Minibar, Zimmersafe, Schreibtisch, laptopgeeigneter Arbeitsplatz

Bewertungen von Hampton by Hilton Dublin City Centre

3 out of 5
Hampton by Hilton Dublin City Centre
25 Chancery Street Smithfield, Dublin, DUB

Bewertungen

8,8

Hervorragend

182 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
86 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
25 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 319 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Andreas

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Sehr gute Lage und ein super Hotel mit Frühstück. Die negative Bewertung bezieht sich darauf das wir immer noch nicht die 50€ Pfand für die Karten wieder bekommen haben und ich schon 2 E-Mails geschrieben habe ohne Antwort. Echt Schade

8/10 – Gut

Yevgeniya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel steht in einer sehr guter Lage. Das meiste war super zu Fuß erreichbar. Das Queenszimmer war schön, allerdings lassen sich die Fenster nicht öffnen und lüften funktioniert nur über die Klimaanlage. Das Frühstück empfand ich als ausreichend, was jedoch nach paar Tagen langweilig wird, da jeden Tag das gleiche angeboten wird. Alles in einem war es dennoch ein guter Aufenthalt.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super Lage um alles fußläufig zu erreichen. Gutes Frühstück. Moderne, saubere Zimmer.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laura am 16. Jan. 2024
Dear Barbara,We're absolutely delighted to read your wonderful review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

10/10 – Hervorragend

Uta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Laura am 10. Feb. 2024
Dear Uta,Thank you for your amazing rate!Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

10/10 – Hervorragend

Raido, Pfinztal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Laura Gornet am 28. Nov. 2023
Dear Raido,We're absolutely delighted to read your wonderful review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

8/10 – Gut

SANDRA

Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Laura am 16. Jan. 2024
Dear Sandra,Thank you for you amazing rate!We're absolutely delighted to read your wonderful review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andrew am 8. Nov. 2023
Dear Thomas, Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us. I was delighted you enjoyed your stay as a whole and hope to welcome you back in the near future. Warm regards Andrew Hyland General Manager

8/10 – Gut

Silke

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ziemlich neue Ausstattung, schöne und saubere Zimmer, Luas vor der Tür. Kostenloses Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Andrew am 8. Nov. 2023
Dear Siike,Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us. I was delighted you enjoyed your stay as a whole and hope to welcome you back in the near future. Warm regards Andrew Hyland General Manager

6/10 – Okay

Martin

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Andrew am 8. Nov. 2023
Dear Martin, Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us. I was delighted you enjoyed your stay as a whole and hope to welcome you back in the near future. Warm regards Andrew Hyland General Manager

8/10 – Gut

Cornelia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schöne Zimmer und das meiste Sehenswerte war in max. 15 Min zu Fuß erreichbar. Frühstück war auch sehr gut, nur die Klimaanlage in der Lobby war etwas sehr kalt eingestellt. Ansonsten war es ein toller Aufenthalt und ich würde es definitiv wieder buchen.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2023
Antwort von Andrew am 13. Sept. 2023
Dear Cornelia,Thank you for taking the time to write a review following your recent stay with us. I was delighted you enjoyed your stay as a whole and hope to welcome you back in the near future. Warm regards Andrew Hyland General Manager

10/10 – Hervorragend

Heinz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schönes, modernes Zimmer. Sehr freundliches, hilfsbereites Personal
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von KBR am 30. Mai 2023
Thank you for this excellent 5 star rating! I hope that you will choose to stay with us next time you visit the area. Kind regardsKenny RussellGeneral Manager

8/10 – Gut

Heinz

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von KBR am 30. Mai 2023
Thank you for this excellent rating! I hope that you will choose to stay with us next time you visit the area. Kind regardsKenny RussellGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute zentrale Lage erlaubt alles Sehenswerte fußläufig zu erreichen. Vor der Tür fährt auch die Tram. Alles prima, bis auf die Frühstückssituation. Da das Frühstück inclusive ist, was in Dublin eher selten ist, ist es im Frühstücksraum voll und laut. Wir mussten uns nicht als Hotelbewohner ausweisen. Man kann theoretisch einfach hingehen. Das Frühstück ist sehr gut.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von KBR am 18. Apr. 2023
Thank you for leaving us your review. I am pleased to see you enjoyed your stay with us. I have noted your comments about breakfast, it is very popular so we recommend you visit early. I look forward to welcoming you back in the future. Kenny RussellGeneral Manager

