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3 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
3
3 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
3 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
1 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
2 von insgesamt 12 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
6,8/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
6,8/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Joseph
20. Aug. 2022
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Dana Marina Boutique Hotel am 24. Aug. 2022
Dear Mr/Ms Josepj ! Thank you so much for using our service !And it's so nice that you've spent time evaluating the hotel's service. I'm glad you had good experience in our hotel even if it's not perfect ! Can you tell us the points or the issues that you are not satisfied with? These are extremely valuable ideas for us to improve better, to serve the next guests. It maybe your relatives, your friends or even you in the future. I’m looking forward to receiving more feedback from you.And please don't hesitate to call me via the hotel hotline.Sincerely !
8/10 – Gut
Rhona
Mit einer Gruppe gereist
9. Juli 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Loved the location, liked the hotel, staff were great.
However, I was there during school holidays and found the dining room very small, if you waited, then there was no food left. Would be better if more staff spoke English.
Rhona
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Dana Marina Boutique Hotel am 11. Aug. 2022
Dear Sir/Madam. Rhona !
Thank you so much for using our service !
And it's so nice that you've spent time evaluating the hotel's service.
I'm glad you had good experience in our hotel even if it's not perfect !
Can you tell us the points or the issues that you are not satisfied with? These are extremely valuable ideas for us to improve better, to serve the next guests.
It maybe your relatives, your friends or even you in the future.
I’m looking forward to receiving more feedback from you.
And please don't hesitate to call me via the hotel hotline.
Sincerely !
10/10 – Hervorragend
Freddie
Mit der Familie gereist
12. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
staff were very friendly and helpful.
Freddie
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Dana Marina Hotel Da Nang am 11. März 2020
Thank you for having a good experience at the hotel!
Look forward to the opportunity to welcome you again!
Best regards !
10/10 – Hervorragend
Seongbae
6. Feb. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good
Very good
Seongbae
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
6/10 – Okay
Gunhee
22. Jan. 2019
Gunhee
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
29. Dez. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018
6/10 – Okay
HYEREE
3. Mai 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
평균 그 이상, 그 이하도 아닌 호텔
가격이 저렴하고 전반적으로 평균은 됩니다. 위치도 미케비치 바로 근처고요. 다른 곳으로 이동하기 어렵진 않지만 약간 외곽에 있다는 느낌은 듭니다. 주변에 흔한 편의점도 없어서요.
그리고 직원들이 친절하기 하지만 서비스가 제대로 이루어지진 않았습니다.
뭐 하나 요청하면 함흥차사고, 룸 청결 상태도 나쁘진 않지만 좀 그저그랬네요.
제가 다음에 다낭에 가면 여기엔 안 묵을 것 같아요.
HYEREE
2/10 – Ungenügend
DOMINIQUE
18. März 2018
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mecontant
TRES MAL PLACE, déçu, une piscine perché et ridicule par la taille, chambre donnant dans la rue des fourmis dans le lit donc propreté!!!! salle de bain petite manque de serviettes et produits presque rien
le personnel n'est pas capable de nous dire quels sont les activités en extérieur et parle pratiquement pas anglais ou ne comprend pas enfin je ne conseille pas du tout cet hotel nous sommes partis le lendemain au lieu de 4 jours et vous n'avez pas été capable de nous rembourser il faut soit disant vous téléphoner étant au vietnam je ne vois pas comment on aurait pu vous téléphoner sur paris connaissant les tarifs . vous vouliez un commentaire donc le voici
DOMINIQUE
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2018
8/10 – Gut
Bobby, Canada
7. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful modern hotel
Was pleasantly surprised at how modern the hotel was? Overall the staff was very nice and helpful, except the girl at the Sky Bar... she wasn’t very attentive, we always had to call her over instead of her coming to us. We’d definitely stay there again!
Bobby
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
16. Sept. 2017
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
This hotel is located 5 mns walk from the beach, staff are very friendly and do their best to communicate in English. Found 2 towels left by the previous guest behind door. Room very small and aircon very noisy & a leaking pipe. Guests still smoke in corridors very bad .Breakfast Asian style was nice . Great terrace with small swimming pool and amazing view .
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
2/10 – Ungenügend
Ha Tien Nguyen, Da Nang
4. Sept. 2017
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel resufe my booking
They set wrong price & I got a cheap room. But the hotel refused my booking. I can't contact with Expedia. This is the worst booking I made.