Außenbereich

Bewertungen von Grand Alora Hotel

4 out of 5
Grand Alora Hotel
No. 888, Persiaran Bandar Baru Mergong, Lebuhraya Sultanah Bahiyah, Alor Setar, Kedah

Bewertungen

8,0

Sehr gut

81 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
116 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
49 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
22 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 272 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A very pleasant 2 day stay in Alor Setar.
A very pleasant 2 day stay at the hotel. The room allocated was spacious, clean and comfortable. I used the gym and swimming facilities and both were good. I used the hotel for breakfast and for evening meals and both were very good with a wide range of selection. All of the staff I encountered were very friendly and courteous. The main tourist sites within the city were only 15 minutes drive away or 12 Ringgit (£2) by taxi.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Norhayati

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Zhao

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
漂亮酒店
这个城市高档酒店,对面超市,楼下有中餐馆,街边小吃。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

AGNES

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Tap water so dirty
the tap water is so terrible.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Zainalfikry

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Suzana

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 5. Sept. 2023
Dear Suzana, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

6/10 – Okay

Kee

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not so good. Smell of smoke in the early hours of the morning in a non smoking room.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 26. Aug. 2023
Thank you for your feedback on your recent stay at Grand Alora Alor Setar .We apologize for any shortcomings you experienced and will take your feedback into consideration for future improvements. We hope to have the opportunity to welcome you back for a more satisfying stay. Best regards,

8/10 – Gut

Mahazeey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is surrounded by shopping malls, shops, restaurants and street food stalls. Nice place. Just suggestion to add more light inside the room, it’s quite uncomfortable for me with vision problems. Also dirty kettle.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Rajaram am 11. Aug. 2023
Dear MahazeeyThank you for taking the time to share your feedback from your visit to Grand Alora Alor Star .We are delighted to read from your review that you enjoyed your recent stay with us, and we also appreciate you pointing out the excellent service you received from our ambassadors.It is always a pleasure to have you as our guest and on behalf of all the ambassadors at Grand Alora Alor Star ,I look forward to welcoming you back.Sincerely,Rajaram NagooGeneral manager Grand Alora

8/10 – Gut

Choon Tak

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Rajaram -General Manager Grand Alora Setar. am 5. Sept. 2023
Dear Choon Tak, Thank you so much for your kind review! We're delighted to hear that you had a wonderful experience at Grand ALora Alor Star . Our team takes great pride in providing excellent service, and it's heartwarming to know that you found our staff welcoming and friendly. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we look forward to welcoming you back for another delightful stay in the future. Warmest regards, Grand Alora Alor Star -- Rajaram Nagoo

10/10 – Hervorragend

SUHADA BINTI MIOR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

IZA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Ahmad Sukri

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Nor Syariza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Family trip
Overall, kids enjoyed the trip. Rooms are ok.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022
Antwort von NOR am 24. Dez. 2022
Greetings, we thank you for your kind feedback. We are more than grateful to hear that you have enjoyed your stay here with us. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the assurance of what you were expecting from us. Thank you once again for choosing to stay with us at The Grand Alora Hotel and we hope to see you again !

4/10 – Schlecht

Lee Cheng

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Disappointed with the room ,dirty carpet with smell ,coffee cup wit lipstick and coffee stained.only gd is the room is big.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von NOR am 24. Dez. 2022
Thank you for completing a review based on your recent visit. We are deeply sorry that we have failed to meet your deliberate expectations during your stay. However, we most certainly do appreciate the issues you have mentioned for us to rectify with immediate effect. If you have the opportunity to visit us once again, kindly ask for my assistance so that we could personally provide you with the utmost assurance of what you were expecting from Grand Alora Hotel. Thank you once again for choosing to stay with us.

8/10 – Gut

Aminuddin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

8/10 – Gut

Abdul Rashid

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

ISWAL HAMIZAH

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2022

6/10 – Okay

Nasraat Begum

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Everything ok except should be more clean, a lot of dust on the carpet and furniture. Handheld Shower very difficult to use or adjust when I don’t want to use the rain shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

DEVKUMAR

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bathroom requires more cleaning, other a nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
룸 컨디션은 매우 오래된 느낌이며, room facility가 매우 관리가 안듸고 더러웠음.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

8/10 – Gut

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

NIK MOHD RUIZ

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Datin Hasnira

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our short stay at Grand Alora, Alor Setar
The receptionist was customer friendly and really helped to ensure that our rooms were as we requested. Excellent service.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Husni Zai

Mit der Familie gereist
Time to improve
Not bad stay but service should be improved esp at hotel's cafe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

AHMAD SUKRI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Anand

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

ABDUL JAMIL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

8/10 – Gut

Chin Soon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I found that the room was not in good condition. The wallpaper is peeled off, and the ambiance was gloomy due to poor lighting. The janitor did not adequately clean the shower cubicle. The toilet's ventilation fan made loud squeaky noises.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2021

4/10 – Schlecht

Kuganesen

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Business Visit
The stay was not so great. None of the problems able to be solved by the hotel staff. Front offce staff also not so friendly. 1. TV can't be view. All channels cant be view. 2. Internet connection not available. I had some great time staying in this hotel before but not this time.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

10/10 – Hervorragend

Zulqarnain

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021

8/10 – Gut

Zul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

6/10 – Okay

chiaw swee

Mehh
Ok stay... but staff not welcoming... didnt even offer to carry luggages... called housekeeping to request tissue papers: got this response on the phone: "What you want?"... airconditioner cannot adjust temperature... cold like in a fridge... hope they improve
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Muhammad fauzy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

Muhammad fauzy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

10/10 – Hervorragend

md ramzi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
superb
amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

6/10 – Okay

Zaidin

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

10/10 – Hervorragend

ROSNIZAWATI

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Room access card couldn't use. Receptionist not really helpful. Have to be rude to get things done.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

6/10 – Okay

Lim

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Tan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

6/10 – Okay

Zulkiffli

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Not as per booking
Breakfast was only for 1 pax per room as compared to when I booked which stated breakfast for 2 pax per room Amenities such as soaps, bath gel and no shampoo provided. Not replenished on second day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

6/10 – Okay

Choon Tak

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Problem with the Internet. Non of the staff is helpful in this sense. Called numerous time with no reply. Even went down to the reception but did not get any help. During check out tried to talk to the duty manager but does not treat customer properly by not attending. Only gave a call after left the place.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

6/10 – Okay

Wen Sen

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020