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546 von insgesamt 1232 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
546
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8 – Gut
295
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6 – Okay
175
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4 – Schlecht
114
102 von insgesamt 1232 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
102
8,0/10
Sauberkeit
8,2/10
Personal & Service
7,4/10
Ausstattung
7,8/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Inga
Mit einer Gruppe gereist
25. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, comfortable beds, Room service only upon request, fridge, microwave and coffee maker in the room!
Very close to convention center and Disneyland. Clean and lovely pool area.
Downside: right next to highway, therefore not very quiet.
Inga
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo Guzman am 25. März 2024
Inga, we enjoyed reading your review. Thank you again for staying with us. Next time you stay with us, we will make sure you are in a quite room.
8/10 – Gut
Jesus
Mit der Familie gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was in great location and the staff was friendly
Jesus
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Fiona Yi-Shyuan
21. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
n/a
Fiona Yi-Shyuan
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gonzalo am 23. Mai 2024
Fiona Yi-Shyuan, we are sorry you had an unpleasant experience. Could you elaborate on what we missed?
8/10 – Gut
Holly
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was clean and friendly and very convenient to Chapman University, which was important as we were attending a graduation.
Holly
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gonzalo am 23. Mai 2024
Holly, thank you for choosing Sonesta Anaheim.
8/10 – Gut
Stephen
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Stephen
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 21. Mai 2024
Stephen, thank you for staying with us!
10/10 – Hervorragend
Andres
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms and within 10 min of Disney Land.
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Gonzalo am 21. Mai 2024
Andres, thank you for staying with us. Visit us again soon!
10/10 – Hervorragend
Santiago LaRon
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best hotels in Orange County
Santiago LaRon
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ichel. S am 14. Mai 2024
Dear Santiago,Thank you for staying with us, we do appreciate your feed back. we hope to see you on your next trip in Anaheim.Thank you again,
4/10 – Schlecht
Janay
Mit dem Partner gereist
13. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
While staying at this hotel my wife and I started to smell fumes in our hotel room and one we contacted the Front desk they said "oh, it's from our laundry room below you and it's not harmful." But if it smells like gas, it's probably harmful. They just comp our parking and move us to a different rooms, but the front desk manager was extremely rude and mean to my wife. If your hotel smells like gas, that is something your customers should know when you move them into a room that smells like gas.
Janay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Ichel. S am 13. Mai 2024
Dear Janay,We appreciate your comments; we are definitely will follow up this matter, thank you for bringing this issue to our attention, and we hope you can give us a second change to make it right for you.Thank you,
10/10 – Hervorragend
Chelsea
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean, commutable distance to Disney, Anaheim Angels stadium, outlets, everything! For the location I would recommend this hotel. Convenient and the best I’ve stayed at so far!
Chelsea
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ichel. S am 13. Mai 2024
Dear Chelsea,Thank you for your feed back; we appreciate your comment, and we hope to see you on your next trip in Anaheim.Thank you,
10/10 – Hervorragend
Daisy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Front desk was very welcoming and happy, greeted our family with cheer and smiles and even gave my little girls coloring books and colors in addition to a birthday bag! Definitely brought smiles to my kids faces, even made us shed a tear of happiness. Rooms were so pretty and updated, there was so much room for our family of 4 to enjoy. The pool and jacuzzi was the cherry on top
Daisy
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Ichel. S am 13. Mai 2024
Dear Daisy,Thank you for your feedback, we do appreciate your comments I will pass it on to our front desk. we thank you for stay with us, and we hope you see you on your next trip in Anaheim.Thank you,
8/10 – Gut
Ryan
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Overall nice place rooms are older but decent for the price. The pool was freezing no jets working in the pool so it was dirty. The hot tub was kinda green color. Let them know and it was better next day. The shuttle was nice and not all 3 nights at the park had to wait 50 to 60 min was not impressed not hotels fault just worth the mention. As we stayed based of shuttle
Ryan
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gonzalo am 10. Mai 2024
Ryan, thank you for your feedback. Your comments will help us better serve our guests. We hope to see you again soon!
