2 Außenpools, Liegestühle

Bewertungen von Mövenpick Resort Aswan

5 out of 5
Mövenpick Resort Aswan
Elephantine Island, Aswan

Bewertungen

8,8

Hervorragend

226 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
99 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 385 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
it was rather difficult to get to the free boat shuttle to the hotel as it was unclear who actually belonged to the hotel and who wants to sell you something. the hotel had no atmosphere at all. the pool area is not inviting and the food was horrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nasser am 6. Apr. 2023
Dear Our Valued Guest , Thank you for your visit and constructive critics, our primary goal being to assure our guests feel comfortable and fully enjoy their visits, Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future.Best regardsAbdel Nasser AliDirector Of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Hanno

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr nettes und zuvorkommendes Personal!
Die Lage des Hotels ist sehr cool, weil es auf einer Insel liegt. Das Personal ist extrem nett und zuvorkommend und das Frühstück ist reichhaltig und das Essen sehr lecker. Einzig die Zimmer könnten mal eine Renovierung vertragen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Nasser am 5. Sept. 2021
Lieber Hanno , Wir möchten uns ganz herzlich bei Ihnen für Ihre Kommentare zu Ihrem Besuch bedanken. Sie helfen uns, zu verstehen, wie unsere Gäste Ihren Aufenthalt bei uns erleben. Unser Hauptwunsch besteht darin, maximale Zufriedenheit bei unseren Gästen zu erzielen und es freut uns zu hören, dass Sie Ihren Urlaub im Movenpick Resort Aswan genossen haben. Wir sind stets bemüht, Premiumklasse-Standards zu bieten und sicher zu gehen, dass uns alle unsere Gäste mit wunderschönen Urlaubserinnerungen verlassen. Alles Gute , Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel!
Das beste Hotel, in dem ich war. Die Lage ist perfekt. Egal in welchem Zimmer, der Ausblick ist immer wunderschön. Das Hotel ist sauber und das Essen von guter Qualität. Der Service ist top, jeder Mitarbeiter war sehr zuvorkommend. Der Manager, Wael Farouk, kümmert sich perfekt um alles und nimmt sich auch noch Zeit für die Gäste. Hier kann man sich nur wohl fühlen und entspannen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021
Antwort von Nasser am 17. Aug. 2021
Liebe Sandra , Wir danken Ihnen ganz herzlich, den fantastischen Bericht zu Ihrem kürzlichen Aufenthalt im Movenpick Resort Aswan geteilt zu haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben und können nur bestätigen, dass unser engagiertes Team eine Schlüsselrolle im Gesamterlebnis unserer Gäste spielt. Das gesamte Team setzt sich für einen erstklassigen Service ein und ist bemüht Ihnen eine herzliche und unvergessliche Erfahrung zu bieten. Alles Gute Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

10/10 – Hervorragend

Walter

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vielfältig und angenehm
Sehr grosses und vielfältiges Frühstücksbuffet. Toller Pool mit Aussicht über den Nil hin zur City. Transfer über den Nil problemlos und jederzeit verfügbar. Würde wieder dort hin gehen. Grosser Suk in der Altstadt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
Antwort von Nasser am 15. Dez. 2020
Sehr geehrter Herr Walter , Wir freuen uns jedes Mal zu lesen, dass unsere Gäste ein tolles Urlaubserlebnis mit nach Hause genommen haben und danken Ihnen für Ihre Zeit und Mühe, um Ihre persönliche Erfahrung in unserem Movenpick Resort Aswan mit uns und den Lesern von Hotels.com zu teilen , was ohne jeden Zweifel die beste Belohnung für uns ist. Alles Gute Abdel Nasser Ali Guest Experience Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nasser am 15. Okt. 2019
Dear Valued Guest , We would like to thank you for sharing your experience with us and look forward to welcoming you again soon. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Roshaka hat das Zimmer immer sehr gut und schön aufgeräumt :). Gesamtes Person sehr zuvorkommend, nett und hilfsbereit.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2019
Antwort von tamer ramada am 12. Juli 2019
Dear our valued guest, we would like to thank you for posting your precious positive review for Mövenpick Resort Aswan and the well appreciated granted high score. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay and we are extremely happy to know that our team succeeded to reflect our aim to offer you with "Dedicated friendly service and true Values ". Looking forward to welcoming you again soon at our resort or at any of our properties worldwide and we remain

