Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Sunrise Attitude

4 out of 5
Sunrise Attitude
Royal Road, Belle Mare

Bewertungen

8,0

Sehr gut

60 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
59 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
21 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 159 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

9,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Hotel Sehr freundliches Personal Tolle Anlage und toller Strand Essen etwas monoton - einziger Punkt, der verbessert werden kann
Aufenthalt von 13 Nächten im Mai 2024
Antwort von Kevin Govinden, General Manager am 28. Mai 2024
Hello Nico,Thank you for choosing us and for sharing your holiday experience. I am happy to read that you had a lovely stay and enjoyed the hotel facilities. I will share your appreciation with our family members. However, I have well taken on board your comments about the food. Please note that to offer our guests a better choice, we propose a new buffet selection every day on a two-week rotation. We offer different concepts such as The Market is a buffet and main restaurant with brightly-coloured stalls, delicious dishes, and international cuisine. At Kot Nou restaurant, you can try classic Mauritian dishes that have been revisited with creativity and originality. The Social House is a restaurant bar where you can share the plates.I invite all our guests to share with us their preferences during their stay so that we can meet their expectations and make their stay memorable.Looking forward to welcome you back to Sunrise Attitude for another experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to relax and super staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kevin Govinden am 10. Nov. 2023
Hi Robin,Hope this message finds you well!A massive thank you for choosing Sunrise Attitude and taking the time to share your holiday experience with us. Your delightful words have put a big smile on our faces, and we're absolutely thrilled to know that you had a fantastic stay, soaking in all the goodness our hotel has to offer.I'll be sure to pass on your appreciation to our fantastic team – they'll be over the moon to hear about your lovely time with us!Can't wait to have you back at Sunrise Attitude for another round of amazing experiences. Until then, wishing you nothing but good vibes and sunshine wherever you go.Take care and see you again soon!Warm regards,Kevin GovindenGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Manuela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Top Hotel! Top Service! Super essen! Gerne wieder! Speziell die Aufmerksamkeit auf Nachhaltigkeit ist beeindruckend.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Petra

Aufenthalt von 9 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Marc-Oliver

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Fabian & Isabel, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel near the beach
Our stay at the hotel was excellent! - helpful staff - good food - beautiful beach Thanks a lot!
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2017
Antwort von Shiv am 9. Sept. 2017
Dear Fabian & Isabel, Thanks very much for your encouraging statement. We have share the same with our team. We look forward to welcome you back for another Otentik experience.

10/10 – Hervorragend

nils, köln

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es war ein sehr schöner Urlaub! Tolle Anlage, sehr freundliche Mitarbeiter. Wir kommen gerne wieder
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2017
Antwort von Shiv am 19. Aug. 2017
It was a very nice holiday! Great location, very friendly staff. We will be back Dear Guest, We thank you for your nice comment. We shall share with everyone and hope to welcome you very soon.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Der falsche Ort um die Insel zu erkunden
Das Hotel gefiel uns nicht weil, um zum Strand zu kommen mußte man eine viel befahrene Straße überqueren. Der Strand war dreckig, Plastetüten Stoffreste und anderer Abfall lagen am Strand und im Wasser. Es liegt sehr abgeschieden an einer Hauptstraße. Manche Angestellte versuchen einen zb Ausflüge unter der Hand zu vermitteln, zu unverschämt teuren Preisen (alles sehr zwielichtig) Ich empfehle das Hotel nicht weiter. Es hat eine schöne Einrichtung und einen tollen Look. Unterm Strich aber einen sehr schlechten Standort und auch den ein oder andere Kontakt mit den Angestellten, hätte ich lieber nicht erlebt.

8/10 – Gut

Ludwig

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nettes Hotel an traumhaften Strand
Belle Mare ist für seinen wunderschönen Strand bekannt welcher wirklich alles hat was man sich wünscht.... Schönes klares Wasser, eine angenehme Temperatur von 29 Grad und ein Korallenriff welches man mit dem hoteleigenen Glasbodenboot erreichen kann und super zum schnorcheln ist. Der Hotelstrand hat eigene liegen und Schirme. Das Hotel selbst ist klein, dadurch aber sehr gemütlich. Die Zimmer sind bis auf Kleinigkeiten sauber und relativ modern eingerichtet. Das Essen war immer sehr lecker und hat täglich variiert.

