Innenpool, 2 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von VidaMar Resort Hotel Algarve

5 out of 5
VidaMar Resort Hotel Algarve
Herdade dos Salgados, Rua Boca da Alagoa Lote 1 Fase 2, Albufeira

Bewertungen

8,6

Hervorragend

239 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
130 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
56 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 452 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Natalia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern und gute Essensqualität. Spa ist etwas klein und vieles kostet Extra. Aber insgesamt toller Aufenthalt
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Natalia,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed the modern ambiance and the quality of the food. We apologize that the spa felt a bit small to you and that some extras incurred additional costs. Your comments are valuable to us for improving our service. Nevertheless, we hope you had an overall pleasant stay with us and we would be delighted to welcome you back soon.

2/10 – Ungenügend

Sebastian Horst

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das ist nie ein 5 Sternehotel. Personal unmotiviert bis unverschämt speziell am Empfang, was dem Management bekannt ist. Essen lauwarm, keine Abwechslung. Sehr hellhörige Zimmer.
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Dear Sebastian,Thank for choosing Vidamar Resdort Algarve to stay. We appreciate your feedback, and we regret to hear that your experience did not meet the standards you expected from a 5-star hotel. We take your comments seriously, and we apologize for any inconvenience caused.Our team is committed to providing exceptional service, and we will address the issues you mentioned, such as staff attitude, temperature of the food, and room soundproofing, to ensure improvements.We value your input, and we hope to have the opportunity to better serve you in the future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 17. Okt. 2023
Estimado Cliente!Obrigado pela sua preferência e pela sua avaliação.

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 17. Okt. 2023
Estimada cliente,Obrigado pela sua preferência e pelo tempo disponiibilizado ao nos avaliar.

8/10 – Gut

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Algarve pur
Gute Lage an sehr schönen Strand. Grosse praktische Zimmer in sehr gutem Zustand. Balkon leider begast mit Küchenabluft!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Nisha Maria

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr nettes Personal. Durch Corona viele Einschränkungen, aber sie boten das Maximum.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2020

6/10 – Okay

antonio

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
kein 5 Sterne Hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mir hat nicht gefallen wie das Frühstück und das Abendessen eingenommen wird. Buffet und man fühlt sich sehr wie ein Pauschaltourist. Alles kostet extra. Sauna, Erwachsenenbereich, Fitnessstudio... Der Pool für alle ist riesig. Das ist toll.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unique 70m saltwater pool, nice area with lots of palms
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

6/10 – Okay

Max, München

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Dem Hotel würde ich maximal 4 Sterne geben. Essen war eher wie in einer Kantine. Wir mussten 160,00€ mehr bezahlen, um ein besseres Zimmer zu bekommen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr angenehme Hotelanlage in ruhiger Lage. Kein unnötiger Trubel. Sehr schöner Strandabschnitt. Perfekt zum Entspannen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Arnd

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel, tolle Anlage, tolle Zimmer
Wunderschöne Anlage, grosse Zimmer, sehr sorgfältig präsentierte Buffets, Service freundlich, Zeitpunkt des Zimmermachens ungenügend (teilweise erst 17.30!).
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Melanie, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel in schöner Umgebung
Vidamar Resort Hotel Algarve kann ist absolut empfehlenswert. Besonders der Standort des Hotels hat es uns angetan. Das Hotel ist etwas ausserhalb von Albufeira. Daher hat ist es sehr ruhig und man kann die unberührte Landschaft geniessen. Dennoch ist das Zentrum von Albufeira mit dem Auto sehr schnell zu erreichen und man kann von dort aus tolle Tagestouren unternehmen. Das Personal im Hotel ist grundsätzlich sehr freundlich. Die Zimmer sind sauber und gut ausgestattet. Das Hotel bietet ein reichhaltiges Buffet mit vielen verschiedenen Köstlichkeiten an.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

Christoph, Schweiz

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Never 5*
ich war mit meinem Sohn 2 Wochen in diesem Hotel. Das Hotel ist i.O. aber im Bereich Service, Essen, allg. Angebote max. im 4*Bereich

