Allergikerbettwaren, Pillowtop-Betten, Minibar, Zimmersafe

Bewertungen von Hotel Clio, a Luxury Collection Hotel, Denver Cherry Creek

4.5 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

395 von insgesamt 666 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
152 von insgesamt 666 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 666 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 666 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 666 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Dean Griffin am 16. Dez. 2022
Thank you so much for taking the time to share feedback about your stay at Hotel Clio. We are so pleased to see you enjoyed your stay and overall experience here with us. We look forward to welcoming you back again soon. Sincerely, Dean Griffin General ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Nick Sommers, Director of Front Office am 10. Aug. 2022
Thank you so much! I glad you had wonderful stay. Please let us know when you come back!!

8/10 – Gut

Christian

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Bob Megazzini am 7. Jan. 2019
Dear Christian, Thank you for your rating! Warm Regards, Bob Megazzini General Manager

6/10 – Okay

Helga, Hamburg

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Es gibt bessere Hotels in Denver für weniger Geld
Bei dem hohen Preis haben wir einen entsprechenden Standard erwartet. Es gab viele Punkte die wir nicht gut fanden: beim Einchecken wurde uns nicht empfohlen eine Reservierung im Restaurant zum Frühstück zu machen. So war kein Tisch frei. Die Empfehlung für ein auswärtiges Frühstück war schlecht. Es gab keine Badematte, die Kleenextücher wurden nicht aufgefüllt, das Sofa hatte Flecken, die Wildlederschuhe wurden vom Schuhservice poliert (!) und dann glücklicherweise ohne Probleme erstattet. Das Rezeptionspersonal ist nicht gut geschult. Gut waren das Essen im Hotel, die farbliche Gestaltung und die Betten. Das Mobiliar ist schick, aber schon abgewohnt.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Demian

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent! Welcoming and fantastic service. The bedding was really comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Clio staff am 19. Apr. 2024
Hi! Thanks so much for choosing Hotel Clio during your stay in Denver. We are thrilled to hear that your stay was spectacular. We pride ourselves on offering our guests the highest-quality experience and are excited to hear that we hit the mark with you! Please come back again soon.

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Second time I stayed at the Clio and it was perfect! I will definitely return next time I am in the area!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Clio staff am 19. Apr. 2024
Hi, Angela! Firstly, thank you so much for stopping in and staying with Hotel Clio. We are delighted to hear that you are a returning guest and that you've enjoyed your stay each time you visit. Please come back and stay with us again soon!

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will refer to others as an excellent place to stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Clio General Manager am 3. Apr. 2024
Dear Shannon,Thank you for your very kind words. We are delighted that you had an excellent stay with us. We look forward to welcoming you back to Cherry Creek North and Hotel Clio soon.Best,Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Clio staff am 19. Apr. 2024
Hi, Diego!Thank you so much for taking the time to leave a review. We love the Cherry Creek North district and are happy to hear that you enjoyed your time here. Please come back and visit again soon!

10/10 – Hervorragend

Kirsten

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was just perfect! From the warm welcoming staff to the beautiful decor and stunning views. Will definitely be back!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Clio General Manager am 19. März 2024
Dear Kirsten,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by our team's service and the overall ambiance. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Celena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great lobby, clean modern rooms.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Clio staff am 19. Apr. 2024
Hi, Celena!Thank you for visiting Hotel Clio. We appreciate your feedback and are so happy that our lobby and rooms made your stay even more special. We invite you back to visit again soon.

10/10 – Hervorragend

Megan, Fort Collins

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic staff and service at a beautiful property. We will definitely return!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Clio General Manager am 19. März 2024
Dear Megan,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by our team's service and the overall ambiance. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Doug

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

John

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lynette

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jacquelyn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Even better than expected
Hotel Clio exceeded my expectations. It was extremely friendly, modern and clean, lots of amenities. Highly recommend!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Clio General Manager am 19. März 2024
Dear Jacquelyn,Thank you for your kind words regarding your stay at Hotel Clio. We are delighted to hear that you were impressed by the overall ambiance and the quality of our team. We look forward to welcoming you again soon.Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Margarita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
el hotel es lindo, muy cerca de Cherry Creek Mall
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Libby and restaurant appear to be the only thing renovated. Rooms were dirty and cabinets chipped, crown moulding broken and furniture dirty. Just dated and not what we expected for a recently ‘renovated’ hotel. Should have stayed what it was or gone all in on the makeover.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Clio General Manager am 28. Feb. 2024
Thank you for providing us with this honest feedback from your recent stay. Your experience certainly does not meet the standard that we set for ourselves as a representation of the Hotel Clio brand. We understand your frustration and have taken this onboard for future improvements.Sincerely,Dean GriffinGeneral ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Sherri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

JOHN, BOISE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

eustaquio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Olivia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel brand new interior
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Liza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Monica