8/10 – Gut

+Freundin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel zum Relaxen
Das Hotel ist etwas kleiner gehalten und liegt direkt am Meer mit eigenem sauberen/gepflegten Strand. Die Hotel Anlage verfügt über 2 Pools und ist in einem sehr guten Zustand. Das Personal ist immer freundlich und hilfsbereit. Die Qualität des Essens ist gut, allerdings läßt die Auswahl etwas zu wünschen übrig. Das Abendbüffet ist stark überteuert. Wem das Essen zu teuer oder fad sein sollte muss etwa 10 bis 20 Minuten laufen einrechenen (je nach Richtung). Im Dorf gibt es auch einen kleinen Supermarkt mit massiv überhöhten Preisen. ATM ist circa mit 20 bis 25 Minuten laufen zu erreichen. Trotzdem ist das Hotel empfehlenswert.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Enttäuschend !!!!
Auch für ein 3* Hotel echt enttäuschend.... Strand und Umgebung nicht mal 1* wert... Keine Möglichkeiten in der Umgebung zum einkaufen, essen gehen und nicht mal eine Bushaltestelle in der Nähe... Traumstrand von Mauritius eher ein Alptraumstrand.... man sollte es echt überdenken, dieses Hotel zu buchen, es sei denn man möchte nicht´s und niemanden sehen, sích an einen dreckigen Strand legen, und ausharren....Wenn man nicht all incl. gebucht hat, muss man aufpassen nicht zu verhungern, oder mit einem Taxi ne halbe Stunde zum Supermarkt zu fahren.... Nie wieder, wenn man anderes gewohnt ist.....

6/10 – Okay

Marie-Christine

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Except the strong smell of humidity in the room, some products missing like conditioner / body cream / shower cap. The hotel is quite nice and close to the beach. People are very nice and kind but I have to mention some dishes were forgotten (birthday cake, or some sides dishes at the kot nou restaurant). Food is very good.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Kevin Govinden, General Manager am 3. Mai 2024
Hi Marie-Christine, Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We are glad to hear that you found the hotel's location appealing and our team welcoming and kind.We sincerely apologize for the issues you experienced, including the humidity in your room and the missing amenities. We are also sorry to hear about the oversight regarding your birthday cake and some side dishes at the Kot Nou restaurant. Please be assured that we are addressing these points with our housekeeping and restaurant teams to improve our service delivery.Your comments on the quality of our food are much appreciated, and we are delighted that you enjoyed the meals overall.Thank you once again for your feedback. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with a more seamless and enjoyable experience.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

NIALL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our one week, all inclusive stay, was simple perfect. Great welcome by the team on arrival with fast check in to our lovely modern, bright and clean room. No TV in room as it's all about switching off from and that's exactly what we did. The property is only 2 years old so everything is just perfect, yet it looks well established. Choice of 2 beautiful pools with lots of loungers and day beds. There were organized sport activities and even complimentary glass bottom boat trips and snorkeling trips every day between 2pm and 3pm. Bars are great, wide choice of branded drinks. 2 themed restaurants which you had to book a day in advance which were fine (not amazing) and the main restaurant which was buffet style which was really excellent - great choice and variation of food each day. Best part of the hotel were the staff - everyone is every dept. could not do enough, amazing - very high level professional service. Would highly recommend this hotel to anyone, but please don't tell to many people - it's a gem.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kevin Govinden, General Manager am 31. Okt. 2023
Dear Niall,Warmest greetings from Sunrise Attitude!We are deeply honored that you chose Sunrise Attitude once again for your holiday, and we immensely appreciate you sharing your positive experiences on this forum. Your detailed attention and appreciation of every aspect of our hotel, particularly our eco-friendly initiatives, have profoundly delighted us. It’s heartwarming to know that we have been able to enhance and make a positive difference in your holiday experiences since your initial visit!Your gracious words wonderfully encapsulate the essence of the best of Sunrise Attitude, and for that, we are sincerely grateful. Please know that your uplifting compliments have been shared with our entire team, spreading motivation and joy.We eagerly await the pleasure of welcoming you back to Sunrise Attitude for another exceptional experience.Warm regards,

