Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von L'Fisher Hotel

4 out of 5
L'Fisher Hotel
14th Lacson St., Bacolod, Negros Occidental

Bewertungen

8,4

Sehr gut

111 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
68 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 234 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Karl Winfried

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich fand den Swimmingpool auf der Dachterrasse prima.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
all was ok
the crew was very friendly, breakfast was excellent
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Walter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragendes Stadthotel
Das LFisher ist ein hervorragendes Hotel in Bacolod. Läßt nur wenig Wünsche offen. Schöne Zimmer, tolles Frühstück (ua. Corned Beef, Bacon, schöne & reiche Salatauswahl - gutes und gesundes Essen), wunderschöner Pool mit Restaurant am Chalet Rooftop (Pizza sehr zu empfehlen); Getränke zB MangoShake etwas teuer, sonst aber sehr adäquate Preise; tolle Pizza Hawai für 250 PhPesos. Zimmer voll in Ordnung; nur die Lacson-Straßenseite ist etwas laut (trotz nicht schlecht isiolierter Fenster). Check-in und -out problemos. Komme immer wieder gern hierher. Dass das Inventar nicht nagelneu ist, stört m.E. überhaupt nicht. Die Atmosphere stimmt, das Preis-Leistungs-Verhältnis ist voll in Ordnung. Auch das Essen ist sehr zu empfehlen (ich habe mir einen gegrillten Lachs kommen lassen - super zubereitet. Auch wenn eines Tages das SedaHotel eröffnet, werde ich bei LFisher bleiben. Vom Pool aus hat man einen tollen Blick; Sonnenuntergang wundebar. Das Personal ist hilfreich und zuvorkommend. Internet nicht superschnell, aber voll ok. Den Transfer zum Flughafen habe ich selber organisiert, weil das Hotel dafür 500.- PhPs pro Nase wollte. Das Hotel ist personell gut ausgestattet. Im Vergleich zu vor 5 Jahren ist es noch besser geworden, v.a. im Blick auf das reichhaltige Frühstücksbüffet. Alles in allem rundum gut. Wem das Essen hier nicht genügt: In der Nähe gibt's gute Restaurants (seafood), zB das PalaPala (5 Gehmin. entfernt).
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Salvador, Redlands

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ramon

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Francis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Worth it!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Klas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Quite and ok
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Annabelle

Gut: Ausstattung
Breakfast buffet & cleanliness of room & property are worthy to be recognized.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Norman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great, great place. Very friendly staff. Their buffet breakfast was very large. I would definitely stay there again. Great value and central to many of the local needs.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From Food Service to Housekeeping a 5 Star Service. Staff are very welcoming. A very nice place to stay and very Family Friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Leonard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A Very Pleasant Stay in Bacolod City
It was a very nice room and was clean. The shower glass was streaky, but everything was otherwise excellent. We had a suite, so it was very roomy. The buffet breakfast had everything you could want, including eggs and omelets to order. Parking is in a guarded lot on the next block behind the hotel, so we weren't concerned about vandals. The front desk staff was attentive at check-in and check-out, but a request was forgotten (or ignored) in at least one instance. This is a great hotel by Philippine standards and we would stay again. (This was our second visit.)
Bedroom as viewed at the entry from the living room.
The living room provided a spacious working/conference table.
The living space.
A view of the living space from the bedroom.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Maritoni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von FOM am 4. Feb. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

10/10 – Hervorragend

Derek

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
PARKING ALL THEW WAY AT THE BACK THOUGH. NICE HOTEL.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von FOM am 4. Feb. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
May not be an option anymore
This used to be "the" hotel for many reasons (rooftop pool and nice restaurant at the Chalet, nice lobby dining area, nice lobby with live piano, pretty lobby centerpiece, etc.). This may not be an option for our next visit: rooftop pool has become like a park pool (more for kids, so probably more for family-with-kids trips), the lobby no longer has its former comfy elegant appeal (in fact the lobby consisted only of one corner by the elevator with a couple of seats and a table), the room looks dark and old (with awkward fixtures and old rug/furniture, although described as renovated). The front desk/concierge has to be among the most unwelcoming and unprofessional I have met in my travels (one guy prioritized a call that was clearly "chummy" and not business over dealing with two or three people in line for service, while one female concierge acted irritated being asked about details, etc.). Parking problematic, and the hotel is along one of the worst traffic lanes of Bacolod. The only positive is the staff at the restaurant (both at the main lobby and at the rooftop)-- they are so welcoming and efficient, did their best during busy hours when clearly understaffed (extra kudos to the pizza guy and the late night waitstaff)!; as well as the front door guards and porters (very helpful and professional!).
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von FOM am 4. Feb. 2024
Thank you for choosing L’ Fisher Hotel and writing your review.We are sorry to learn that you experienced issues that had a negative impact on your overall impression.We hope you will stay with us again and give us another opportunity to exceed your expectations.At your service!

