No. 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah
Bewertungen
8,0
Sehr gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
81 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
81
116 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
116
49 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
49
22 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
22
4 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
4
8,2/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
8,0/10
Zustand der Unterkunft
7,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
John
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very pleasant 2 day stay in Alor Setar.
A very pleasant 2 day stay at the hotel. The room allocated was spacious, clean and comfortable. I used the gym and swimming facilities and both were good. I used the hotel for breakfast and for evening meals and both were very good with a wide range of selection. All of the staff I encountered were very friendly and courteous. The main tourist sites within the city were only 15 minutes drive away or 12 Ringgit (£2) by taxi.
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
8/10 – Gut
Norhayati
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Norhayati
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
8/10 – Gut
Zhao
28. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
漂亮酒店
这个城市高档酒店,对面超市,楼下有中餐馆,街边小吃。
Zhao
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
AGNES
Geschäftlich gereist
26. Okt. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tap water so dirty
the tap water is so terrible.
AGNES
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
4/10 – Schlecht
Zainalfikry
1. Okt. 2023
Zainalfikry
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
8/10 – Gut
Suzana
Geschäftlich gereist
4. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Suzana
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 5. Sept. 2023
Dear Suzana, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo
6/10 – Okay
Kee
27. Aug. 2023
Kee
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
25. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not so good. Smell of smoke in the early hours of the morning in a non smoking room.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 26. Aug. 2023
Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Alora Alor Setar .We apologize for any shortcomings you experienced and will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay. Best regards,
8/10 – Gut
Mahazeey
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is surrounded by shopping malls, shops, restaurants and street food stalls. Nice place. Just suggestion to add more light inside the room, it’s quite uncomfortable for me with vision problems. Also dirty kettle.
Mahazeey
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Rajaram am 11. Aug. 2023
Dear MahazeeyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Grand Alora Alor Star .We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Grand Alora Alor Star ,I look forward to welcoming you back.Sincerely,Rajaram NagooGeneral manager Grand Alora
8/10 – Gut
Choon Tak
7. Juli 2023
Choon Tak
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 5. Sept. 2023
Dear Choon Tak, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo
10/10 – Hervorragend
SUHADA BINTI MIOR
23. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SUHADA BINTI MIOR
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
10/10 – Hervorragend
IZA
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
IZA
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
8/10 – Gut
Ahmad Sukri
14. Feb. 2023
Ahmad Sukri
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Nor Syariza
11. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nor Syariza
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
10/10 – Hervorragend
Jason
Mit der Familie gereist
19. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family trip
Overall, kids enjoyed the trip. Rooms are ok.
Jason
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von NOR am 24. Dez. 2022
Greetings, we thank you for your kind feedback. We are more than grateful to hear that you have enjoyed your stay here with us. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the assurance of what you were expecting from us. Thank you once again for choosing to stay with us at The Grand Alora Hotel and we hope to see you again !
4/10 – Schlecht
Lee Cheng
Mit der Familie gereist
14. Dez. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointed with the room ,dirty carpet with smell ,coffee cup wit lipstick and coffee stained.only gd is the room is big.
Lee Cheng
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von NOR am 24. Dez. 2022
Thank you for completing a review based on your recent visit. We are deeply sorry that we have failed to meet your deliberate expectations during your stay. However, we most certainly do appreciate the issues you have mentioned for us to rectify with immediate effect. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the utmost assurance of what you were expecting from Grand Alora Hotel. Thank you once again for choosing to stay with us.
8/10 – Gut
Aminuddin
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
29. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aminuddin
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
8/10 – Gut
Abdul Rashid
Mit der Familie gereist
19. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abdul Rashid
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
4/10 – Schlecht
ISWAL HAMIZAH
Mit der Familie gereist
9. Sept. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ISWAL HAMIZAH
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022
6/10 – Okay
Nasraat Begum
Mit der Familie gereist
14. Juli 2022
Gut: Personal & Service
Everything ok except should be more clean, a lot of dust on the carpet and furniture. Handheld Shower very difficult to use or adjust when I don’t want to use the rain shower.