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Laura

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Frances

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful, quit rooms, amazing staff, fabulous restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

MANUEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

ruben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

eustaquio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

SALVADOR

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Theodore

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very happy with the experience, highly recommend
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Theodore

Mit der Familie gereist
Enjoyed our stay, great location lovely place
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

john

10/10 – Hervorragend

IVAN

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Kathleen

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel Note the 30$ resort charge And the 69! Parking
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Kelly

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very large rooms including very large bathroom, amazing restaurant, VERY VERY friendly, helpful staff
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Carolyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Krzysztof am 17. Okt. 2023
We are so very happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We look forward to hosting you again in the future! Come see us soon and explore more of the wonderful Cherry Creek area!

6/10 – Okay

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dirty rooms
The area was amazing . Valet parking very convenient . Good and drinks were great. The rooms and bathroom were very dirty , considering the price they should focus on cleanliness .
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Clio Management, A Luxury Collection am 15. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share feedback with us from your most recent stay. It is through guest feedback that we are able to improve upon the experience provided to our guests. We fell short of meeting your expectations and your experiences have been shared with our leadership team. They join me in offering not only our sincere apologies for these opportunities but are committed to resolving these issues in order to improve the overall guest experience in the future. Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the complete guest experience you deserve.

6/10 – Okay

Benjamin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Okay stay in Cherry creek
I arrived around 4pm but my room was not ready until 5:30pm, 1 and half hours after checkin at which time I had to follow up with the front desk staff although they said they would call me as soon as the room was ready. The room was basic, nothing special. The bed was hard and the pillows were trash bags with paper in them. The hotel restaurant Toro served good food but it took why to long to get the food and or simple things like a coffee and or set ups. I would stay at another hotel property upon my next visit to Cherry Creek.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Clio Management, A Luxury Collection am 15. Okt. 2023
Thank you for taking the time to share feedback with us from your most recent stay. It is through guest feedback that we are able to improve upon the experience provided to our guests. We fell short of meeting your expectations and your experiences have been shared with our leadership team. They join me in offering not only our sincere apologies for these opportunities but are committed to resolving these issues in order to improve the overall guest experience in the future. Although we fell short of meeting your expectations during your stay, I hope you will consider our hotel on your next visit to the area so that we can deliver the complete guest experience you deserve.

10/10 – Hervorragend

Jay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice large room with excellent service
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Krzysztof am 9. Sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your room and stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon so you may explore more of the Cherry Creek area!

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Krzysztof am 8. Sept. 2023
We are so happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon to explore more of the Cherry Creek area!

10/10 – Hervorragend

David, Hilton Head

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Krzysztof am 25. Aug. 2023
We are so excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We look forward to hosting you again in the future when you decide to return to the Denver area! Enjoy your travels going into the future!

10/10 – Hervorragend

Eduardo, Mexico

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Carson Lethen am 12. Sept. 2023
Eduardo, Thank you for the opportunity to welcome you to Hotel Clio. It was our pleasure serving you and we look forward to your return.

10/10 – Hervorragend

Gordon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Krzysztof am 1. Aug. 2023
We are so very happy to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again in the near future so you may explore more of the wonderful Cheery Creek area. We wish you the best of travels!

10/10 – Hervorragend

Kiara

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I’m very picky about hotel stays - Hotel Clio exceeded every expectation I have. The staff was so lovely and accommodating. The location is perfect, my husband and I were able to walk anywhere we needed to go. Definitely recommend.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Krzysztof am 17. Juli 2023
We are so very excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you return in the near future so you may explore the city further!

10/10 – Hervorragend

James, Byram

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel is centrally located around shops and restaurants. It is very safe. Also a great walking and biking trail 2 blocks from hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Dean Griffin am 10. Juli 2023
Thank you so much for the great review! We hope to welcome you back to the hotel again soon. Sincerely, Dean Griffin General ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Pamela, Los Cabos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, great location!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Krzysztof am 3. Juli 2023
We are so excited to hear that you enjoyed your stay with us here at Hotel Clio! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Barry

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Dean Griffin am 10. Juli 2023
Thank you so much for the great review! We hope to welcome you back to the hotel again soon. Sincerely, Dean Griffin General ManagerHotel Clio, A Luxury Collection Hotel

10/10 – Hervorragend

Annie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Dean Griffin am 6. Juni 2023
Thank you so much for the 5-star review! We are so pleased you enjoyed your stay at Hotel Clio.

10/10 – Hervorragend

YUKO

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel staff was pleasant and accommodating. the lobby area was comfortable and elegant. The breakfast was fabulous and many dining options near the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Dean Griffin am 6. Juni 2023
Thank you so much for the great review. We are thrilled to hear you enjoyed your stay and overall experience at Hotel Clio. We look forward to welcoming you back again soon.