4/10 – Schlecht

SANJAY

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Première fois et dernière fois
Hôtel pas accessible. Pas de télévision dans la chambre et pas d’ascenseur. Très difficile pour les personnes porteur d’handicap
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Orlane

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Nawel

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Très belle établissement avec de nombreux service à l’intérieur. Personnel très à l’écoute et agréable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Martin

Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Benoit

Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Classy, white washed, cool hotel
This is a beautiful, classy hotel where a lot of thought has gone into the layout and design. It cries out for sun drenched days lounging around the pool which unfortunately we only got for half a day of our 2 night stay. The food is decent, staff attentive, and they are right on it with trying to be as sustainable as possible. Beach across the road is unspoilt and natural with some great snorkeling. Highly recommended.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Nick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantic holiday.
Beautiful and relaxed hotel with exceptional service from a team of staff who are ultra friendly and professional. Absolutely no way to fault this hotel.
Aufenthalt von 10 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

julien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Parfait. Rien à redire. Juste l'endroit idéal. On a passé un super moment. Hôtel à taille humaine, pas les resorts à touriste surpeuplés. Personnel excellent, plage au calme. La route a traversé en effet mais c'est anecdotique.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic eco hotel in Belle Mare
We had a very enjoyable stay at this hotel. The service was fantastic, they couldn’t do enough for you, extremely welcoming and offer very good services. Rooms immaculate and respected the way they have moved forward with eco friendly policy, lack of plastic etc.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Rachael

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing, great all inclusive policy from the moment you arrive to the moment you leave Lovely beach, food amazing and staff amazing. Great entertainment team and plenty of activities.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2023
Antwort von Kevin Govinden, General Manager am 30. März 2023
Dear Guest,Greetings from Sunrise Attitude!Thank you for choosing us and for sharing your holiday experience. I am happy to read that you had a lovely stay and enjoyed the hotel facilities. I will share your appreciation with our family members.Looking forward to welcome you back to Sunrise Attitude for another experience.Best regards,

8/10 – Gut

Sylvia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bel hôtel
Nous avons passé un très bon séjour court mais très bien . Excellent accueil de la part de tout le personnel , vraiment tout était parfait , la restauration , la chambre , l animation juste comme il faut , légère . A conseiller
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

sue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice resort
Stayed in a villa Loved the privacy and the pool Food just ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Need more hotels like this adopting zero single use plastic policies - amazing hotel and staff, beautiful location, gorgeous food!
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Kevin Govinden - General Manager am 25. Okt. 2022
Dear Daniel,Greetings from Sunrise Attitude!I thank you very much for choosing Sunrise Attitude again for your holiday and for sharing your appreciation for us on this forum. We are pleased to read how every aspect of the hotel has caught your attention to detail and being an eco-friendly hotel, we have been able to make a difference in your holiday from your first experience with us! Thank you for your compliments on the whole Family Members and I have passed on your message.Looking forward to welcome you back to Sunrise Attitude for another experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Reema

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 9 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Anne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mon ressenti
Employés très sympathiques et serviables pour la plus part et dévoués aux clients. Cet hôtel étant ressent il manque de couleurs, fleurs, arbres et plantes exotiques / vous devriez marquer l’entrée par des haies de vetias, foxtels, oiseaux de paradis géants,heliconias,Alpinias etc… donner cette impression de rentrer dans un univers tropical / j’aurais rajouter des palmiers royaux en bordure côté route et 2 ou 3 arbres du voyageur contre les façades , donnant ainsi une chaleur tropicale. La chose qu’il manque est le service en chambre qui ne se fait pas en général mais bien souvent les clients aiment profiter de leur séjour et faire des choses qu’ils ne font au quotidien chez eux.La literie est très bonne. Un bon potentiel pour l’avenir j’en suis sûre.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Kevin Govinden, Directeur Générale am 20. Juli 2022
Chère Anne, Merci d'avoir pris le temps de partager votre expérience après votre séjour chez nous. Nous accordons une grande importance aux commentaires de nos clients car ils nous indiquent comment améliorer nos services. Nous vous remercions de nous avoir fait part de vos observations, cela nous aide à mieux comprendre les attentes de notre clientèle et à nous améliorer constamment. Nous espérons vous revoir bientôt pour vous offrir le meilleur de ce que nous avons à proposer. Cordialement,