10/10 – Hervorragend

WorldTraveller, Bodensee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel außerhalb des Touri-Trubels
Das Hotel ist modern eingerichtet. Die Zimmer sind sehr geräumig (auch für 3Personen gut geeignet) Man kann wählen zwischen Meer-, Pool- und Naturblick. Wir hatten Letzteres, d.h. man blickt auf eine Lagune und einen sehr schön gestalteten Golfplatz, wo man den ganzen Tag Wasservögel beobachten kann. Das Bad ist offen gestaltet. Eine Regendusche sowie die Toilette liegen hinter einer nicht abschließbaren Glastür. Das Hotel liegt ca. 10km vom Zentrum Albufeiras entfernt und sehr ruhig und idyllisch am Rand eines Vogelschutzgebietes, d.h. ein Mietwagen ist zu empfehlen. Ein Supermarkt ist 5min Fußweg entfernt. Der traumhafte Strand ist nur durch einen Palmenhain vom Hotel g getrennt. Bei der Halbpension kann man abends zwischen Buffetrestaurant oder ital. À-la-carte-Restaurant wählen oder man erhält p.P. einen 15€ Gutschein für das portugiesische oder japanische Restaurant. Wir waren sowohl mit Frühstück als auch mit Abendessen sehr zufrieden (3kg mehr auf der Waage sind Beweis genug). Rundum ein tolles Hotel! Das Hotel liegt nur durch einen Palmenhain getrennt vom traumhaften Sandstrand. Es liegt ca. 10km vom Zentrum Albufeiras entfernt. Wer nicht nur Ruhe sucht, dem ist ein Mietwagen zu empfehlen.

8/10 – Gut

Sabrina, Bayern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Neues Hotel in naturbelassener Strandnähe
Das Hotel ist recht modern gestaltet und noch sehr neuwertig. Die Gestaltung aller Räumlichkeiten und auch der Zimmer ist zeitgemäß - Teppiche im 80er Jahre Stil, geblühmte Vorhänge und Oma-Sessel sucht man hier vergeblich. Die Ausstattung mit Couch, Doppelbett, Safe, Flachbildfernseher, Balkon, Dusche/WC, Fön, etc. ist komfortabel. Auf Wunsch erhält man eine zweite Zimmerkarte, die als Türöffner dient. An der Nespresso-Bar erhält man leckeren Kaffee und an der Gin-Bar gibt es neben Gin und Cocktails für jeden Geschmack einen Appertiv oder Absacker (auch ohne Alkohol). Bei Halbpension sin die Geräte beim Abendessen gesondert abzurechnen. Generell lassen sich alle Kosten bequem aufs Zimmer schreiben - bezahlt wird beim Checkout. Der Poolbereich samt Snack-Bar und in-water-cocktail-bar bietet einen guten Erholungsfaktor. Liegen und Sonnenschirme sind ausreichend und kostenlos vorhanden. Gegen Abgabe der Handtuchkarte erhält man außerdem kostenlos Liegehandtücher. Der Sandstrand ist in wenigen Metern über die naturbelassenen Dühnen (Naturschutzgebiet) dank der Holzbrückenwege bequem zu erreichen. Das Personal war im Allgemeinen sehr freundlich und zuvorkommend. Englisch wird von allen Verstanden, wobei sich die Portugiesen auch sehr für ein paar Brocken Landessprache zur Begrüßung freuen. An der Rezeption war immer jedmand anzutreffen, Fragen konnten stets beantwortet werden. Auch bei der Buchung von Ausflügen, Taxifahrten o.ä. ist man gerne behilflich.
Rezeption

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
"Entspannter Urlaub in angenehmer Atmosphäre
Hotel ist neu eröffnet (Mai 2013). Die Abläuft sind noch nicht ganz eingespielt. Zimmer war nachmittags noch nicht fertig und bei Bezug war nicht gestaubsaugt. Service beim Abendessen nicht immer kompetent (auf die Frage einer Weinempfehlung wurde mir ein I-Pad hingehalten und ich sollte mir einen Wein aussuchen). Hotel wirkt kühl (wenig Dekoration). Der Poolbereich war top, ebenso die Wet-bar im Pool. Frühstück war sehr gut, wenngleich ich bei 5* auch frische Zubereitung von Omelette oder Rührei erwarte. Abendbüffet war gut. Auch hier vermisse ich bei 5*, dass einige Gerichte nicht frisch zubereitet werden, zumal eine entsprechende Infrastruktur im Außenbereich des Restaurants vorhanden war. Die Lage des Hotels ist ruhig. Wir hatten Blick über die Poollandschaft bis zum Atlantik. Dies war wunderschön. Der Strand ist über einen Steg in wenigen Minuten erreichbar. Der Strand war nicht überlaufen und ist gepflegt, sauber und feinsandig. Informationen über Ausflüge oder Busverbindungen waren im Hotel nicht vorhanden. Da wir einen Mietwagen hatten war es kein Problem. Unser Eindruck war, dass vor allem portugisische Familien in diesem Hotel ihren Urlaub verbrachten. Dies war für uns sehr angenehm. Das Hotel ist für Familien sehr gut geeignet. und die vielen Kinder wirkten alles andere als störend. Grunsätzlich kann ich dieses Hotel empfehlen, wenngleich ich für den Preis im Detail mehr von einem 5* Hotel erwarten würde. Alles in allem war es ein sehr angenehmer Aufenthalt.