8/10 – Gut
Kevin
Mit dem Partner gereist
8. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly, convenient transit to Disneyland.
Kevin
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Gonzalo am 9. Mai 2024
Kevin, we are looking forward to hosting you again soon!
10/10 – Hervorragend
Heather
Mit dem Partner gereist
7. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Ausstattung
We really enjoyed our stay. Very nice staff, you can tell it's maintained. I think the rooms are nice and provide you with what you need. The only thing i would change is the quality of the bath/shower. You can see it's a little out of date, probably clean but doesnt really show as it's old
Heather
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Chris T. General Manager am 7. Mai 2024
We are so pleased to hear you enjoyed your stay with us and apologize for the shower. We hope to have an opportunity to welcome you back on your next trip.
10/10 – Hervorragend
Ken
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
3. Mai 2024
The staff in every department was amazing. So welcoming and immediately ready to help with anything. The Art bus to and from Disneyland was so convenient which made it perfect when traveling with kids. The rooms were just as we expected and so nice they made sure all of our three room were together. My only complaint if I had to make one was we wish the restaurant was open more often. Our family of 10 will definitely be back to stay at the Sonesta on our next trip.
Ken
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Kyung Min
2. Mai 2024
Kyung Min
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gonzalo Guzman am 23. Mai 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Angelina
2. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Angelina
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Mai 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Saul
Mit der Familie gereist
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay!
Saul
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Mai 2024
Saul, we are happy to hear you enjoyed your stay!
10/10 – Hervorragend
ANNA, Laguna Beach
30. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
It was nice for me and my kids to have a goodnight and relax at the pool.
ANNA
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gonzalo am 30. Apr. 2024
Anna, we enjoyed hosting you and kids on your trip to Anaheim.
10/10 – Hervorragend
Sabrina
Geschäftlich gereist
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great experience!
Sabrina
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 30. Apr. 2024
Sabrina, thank you for staying with us! We love to hear more about your experience!
2/10 – Ungenügend
armando
Geschäftlich gereist
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Supposed to be a staff on site 24 hours called for 40 minutes and then waited for 20 minutes downstairs man in the back came out Rome his eyes like he just woke up and gave me a plunger to fix a plug toilet. Couldn’t find my booking experience, specially, being that I spent so much money very unhappy.
armando
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gonzalo am 29. Apr. 2024
Armando, we appreciate you sharing your experience. I am sorry to hear you had an unpleasant stay. The hotel strives to exhibit total professionalism and attentiveness to our hotel guests.
10/10 – Hervorragend
Erick
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Erick
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chris T. General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us, We hope to see you again soon.
8/10 – Gut
Kim
23. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kim
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Chris T. General Manager am 29. Apr. 2024
Thank you for staying with us, We hope to see you again soon.
6/10 – Okay
Vianca
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
When we arrived to our room one of the beds was not done, the toilet was not flushing correctly; we had to wait a a couple times for the water to fill in order to flush, the metal cover for our AC vent was off, and we had no hot water in our shower.
Vianca
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sonesta Anaheim Resort team am 22. Apr. 2024
Thank you for providing feedback on your recent stay, We apologize for the conditions of the room, as it must not have been ready for occupants. We have forwarded your comments to the housekeeping department manager to ensure this does not occur in the future. We have also notified our engineering department to check the room amenities. We apologize for the inconvenience these may have caused.
10/10 – Hervorragend
Miguel, Anaheim
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
All good.
Miguel
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gonzalo am 23. Apr. 2024
Thank you!