Nasraat Begum
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
DEVKUMAR
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
4. Juli 2022
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathroom requires more cleaning, other a nice place
DEVKUMAR
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
30. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
룸 컨디션은 매우 오래된 느낌이며, room facility가 매우 관리가 안듸고 더러웠음.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
8/10 – Gut
Nicole
10. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nicole
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
8/10 – Gut
NIK MOHD RUIZ
9. Mai 2022
NIK MOHD RUIZ
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
10/10 – Hervorragend
Datin Hasnira
Geschäftlich gereist
27. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our short stay at Grand Alora, Alor Setar
The receptionist was customer friendly and really helped to ensure that our rooms were as we requested. Excellent service.
Datin Hasnira
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
8/10 – Gut
Husni Zai
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2022
Time to improve
Not bad stay but service should be improved esp at hotel's cafe.
Husni Zai
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
8/10 – Gut
AHMAD SUKRI
6. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
AHMAD SUKRI
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
8/10 – Gut
Anand
Geschäftlich gereist
4. Dez. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anand
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021
8/10 – Gut
ABDUL JAMIL
Mit der Familie gereist
20. Okt. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ABDUL JAMIL
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
8/10 – Gut
Chin Soon
Geschäftlich gereist
27. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chin Soon
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
9. Apr. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I found that the room was not in good condition. The wallpaper is peeled off, and the ambiance was gloomy due to poor lighting. The janitor did not adequately clean the shower cubicle. The toilet's ventilation fan made loud squeaky noises.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021
4/10 – Schlecht
Kuganesen
Geschäftlich gereist
25. März 2021
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Business Visit
The stay was not so great. None of the problems able to be solved by the hotel staff. Front offce staff also not so friendly.
1. TV can't be view. All channels cant be view.
2. Internet connection not available.
I had some great time staying in this hotel before but not this time.
Kuganesen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
10/10 – Hervorragend
Zulqarnain
Geschäftlich gereist
9. März 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zulqarnain
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
8/10 – Gut
Zul
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zul
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
6/10 – Okay
chiaw swee
18. Dez. 2020
Mehh
Ok stay... but staff not welcoming... didnt even offer to carry luggages... called housekeeping to request tissue papers: got this response on the phone: "What you want?"... airconditioner cannot adjust temperature... cold like in a fridge... hope they improve
chiaw swee
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
10/10 – Hervorragend
Muhammad fauzy
Geschäftlich gereist
1. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muhammad fauzy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
10/10 – Hervorragend
Muhammad fauzy
Geschäftlich gereist
28. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muhammad fauzy
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
10/10 – Hervorragend
md ramzi
Geschäftlich gereist
25. Nov. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
superb
amazing
md ramzi
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020
6/10 – Okay
Zaidin
9. Sept. 2020
Zaidin
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
17. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
ROSNIZAWATI
17. Juli 2020
ROSNIZAWATI
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
7. Juli 2020
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Room access card couldn't use. Receptionist not really helpful. Have to be rude to get things done.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
6/10 – Okay
Lim
Geschäftlich gereist
4. Juli 2020
Lim
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
8/10 – Gut
Tan
30. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
6/10 – Okay
Zulkiffli
Mit der Familie gereist
22. Juni 2020
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not as per booking
Breakfast was only for 1 pax per room as compared to when I booked which stated breakfast for 2 pax per room
Amenities such as soaps, bath gel and no shampoo provided. Not replenished on second day.
Zulkiffli
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
11. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
6/10 – Okay
Choon Tak
Geschäftlich gereist
3. Juni 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Choon Tak
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
1. Apr. 2020
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Problem with the Internet. Non of the staff is helpful in this sense. Called numerous time with no reply. Even went down to the reception but did not get any help. During check out tried to talk to the duty manager but does not treat customer properly by not attending. Only gave a call after left the place.