Bar auf der Dachterrasse, Blick auf den Pool, täglich geöffnet

Bewertungen von Maitria Mode Sukhumvit 15 Bangkok

4 out of 5
Maitria Mode Sukhumvit 15 Bangkok
81 Sukhumvit Soi 15, Sukhumvit Road, Klongtoey-Nua, Wattana, Bangkok, Bangkok

Bewertungen

9,0

Wunderbar

586 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
315 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
63 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
22 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The every evening live music we enjoyed very much while having a stay in the cute roof top pool. For familys is the connection room a very good possibility to have a relaxed stay in a bussy City Like Bangkok. With the big distances in Bangkok and the hot climate the usage of a taxi or tuk tuk is necessary to come to BST, Metro station or restaurants.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Emmanuel am 12. Apr. 2024
Dear Christian,We are very pleased you like our property especially the roof top and the live music daily. Our connecting room are really taylored for family and give privacy for the stay.kind regards

10/10 – Hervorragend

Stefan

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Emmanuel am 24. Apr. 2024
Dear Stefan, thank you for your positive review we hope to see you again.Kind regards

2/10 – Ungenügend

Daniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich hatte das Hotel gebucht, da es auf einigen Homepages mit Balkon gezeigt wurde. Ich habe nach Buchung angefragt wegen des Zimmers. Dann sagte man mir es gibt keine Balkone, aber ich könne stornieren und bekomme mein Geld zurück. Das habe ich dann ca. 15 mal gemacht. Am Ende musste ich das über Expedia klären, die haben Rücksprache mit dem Hotel gehalten und mir gesagt es gibt nix zurück...mein Pech. Sehr lustig bei über 500 Euro für gar nix...und Betrug bei den Bildern. also: VORSICHT!!!
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Emmanuel am 26. Okt. 2023
Dear Daniel,The booker is Expedia. from the beginning we tell you the room has no balcony reason why you wanted to cancel. We informed you that the hotel did not collect the money from you. Expedia handle the booking, you paid Expedia. Only Expedia can wave the fee It is not in our hand we are sorry for the experience you are facing with your booker. Expedia did not contact us to cancel the booking and wave payment.Kind regardsEmmanuel General Manager.

10/10 – Hervorragend

Alisia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Thip am 9. Okt. 2023
Dear Alisia, Thank you for taking the time to review our hotel and also for choosing Maitria Mode Sukhumvit 15 for your recent stay. We appreciate your rating 10 out of 10.We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok.Stay Savy,Sasipimol Yuthapanboripan (Thip)General Manager

10/10 – Hervorragend

Terje

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location for all those who want to experience the ˋreal´ Bangkok outside of the tourist environments. Terminal21 shopping mall is in walking distance as well as public transport, pharmacy, 7 eleven, water boat for canal and public transport to airport.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Thip am 1. Sept. 2023
Dear Terje, Thank you for taking the time to review your stay at Maitria Mode Sukhumvit 15. We truly appreciate your feedback, and we are so glad to learn that you have had a pleasant stay.We hope to welcome you again during your next visit to Bangkok.Stay Savy,Sasipimol Yuthapanboripan (Thip)General Manager

10/10 – Hervorragend

Karin

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Thip am 2. Apr. 2023
Dear Karin, Thank you very much for staying with us. It brings us much joy to hear that you enjoyed your stay and rate Maitria Mode Sukhumvit 15, with rating 10 out of 10. It will be our pleasure to share your kind compliments with our team, and we are grateful of your praises.We look forward to welcoming you back in the nearest future.Stay Savy,Sasipimol Yuthapanboripan(Thip)General Manager

6/10 – Okay

Sarah

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Wir waren bereits 2018 in dem Hotel als es noch unter einem anderen Namen geführt wurde. Grundsätzlich sieht das Hotel und die Einrichtung/Ausstattung noch immer ident aus, jedoch ist alles in die Jahre gekommen und wurde nicht aufgefrischt. Das Personal ist freundlich, die Frühstücksauswahl in Ordnung und der Pool auf der Dachterasse mit Sicherheit das Highlight des Hotels. Wir haben nur eine Nacht in Bangkok übernachtet um unseren Anschlussflug am nächsten Tag zu erwischen, dafür hats gereicht. Aufgrund der in die Jahre gekommenen Ausstattung würde ich wohl nicht mehr dort verweilen.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Thip am 30. März 2023
Dear Ms. Sarah, Thank you for taking the time to review your stay at Maitria Mode Sukhumvit 15. We truly appreciate your feedback. It is through feedback such as this one that we can enrich and refine our services.We hear your feedback about the need to update and about room feature, we have starting the mock-up room and plan to improve it in the nearest future.Our main focus in to maintenance and update the facility and cleanliness to ensure that our value guest leave feeling nature with deep sense of well-being, unfortunately, we failed to do so in your case.Should we have a future opportunity to serve you, we are confident we can deliver the Maitria Mode Sukhumvit 15 experience we are known for. Please feel free to let me know.Stay Savy,Sasipimol Yuthapanboripan General Manager

