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34 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
34
53 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
53
56 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
56
45 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
45
67 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
67
6,0/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
6,0/10
Ausstattung
5,4/10
Zustand der Unterkunft
5,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Carolina
22. Sept. 2019
Wir waren auf der Durchreise und haben dieses Motel kurzfristig gebucht. Im Prinzip war alles da, was man von dieser Kette kennt. Allerdings hat es stark geregnet und im Zimmer ist Wasser von der Decke getropft-neben das Bett! Und draußen hat sich in der Nacht ein großes Stück Beton aus der Decke gelöst und lag auf dem Weg. In nicht zu ferner Zukunft wird dieses Haus starke Probleme wegen seiner Feuchtigkeitsschäden bekommen.
Carolina
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
10/10 – Hervorragend
Vania
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Vania
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Joana
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
8. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room door did not open from the inside and I requested a deferent room after 20 minutes of my child being tuck in the room without the door being able to open from the inside or outside and I was denied a deferent room.
Joana
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Will
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cheap island in an expensive world.
Will
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Jood
24. Apr. 2024
Jood
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
2/10 – Ungenügend
Adriano
Mit der Familie gereist
28. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad
Adriano
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Adriano,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Amy
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jamie
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jamie
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
3. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad
The stay here was horrible. Everyone comes out at night cussing each out all type of loud arrangements the maintenance/ housekeeping beats on your door like it’s a deaf or criminal in the room before check out. I had a lady cussed me out saying I was following her. Dont stay here!!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Raymond
Mit Haustieren gereist
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Close to fast food and stores
Raymond
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Aug. 2023
Hi Raymond,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Brian, Davisburg
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
1. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything worked out perfectly. Inexpensive. room was clean and staff was very hellpful and friendly. No complaints.
Brian
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 14. Juni 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6
4/10 – Schlecht
Kaiden
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit
Kaiden
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
2/10 – Ungenügend
Blayne
10. Mai 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Floor was dirty, found a sock under the bed, no microwave, old busted up furniture, door was leaky and rain came through the bottom of the door, along with the debris from outside. Horrible.
Blayne
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 23. Mai 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Ronin
Geschäftlich gereist
5. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place at great price
Ronin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2023
Hi Ronin,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6
8/10 – Gut
iain
30. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
iain
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
2/10 – Ungenügend
Dustin
27. Apr. 2023
Dustin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
2/10 – Ungenügend
Lawrence
11. Apr. 2023
Lawrence
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
2/10 – Ungenügend
Rodney
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
20. März 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had no hot water in the room, the bathroom sink would not drain and the TV would not even turn on. The room smelled so bad of cigarette smoke we had to wash all our jackets after our stay. Disgusting!
Rodney
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2023
Hi Rodney,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Daniel
27. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Daniel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Darrell
26. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Darrell
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Darrell,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Teresa
Mit der Familie gereist
24. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
No internet, got a failing grade because I couldn’t do my homework
Teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Teresa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Kimberly
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
24. Feb. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower doesn't work and neither does the heater. There is a terrible smell, and if I had someplace else to go I would have left. But this Ice Storm has all the rooms booked everywhere. Never coming back.
Kimberly
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Kimberly,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Bernadette
7. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk was pleasant. Room was clean. Everything worked. Heat could have been warmer.
Bernadette
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Bernadette,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Nikki
8. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible Stay
Horrible stay. First room I was given smelled horrible. It smelled like a ton of lemon scented cleaner trying to cover pet odor and the TV did not work. The second room I was given did not have the horrible smell. The sink is clogged and does not drain. Front desk called to complain about me using the shower. The bed is so uncomfortable it felt like I was sleeping on the floor.
Nikki
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Jacob
Geschäftlich gereist
3. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jacob
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Alberto
1. Jan. 2023
Alberto
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Kaitlyn
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
30. Okt. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
You and them took my money i paid for a hotel room formy daughter and her children. The room and blood stains and was so dirty she couldnt have her kids sleep in. I tried talking with and them about a refund but nothing was done because of the it will be thw last time i use expedia.
Kaitlyn
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Nancy Y. am 1. Dez. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
amy
4. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
amy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Nancy Y. am 1. Dez. 2022
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
DAVID
22. Sept. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
DAVID
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi David,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
jerome
Geschäftlich gereist
22. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
for what I needed it for the hotel was just fine
jerome
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Jerome,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Weiling
Geschäftlich gereist
17. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Weiling
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Weiling,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Justin
13. Sept. 2022
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fine
The place is fine. A little run down but it’s whatever
Justin
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Justin,We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
Daniel
3. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The air didn't work and the bed was flimsy and very uncomfortable. I ended up leaving an hour after i bought the room
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Daniel,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6
6/10 – Okay
Sreenu
22. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit
Sreenu
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Sreenu,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
ian
21. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ian
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Ian,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6
8/10 – Gut
Douglas
Geschäftlich gereist
18. Aug. 2022
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Good people
Douglas
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Douglas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
4/10 – Schlecht
Chaudhry Muhammad
Mit der Familie gereist
7. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the drugees were around, ppl walking naked, didnt feel safe
Chaudhry Muhammad
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Chaudhry,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Dan
5. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
JARIA
28. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you
JARIA
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
2/10 – Ungenügend
Jason
Geschäftlich gereist
11. Juni 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and ran down. Someone was trying to get in my room at 3am.
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 5. Juli 2022
Hi Jason,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Lilith
#Team6
6/10 – Okay
Ian
Geschäftlich gereist
7. Juni 2022
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ian
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 5. Juli 2022
Hi Ian,
Thank you for positively rating your stay!
Lilith
#Team6
4/10 – Schlecht
Xin
14. Mai 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smell bad and no tv
Xin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Xin,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Maz K.
#Team6
2/10 – Ungenügend
Brittney
13. Mai 2022
Brittney
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
4. Mai 2022
Gut: Sauberkeit
It was fine
It was okay for us he price
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
4. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
its good for the price
the room was comfortable and clean the office was clean. few concerns were room has no phone in the room the front desk will have to relay any messages to the room.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler,
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs.
Maz K.
#Team6
6/10 – Okay
Richard
24. März 2020
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ad hotel
Let's see the toilet leaked there was no fan in the bathroom and the service was not that good had to ask for clean towels just to get them it also had a real bad patch of job on all the walls
Richard
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
22. März 2020
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will not recommend to anyone. Property needs to be updated ASAP!!!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Nancy Y.
#Team6
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
12. März 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Floor and bed spread were gritty
bed leg was broken
shower head was loose and pointed to wall
internet wasnt strong enough to stream netflix
TV had static on all channels
Price was great, plenty warm, bathroom was clean
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Nancy Y.
#Team6
6/10 – Okay
Jess, Novi
25. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The parking lot and the entire place looks run down. And uncomfortable pillows and the water pressure was just ok.
Jess
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Jess,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.
Maz K.
#Team6
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
25. Feb. 2020
The initial room I was in did not have heat and the key didn’t work!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler,
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.
Maz K.
#Team6