Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
183 von insgesamt 738 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
183
119 von insgesamt 738 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
119
126 von insgesamt 738 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
126
90 von insgesamt 738 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
90
220 von insgesamt 738 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
220
6,2/10
Sauberkeit
6,8/10
Personal & Service
5,8/10
Ausstattung
5,8/10
Zustand der Unterkunft
6,2/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Rob
Mit dem Partner gereist
28. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ocha Thai down the street is a great place. Newly redone interiors
Rob
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Michael
27. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Steer clear, door had been previously kicked in and not fixed properly. Dirty bed, burns on sheets and toilet seats, bathroom door did not close. Filthy and lots of yelling/noise
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
fausto
27. Mai 2024
Ok
fausto
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Rosa
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would recommend to others
Rosa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Rosa
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would recommend
Rosa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Maisha
21. Mai 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Maisha
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Maria
12. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Customer service is terrible a lot of homeless and drug addicts stay here also they have roaches. Save yourself the trouble by not staying here.
Maria
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Maria,We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Ruby
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The room was smelling.
Ruby
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi Ruby,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6
10/10 – Hervorragend
Jose
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Jose, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
10/10 – Hervorragend
Rosa
Mit dem Partner gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are remodeled updated sleek have everything you need clean rooms are nicely renovated and convenient and quite area I would stay again and recommend
Rosa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
perla
2. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy bien
perla
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Phayvanh
21. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Phayvanh
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Mai 2024
Hi Playvanh,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Jessica
21. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I don't really have nothing to say
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hi Jessica, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6
4/10 – Schlecht
Janet
20. Apr. 2024
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 3. Mai 2024
Hi Janet, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
6/10 – Okay
Otis
18. Apr. 2024
Otis
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Jessica
16. Apr. 2024
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Jessica,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
6/10 – Okay
Jodi
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Motel was a little ruff. Staff very friendly and helpful.
Jodi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Jodi,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Jenny
14. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Jenny
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
6/10 – Okay
Amy, Augusta
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist
10. Apr. 2024
For the most part it was ok except my door wasn’t safe. The lock didn’t work very well. I had to lift the door to lock it.
Amy
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
WillieLee
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
This place is sadly very noisey all night. The fact that police activity took place arpund 5:30 am was not pleasant.
WillieLee
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Rafael
Mit dem Partner gereist
4. Apr. 2024
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El servicio de los motel 6 muy prepotentes sin educacion bueno no todos pero la que me atendio ami muy mala
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Soledad
3. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Soledad
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 19. Apr. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Jackeline
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist
2. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
loud at night, pool closed, laundry dont work, vending machine gets stuck and ice machine broke
Jackeline
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi JackelineThanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Monica
31. März 2024
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
2/10 – Ungenügend
Latricee
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
31. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ended up leaving not even 30 minutes in, the room was very dirty and the whole experience felt unsafe. Definitely need a refund back for all of my bad experiences here.
Latricee
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Latricee,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6
4/10 – Schlecht
Alma
17. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel had an odd smell to it the area looked unsafe and we couldn’t sleep at all the room next to ours was noisy and loud the entire night the TV was also loud when we complained the lowered it but not enough
Alma
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Alma,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Hugo
12. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Mucha gente caminando por las noches a los alrededores
Hugo
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
Antoine
Mit dem Partner gereist
10. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very quiet an secured
Antoine
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Paul
10. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Paul
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. März 2024
Hi Paul,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Kristy
Mit dem Partner gereist
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff has always been very helpful and making sure that there's nothing else I need. Never had any kind of issues/ problems with anything.
Kristy
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Kristy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Chris
7. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 21. März 2024
Hi Chris,Thank you for the 5-star rating!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Heather
6. März 2024
Heather
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Kristy
Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
3. März 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Iliked that everywhere I wanted or needed to go was in walking distance and I felt safe doing it alone. Thank you and I will for sure stay at the white lane location again.
Kristy
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hi Kristy,We really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon.Maz K. #Team6
10/10 – Hervorragend
Luis
27. Feb. 2024
Luis
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Amanda, Bakersfield
27. Feb. 2024
Amanda
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
2/10 – Ungenügend
Vincent
24. Feb. 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The motel was okay up until the next morning an unknown man was banging on the door next to me demanding the occupant inside to let him in. The manager stepped in and told him to knock it off or she will contact the authorities. She apologized to me for the inconvenience.
Vincent
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 7. März 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6
10/10 – Hervorragend
nicole
23. Feb. 2024
nicole
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Devonn
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very cleanly and accommodating!
Devonn
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Devonn,Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Brian Keith
Mit der Familie gereist
18. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room smelled bad,the sink was clogged and there's roaches.
Brian Keith
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Brian,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Elna
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Elna
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Elna, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6
2/10 – Ungenügend
Jason
15. Feb. 2024
Jason
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
Chyme
Mit dem Partner gereist
11. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Upstairs is infested with roaches
Chyme
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Chyme,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Daniel
Geschäftlich gereist
10. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Had to wait 1 1/2 hours to check in rooms were not ready
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Feb. 2024
Hi Daniel, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Jack
8. Feb. 2024
Jack
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
6/10 – Okay
Lydia
Mit der Familie gereist
7. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The room key was sensitive and then it didn’t work so I had to go get reactivated. Once I got it I tried to operate the TV. I went back to the office and she completely changed the room. The TV in the current room works perfectly
Lydia
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
4/10 – Schlecht
shane
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The person at the front desk was rude.
shane
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 14. Feb. 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
2/10 – Ungenügend
Nicholas
31. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nicholas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 14. Feb. 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Nicholas
30. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible customer service. Rude staff. Never again.
Nicholas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Nicholas,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Alexander
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay as usual
Alexander
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Alexander, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Nicholas
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Yes
Nicholas
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hi Nicholas,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6