4/10 – Schlecht
Kathy
Mit der Familie gereist
21. Apr. 2024
Additional $30 daily fee for parking is outrageous especially when there’s security and signs that are posted around stating the property is not responsible for theft to any vehicle-then what’s the purpose of the parking fees? The amount we pay for renting for a couple days and they still want to charge $7 for a water bottle? My husband found an empty alcohol bottle under the mattress and the shower valve/faucet is backwards (cold is hot and hot is cold) the vent does not work in the bathroom. Breakfast was not complimentary. I like how the kids bedroom was separate from the master bed, the bed was comfortable.
Kathy
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 23. Apr. 2024
Kathy, thank you for sharing your experience. Your feedback will help us better serve our guest.
8/10 – Gut
sheriff
15. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and quiet
sheriff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Sonesta Anaheim Resort team am 15. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to welcome you back the next time you visit Anaheim.
6/10 – Okay
Alba
Mit der Familie gereist
15. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room was not clean, tiles were broken in the shower. There was writing all underneath the children's bunk bed with certain foul language and the children's bunk beds both had stains and food crumbs on the bed. Not what we expected traveling as a family. I will give props to the Front Desk staff because they were really nice and helpful, but I do not see myself returning to this property.
Alba
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 15. Apr. 2024
Alba, we appreciate your feed back and sorry that we missed the mark. Your comments will help us to better serve our guests.
10/10 – Hervorragend
Megan
13. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great for my quick stay!
Megan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 15. Apr. 2024
Megan, thank you for staying with us! We happy to hear it was great stay,
10/10 – Hervorragend
Ethan
12. Apr. 2024
Ethan
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Mai 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Andres
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel within 5 min of Disney land
Andres
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Gonzalo am 10. Apr. 2024
Thank you for staying with us, Andres.
2/10 – Ungenügend
Alendra
9. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Alendra
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chris Tedesco General Manager am 12. Apr. 2024
I deeply regret that we were not able to meet your expectations regarding your low satisfaction with Sonesta Anaheim Resort Area. To ensure that I fully understand your experience and how we can better serve you moving forward, I would love to set up some time for us to connect. If possible, could you please provide some available times within the next week or two?
10/10 – Hervorragend
Shalawn
3. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Shalawn
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Chris T. General Manager am 6. Apr. 2024
Thank you for staying with us and letting us know how much you enjoyed your stay. We look forward to welcoming you back on your next visit to the Anaheim area.
10/10 – Hervorragend
Miguel
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
El hotel muy bien ubicado para ir a disney, el servicio del transporte que da anaheim vale mucho la pena, la limpieza y comodidad muy bien, sin duda me hospedaria de nuevo
Miguel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Apr. 2024
Migue, nos encanta leer tu reseña. ¡Estamos ansiosos por recibirlo nuevamente pronto!
10/10 – Hervorragend
stefania
1. Apr. 2024
stefania
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sonesta ES Team am 22. Apr. 2024
Thank you for staying with us. We hope to welcome you back again soon.
10/10 – Hervorragend
Bruno
31. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Bruno
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Apr. 2024
Bruno, thank you again for staying with us!
10/10 – Hervorragend
andrew
Mit der Familie gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I don't like the hotel made us pay for breakfast, yet some of the hotels provides or breakfast came on the package
andrew
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 3. Apr. 2024
Andrew, thank you for staying with us!
2/10 – Ungenügend
Miguel
Mit der Familie gereist
26. März 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rooms are not like in the pictures, looking old, the ac smelling burned, the elevator areas is to crowded and not pet friendly when they false claim that care about pets
Miguel
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von ichel s. am 28. März 2024
Dear Miguel.Thank you for taking the time to write about your recent stay in our facility. On behalf of our Company, I would like to personally apologizes for you unpleasant experience. We are looking forward to fix the issues with our A/C, and the smell of the rooms; regardless about our pet policy we are a pet friendly hotel. Again, thank you for stayed with us. if you have any further assistance please contact us at :714-48-7777.we appreciate your comments.
10/10 – Hervorragend
Michelle
23. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Michelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Gonzalo Guzman am 25. März 2024
Michelle, thank you for staying with us. We hope to host you again soon!
