Duschwanne, Handtücher

Bewertungen von Motel 6 Farmington Hills, MI - Northwest - Farmington Hills

2 out of 5
Motel 6 Farmington Hills, MI - Northwest - Farmington Hills
38300 Grand River Ave, Farmington Hills, MI

Bewertungen

5,6
34 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
53 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
56 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
67 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,0/10

Sauberkeit

6,8/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

5,4/10

Zustand der Unterkunft

5,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Carolina

Wir waren auf der Durchreise und haben dieses Motel kurzfristig gebucht. Im Prinzip war alles da, was man von dieser Kette kennt. Allerdings hat es stark geregnet und im Zimmer ist Wasser von der Decke getropft-neben das Bett! Und draußen hat sich in der Nacht ein großes Stück Beton aus der Decke gelöst und lag auf dem Weg. In nicht zu ferner Zukunft wird dieses Haus starke Probleme wegen seiner Feuchtigkeitsschäden bekommen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

10/10 – Hervorragend

Vania

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Joana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room door did not open from the inside and I requested a deferent room after 20 minutes of my child being tuck in the room without the door being able to open from the inside or outside and I was denied a deferent room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Will

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cheap island in an expensive world.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jood

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Adriano

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 9. Apr. 2024
Hi Adriano,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 4. Apr. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad
The stay here was horrible. Everyone comes out at night cussing each out all type of loud arrangements the maintenance/ housekeeping beats on your door like it’s a deaf or criminal in the room before check out. I had a lady cussed me out saying I was following her. Dont stay here!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Raymond

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Close to fast food and stores
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Brand Experience Team am 28. Aug. 2023
Hi Raymond,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Brian, Davisburg

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything worked out perfectly. Inexpensive. room was clean and staff was very hellpful and friendly. No complaints.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 14. Juni 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Kaiden

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Blayne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Floor was dirty, found a sock under the bed, no microwave, old busted up furniture, door was leaky and rain came through the bottom of the door, along with the debris from outside. Horrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Nancy Y. am 23. Mai 2023
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Ronin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place at great price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Brand Experience Team am 15. Mai 2023
Hi Ronin,Thank you for the perfect rating!!Lilith#Team6

8/10 – Gut

iain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Dustin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Lawrence

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

2/10 – Ungenügend

Rodney

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had no hot water in the room, the bathroom sink would not drain and the TV would not even turn on. The room smelled so bad of cigarette smoke we had to wash all our jackets after our stay. Disgusting!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2023
Hi Rodney,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Daniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Daniel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Darrell

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Darrell,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Teresa

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
No internet, got a failing grade because I couldn’t do my homework
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Teresa,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention. It sounds like your stay might not have been as comfortable as you anticipated. We apologize for any inconvenience and we hope we have opportunity to improve your experience with us. Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Kimberly

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shower doesn't work and neither does the heater. There is a terrible smell, and if I had someplace else to go I would have left. But this Ice Storm has all the rooms booked everywhere. Never coming back.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Kimberly,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk was pleasant. Room was clean. Everything worked. Heat could have been warmer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Brand Experience Team am 2. März 2023
Hi Bernadette,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Nikki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Horrible Stay
Horrible stay. First room I was given smelled horrible. It smelled like a ton of lemon scented cleaner trying to cover pet odor and the TV did not work. The second room I was given did not have the horrible smell. The sink is clogged and does not drain. Front desk called to complain about me using the shower. The bed is so uncomfortable it felt like I was sleeping on the floor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jacob

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Alberto

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Nancy Y. am 19. Jan. 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kaitlyn

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
You and them took my money i paid for a hotel room formy daughter and her children. The room and blood stains and was so dirty she couldnt have her kids sleep in. I tried talking with and them about a refund but nothing was done because of the it will be thw last time i use expedia.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Nancy Y. am 1. Dez. 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Nancy Y. am 1. Dez. 2022
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

DAVID

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi David,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

jerome

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
for what I needed it for the hotel was just fine
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Jerome,We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Weiling

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Weiling,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Justin

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fine
The place is fine. A little run down but it’s whatever
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Justin,We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Daniel

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The air didn't work and the bed was flimsy and very uncomfortable. I ended up leaving an hour after i bought the room
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Daniel,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. On behalf of Motel 6, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Lilith #Team6

6/10 – Okay

Sreenu

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Sreenu,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

ian

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Ian,We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around. Until then, we’ll leave the light on. For you. Lilith#Team6

8/10 – Gut

Douglas

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Good people
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Douglas,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

4/10 – Schlecht

Chaudhry Muhammad

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All the drugees were around, ppl walking naked, didnt feel safe
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Brand Experience Team am 4. Okt. 2022
Hi Chaudhry,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

JARIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thank you
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

2/10 – Ungenügend

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and ran down. Someone was trying to get in my room at 3am.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 5. Juli 2022
Hi Jason, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Lilith #Team6

6/10 – Okay

Ian

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Brand Experience Team am 5. Juli 2022
Hi Ian, Thank you for positively rating your stay! Lilith #Team6

4/10 – Schlecht

Xin

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Smell bad and no tv
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Xin, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Maz K. #Team6

2/10 – Ungenügend

Brittney

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
It was fine
It was okay for us he price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
its good for the price
the room was comfortable and clean the office was clean. few concerns were room has no phone in the room the front desk will have to relay any messages to the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Maz K. #Team6

6/10 – Okay

Richard

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Ad hotel
Let's see the toilet leaked there was no fan in the bathroom and the service was not that good had to ask for clean towels just to get them it also had a real bad patch of job on all the walls
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Nancy Y. #Team6

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Will not recommend to anyone. Property needs to be updated ASAP!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Nancy Y. #Team6

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Floor and bed spread were gritty bed leg was broken shower head was loose and pointed to wall internet wasnt strong enough to stream netflix TV had static on all channels Price was great, plenty warm, bathroom was clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Nancy am 16. Apr. 2020
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Nancy Y. #Team6

6/10 – Okay

Jess, Novi

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The parking lot and the entire place looks run down. And uncomfortable pillows and the water pressure was just ok.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Jess, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K. #Team6

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

The initial room I was in did not have heat and the key didn’t work!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Brand Experience Team am 18. Mai 2022
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Maz K. #Team6