8/10 – Gut

Harriet

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top: Zimmer mit großen Einzelbetten, großer drehbarer Spiegel vor dem Badezimmer, großer TV, den wir allerdings nicht genutzt haben... Flop: Nächtlicher Feueralarm, daher eine schlaflose Nacht; beim Frühstück nur Toast und Frühstücksraum überfüllt und Tische nicht sauber...
Antwort von Kenny Russell am 30. Dez. 2022
Thank you for taking the time to leave your review. I am pleased to see that you liked your room. I do apologise about the fire alarm going off, this was triggered and does have to be treated as genuine until it is investigated which I am sure you understand. I am not sure why you only had toast at breakfast, we have a full hot and cold breakfast buffet with waffle machines and pastries. I hope that you will visit us again soon.Kenny RussellGeneral Manager

6/10 – Okay

Sabine Gerda

Das Preis-Leistungsverhältnis stimmt nicht. Für die Ausstattung von Zimmer und Hotel insgesamt zu teuer. Was mich am meisten schockiert hat, dass ich vom Hotel eine Zimmerrechnung von 430,94€ erhalten habe, aber bei Ihnen Expedia 589,96 € bezahlt habe. Das ist eine Differenz von 158,98€, fast ein Drittel mehr als die tatsächlichen Hotelkosten und ich nehme an, dass Expedia noch weniger an das Hotel bezahlt hat. Das ist ehrlich gesagt ein Wucherpreis, dafür dass ich als Kunde die ganze Arbeit auf meiner Seite habe, da eine Kundenberatung für die Auswahl des

8/10 – Gut

Beat

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Preisleistung in Ordnung, gute Lage
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Frühstück, kein Teppichboden im Zimmer, Kühlschrank und safe, öffentliche Verkehrsmittel vor der Tür Sehr freundliches und aufmerksames Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Malte

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Seitens Expedia hat eine umbuchung nicht geklappt, was beim checkin sehr unerfreulich war.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

10/10 – Hervorragend

Josef

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable bed, great bathroom, everything brand new, great location in the city center next to four courts
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Trevor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to the centre, easy to walk to everywhere 👍 Hotel staff all very friendly and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a problem with noisy pipes in room 421 in the middle of the night . front house manager Laura arranged a different upgrade room the following day with a few drinks vouchers thrown in. Great breakfast aswell.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wish staff was more attentive and personable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
My main complaint about this room was that there was no desk on which to put my laptop. I can't remember a hotel I've been to lately where there was no desk. Even though I was there for tourism rather than work, surfing the web on my laptop was most convenient for figuring out bus and tram lines, sights to see, etc. A smaller complaint was that there was only one small trash bin in the bathroom. This probably made more work for the staff since there was no place to put the trash. Other than that, the room was good. The breakfast was good and varied. The hotel is right on the Red Luas (tram) line and close to the many bus lines along the river, so getting around the city from there was easy.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Michele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Felt Safe not in the middle Of all the downtown hustle bustle But just a quick walk and you were there.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

kevan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Beth

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel was very clean. Our biggest issues were both with things not working and the number of complaints it took to get the issues fixed. First none of the outlets worked in our first room. They continued to chalk it up to user error even after their own housekeeping confirmed the issue. We literally had to demand a new room before they took real measures to fix it. On our return the fan/air in our room didn’t work. Again it took 4 complaints to finally get it fixed. Either we are just truly unlucky or there needs to be better maintenance and they need to take the customers seriously when they say they are having issues.