4/10 – Schlecht

Carole, Baden Württemberg

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely not a 5*
We had a double room with resort view. It was comfortable, but we missed the tissues, the change of toilettries articles, the hotel information guide, a table. The hair-dryer is placed on the left side of the mirror and its cable doesn't even reach the mirror. The atmosphere everywhere in the hotel is very cold. In the main restaurant, you feel like being in a factory canteen. Poor choice of food (no grilled food, no live cooking). The Japanese Restaurant didn't have any beef. The reason they gave us was that they had a group of customers 2 or 3 days ago and those customers ate all the beef. At the restaurant by the pool we had to wait 15-20 min to have a waiter to take our order. Another 10 min. later another waiter asked what we would like to order. 5 min. Later the table was set and another 10 min. later we got our food. Fortunately it was good. The pool area is nice and spacious, lots of long chairs, which would be more comfortable with matts. The main huge pool wasn't heated. The pool bar wasn't opened. We ordered drinks at the Nespresso bar or at the restaurant by the pool, but none of the waiters offered to bring the drinks to us, not a 5* Service.The beach is just beautiful. After 5 days, the spa opened. I only tried the pool and the sauna. It was ok, but again the atmosphere is not relaxing. My husband had a massage and found it good. The hotel is not finished. It should be more friendly, welcoming and lively.Heat the big pool. Suggest grilled Food.The staff is ok.

10/10 – Hervorragend

Kurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were fantastic. A nice finish to a hectic tour through Porto, Évora, Coimbra, Óbidos, etc. Very relaxing...
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Bonnie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The all inclusive food was absolutely awful. The hot food was mostly cold. Most of the main courses were so tough or overdone that they could not be chewed. Only the salads, fruits and desserts were edible.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ajit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place. Rated
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Ajit,Thank you for your feedback! We're glad to hear that you enjoyed your stay. If there's anything specific you particularly liked or any suggestions you have for us to make your experience even better next time, feel free to let us know. We look forward to welcoming you back again soon!

10/10 – Hervorragend

Hardeep

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We travelled with our 7 month old for the first time and thoroughly enjoyed our stay and loved the area. Staff were warm, welcoming and super helpful with every interaction (esp Neuza and the other dining room staff). The room was ample in size with a very nice cosy but quiet feel which was great. The hotel grounds are lovely, especially when you wander outback past the pools and take a walk down to the beach along the boardwalk. The beach itself was just ideal, quiet, beautiful clean sand and clear water. The hotel also provides towels by the pool for you to use. The access to the beach is also very well considered as only hotel guests with a key card can exit through some gates to reach the beach. For a young family, this made a lot of sense. In terms of facilities, there's a nice small gym 24/7 free for use and for the more avid gym goers and more substantial gym with powerlifting equipment etc for 10 euros a day. The spa itself was really nice and is only 20 euros for 3 hours which I clufes access to a private pool, sauna, steam room, ice bucket and jacuzzi. This is free for anyone who books a massage too. Outside of this, there is a separate indoor heated pool which is free for all guests to use and very well sized. The breakfast buffet was great for us as vegetarians and we thoroughly enjoyed it. Dinner was also good however ony a few nights, perhaps a more substantial vegetarian main dish would have been great. Aside from this, we enjoyed our meals in the hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Hardeep,Thank you for sharing your experience! It sounds like you had a wonderful stay with us and enjoyed the warm hospitality of the staff. It's great to hear that you found the room spacious and cozy, and that you appreciated the beautiful hotel grounds and easy access to the beach. The gym and spa facilities seem to have met your needs well, and it's fantastic that you enjoyed the breakfast buffet as vegetarians. We'll take note of your feedback regarding the vegetarian options for dinner. We hope to welcome you back for another enjoyable stay in the future!