10/10 – Hervorragend

Derek

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
NICE
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von FOM am 4. Feb. 2024
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Diana

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Leora

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The L'Fisher Hotel is a great place to stay. Unfortunately they need to do some renovations as it is starting to show its age. Also, the service in the pool restaurant is very slow. But we love the pool deck as it has a great view and seating in the shade. The rooms are very nice and the service in the hotel is very good. We would stay there again.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

sheryll

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Thanks!
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Ma. Lourdes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location, good service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We always stay at L Fisher whenever we go to Bacolod. The service at the Front Desk is always excellent. Special mention to Jacel, Clint, and Gregg of the Concierge. Bebsie of the Chalet poolside is an asset to the hotel. Always have that smile all the time. The spa/massage at the Chalet/pool area is amazing. The 1st thing we booked after checking in. Although the hotel is still great, it does need renovation on certain area’s especially the poolside. It is really now showing wear and tear. The pool tiles as well the pool side toilets need upgrading. The newly renovated rooms unfortunately needs renovating again. We will still stay at L Fisher again on our next trip to Bacolod in the future. It will always be our favourite hotel. Hopefully there will be some upgrades on the hotel area & some of the rooms next time we come back. That would be great to see. Other than that, we thoroughly enjoyed our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
We always stay in L Fisher hotel whenever we visit Bacolod city. We have tried other hotels but it does not have the ambience of what a proper hotel should be. There is no personality anymore. Although we have 5 rooms booked on newly renovated rooms, the bathrooms does need updating already. It would be great also if staff takes the time to pick up litters by the swimming pool whenever they are passing by that some guest has maybe accidentally dropped on the floor. As always service is amazing! Special mention to Jacel & Clint at the front desk. Greg of the concierge, Rence of the Bell Service, Bebsie & Marlo of the bar/restaurant. Thank you for making our holiday a memorable one!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Sarah

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Julius

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice and accessible
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Ross, Honolulu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay at Lfisher. It satisfied all my needs as far as location ,quality of service and accommodations. I would definitely stay again and would recommend to others

10/10 – Hervorragend

Lucilia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Salomon Enrique

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Too expensive night rate not worth it.
Well its a 4 star hotel and it looks very old which could need some upgrades. Its not worth the money so better find something else.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dam am 15. Okt. 2023
Thank you for choosing L’ Fisher Hotel and writing your review.We are sorry to learn that you experienced issues that had a negative impact on your overall impression.We hope you will stay with us again and give us another opportunity to exceed your expectations.

10/10 – Hervorragend

Glyndda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff and services were very helpful
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dam am 15. Okt. 2023
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Best of the best place to stay in the City of Smiles. A 5 Star service from check in to check out!!!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Dam am 8. Okt. 2023
Thank you for choosing the L’ Fisher Hotel and taking the time to post such an excellent review on our behalf! We take great pride in doing everything possible to provide our guests with both a clean and comfortable room and extraordinary customer service. I'm so happy to learn that our team exceeded your expectations! We hope you stay with us whenever you are in the area.At your service.

10/10 – Hervorragend

Monina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The newly renovated room that I'm in the shower leaks...other wise everything is great 👍
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Dam am 8. Okt. 2023
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

10/10 – Hervorragend

barry

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Reconnecting friends in L’Fischer Hotel Bacolod
We arrived early from the checked in tine and they were generous enough to accommodate us in a fresh clean room where my expectations was met. The breakfast was great and the servers too special mention to Clidy Mula who was awesome in greeting and offering me and my friend more with the brewed coffee and friendliness❤️☺️
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Dam am 15. Okt. 2023
Thank you for taking the time to comment on your recent experience at L’ Fisher Hotel. Your feedback is essential to our progression to lead the industry in customer care.At your service!

6/10 – Okay

Maria Antonia

Breakfast buffet was okay but Food ordered through in room dining was disappointing especially the buffalo wings.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

CATHRYN JEAN, Marysville

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Highly professional and friendly staff! Shoutout to Clint and his front desk staff. Highly recommend!
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Samantha

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Johnny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Iris jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Bennie

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Sonia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel
Nice hotel that got the job done. The service was excellent and everyone was very friendly and accommodating. The breakfast was excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

rita

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
With excellent buffet and beautiful swimming. Accessible to everything and workers are so polite.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Michael, scottsdale

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

William

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
L’Fisher is our favorite a must stay hotel every time we visit our grand kids here in the City of Smiles! Staff are very courteous and helpful! Breakfast id good and a variety of local cuisine! Excellent service and House keeping paid attention to our needs.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

sheryl v

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Gecelia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and staff is friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

ALFREDO, OAKLAND

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is conveniently located. Shopping and recreational destinations are accessible either by walking or by public transportation. Other dining options are within walking distance although buffet breakfast selections provided by the hotel are more than enough for a sumptuous brunch. Staff are friendly and accommodating.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Gecelia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The people are courteous. The room is clean but the bathroom needs some upgrade.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023