8/10 – Gut

Wolfgang, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, allerdings im November 2018 wenige Touristen und mehr indische Geschäftsreisende/Gastarbeiter(?). Buffet mehr auf deren Vorlieben ausgerichtet. Restaurant und Lounges eiskalt heruntergekühlt. Speisen - wie in fast allen ägyptischen Hotels - mit allzuviel Öl angerichtet.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2018
Antwort von Wael Allam am 22. Nov. 2018
Dear our beloved guest, We would like to thank you for posting your precious comment based on your positive feedback. We are delighted to know that you've enjoyed your overall stay with us and we wish you keep Mövenpick Resort Aswan in your good memory ever. We have taken a note of your valuable comments and relayed them to the relevant management team. It is only through valuable feedback received from our valuable guests such as your good self, that we are able to maintain and further improve the quality of our services. With best regards, Wael Allam General Manager

10/10 – Hervorragend

Harald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Besten Dank an Mahmoud beim Schwimmbad fuer seine prompte Hilfe bei Malaise.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Aruba

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Wohltuende Atmosphäre
Ich habe wunderbare Ferien im herrlich gelegenen Moevenpick Resort auf der zauberhaften Insel "Elephantine" verbracht und kann dieses Hotel bestens empfehlen all jenen, die es gerne mal ruhiger haben und die Seele baumeln lassen möchten am und auf dem Nil. Ausflüge sind unkompliziert zu buchen und klappen bestens. Ein kleines Paradies, an das ich gerne zurückdenke und zurückkehren werde! Gut für mich und alle Individualreisenden, dass die Gruppenreisen zur Zeit Ägypten aussen vor lassen, schlecht aber leider für die überaus freundlichen und zuvorkommenden Gastgeber, denen die aktuelle Lage ökonomisch arg zusetzt.

8/10 – Gut

Barbara Willam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Fantastische Lage
Das Mövenpick Resort liegt auf einer Nilinsel und ist mit der Stadtmitte durch eine 2minütige Schiffsfahrt verbunden. Durch diese zentrale und doch ruhige Lage kann man sich vom Lärm der Stadt aussergewöhnlich gut erholen. Das Personal ist sehr freundlich und aufmerksam. Im Panoramarestaurant kann man bei einem Drink oder bei einem Dinner einen atemberaubenden Ausblick auf ganz Assuan und auf die Nillandschaft genießen.

10/10 – Hervorragend

Jürgen, München, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Moment das beste Haus in Assuan
Sehr gepflegte, renovierte Zimmer mit afrikanisch inspiriertem Wanddekor; sehr freundliches Personal, tolle Lage abseits der Hektik von Assuan. Bis zur Wiedereröffnung des Sofitel Old Cataract Hotels definitiv das beste Haus am Platz. Sehr zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Sarah, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Elephantine Island - zauberhaft
Die Lage auf Elephantine Island beschert dem Hotel viel zusätzlichen Scharm, da es zum einen eine frische Brise vom Wasser des Nils verspricht (bei ägyptische Hitze Gold Wert) und die Fahrten mit dem kostenlosen Schuttle-Boot bzw. der Ausblick auf die Stadt von der Turmbar wirklich sehr malerisch sind. Der Turm wirkt zwar von aussen recht unansehnlich, bietet von innen aber wirklich ein hübsches Panorama. Das Frühstück ist phänomenal und die Hotelmitarbeiter waren zu jedem Zeitpunkt sehr um uns bemüht - trotz seltsamen Extrawünschen und allen Ramadan-Wirrungen.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spitzen-Lage, Preis gerechtfertigt, vor allem im Vergleich
Da wir drei Wochen in Ägypten unterwegs waren, haben wir Vergleichsmöglichkeiten und können sagen, dass das Möwenpick Resort sicher zu den besseren Häusern gehört, vor allem in Aswan. Dies gilt insbesondere auch für das Preis-Leistungs-Verhältnis. Sehr empfehlenswert!

10/10 – Hervorragend

Masatoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Athri

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great place!
Service relations helped us when we got a smoking room. Yuck! But they moved us and was well in the world. Great breakfast. Friendly staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nasser am 8. Jan. 2024
Dear David , We first would like to thank you for choosing our hotel for your holidays in Aswan and for letting us know your concerns relating to your time in our hotel as it gives us an opportunity to look at areas which may have for improvement and for that we are grateful. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 – Gut

Bryan F

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 4. Feb. 2024
Dear Mr. Bryan, We are sincerely grateful for the time you spent to share your rating regarding your recent stay in our Movenpick Aswan hotel, your evaluation will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests.looking forward to welcoming you soon in the near future.Kind Regards

