Strand-/Meerblick

Bewertungen von Hotel Madeira Centro

4 out of 5
Hotel Madeira Centro
Calle Esperanto, 1, Benidorm, Alicante

Bewertungen

8,6

Hervorragend

125 von insgesamt 251 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
85 von insgesamt 251 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 251 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 251 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 251 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Steffen

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Barbra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goede ligging en goed buffetrestaurant. Alleen in de ochtend vanaf 8.30 werden we wakker van de schoonnaakster die boven ons met bedden liep te schuiven en veel lawaai maakte. Dat was iets minder geslaagd.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

jan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 10. Mai 2024
Apreciado Jan,Agradecemos su valoración y esperamos poder recibirles de nuevo pronto. Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Fahad

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Excellent hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Joyce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel had a fab room all staff were brilliant very helpful pleasant nothing was too much trouble .would definitely recommend this hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 19. Apr. 2024
Dear Joyce,We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays with us. We hope to see you soon.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 17. Apr. 2024
Apreciada Jennifer,Muchas gracias por su valoración, esperamos una nueva visita.Un saludo,

8/10 – Gut

Oscar

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 17. Apr. 2024
Apreciado Oscar,Agradecemos su valoración y esperamos recibirles nuevamente. Un saludo,

10/10 – Hervorragend

michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice hotel
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jerome

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All of the staff very professional
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 26. März 2024
Dear Jerome,We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays with us. We hope to see you soon.Kind regards

6/10 – Okay

Pedro

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Benjamin

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The hotel was in a great location, a short walk to the old town and a 10-15 minute walk to the more lively strip. On booking through Expedia there were multiple options for room types. I paid extra for 2 x rooms with two double beds (booking for two couples). On arrival it was clear that one room had 2 x single beds whereas the other had bigger beds. On raising this to reception I was told that all the rooms were the same and that there was nothing that could be done. The receptionist was quite blunt. So I had paid extra but not recieved one of the rooms to the expected booking. The hotel itself is nice enough, roof top bar was nice with a great view. The indoor pool is ok, but you have to give 30 minutes notice to use any of the Spa facilities (sauna etc) and pay extra for the privellage, we didn’t fancy hanging around waiting as wanted to use the facilities sporadically. All in all, good for location, but would advise to check the rooms as I feel you pay extra for the same room as if you booked the cheapest price! This did put a negative on the stay but Benidorm was great and will be back, albeit a different hotel.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Benjamin

Gut: Sauberkeit

10/10 – Hervorragend

Enrique

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
La habitacion bien y el persanak de recepcion y cafeteria estupendos y muy profesionales
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Fernando Merino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Le falta mantenimiento. El cuarto de baño necesita mas repisas para colocar los productos de aseo, no tiene ninguna percha
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 7. März 2024
Apreciado Fernando, Agradecemos sus comentarios que tendremos en cuenta para continuar mejorando. Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Ratko

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience and one of the best hotels in Benidorm, great value for the money . Everything was perfect, with one advice : “add more vegetables for breakfast like tomatoes or cucumbers “
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 27. Feb. 2024
Dear Ratko,We are glad you enjoyed our hotel and send us your comments that help us to continue to offer a better quality service every day. We hope to see you soon,Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Mariana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I highly recommend this hotel to everyone who wants to make the most of their holidays in Benidorm! The location couldn't be more fantastic! It's super central, close to all the shops and restaurants and less than 5min walk to the beach. My room was big, comfortable, very well decorated, super clean and the view was amazing! The staff have a keen eye to detail and they went extra mile when suggesting a day trip to Arbil and Altea, which was really worthy! The shower was powerful and the breakfast varied.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 27. Feb. 2024
Dear Mariana.We are glad you enjoyed our hotel and send us your comments that help us to continue to offer a better quality service every day. We hope to see you soon,Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Lola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me gusta todo en general, lo recomiendo por su confort, bien trato, buena comida, muy bien situado, aunk por eso se oye el ruido de la calle si hay fiesta o música. También es muy difícil aparcar, ese es el fallo del ayuntamiento
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira C am 19. Feb. 2024
Apreciada Lola, Muchísimas gracias por su valoración y comentarios, nos encantaría poder recibirles nuevamente pronto. Un saludo,

6/10 – Okay

Dermayne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

rebah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nous avons passer un sejour tres agreable. Le personnel de hotel etait serviable. Souriant . Tres belle chambre
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ray

Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira C am 19. Feb. 2024
Apreciado Ray, Muchas gracias por su valoración, esperamos verle de nuevo. Un saludo,

8/10 – Gut

Enric

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
4 estrellas con detalles decepcionantes
Las situación y estado de conservación es muy buena y la masajista que presta sus servicios es excelente. Sin embargo me parece muy poco adecuado que se pretenda cobrar por usar el gimnasio durante 1 hora!!!! Nunca he encontrado algo similar en ninguno de los hoteles que he visitado.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very pleasant hotel ,good rooms with balcony.very central.
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

peter eric

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel good position for old town, friendly staff.nice clean rooms
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Antony

Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

james

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Decent bars, prices reasonable, Rooftop bar only open for half of Holiday
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Charafa

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 19. Jan. 2024
Apreciado Charafa,Muchas gracias por su valoración, estaríamos encantados de volver a recibirles nuevamente pronto.Un saludo,

8/10 – Gut

David

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 19. Jan. 2024
Apreciado David, Muchas gracias por su valoración, esperamos poder recibirles nuevamente. Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Mark Andrew

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Right in the heart of Benidorm
I stayed at the Hotel Madeira Centro for the first time in January 2024 for a post-Christmas weekend. Located very centrally just a couple of hundred metres from the beach, there are plenty of bars, restaurants and shops right outside the front door. With 20 floors, it's a big hotel which dominates the skyline in the area and the Rooftop bar is definitely worth a visit. My room was a good size, warm, clean and comfortable and although the bath and bathroom were a little cramped, the shower was excellent. Spotlessly clean throughout, checking was really quick and the friendly welcoming approach of the check in staff was matched by all the staff I encountered. Breakfast was good quality with a good choice to suit most diets. Remarkably, despite the size of the hotel, breakfast was a fairly relaxed and calm experience, unlike the 'feeding frenzy' often experienced in similar establishments. Parking, at €20 per day was fairly expensive and although the charge of €8 to use the sauna and steam room is not extortionate, I felt that a charge just to use the small gym was unnecessary. Overall, an excellent and enjoyable stay. Highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 19. Jan. 2024
Dear John,Your comments are a very important tool for us, they makes us continue working to provide good experiences to our guests. Wish to see you soon.Kind regards,

8/10 – Gut

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Claire

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Vanesa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Irene

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jesús Manuel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

JOAQUINA

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Gary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Almennt góð dvöl.
Mjög góð 3ja daga dvöl. Þó er nokkur hávaði frá lyftum og þegar stólar eru færðir til í næstu herbergjum.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

ruben

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Isabel Maria Viana

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 19. Sept. 2023
Apreciada Isabel María,Muchas gracias por su valoración, esperamos recibirle de nuevo pronto.Un saludo,

8/10 – Gut

Orlando José

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Angel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo excelente desdé las recepcionista qué te ayudan con todo lo qué puedas necesitar, pero mención especial para la chica de recepción del comedor siempre con una sonrisa
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 6. Sept. 2023
Apreciado Ángel,Muchísimas gracias por su valoración y comentarios que sin duda trasladaremos a nuestro personal. Esperamos poder recibirles nuevamente.Un saludo,

10/10 – Hervorragend

DANH THANH

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 4. Sept. 2023
Apreciado Danh Thanh,Muchas gracias por su valoración, esperamos recibirles nuevamente pronto.Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Juan Carlos

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 4. Sept. 2023
Apreciado Juan Carlos,Muchas gracias por su valoración, nos encantaría poder recibirles nuevamente.Un saludo,

8/10 – Gut

Martin

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 4. Sept. 2023
Apreciado Martin,Agradecemos su valoración y esperamos recibirles de nuevo pronto.Un saludo,

10/10 – Hervorragend

Vasyl, Torrejon de Ardoz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Antonio

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy centrico buena comida.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Sandra O- Dpto. Guest Experience - Hotel Madeira am 28. Aug. 2023
Apreciado Antonio,Muchas gracias por su valoración y comentario. Esperamos recibirles nuevamente.Un saludo,

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Hotel has elevator problems, always 10-15 people waiting at reception level. Complicated check-in. First time in 15 years using Hotels.com the reception required me to send the e-mail confirmation that I had a booking. Great location and clean pool. Great cleaning staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Souad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

4/10 – Schlecht

Daniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent hotel with great WIFI. Near the beach and great breakfast. Cleaning lady Berta was very accommodating and pleasant with us.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023