10/10 – Hervorragend

Winfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehmer Aufenthalt. Sehr freundliches und hilfsbereites Personal, tolle Poolaussicht und Sitzgelegenheiten besonders am Abend. Ich würde es wieder buchen, da hier vieles auch ohne dem Maskenfetischissmus abläuft und man den Menschen ins Gesicht sehen kann, was das Ganze viel sympatischer macht. Schließlich ist man doch im Land des lächelns.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2022
Antwort von Maitria Team am 9. Okt. 2022
Dear Mr.Winfried,Thank you so much to stay with us and great to hear you love us.Hope to welcome you again.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Personal, tolle Zimmer , leckeres Essen
Wir waren 3 Tage am Anfang unserer Reise in dem Hotel und weil es so schön war nochmal 2 Nächte zum Ende hin. Das personal war super freundlich … das Essen im Restaurant war super lecker .. und die Zimmer waren auch toll. Ich mag kleinere Hotels. Ich fand es schön das es etwas „abgelegen“ war . So hatte man etwas Ruhe. Das Hotel bietet aber stündlich ein tuk Tuk zur mall und zur Bahnstation an. Ist aber auch in 10 min gelaufen. Wir hatten einen tollen Aufenthalten und würden jederzeit wieder ins Maitria Mode gehen. Ganz in der Nähe ist ein toller Night market ( Jodd Fairs) Absolut zu empfehlen .. und sonst gibt es viele nette Restaurants in der mall um die Ecke. Sonst sucht man sich echt einen Wolf was Restaurants in der Umgebung angeht. Das Hauseigene restaurant ist aber auch super lecker. Halt europäische Preise.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Annie Popitchayakul am 4. Okt. 2022
Dear Claudia,Thank you very much for your kind reviews and we trust to welcome you back again next time if the opportunity permits.

10/10 – Hervorragend

KathrinK-S, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr schönes Hotel. Das Frühstück lässt keine Wünsche offen. Der Pool ist zwar klein, aber der Blick über die Skyline von Bangkok ist Klasse.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020

