Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Vagabond Inn Bakersfield South

2 out of 5
Vagabond Inn Bakersfield South
6501 Colony Rd, Bakersfield, CA

Bewertungen

6,8
342 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
198 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
158 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
124 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
186 von insgesamt 1008 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,0/10

Sauberkeit

7,4/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Hendryk

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Preiswerte Unterkunft mit einfachem Frühstück. Liegt gegenüber von einem Einkaufszentrum. Leider lauter Verkehrslärm auch nachts.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Für eine Nacht auf der Durchreise völlig ausreichend. Länger würde ich hier aber nicht bleiben wollen. Lage gut für die direkte Weiterreise am nächsten Tag.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Leider 4 Insekten (käferartiges Ungeziefer) im Zimmer gehabt, Frühstück ungenügend, Rest war alles OK
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Abgenutzt und Muffig
Waren hier zum Glück nur eine Nacht. Das Zimmer hat einfach gestunken. Die Klimaanlage konnte auch nicht benutzt werden weil es daraus noch mehr gestunken hat. Die Einrichtung sah sehr abgenutzt und dreckig aus. Die Stühle die im Zimmer waren hatten Riesen Flecken. Und es waren noch mehrere Spinnennetze am Türrahmen. Das Bett war frisch bezogen und ok. Das war es aber auch. Wir haben uns einfach geekelt. Vielleicht sollte man eine Renovierung in Betracht ziehen. Ich würde so ein Zimmer niemanden empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

4/10 – Schlecht

Erich, Gelsenkirchen

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Es geht auch besser für´s gleiche Geld !
Die Vagebond- Kette wurde uns von Verwandten empfohlen. Wir waren auf unserer Rundreise durch USA eine Nacht dort. Leider konnte das Haus in Bakersfield - Süd garnicht überzeugen. Nachts alles sehr laut durch den Verkehr und auch durch LKW, die unendlich lang mit laufenden Motoren rumstanden. Sessel, auf die man sich nicht mehr setzen wollte/konnte, da sie aussahen, als ob sie bald auseinander fallen würden und die Sitzbezüge Wasserflecken hatten, als ob sie stundenlang schon im Regen gestanden haben. War für uns unerklärlich, warum man solche Möbel in die Zimmer stellt. Weiterempfehlung daher nur bedingt.

2/10 – Ungenügend

Hugo

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Livier

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Location is good Rooms in the building behind office were ok Linen was dirty and stained
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

joe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff was very helpful and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Graciela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The place doesn’t look clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Maricela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Muy viejo el edificio, y el agua para bañarse de repetente muy caliente y de repente elada no pude tomar un baño agradable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Veronica

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

charanjit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Chinedu

Bathroom could be cleaner
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alcides

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was good for a good price
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Diane

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Not sure what was going on outside our room. Best not open the door to see.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Steve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Christine

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing worked!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Denise

Gut: Ausstattung
Everything was perfect
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Angelina

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Customer Care Team am 8. Mai 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

6/10 – Okay

Tucker

Gut: Personal & Service
A little scary
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

nicole

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 8. Mai 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Erick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good enough to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Adelaida

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 8. Mai 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

2/10 – Ungenügend

David

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was dirty, beds undone. We had to wait for the housekeeper to clean another room that was given to us
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Omar

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Juan, Bakersfield

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was nice and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Janice

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

2/10 – Ungenügend

Rosa

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 22. Mai 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

2/10 – Ungenügend

Rosa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible customer service front desk people are rude and do not respect customers there Ana the front desk clerk denied me a room because I was local and prejudge ld me without a reason too put me on a smoking room when I specifically said no smoking I gave allergies because I complain I was put in DnR list not allowed to rent they treat customers poorly without reeect or a reason too.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Sharron

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 22. Mai 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service very professional very clean place to stay in thanks for service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Jessica

Its ok
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Arlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio muy recomendado
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Katrina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I appreciated the friendly staff and security guard. Several work trucks were there with work boots outside of the rooms. It was quiet and safe.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Arlone

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 15. Mai 2024
Dear Guest,Many thanks for your positive rating – we are delighted that you enjoyed your time at our property so much. We hope to host you again successfully in the near future.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Lloyd

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 25. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Javier

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 25. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Goodstay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Arlone

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 16. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

4/10 – Schlecht

Rosa

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 8. Mai 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Dedrick

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Safe
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Gregory

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Liked: Breakfast and coffee DislLked: Flickering lights/electricity
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Everything was great, thanks
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

Luis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 13. Apr. 2024
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Keren

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
I really loke the staff here especially Ana, i like the fact that they offer breakfast and i loke the price.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Celene

Gut: Personal & Service und Ausstattung
.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 9. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

8/10 – Gut

Ronald

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Customer Care Team am 9. Apr. 2024
Dear Guest,We appreciate the awesome feedback that you provided. It's great to be on the receiving end of such a wonderful rating and we hope you had an exceptional stay with us. Do let us know if you have any suggestions on how we can make things even better for our guests. We look forward to your next visit! Best Regards,Customer Care Team

10/10 – Hervorragend

Michelle

Quite
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024