Außenbereich

Bewertungen von Hôtel & Spa Belle Plage

4 out of 5
Hôtel & Spa Belle Plage
2, rue Brougham - Square Mistral, Cannes, Alpes-Maritimes

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

53 von insgesamt 66 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 von insgesamt 66 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
3 von insgesamt 66 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 66 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 66 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

10/10

Sauberkeit

9,8/10

Ausstattung

10/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

anette

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
In 1 min am Strand, tolle Aussicht auf der Dachterrasse,bequem zu Fuß in die Innenstadt
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cedric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personnel très très sympathique, très bel hôtel avec un décor tout en rondeur. Un must si vous passez par Cannes
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 12. Dez. 2023
Cher Cedric, Merci beaucoup pour votre retour d'expérience suite à votre séjour! Nous sommes très heureux que vous ayez apprécié l'hôtel et le personnel. Au plaisir de vous revoir. A bientôt,Alice, responsable relation client

10/10 – Hervorragend

Salomé

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Top, top, top
Super schönes Hotel, leckeres Frühstück, tolle Dachterrasse und sehr nettes Personal. Wir kommen wieder. Das Interior ist so richtig, richtig schön und an alle Details wird gedacht.
Dachterrasse - Frühstück am Morgen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 15. Okt. 2023
Dear Salomé, Thank you so much for your great review!It was a pleasure to welcome you. Hope to see you soon, Best regards, Alice, Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 10. Okt. 2023
Cher Christoph,Merci beaucoup pour votre retour suite à votre séjour à l'Hôtel Belle Plage.Toute l'équipe et moi même avons été ravis de vous accueillir. Au plaisir de vous revoir, A bientôt.Alice, responsable relation client

10/10 – Hervorragend

Lukas

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Top modernes Hotel an guter Lage
Modernes, gut gelegenes Hotel direkt am Strand. Sehr schönes Zimmer mit Balkon und überall freundliches Personal. Der Parkservice war speditiv, allerdings Stand das Auto draussen für denselben hohen Preis wie wenn es in der Tiefgarage gestanden hätte.. Insgesamt ein schöner Aufenthalt, wir kommen gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Jens

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The reception am 19. März 2023
Thank's for your comment. Sincerely,The reception team

10/10 – Hervorragend

Eunice

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff. Rooms are clean with comfortable beds. For hotel guests, there is a complimentary 1hour spa experience. Walkable to dining places as well. Overall, a very pleasant stay for us as a couple
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What a great hotel. Would stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Margo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tout a été parfait, de l’arrivée jusqu’au départ. Nous avons eu la surprise d’avoir une chambre en étage supérieur et profiter de la merveilleuse vue, avec des petites attentions dans la chambre.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von La Réception am 26. März 2024
Chère Margo,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de donner votre avis sur votre récent séjour à l'hôtel Belle Plage.Nous sommes ravis de constater que celui-ci a répondu à vos attentes.Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Yildiz

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von La Réception am 26. März 2024
Cher Yildiz,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour à l'hôtel Belle Plage. Nous sommes ravis de constater que vous avez apprécié celui-ci.Nous espérons que nous aurons le plaisir de vous recevoir de nouveau.Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Licia

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Bertrand

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Catherine

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Très bien
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Yildiz

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Lucie

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 12. Dez. 2023
Chère Lucie, Un grand merci pour votre retour suite à votre séjour chez nous. Nous esperons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau.Bien sincèrement, Alice

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Mit der Familie gereist
Faultless
Superb in every way. A modern hotel with great charm - and charming staff!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 12. Dez. 2023
Dear Nicholas, Thank you very much for your great review! I am very happy to see that you liked the hotel and the staff.Hope to see you soon,Best regards, Alice

10/10 – Hervorragend

Oliver

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 13. Dez. 2023
Cher Olivier, Un grand merci pour votre retour de séjour!A très bientôt.

6/10 – Okay

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 12. Dez. 2023
Dear Fabio, Thank you for your review. I hope we will have the pleasure to welcome you again.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Giampaolo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
GREAT
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 12. Dez. 2023
Dear Giampaolo,Thank you for your great review!Hope to see you soon. Best regards, Alice

10/10 – Hervorragend

Jonas

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 8. Nov. 2023
Dear Jonas, We are absolutely thrilled to read how delighted you were with your stay, and thank you for taking the time to share it with us. Our greatest reward is to know that these moments will remain indelible in your memory!I'd like to share these wonderful comments with the entire Hôtel Belle Plage team.We look forward to welcoming you again.Yours sincerely,Alice – Guest Relation Manager

8/10 – Gut

Ma Daniela

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 8. Nov. 2023
Dear Ma Daniela, Thank you so much for your great review!we look forward to welcoming you again!Best regards, Alice