8/10 – Gut

Erwin, BW

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Happy hour war eine sehr gute Sache, da die Getränke überteuert sind.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Am Anreisetag mussten wir sehr lange warten, bis wir unser Zimmer beziehen konnten, das war nicht so schön. Aber dafür konnten wir unser Zimmer am Abreisetag bis 19:00 Uhr nutzen. Der Swimmingpool am Dach war sehr schön, unsere Zimmer sehr geräumig, modern und comfortabel. Das Frühstück umfangreich und sehr gut, der Cappuccino genial. Toll war auch der kostenlose Hotelshuttle zum Pier 21. Alles in allem ein gelungener Aufenthalt.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Monika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 6. März 2020
Dear Monika, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Schönes, sauberes Hotel! Sehr gutes Frühstück, super nettes Personal. Leider etwas weiter von den öffentlichen Verkehrsmitteln entfernt, es steht jedoch ein Shuttleservice mit Tuktuks gratis zur Verfügung.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 21. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 21. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolles kleineres City Hotel in sehr guter Lage (Seitenstraße, daher ruhig, aber mit TukTuk Service sofort in zentraler Lage) Zimmer und Betten sehr groß und toll ausgestattet Frühstück sehr lecker, die frischen Säfte und Eivariationen sind der Hammer. Sehr sehr nettes und hilfsbereites Personal. Rooftop Pool auch ganz cool wenn man nach dem Sightseeing noch etwas entspannen will.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 10. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay. May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Der Aufenthalt war eigentlich gut. Gestört hat nur, dass das Personal zwar sehr freundlich und bemüht, aber immer wieder auf's Neue wenig kompetent war. Der Checkin war erst 3 Stunden später möglich, als Monate zuvor bei der Buchung vereinbart. Bei der Abreise wurde ein Taxi mit anderem Fahrtziel bestellt, als von uns angegeben, wodurch wir nur mit Ach und Krach den Flughafen ereichten. Zwischenzeitlich wurden uns teils kuriose, teils falsche Angaben zum Nahverkehr (MRT etc.) gegeben. Fazit: Hotel gut, aber besser auf Rat ind Tat des Personals verzichten...
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 4. Feb. 2020
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you for taking the time to submit a review of your recent stay with us. I sincerely apologize that your stay did not meet your expectations and would like to apologize for the inconveniences you endured. I have passed on your review to our head department in an effort to improve upon the level of service provided to our valued guests. I hope that the inconveniences faced during your stay do not stop you from staying with us in the future, and that we are given a chance to prove our high standards to you on your next trip to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 3. Feb. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 3. Feb. 2020
Dear Michael, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Randolf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nettes Hotel, nettes Personal.
Prima Hotel. Waren für 4 Nächte dort. 400m zum Expressboat (Endstation 200m vom Golfen Mount. Von dort 30 Minuten zu Fuß bis zum Palast.) Kostenloser TukTuk Shuttle zum Terminal 21 (Metro Station) Frühstück war prima. Kleiner Pool auf dem Dach, für die Erfrischung nach der Stadttour.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 3. Feb. 2020
Dear Randolf, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for taking the time and trouble to write a review of your stay at U Sukhumvit and I truly appreciate your kind words. Given the wide choice of accommodation available in Bangkok I am delighted you chose us and that we lived up to your expectations. We hope on your next trip you choose to stay with us again as it would be a pleasure to welcome you back. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr tolles Hotel, am Hotel gibt's da gar nichts zu beanstanden. Etwas kleiner Swimming-Pool, im 8. Stock, leider immer im Schatten durch das eigene Gebäude verursacht. Leider ist dieses sehr gute Hotel sehr abgelegen, zur Hochbahn ist es zu Fuss 1 Kilometer, ins Hauptzentrum 12 Kilometer, zu Fuss bei dieser Wärme nicht machbar. Tuk-Tuk und Taxi sind sehr günstig.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 23. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Björn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top Hotel
Das Personal super freundlich und zuvorkommend. Hier arbeiten alle daran, das man einen perfekten Aufenthalt hat. Sehr empfehlenswert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 23. Jan. 2020
Dear Bjorn, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Peter, München

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel ist Sauber, Zimmer sind „groß“, Personal sehr freundlich, Frühstück gut. Tun-Tuk Service kostenlos vorhanden. Hotel liegt in einer Seitenstraße. Etwas unheimlich, aber i. O
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 17. Jan. 2020
Dear Peter, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit am 13. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you for taking the time to submit a review of your recent stay with us. I sincerely apologize that your stay did not meet your expectations and would like to apologize for the inconveniences you endured. I have passed on your review to our head department in an effort to improve upon the level of service provided to our valued guests. I hope that the inconveniences faced during your stay do not stop you from staying with us in the future, and that we are given a chance to prove our high standards to you on your next trip to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager

10/10 – Hervorragend

Mona

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
alle waren sehr freundlich, hilfsbereit und zuvorkommend gute lage es war eine tolle silvesterparty danke dem team da für sensationelle zeit
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 9. Jan. 2020
Dear Mona, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
100%
Ausgezeichnet!!! and absolutely friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 9. Jan. 2020
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten ein paar schöne Tage. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 2. Jan. 2020
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay. May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Michel, Bahlingen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens, schneller Check-in, superfreundliches Personal,sehr gutes Frühstück, kostenlos mit dem Hoteltuktuk zur Asokstation.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von U Sukhumvit Bagnkok am 1. Jan. 2020
Dear Michel, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay. May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches und zuvorkommendes Personal. Schöne moderne Zimmer
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 13. Dez. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay. May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Rene