10/10 – Hervorragend

simon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was very well maintained, with a great position walking distance from a beautiful beach. The hotel never felt crowded, so the facilities were easy to use. Great indoor and outdoor pools. Lots of variety at breakfast and dinner and the quality was better than i expected. Special mention to Mo in the restaurant, superb customer service, the man really knows his stuff. Great spot for a spring break.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Simon,Thank you for sharing your experience! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay and found the property well-maintained with convenient access to the beach. It's wonderful to know that you appreciated the facilities, including the indoor and outdoor pools, and that you were pleasantly surprised by the variety and quality of the meals. We hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly and helpful staff. Really good facilities. The parking was sometimes full.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Karen,We're delighted to hear that you found our staff very friendly and helpful and enjoyed our facilities! Your feedback is valuable to us, and we'll look into ways to improve parking availability for our guests. Thank you for choosing us, and we hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Dragan

Gut: Ausstattung
Great location! Outstanding Portugal hospitality and customer service!
Aufenthalt von 27 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 13. Apr. 2024
Dear Dragan,Thank you for sharing your positive feedback! We're thrilled to hear that you enjoyed our great location and experienced outstanding Portuguese hospitality and customer service during your stay. We take pride in providing exceptional service to our guests and are delighted that we could contribute to your enjoyable experience. We look forward to welcoming you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Audrius

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

STEPHANE

Mit dem Partner gereist
Très joli resort Le spa est top le personnel très gentil notamment Isabel.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Dragan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property, perfect location! Great customer service!
Aufenthalt von 26 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

DAVIDE

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 23. Jan. 2024
Dear Davide,First of all, we would like to thank you for choosing VIDAMAR RESORT HOTEL ALGARVE and for your kind rating. We appreciate the fact that you had a pleasant stay with us. We hope that your travel plans can bring you back to the Algarve in the near future.

8/10 – Gut

Thierry

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
bon buffet, pas exceptionnel mais du choix de grillade viande ou poisson chaque jour personnel aux soins et très aimables le ménage est fait un peu tard dans l'après-midi
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 23. Jan. 2024
Dear Thierry,Thank you for choosing VIDAMAR RESORT HOTEL ALGARVE and for your kind rating. We appreciate the fact that you had a pleasant stay with us. Please know that we have taken good note of your comment, and share it with the team, so we may improve in that sense. We hope that your travel plans can bring you back to the Algarve in the near future.

10/10 – Hervorragend

Nuno

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Estadia 5 estrelas
Estadia 5 estrelas. Simpatia, cordialidade e disponibilidade dos funcionários. Refeições equilibradas e de boa qualidade, confecionadas com primor
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 18. Jan. 2024
Estimado Nuno,Agradecemos a sua preferência pelo Vidamar Resort Algarve e pela oportunidade de lhe proporcionar uma estadia memorável. Muito obrigado pela fantástica avaliação. Ficamos extremamente orgulhosos em saber que a sua experiência foi de 5 estrelas e que a simpatia, cordialidade e disponibilidade dos nossos funcionários contribuíram para tornar a sua estadia ainda mais especial.É muito gratificante saber que atingimos o nosso objetivo principal. A satisfação dos nossos hóspedes é a nossa maior recompensa, e é um prazer saber que cumprimos as suas expectativas.Esperamos poder recebê-lo novamente no Vidamar Resort Algarve.Com os melhores cumprimentos,

4/10 – Schlecht

Badreddine

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
El entorno es muy bonito ,el resorte no merece cinco estrellas ni de lejo ,comida regular las instalaciones mal mantenidas limpieza mala por falta de personal ,he tenido que llamar más de 20 veces al servicio de habitación para una botella de agua y tardaron más de una hora para traérmela ,SPA la sauna no tiene alarma tampoco el baño turco no cumplen con las medidas de seguridad ni higienes al igual que la piscina cubierta ,sensación de instalaciones mal mantenida ,el personal amable
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Customer Service am 18. Jan. 2024
Estimada Badreddine,Agradecemos sinceramente su preferencia y el tiempo que dedicó a dejarnos sus comentarios. Nos alegra saber que disfrutó del entorno, aunque lamentamos cualquier inconveniente experimentado durante su estancia.Tomamos en cuenta sus observaciones sobre el mantenimiento de las instalaciones y la atención recibida. Pedimos disculpas por cualquier demora en el servicio de habitación y los problemas señalados en el SPA. Su retroalimentación es invaluable para nosotros, ya que nos ayuda a identificar áreas de mejora y garantizar una experiencia más positiva para futuros huéspedes.Agradecemos su comprensión y esperamos tener la oportunidad de recibirlo/a nuevamente en el futuro para demostrarle que tomamos en serio sus comentarios y que hemos trabajado para abordar cualquier área de preocupación.Saludos cordiales,