10/10 – Hervorragend
Felipe
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Loved my stay, had a good time
Felipe
Antwort von Gonzalo am 13. März 2024
Felipe, thank you for staying with us. We are happy to hear you loved your stay!
2/10 – Ungenügend
Lisa Marie
11. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lisa Marie
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 13. März 2024
Lisa Marie, we appreciate you choosing Sonesta Anaheim. I am sorry you had a disappointing stay.
8/10 – Gut
Yvette
10. März 2024
Yvette
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Gonzalo am 11. März 2024
Yvette, thank you for staying with us!
10/10 – Hervorragend
Jennifer E
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is so attentive!! Rooms were nice and clean.
Jennifer E
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonesta Anaheim Resort team am 5. März 2024
Thanks you for staying with us. We appreciate your business and kind words. We hope to welcome you back soon.
6/10 – Okay
Nancy
25. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
TV wasn’t working
Nancy
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonesta Anaheim Resort team am 4. März 2024
Thank you for staying with us and providing feedback on your stay. I apologize for the inconvenience you experienced from a non working television and hope my team was able to correct the issue for you to allow you to enjoy your favorite programs.
10/10 – Hervorragend
Daniela
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Localização
Hotel muito bom, cama maravilhosa, chuveiro bom. o único ponto negativo é que não arrumaram o quarto.
Daniela
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 21. Feb. 2024
Dear Daniela,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay. we do appreciate your comments. Our beds are double beds instead of queens; we hope we can see you on your next trip.
10/10 – Hervorragend
Rowena
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
19. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We’d stay here again! The staff was very friendly and they checked us in early to accommodate our big group. Jenny was awesome and the staff was very friendly.
Rowena
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 20. Feb. 2024
Dear Rowena,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay. We do appreciate your comment about our wonderful front desk and special Jenny how accommodate they were. Thank you again for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Teresita Guadalupe
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Teresita Guadalupe
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 20. Feb. 2024
Dear Teresita,Thank you for stay in our facility; we will do appreciate if you can give us any feedback regardless your recent stay. we hope can see you on your next trip to Anaheim. For any further assistance please contact us directly at: 714-748-7777
8/10 – Gut
Daniel
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Daniel
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 20. Feb. 2024
Dear Daniel,Thank you for stay in our facility; we will do appreciate if you can give us any feedback regardless your recent stay. we hope can see you on your next trip to Anaheim. For any further assistance please contact us directly at: 714-748-7777
10/10 – Hervorragend
Erinn
16. Feb. 2024
Erinn
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 20. Feb. 2024
Dear Erinn,Thank you for stay in our facility; we will do appreciate if you can give us any feedback regardless your recent stay. we hope can see you on your next trip to Anaheim. For any further assistance please contact us directly at: 714-748-7777
4/10 – Schlecht
Michael
Mit der Familie gereist
15. Feb. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Only good if your going Disney
Hotel looks great from the outside. Rooms really dated and they try and charge you 30 dollars a day parking which is shocking
Michael
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ichel S. am 20. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for taking the time to let us know about your recent stay. I do want to apologizes for the misunderstanding on the parking fee, there are some few reservation companies that they included the parking fee on the reservation, mean while, on Expedia it says that we charged parking in our property. again, thank you for your feedback.
8/10 – Gut
William, Bellingham
Geschäftlich gereist
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice pool and hot tub with restaurant unfortunately not open Monday and Tuesdays.
Hot tub jets button was missing so I couldn't turn it on and it was full of sand like a beach in the corners. The water was nice a clear. Room was good only issue was the fridge had a high pierced whine so I had to turn it off . No coffee cups left for the coffee maker. Front staff was great and friendly and quick.
William
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sonesta Anaheim Resort team am 13. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback and apologize for the issues you experienced. We will pass this on to our respective teams to address the items mentioned. We hope to have another opportunity to welcome you back and ensure you have a pleasant stay.