10/10 – Hervorragend

Annie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

rai thomas

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked that the hotel was very convenient to most amenities eg shopping and tourist attractions, and the nrealfast options were fantastic. What I didn't like was that I noticed several scuff marks on the walls in our room, and I have no idea if I received my deposit back, because I can't find any evidence on my bank statement.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Wilhelm

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close enough to walk to restaurants and night life but not in the middle of it all.
Aufenthalt von 8 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Chad

Mit der Familie gereist
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gabriele

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, good position to visit the city.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jonny

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed wad comfy and room was clean and new
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Taku

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was clean. Staffs are kind. There was no housekeeping, so I asked to a staff to bring fresh towels.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Susan

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Rebecca Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel with great amenities. Very close to Bath's main attractions.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient location. We were able to walk to everywhere we needed. The staff were friendly and helpful and the breakfast was good. The rooms were nice and a good size.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Judy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean hotel, rooms were lovely and modern and the buffet breakfast was excellent.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Salvador

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente ubicacion! Todo limpio!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Staff were very helpful and friendly. We arrived early as our flight was very early, and we were allowed to go into our accommodation which was appreciated massively. Breakfast was basic but good. Rooms were clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sarah, Pudsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Laura am 13. Apr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. We have taken on board your feedback and we'll address promptly.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another experience. We're here to make your next visit memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

10/10 – Hervorragend

Ignacio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a clean, affordable and well located hotel.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Lynn

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Several days we came back to our room late in the afternoon/early evening and it had not been cleaned yet. Very frustrating when you've been out all day and want to relax. Also, specifically asked for our room to be cleaned befire noon one day, came back and it had not been cleaned. Had to repeatedly ask for extra towels. And toilet paper. The heat/AC would power off every.30 minutes and i would have to get up every hour and turn it back on.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Laura am 7. Apr. 2024
Thank you so much for taking the time to share your experience at our hotel. I was disappointed to learn you did not fully enjoy your stay and are deeply sorry for any frustration this may have caused. Rest assured, we take your concerns seriously, and we will investigate the matter to ensure this doesn't happen in the future. Your insights are valuable, and we hope to welcome you back for an improved experience. Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon! Kindest regards, Laura Gornet Duty Manager Hampton by Hilton - Dublin City Centre

10/10 – Hervorragend

Arpan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably the best hotel I have stayed in so far in Dublin. Got an early check-in as room was available at no extra cost (unlike others in Dublin). Room amenities were good & all in good working order. Gym was good. Good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Laura am 6. Apr. 2024
We're absolutely delighted to read your wonderful review! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

10/10 – Hervorragend

Gerald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Laura am 6. Apr. 2024
Dear Gerald,We're absolutely delighted to see your wonderful rate! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre

8/10 – Gut

Mandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ok
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Aleksandra am 18. März 2024
Dear Mandy, Thank you for taking the time to leave your feedback. I am delighted to hear you have enjoyed your stay with us. We hope to see you again in the future!Warm Regards

8/10 – Gut

Bruce

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Staff were friendly and got us checked in after a bit of confusion because of our late arrival, but got us settled very nicely.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Aleksandra am 12. März 2024
Dear Bruce, Thank you very much for taking the time to write the feedback. I apologize for the confusion and I am delighted to hear everything else went well with your stay. I hope to welcome you to the hotel soon.

2/10 – Ungenügend

Steve

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The room was clean and tidy however the breakfast was the worst ever, apparently an electrical fault so there was no hot food however they still put it out for people, cold bacon cold hash browns cold beans ect and no eggs at all. There was no hot water for tea no toast machines and the cold drinks machine was out of order. Staff just shrugged their shoulders. What a disappointment to a nice break away in Dublin I wil now have to go out and pay for a breakfast that I have already paid for.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Aleksandra am 12. März 2024
Dear Steve, Thank you for your feedback. I am really sorry to hear you did not have a good experience. We had an issue with the electricity in the morning, which at the end, has been fixed. I would like to reassure you the food was hot when it was put out in the buffet and simply went cold, and then was replaced with the fresh hot food. I do understand your frustration and I hope this one off incident, will not discourage you from coming back to us.

10/10 – Hervorragend

Lars

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Aleksandra am 12. März 2024
Dear Lars, Thank you for taking the time to leave the feedback. I am delighted to know you have enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

Philip

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Laura am 6. Apr. 2024
Dear Philip,We're absolutely delighted to see your wonderful rate! Thank you so much for taking the time to share your positive experience at our hotel.Your satisfaction is our priority, and we can't wait to welcome you back for another fantastic experience. We're here to make your next visit even more memorable!Thanks again for choosing us, and we look forward to serving you again soon!Kindest regards,Laura GornetDuty ManagerHampton by Hilton - Dublin City Centre