6/10 – Okay

Rui

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Estimado Rui,Agradecemos nos ter escolhido para a sua estadia e o tempo disponibilizado ao deixar a sua avaliação.Esperamos que num futuro próximo possamos contar com a sua visita e lhe proporcionar uma melhor experiência.Melhores cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Estimado Cliente,Muito obrigada pela preferência e pela fantástica avaliação. A nossa equipa não poderia estar mais orgulhosa. Aguardamos por uma visita sua num futuro próximo.Melhores cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Alain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
à conseiller !
Très bon deuxième séjour! Pour nous, l'occasion de ralentir tout en télétravaillant avec une très bonne connexion web. Calme, repos, disponibilité et gentillesse du personnel... que demander de plus? Nous reviendrons probablement.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Cher Alain,Nous vous remercions sincèrement d'avoir choisi le Vidamar Resort Hotel Algarve pour votre séjour. Nous sommes ravis d'apprendre que votre deuxième séjour a été agréable et que vous avez pu profiter d'un environnement propice à la détente tout en travaillant à distance.La satisfaction de nos clients est notre priorité, et nous sommes ravis que vous ayez apprécié la tranquillité, le repos, la disponibilité et la gentillesse de notre personnel. Nous nous efforçons constamment d'offrir une expérience mémorable à nos hôtes, et vos commentaires positifs sont une source d'encouragement pour toute notre équipe.Nous serions ravis de vous accueillir à nouveau lors de votre prochaine visite, et nous restons à votre disposition pour toute demande particulière ou information supplémentaire.Bien à vous,

8/10 – Gut

Gayatri

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Estimado Cliente,Agradecemos nos ter escolhido para a sua estadia no Algarve e esperamos vê-lo novamente. Agradecemos também a sua avaliação.Melhores cumprimentos,

10/10 – Hervorragend

Manrour

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excepcional. Desayuno y cena increible, bueno y de calidad.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Estimado Manrour,¡Agradecemos sinceramente que haya elegido el Vidamar Resort Algarve para su estancia! Nos alegra saber que tuvo una experiencia excepcional y que disfrutó de nuestros desayunos y cenas, destacando su calidad.La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra principal prioridad, y comentarios como los suyos nos motivan a seguir ofreciendo un servicio de alta calidad. Estamos encantados de que haya tenido una estancia agradable y que haya apreciado la comida que ofrecemos.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida de nuevo en el futuro. Estamos a su disposición para cualquier solicitud adicional o para proporcionar información adicional.¡Gracias nuevamente por elegirnos!Atentamente,

10/10 – Hervorragend

Jacqui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing once again
We have stayed at the Vidamar on many occasions and it never fails to impress. Always spotlessly clean and the choice of food available at both breakfast and dinner are excellent. We will definitely be back!!
Sunset
Morning sun - I will miss this 😪
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Dear Jacqui,Thank you so much for your loyalty and for choosing Vidamar Resort on many occasions! We are delighted to hear that we continue to impress you with our cleanliness and the excellent choices of food at both breakfast and dinner.It's always a pleasure to welcome back returning guests, and we look forward to having you stay with us again. If there's anything specific you enjoy or if you have any special requests for your next visit, please feel free to let us know. We're here to ensure you have another wonderful experience at Vidamar Resort.Thank you again for your kind words and trust in our hospitality.Best regards,

4/10 – Schlecht

zouhair

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ce n’est pas du tout un resort
nous sommes très très loin d un resort personnel désagréable il faut une carte à chaque mètre entamé au mieux un 3 étoiles chambre très étroite, mal disposée surtout à 4 (dont deux enfants)
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Customer Service am 11. Jan. 2024
Cher Client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis. Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes.Nous comprenons que la nécessité d'utiliser un carton pour accéder à différentes zones de l'hôtel puisse sembler contraignante. Cependant, ces mesures sont mises en place pour assurer la sécurité de tous les clients et garantir une expérience exclusive aux résidents de l'hôtel.Concernant la taille et l'aménagement de la chambre, nous regrettons que cela n'ait pas répondu à vos attentes. Nous prenons note de vos commentaires et les transmettons à notre équipe pour examen.Nous espérons que malgré ces désagréments, vous avez pu apprécier certains aspects de votre séjour. Si vous décidez de nous donner une autre chance à l'avenir, nous ferons de notre mieux pour rendre votre expérience plus agréable.Merci encore d'avoir choisi notre hôtel, et nous espérons avoir l'occasion de vous accueillir à nouveau.Cordialement,

8/10 – Gut

Guylaine

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Customer Service am 17. Okt. 2023
Estimado Cliente,Obrigada pela preferência e pela sua avaliação.Aguardamos pela sua próxima visita.

