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Bewertungen von Motel 6 Fremont, CA - North

2 out of 5
Motel 6 Fremont, CA - North
34047 Fremont Blvd, Fremont, CA

Bewertungen

7,2

Gut

287 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
301 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
196 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
90 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
126 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

6,4/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Laut und wie bei fast allen Motel 6 Unterkünften eher mürrische Leute an der Rezeption.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

My Le

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Changyun, El Monte

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tariq

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Because its close to freeway
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Dany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Mai 2024
Hi Dany,Thank you for the amazing review!Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Courteous staff.Easy check in.Clean.Near stores and food sites.Close to family while visiting.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 30. Apr. 2024
Hi Linda, We’re so grateful to you for sharing your comment with us. We’re so glad you had a great stay, and we appreciate your kind words regarding the excellent service provided by our staff. We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another enjoyable experience. Safe Travels!Natalie #Team6

6/10 – Okay

Justin

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I had real problem with check in because
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Apr. 2024
Hi Justin,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

8/10 – Gut

REYNALDO

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 18. Apr. 2024
Hi Reynaldo, Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

4/10 – Schlecht

Chris

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As as normal. 2 ice machines. Broken Eftpos didn’t work. Poor maintenance. Typical Buisness Run by Indians
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Miguel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Apr. 2024
Hi Miguel, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

10/10 – Hervorragend

Lisala

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 25. März 2024
Hi Lisala,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Ashley

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We wanted a non smoking room. When he entered it reaked of smoke. I am an asthmatic and couldn’t breath in the room. I asked for a new room. The man at the front was nice and understanding and placed me in a new room. We got to that one and turned on the tv. The tv had been smashed with something. We asked for a refund. It was given. The place was very dirty. Everything had a smell to it and the people wondering around looked horrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Ajay am 3. März 2024
Hello Ashley,Hi Vienna, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Tamara

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ajay am 3. März 2024
Hi Vienna, After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty.In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon

6/10 – Okay

Xiaohui

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Some equipments in the house is not working well, the phone is not working, the toilet is not flushing smoothly, The faucet is not flowing smoothly and noiseing…
Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Xiaohui,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 – Ungenügend

Ramon, Union City

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There was people outside that were making very suspicious transactions. Not a safe place. My room was suppose to be non smoking it smelled so much like smoke.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 29. Feb. 2024
Hi Ramon,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Miguel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Eduardo, San bernardino

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

evelyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. Feb. 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Edward

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Amelia

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Thomas

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was non smoking room but I can still smell smoke and the bed was uncomfortable. Asked for extra pillows and they didn’t have any available. Won’t be back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 23. Dez. 2023
Hi Traveler, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Aida

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Miguel

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Bo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
wonderful
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 19. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Spencer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 12. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 – Gut

Fifo

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Brent

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very nice, but the property is in poor condition. Beds were not comfortable, and the bathroom had trim falling off and some held on by blue painters tape.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 5. Dez. 2023
Hi Brent,We appreciate you recognizing our excellent service, though it sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and appreciate you taking the time to share your feedback with us. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 – Hervorragend

freddy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Regina

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Sirikanya P

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Derek

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent experience at the hotel Staff is great
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Brand Experience Team am 18. Okt. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Kurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They have a pool, which was a surprise. It was a decent room for the price, especially in the Bay Area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Brandon

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Debbie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I called wrong #6 I wanted south not north Expedia wouldn’t let me talk to someone to change it , so me & my Shepard had to sleep in car I would want my money back for there not good customer service . I don’t know where north is I don’t know Fremont ! I’m 70 yrs old no bueno, good
Antwort von Brand Experience Team am 29. Sept. 2023
Hi Debbie, Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Kaur J.#Team6

6/10 – Okay

lindsay

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Samantha

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A window busted out night I stayed there
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Sept. 2023
Hi Samantha, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

Rebbecca

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Expedia didn't have reservations in system and motel wouldn't give me my stay cause me to double pay and be charged for services never rendered. Rebbecca Rincon 510 938 7387
Antwort von Brand Experience Team am 26. Sept. 2023
Hi Rebbecca, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6

10/10 – Hervorragend

Joshua

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Wilber

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Maggie

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was really noisy and people fighting outside with knifes and couldn’t sleep
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Sept. 2023
Hi Maggie, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 – Schlecht

Elena

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Anna

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Too much activity in parking lot Mo refrig or micro wave
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 24. Aug. 2023
Hi Anna,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 – Gut

Cassandra

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Rodrigo

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Maggie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023