10/10 – Hervorragend

Erin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is so beautiful! The staff are absolutely fantastic. The hotel is quiet, clean, modern and super comfortable. The breakfast is one of the best breakfast’s I have ever had a hotel before. Great central location, but isn’t loud or crowded.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 8. Nov. 2023
Dear Erin,Thank you so much for your great review!I am pleased to read that you really enjoyed the staff, the rooms, the location and the breakfast of the Hotel! All your compliments have been shared with our staff.we look forward to welcoming you again!Best regards, Alice, Guest Manager

8/10 – Gut

Claes

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 15. Okt. 2023
Dear Claes,Thank you so much for your feedback following your stay!Looking forward to welcome you another time.Best regards,Alice

10/10 – Hervorragend

Véronique

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 11. Okt. 2023
Chère Véronique,Merci infiniment d'avoir séjourné à l'Hôtel Belle Plage.Nous sommes ravis de lire que vous avez passé un excellent séjour.Au plaisir de vous revoir, Sincèrement, Alice

10/10 – Hervorragend

Einar

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
september gold days
fantastic boutique hotel. Perfect location in Cannes. A beautiful bar/restaurant vith a vieuw over the bay, The Spa is a must to visit.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 6. Okt. 2023
Dear Einar, Thank you so much for your great review and for choosing Hotel Belle Plage! I am very happy to see that you liked the hotel, restaurant and the SPA!We look forward to welcoming you back to Hôtel Belle Plage !Best regards, Alice

10/10 – Hervorragend

Sindre

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 6. Okt. 2023
Dear Sindre, Thank you very much for your review!we look forward to welcoming you back to Hôtel Belle Plage Best regards,

10/10 – Hervorragend

bernard

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 6. Okt. 2023
Cher Bernard, Merci beaucoup d'avoir séjourné à l'Hôtel Belle Plage.Je suis ravie de lire que vous avez passé un très bon séjour.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,Sincèrement, Alice

10/10 – Hervorragend

Beth

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 6. Okt. 2023
Dear Beth, Thank you si much for your review!We look forward to welcoming you back to Hôtel Belle Plage.Best regards, Alice

10/10 – Hervorragend

Matteo

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Alice - Guest Relation Manager am 6. Okt. 2023
Dear Matteo, A warm thank you for your great review!We look forward to welcoming you back to Hôtel Belle Plage Best regards,

10/10 – Hervorragend

Derek

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Peter Frederik

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anita Elisa

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location; BEAUTIFUL design.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

6/10 – Okay

Tor Wilhelm

Aufenthalt von 8 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Rupinder

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff. Nice clean rooms. Great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Anders

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

fabrice

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place overall.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Serdar

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Yensi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Increíble hotel en la mejor ubicación! Amamos la decoración y la vista al mar, lo mejor fue el restaurant en el rooftop, la cena y las bebidas excepcionales, muy limpio y el personal super amable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

marianne

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stunning spot and everyone is lovely. I am obsessed with the decor.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Lainey

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The property is in such a great location, it’s so close to the beach and to the shops. The rooms are absolutely beautiful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Shahrokh

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Hannah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with extremely attentive staff. Lovely and clean rooms. Fantastic rooftop restaurant and bar - the food and service you couldn’t fault. Perfect location, just 7 minutes walk away from the hustle and bustle of the harbour so more peaceful than in the centre. Fabulous beach right in front. We will be back!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von The reception am 9. Apr. 2023
Thank you for your comment and lokking forward to welvome you.

8/10 – Gut

Olivier

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The reception am 9. Apr. 2023
Thank's for your stay and looking forward to welcome you.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Très bien placé
Emplacement impeccable, je recommande
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von L'équipe de l'hôtel Belle Plage am 22. März 2023
Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié l'emplacement de notre établissement. Merci pour votre recommandation

10/10 – Hervorragend

Morten F

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The reception am 19. März 2023
Thank's for your appreciation, looking forward to welcome you again.Sincerely,The reception team

8/10 – Gut

Hermès

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von The reception am 9. Apr. 2023
Thank's for your stay, looking forward to welcome you.

10/10 – Hervorragend

Adrian

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von La réception am 19. Feb. 2023
Merci pour votre appréciation et on espère de vous revoir bientôt.Bien à vous,La réception

10/10 – Hervorragend

Isabelle

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel moderne et confortable, rooftop magnifique, personnel aux petits soins.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von La réception am 12. Feb. 2023
Chère Mme Serigny,Nous sommes heureux que vous avez apprécié notre hôtel et notre personnel. Au plaisir de voir revoir bientôt.Bien à vous,La réception

10/10 – Hervorragend

Johan Blach

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Jeanne am 5. Okt. 2022
Dear Johan Blach,Thank you for taking the time to share your experience with us.Looking forward to welcoming you soon.The Belle Plage hôtel team