2/10 – Ungenügend

rob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
If Ryanair Did 5 Star Hotels! That's probably a little unfair to the Ryanair of today though,as they seem to be behaving a lot better nowadays. I'm referring to the Ryanair of yesteryear where they fleeced you with fine print and the the staff had this 'take it or leave it' attitude. My daughter had an emergency appendectomy on holiday. she was really struggling to walk. the hotel kindly loaned her a wheelchair to use. hours later there was a billing query which admittedly was my fault, but I rectified it and that was the end of the story on my part. it seemed like seconds later they where at my room to take the wheelchair back with smug suggestions on where one could be rented for our stay. silly story i suppose, but indicative of the the kind of spiteful, vindictive atmosphere cultivated in this place. there are better places and far cheaper. a real pity as the the location is awesome
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 9. Sept. 2023
Dear guest,Thank you for choosing us for your stay. We appreciate your feedback and are sorry for the inconvenience your daughter experienced during her stay. We truly care about the well-being and comfort of our guests.Regarding the wheelchair, we would like to clarify that it is available exclusively for emergency situations, ensuring that we are prepared for any unforeseen events that may arise. Our intention is to prioritize the safety and comfort of our guests and that is why the chair was readily available for your daughter. But we hope you understand that to be available for another event it would have to be returned. We do work with a company that rents wheelchairs and guests with mobiliy issues often rent them. We're sorry bu there are no no smug suggestions or vindictive procedures. We are deeply sorry that you feel that way.We apologize if there was any misunderstanding or frustration regarding the use of the wheelchair. Our goal is always to provide a compassionate and understanding environment for our guests.In terms of billing queries, we understand that such situations can be disruptive and we appreciate your prompt resolution. Your feedback is invaluable in helping us improve our services and policies.We want you to know that your concerns have been heard and that we are continually working to improve the guest experience. We hope you will consider staying with us again in the future, giving us the opportunity to provide you with a more positive and enjoyable stay in line with our commitment to service excellence.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Alexandre

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
very good hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Customer Service am 9. Sept. 2023
Dear guest, Thank you for choosing us for your holidays and for leaving your feedback. It is reviews like yours that make us come to work every day with a smile. We are truly happy that you have left our Hotel completely satisfied. We hope we will have the pleasure of greeting you again at Vidamar Resort Hotel Algarve. Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Jean François

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 11 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 23. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for your preference and for leaving this amazing rate.We hope to see you soon!Best regards,Customer Service

6/10 – Okay

Ugur, miami

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
I think the best part of the property is the surrounding nature. Beach is 5 min walk and palm trees all around and there is usually a good breeze.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 20. Juli 2023
Dear Ugur,First of all we would like to thank you for choosing VIDAMAR RESORT HOTEL ALGARVE as well your review.We appreciate that you had an enjoyable stay with us and we thank you for the time you took to share your opinion. We certainly hope that your traveling plans can bring you back to the Algarve in the nearest future.Best regards,Customer Service

10/10 – Hervorragend

Jeffrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023
Antwort von Customer Service am 23. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for choosing Vidamar Resort HOtel Alagarve for your holidays. We apreciate the time you took leaving this amazing rate.We hope to see you soon!Best regards,Customer Service

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Customer Service am 23. Juli 2023
Estimado Cliente,Obrigado pela sua preferência e pela sua gentil avaliação.Esperamos por uma visita sua num futuro próximo.Os nossos melhores cumprimentos,Customer Service

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The fact that it was close to the beach was great. The food at the buffet was really good. My overall comments are great except for the fact that the cleaning of the room was not great: I put the card asking to change the bed and they did not do it. Twice they forgot to clean the sink, there was still toothpaste. And the 2 glasses they leave in the room were never cleaned. But overall, I would recommend this hotel big time.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023
Antwort von Customer Service am 20. Juli 2023
Dear Sandra,Thank you so much for choosing Vidamar Resort Algarve to stay and for sharing your experience . Your comments will be discussed internally, so mistakes would not be repeated. We hope you accept our sincere apologies for the level of service you experienced. Your patience and understanding is much appreciated. We are sorry that we did not quite meet all your expectations on this occasion. We hope to have the chance to welcome you back soon and we will spare no effort in regaining your confidence and trust.Kind regards,Customer Service