10/10 – Hervorragend

Cédric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
un excellent sejour en amoureux!
excellent service, personnel vraiment au petit soin. Restauration variés meme pour le buffet quotidien. Ideal pour couples sans enfant.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel
The staff was friendly and the hotel was nice and comfortable. A short walk to the beach as well. Everything was good at the hotel, the only recommendation I have is that the check-in process is a bit slow so when you are tired after a long trip, you want to be able to have access to your room quick.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

6/10 – Okay

Sanna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice resort but bad food
The hotel and rooms are very nice and clean. Staff is very friendly and they did their best during our stay. But food was awful in all restaurants and we were happy that we didn’t spend money for half/full board. There’s also a road between the resort and beach so it’s not excatly on the beach.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing resort. Amazing staff
Excellent customer service. Staff go above and beyond. Resort is newly refurbished and looks amazing. Rooms are clean. Manager spoke to us everyday to ensure we were happy and everything was taken care of.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Espen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2020

4/10 – Schlecht

Adrian

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Reena( Front Office Mananager) am 4. Jan. 2020
Good morning Mr. Adrian, Thank you for taking the time to share your experience following your stay with us. I sincerely regret that you did not leave us fully satisfied. Rest assured that I have shared your review with my entire team and every mentioned point has been taken very seriously and constructively as at Emeraude Beach Attitude, we have and will always put forward our guest’s experience as our top priority. Thank you once again for your feedback which will help us to not only better understand your expectations but also improve our services. Hoping for another chance of welcoming you back for a better experience, Kind Regards, Reena

4/10 – Schlecht

Sophie

Gut: Personal & Service
L’hôtel souffre d’un défaut , celui de ne pas offrir de wifi dans les chambres. La réception s’est montrée très professionnelle en nous relogeant dans un établissement de la chaîne où nous avons gagné en confort .
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sunny Aundoo Executive Assistant Manager am 31. Okt. 2019
Chère Sophie, Je vous remercie d’avoir pris le temps de partager vos commentaires avec nous. Je suis heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans l’un des autres hôtels du Groupe. Comme mentionné sur notre site internet et nos fiches techniques, à l’Émeraude Beach Attitude le Wi-Fi est disponible dans les espaces communs. Nous regrettons que vous n'ayez reçu cette information avant votre arrivée. Bien cordialement, Sunny Aundoo Executive Assistant Manager

8/10 – Gut

Jean Bernard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
les bon moments c est aussi apprécier son assiett
Une nuit en couple agréable Cuisine décevante pas bcp de choix pour les plats on s est contente que des pâtes parmi qq plats M chose pour le petit déjeuner. Dommage pour cet hôtel de charme agréable on s attend à plus de recherche et de diversité au niveau de la restauration d autant qu il n’y a pas de restaurants dans les environs.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2019
Antwort von wendoline am 14. Aug. 2019
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Skön semester
Allt var jättefint utom att hotellet inte hafe stabilt WiFi på rummen (ännu).
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2019
Antwort von Reena Pultoo( Front Office Manager) am 11. Juli 2019
Dear Robert, Thank you for your review.I am pleased to hear that you find our property to your liking. However, I am sorry to hear that you were not satisfied with the wifi. Please be assured that this issue will be communicated to the concerned person. Thank you again and we hope to see you again soon. Sincerely, Reena