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Karin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 6. Nov. 2019
Dear Karin, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nettes Personal, gutes Frühstück-Buffet und toller Pool auf dem Dach. Lage war nicht besonders attraktiv, ein Tuk Tuk vom Hotel fährt aber zur nächsten Bahn. Fuss sind es etwa 20min.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 6. Nov. 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

hans georg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 7. Okt. 2019
Dear hans georg, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Margret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 28. Sept. 2019
Dear Margret, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Die Aircondition im Fitnessbereich funktionierte nicht. Handtücher im Fitnessbereich waren nicht immer vorrätig. Beim Bezug des Zimmers wurde gesagt, dass täglich 4 Flaschen Wasser kostenfrei wären; bei auschecken waren jedoch nue 2 Flschen Wasser kostenlos angerechnet. Pro Flasche Wasser (0,5 l) waren unverschämterweise ca. 7 Euro zu zahlen!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 26. Sept. 2019
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you for taking the time to submit a review of your recent stay with us. I sincerely apologize that your stay did not meet your expectations and would like to apologize for the inconveniences you endured. I have passed on your review to our head department in an effort to improve upon the level of service provided to our valued guests. I hope that the inconveniences faced during your stay do not stop you from staying with us in the future, and that we are given a chance to prove our high standards to you on your next trip to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager

10/10 – Hervorragend

Parham

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 26. Sept. 2019
Dear Parham, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 16. Sept. 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 16. Sept. 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Konstantin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel und guter Ausgangspunkt für Bangkok
Tolles Hotel nicht zu groß. Toller kleiner Pool auf dem Dach. Grandios freundliches Personal. Laufnähe zum Kanalboot und zur BTS. Super Frühstück, einfach ein tolles Hotel zum Wohlfühlen.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 10. Sept. 2019
Dear Konstantin, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I was delighted to read your review and may I thank you for your kind words. As a U-branded property our sole intention is to offer the highest levels of service and comfort we possibly can and we are so glad that you enjoyed your stay. May I end by saying we hope you have the opportunity to visit us again in the very near future as one of our valued returning guests. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Astrid

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 4. Sept. 2019
Dear Astrid, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 26. Aug. 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 22. Juli 2019
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel mit guten Anbindungen
Gute Anbindung an öffentlichen Verkehrsmittel, Tuk Tuks vom Hotel bieten kostenlosen Shuttle zum Terminal 21 an. Sehr schöne Zimmer und gutes Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 13. Juli 2019
Dear Ralf, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller Aufenthalt mit wahnsinnig nettem Personal, einem tollen Frühstück und komfortablen Zimmern
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 13. Juli 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles AllerBestens, nur was weit draussen... Kostenloser TukTuk Service klappt gut, nur leider viel Verkehr, deshalb auch mal 30 min zum Terminal 21...
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 9. Juli 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das 24 Stunden Konzept ist perfekt wenn man nach einem langen Flug direkt in sein Zimmer kann. Freundliche Personal, sauber, großzügige Zimmer und gutes Bad inkl Dusche
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 21. Juni 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Einzigartig komme wieder👍Auf jeden Fall zum Weiterempfehlen
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 10. Juni 2019
Dear Valued Guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. Thank you very much for your kind review; it’s greatly appreciated by all of us at U Sukhumvit. Our sole intention is that every one of our valued guests enjoys their stay with us and it was a pleasure to be of service to you. We hope to have the pleasure of your company again in hopefully the not too distant future. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Freundlichkeit der Mitarbeiter sowie der Service waren sehr gut! Außerdem war es sauber und sehr gut gelegen. Es gab zwar eine super schönes Rooftop, jedoch war es leider nicht möglich nach 23:00 Uhr dort noch etwas trinken gehen zu können, da bereits geschlossen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 5. Juni 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests and your kind words go a long way in inspiring us to continue on this path. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 30. Mai 2019
Dear Daniel, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. May I begin by thanking you for sharing your U Sukhumvit experience and it was a genuine pleasure to learn you enjoyed your time with us. We are wholly dedicated to the complete satisfaction of all our valued guests. We look forward to being of service to you again on your next visit to Bangkok. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super rooftop mit swimmingpool, nutzbar bis 23.00 uhr. Unglaublich freundliches personal. Gute lage, inkl tuktuk transfer zur und von der metro und skytrainstation. Gemütliche betten. Super leckeres frühstück mit riesen auswahl!
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2019
Antwort von U Sukhumvit Bangkok am 16. Mai 2019
Dear Valued guest, Greetings from U Sukhumvit Bangkok. I would like to begin by thanking you for your very kind words regarding your time with us and both me and my team are delighted you enjoyed your stay. I hope this is not your last visit to U Sukhumvit as nothing would give us greater pleasure than by having the opportunity to welcome you again. Best regards, Suratwadee Khommeteeyuttakan General Manager and U Sukhumvit Team