6/10 – Okay

Xiaonan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Facility and breakfast is 5 out of 5. Dinner is not good, I went for half board. I struggled to find nice food to eat. Overall the score reflected heavily towards the dinner side. Staff ask if everything is ok, but don't really mind the answers you gave or take a plate full of food away (as the food was not nice and not touched). Somewhat disappointed, but there is McDonald near by if you want to stay with them. Facility is ace.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nasser am 8. Jan. 2024
Dear Xiaonan ,Firstly we would like to thank you for taking the time to share your impressions regarding your recent stay at our hotel. It is only through feedback such as yours that we are able to maintain and improve upon the service that we provide to our guests. Please accept our sincere apologies for any inconsistency you may have experienced during your stay , and it is our hope that you will give us the opportunity to better welcome you in the future.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Ahmad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nasser am 28. Dez. 2023
Dear Ahmad ,First and foremost we would like to thank you for choosing our Movenpick resort for your visit to Aswan and for recommending us to the travel community of Expedia, this is undoubtedly the best reward for us all. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Abdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Fion

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Nasser am 23. Dez. 2023
Dear Fion , Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

yitang

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nasser am 17. Dez. 2023
Dear Yitang , Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcoming you again at our resort.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Rabyah

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is not only situated in a unique and prime location on Elephantine Island, but the resort itself with its amenities, vast array of breakfast items, delicious Egyptian food, Upon checkin they serve a signature made Doom drink from trees gown on-site on the hotel sxdarm DC
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Nasser am 28. Nov. 2023
Dear Rabyah , Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Dennis Jesper

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in Aswan. Super 360 views of the Nile and really good ffriendly staff. Thoroughly enjoyed it.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nasser am 28. Nov. 2023
Dear Dennis Jesper ,We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 – Gut

katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Nasser am 14. Nov. 2023
Dear Katherine ,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

AJAY

Mit der Familie gereist
Manager mohhmad helped us with everything. Arranged everything for us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 13. Okt. 2023
Dear our valuable guest, Thank you for the positive feedback and looking forward to welcoming you always at Movenpick Aswan. Kind Regards Mostafa

10/10 – Hervorragend

Angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelentes vistas de la isla .
Buena ubicación ,exelentes vistas de la isla , buen servicio , fácil transporte .
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von mostafa am 3. Okt. 2023
Muchas gracias por los comentarios tan positivos y esperamos darle la bienvenida una vez más.

6/10 – Okay

Eduardo

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nasser am 14. Sept. 2023
Dear Eduardo ,We would like to thank you for your preference in selecting our hotel for your holidays in Aswan, as well as for taking the time to share the rating of your recent experience among us. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Sincerely,Abdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Elfrazdag

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Nasser am 6. Sept. 2023
Dear Elfrazdag ,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

YU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Nasser am 19. Aug. 2023
Dear Yu ,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 – Gut

Amar

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Nasser am 19. Aug. 2023
Dear Amar ,First and foremost we would like to thank you for the praising review you shared following your recent visit to our hotel and are delighted to read that we were able to match your expectations. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 – Gut

Susan, Ledyard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We stayed here for one night before starting our cruise. The room was clean, but the interior is dated. Looks like somethng straight out of 1985. It was quiet, and the wifi worked well which is a stuggle in Egypt. The breakfast was also outstanding.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Nasser am 20. Juli 2023
Dear Susan ,We are sincerely grateful for the time you spent to share your comments on your recent stay in our hotel, your detailed review will certainly assist in order to keep on improving the quality of our services for our valued guests. We certainly look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Beatrice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Nasser am 9. Juni 2023
Dear Beatrice ,We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon .Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Mohammad

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 19. Mai 2023
Dear Mr. Mohammad, Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Movenpick Resort Aswan hotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind Regards

4/10 – Schlecht

Albert

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It has an excellent location, but sadly, it is run down and in need of serious updating. The hotel has no limo service and is left to guests to arrange transport from the Aswan river bank dock.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Nasser am 29. Apr. 2023
Dear Albert , Thank you for sharing your experience , Please be assured that your comments will be taken into serious consideration and that they will help us to improve our services. Once again, thank you for your time and despite the issues you have raised following your stay, we hope that hotel will remain an option for your next holiday and that we will have the opportunity to restore your trust in our company in the near future.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

6/10 – Okay

Abdelgadir

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Nasser am 29. Apr. 2023
Dear Abdelgadir ,We would like to thank you for your preference in selecting our hotel for your holidays in Aswan, as well as for taking the time to tell us about your recent experience among us. We Certainly look forward to welcoming you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Hania

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was right at the Nile ..view is excellent from every access ..access to land is easy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 27. Apr. 2023
Highly appreciate your rating and always looking forward to welcoming you at Movenpick Resort Aswan