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Struttura molto curata con stanze comfortevoli, sicuramente la cordialità e la gentilezza del personale ha reso la vacanza indimenticabile
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2019
Antwort von Reena-Front Office Manager am 9. Juli 2019
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. I'm happy that you enjoyed your stay and I'm looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

catiaemario, Assisi,Pg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L'Emeraude è una struttura piccola e molto ben curata nella sua manutenzione, il personale di servizio è sempre all'opera per continue migliorie, il tutto sempre con cordiali sorrisi e simpatiche battute con gli ospiti. La sensazione è di entrare a far parte per un periodo di una grande e allegra famiglia, veramente una sensazione speciale! Per noi che siamo sempre alla ricerca del contatto con la gente del luogo che visitiamo è stato perfetto. L'hotel è di prorprietà e gestione mauriziana e promuove e sostiene un programma di recupero e tutela della realtà sociale e ambientale che gli ospiti possono, se vogliono, contribuire con una piccola donazione. Anche il cibo è per lo più tipicamente mauriziano e si ha quindi la possibilità di assaggiare quotidianamente una specialità locale, anche questo aspetto è stato per noi un grande valore aggiunto. Siamo partiti con vero dispiacere, con la consapevolezza di aver vissuto un'esperienza non solo di vacanza, ma anche di contatto umano e di amicizia difficilmente ripetibile. Un posto da consigliare ad occhi chiusi, speriamo di tornare!!
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2019
Antwort von reena am 26. Apr. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for great review. We are happy to read that you had a pleasant stay. We are glad that you appreciated the dedication of our staff, the environment, the rooms and our services. Thank you for choosing us for your holidays. We hope to have the occasion to welcome you back. Best regards, Reena Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Bengt Ove

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wifi
Tyvärr ingen wifi på rummen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Reena Pultoo am 18. Apr. 2019
Dear Mr. Bengt, Thank you for your review. I am pleased to hear that you find our property to your liking. However, I am sorry for the WIFI, actually none of our room have wifi but in coming days we are trying to do necessary. Please be assured that this issue will be communicated to the our management. Thank you again and we hope you will enjoy your holiday with us.. Sincerely, Reena Front Office Manager

4/10 – Schlecht

c

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Unhygienic restaurants and bars and lack of choice at meal times. Staff are however generally excellent and try hard but need some training.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Shiva am 30. Dez. 2018
Dear Client, We thank for your comments voiced out during your stay at Emeraude Beach Attitude. We have indeed shared the same with our Team, and we assure you that the issue had been taken a very concerned level to every step of our service delivery. As per your words, we have already set the alarm for a rigorous and consistent training , an on-going process to meet the up-coming challenges and any unforeseen circumstances. Your concerned is our utmost priority to dealt with. We remain at ears for any further assistance. Kind Regards, The Management

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
accueillant et calme
personnel charmant et attentionné. hotel calme sans enfants
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2018

8/10 – Gut

Niclas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and quiet place
Nice and quiet place. Close to the beach. Friendly and helpful staff. Need to put more sunbeds on the beach. Clean and very nice rooms. Poolarea in great condition with cooling fresh water. A few days of rain but mostly sunny days.

10/10 – Hervorragend

Maiken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk
Vi havde et fantastisk ophold – intet at sætte en finger på! Lækre omgivelser, venligt og hjælpsomt personale, flotte strande og god mad.

10/10 – Hervorragend

Uffe & Annette, Sweden

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice :)
We spent 2 weeks here in jan-18, very nice and clean hotel, the food was excellent, so good. And the personal was very helpful and nice.
Aufenthalt von 14 Nächten im Januar 2018
Antwort von Shiv. am 1. Feb. 2018
Dear Guests, We thank you for your visit and for your kind comment. Indeed, we have shared the appreciation with our family members for making it happen for the ever best memory. We look forward to welcome you in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great staff. Could hear traffic from room.
The staff were a bit let down by the hotel. Our room was very close to a busy road and the hotel was not easily accessible with a baby stroller. The staff really were excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

Christine

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Holiday
If you want a beach holiday this is for you there is nothing there just the beach it was a nice hotel and cleanish of room was excellent but the food is terrible we complained and so did other people we were told we could have menu B but nobody knew what it was also there isn't enough sun beds around the pool and on the beach as people hold them by putting towels on them around the pool and beach people were arguing over them it was terrible
Aufenthalt von 21 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Dee, Sydney Australia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location value for money
Our stay at Emerude was pleasant and comfortable. The staff were friendly and very accommodating. The hotel had a great menu for breakfast and dinner buffet. Entertainment was good however started a little late and was loud at times. The TV chanels and WiFi were great and the shower head was fantastic with plenty of preasure and hot water. Highly recommend it.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2017