept. 2023
Wilber
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
2/10 – Ungenügend
Maggie
5. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was really noisy and people fighting outside with knifes and couldn’t sleep
Maggie
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Sept. 2023
Hi Maggie, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
4/10 – Schlecht
Elena
29. Aug. 2023
Elena
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
2/10 – Ungenügend
Anna
Mit dem Partner gereist
15. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too much activity in parking lot
Mo refrig or micro wave
Anna
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Aug. 2023
Hi Anna,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6