10/10 – Hervorragend

Olayinka

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel location, helpful staff and great room service.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 24. Apr. 2023
Dear our valuable guest Olayinka,Firstly we would like to thank you for the lovely review you shared following your recent visit to our Movenpick Aswanhotel and are delighted to read that we were able to match your holiday expectations. Again we thank you for this very kind review of our hotel and we look forward to serving you again in the future.Kind Regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Old hotel design and rooms
The hotel and the rooms are too old, in particular, the design style and the furnitures. We can see that the staff has been trying to maintain the best condition and keep the furniture clean but the furniture and decoration are really quite old. When the rooms are not cheap, I do not expect the rooms are that old. The hotel is located in the island which requires us to take the boat provided by the hotel from the city to the island. The boat operates 24 hours 7 days so it would not be any problem for this. Apart from that, our stay in Movenpick was still good and peaceful. The breakfast was normal; the room service is good; check-in and check-out are smooth; the transfer boat is good as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 22. Apr. 2023
Dear our valuable guest , In Movenpick Resort Aswan we strongly believe that there is always room for improvement and your comments will assist our team in their continuous efforts aimed at meeting our guests' expectations, therefore we greatly appreciate the time you took out of your day to share your constructive critics Thank you once again for making us your choice hotel and for your constructive critics, we certaily look forward to serving you again and to have the opportunity to exceed you expectations in a not too distant future. Kind Regards FOM

10/10 – Hervorragend

Catherine

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely beautiful hotel. Fantastic people. So friendly and nice. Gorgeous grounds. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nasser am 11. Apr. 2023
Dear Catherine ,Thank you for making our Movenpick resort your choice hotel on this occasion and for your very kind recommendation to the travel community of Expedia , this positive feedback keeps us motivated to encounter the compliance of our demanding quality standards.Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Peter

Antwort von Nasser am 28. Apr. 2023
Dear Peter , Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Geraldine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nasser am 6. Apr. 2023
Dear Geraldine ,Thank you for the great feedback of your recent holiday experience at our Movenpick Resort Aswan ; guest satisfaction is our number one goal and there is nothing better than achieving that, we are happy our hotel and staff were able to meet all your needs during your stay. Looking forward to welcome you again very soon .Best regardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Colin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff most helpful
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Nasser am 29. März 2023
Dear Colin ,Thank you very much for sharing this great review of your recent stay at Movenpick Resort Aswan. We are thrilled that you have enjoyed your stay and certainly agree that our dedicated staff plays a key role to our guests' overall experience. The entire team works very hard to ensure that we deliver a high standard of service and a warm, memorable experience. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

8/10 – Gut

Eman, Cincinnati

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice hotel built on an old castle in an island. The rooms are tired and the pillows and toiletries are of lower quality.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Nasser am 26. März 2023
Dear Eman ,We greatly appreciate the time you spent to review your recent experience in our hotel, at Movenpick Aswan we always strive to exceed guests' expectations and your comments will help our teams reaching that goal. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Manjit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel surrounded by the nile, to reach it the hotel provides boat. Staff very friendly, the lady manager in guest relations was exceptional in helping us. Very clean hotel, beautiful pool and grounds
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nasser am 18. März 2023
Dear Manjit ,We always find it nice to read that our guests went home with great holiday memories and we are very grateful for the time and effort you spent to share your personal experience at our hotel with us and Expedia readers. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Hamed, Coral Gables

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It is a place where you can see the Nile in a different way. It is on an island. It is a good place for honeymooners or those who would like to repeat the experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nasser am 17. März 2023
Dear Hamed ,First and foremost we would like to thank you for choosing our Movenpick resort for your visit to Aswan and for recommending us to the travel community of Expedia , this is undoubtedly the best reward for us all. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience

10/10 – Hervorragend

Susan, Shorewood

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Mostafa Alassal am 8. März 2023
Dear Ms. Susan, Thank you for your rating and looking forward to welcoming you once again in the near future. Kind RegardsMostafa

10/10 – Hervorragend

Josh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Location in Aswan
We stayed at this property in December of 2022 and cannot recommend it enough. The location is amazing and the hotel has a boat that runs every 15 minutes to take you back to the main land. We highly recommend this hotel to anyone who wants a peaceful stay in Aswan.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Nasser am 11. Jan. 2023
Dear Josh , We would like to express our gratitude for the comments you made about your recent visit. They help us to understand how our guests experience their stay with us. It is always our goal to achieve maximum customer satisfaction and we are delighted to hear that your holiday at Movenpick Resort Aswan was an enjoyable one. We continuously strive to deliver high standards and to ensure that all our guests leave with beautiful vacation memories. Looking forward to welcome you again very soon.Best RegardsAbdel Nasser AliDirector of Guest Experience