Villa, eigener Pool | Ausblick vom Zimmer

Bewertungen von Hotel Le Pigonnet

5 out of 5
Hotel Le Pigonnet
5 Avenue Du Pigonnet, Aix-en-Provence, Bouches-du-Rhone

Bewertungen

9,2

Wunderbar

322 von insgesamt 486 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
122 von insgesamt 486 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
27 von insgesamt 486 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
13 von insgesamt 486 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 486 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herrlicher Park
Sehr empfehlenswert, aber teuer. Das Abrechnungssystem ist veraltet. Keine Möglichkeit, contactless zu bezahlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel mit einzigartiger Lage und schönen Zimmern kann man nur weiterempfehlen.Personal freundlich und hilfsbereit. Hatten das Restaurant zu einem bestimmten Anlass gebucht. Alles, was auf den Tisch kam, war eine einzige Katastrophe.Anstelle von Lamm-Carree kamen 2 winzige Lammkotelettes pro Teller, Risotto mit Gambas ungenießbar und all das zu sehr hohen Preisen.Wahrschein- lich kochte an diesem Abend ein Azubi......Der Oberkellner reduzierte die Rechnung um €92 von sich heraus auf immer noch 329,60.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ausgezeichnet

6/10 – Okay

Andreas , Frankfurt

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
not a 5 star Hotel Standard
supposed to be the best Hotel in town but definetly not a 5 star Hotel all is a bit old fashioned, a renovation is missing outside garden area nice but Overall too dirty Restaurant not recommended there a much better and cheaper ones in town
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Alles hervorragend!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnet
romantische, eine Oase mitten in Aix en Provence

10/10 – Hervorragend

Michael, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Haus in sehr schön gestaltetem Park. Sehr gepflegte Räume.

8/10 – Gut

petra

Nice hotel with a wonderful garden. we stayed there many times because of the garden, the parking, the pool and the lovely food. but we won't stay there anymore when visiting aix since we have NEVER received a really nice room. the rooms are renovated but not in a very nice provence style.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantisches Hotel, nahe Zentrum.
1.) Das Hotel ist sehr schön, sauber, sehr bequeme Betten, Leselampen fehlen leider.Zur Straßenseite hin leider laut. 2.) Der Weg nach Aix Zentrum sind doch 20-30min, und sehr dunkle Ausfallstraße, nicht beleuchtet abends. 3.) Das Essen ist zu teuer, das Abendessen typisch französich, wenig und teuer,und der Serivice schwierig.

10/10 – Hervorragend

Walter, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastischer Garten
Ein hervorragendes Hotel, welches v.a. mit den wunderbaren und grossen Garten sowie dem freundlichen und unaufdringlichen Service überzeugt. Die Lage ist etwas ausserhalb des Zentrums, aber zu Fuss ist die Altstadt in 15 Minuten erreicht. Schöner und geheitzter Pool. Das nächste Mal in Aix-en-Provence: NUR in diesem Hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service

6/10 – Okay

David, Switzerland

Schöner Garten mit altbackenem Hotel
Das Hotel selbst war ziemlich alt und die Zimmer entsprechend. Haben zwei Nächte dort verbracht jedoch kaum die Infrastruktur des Hotels genutzt. Pool war sehr voll und Liegen waren knapp. Dafür alles wunderschön im Garten. Restaurant sah nett aus von aussen, probiert haben wir's jedoch nicht, da es nicht ganz unseren Vorlieben entsprach, was jedoch mehr mit unserem Geschmack als mit der Qualität des Restaurants. Alles in allem ein nettes Hotel, das den Preis nicht ganz wert ist aus unserer Sicht. Vor allem die Zimmer entsprechen weder von der Grösse noch von der Ausstattung her dem erwarteten Standart. Ein Hotel mit 4 oder 5 Sternen ohne Save auf dem Zimmer scheint irgendwie aus dem letzten Jahrhundert. Wäre da nicht der Hotel-Garten, würde das Urteil wohl noch kritischer ausfallen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zauberhafter Garten
Das Hotel besticht durch seinen wunderschönen, großzügig angelegten Garten, schöner Pool mit bequemen,immer ausreichenden Liegen und frischen Handtüchern.Idyllisches Frühstück auf der Terrasse zu genießen mit ausreichender Auswahl . Zuvorkommendes freundliches Personal, das auch gut Englisch spricht. Das Zentrum von Aix in 15 Min zu Fuß zu erreichen. Einziges Minus das Badezimmer, das sicher nicht einem Topstandard entspricht, aber immer frische Handtücher, manchmal auch 2x tgl. Wir würden das Hotel sofort wieder buchen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Irene, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Schöner Garten!
Der Garten des Hotels ist wunderschön, auch die Ruhe für ein Stadthotel ist bemerkenswert. Ins Zentrum der Stadt dauert es nur ca. 10-15 Minuten zu Fuss. Sehr ansprechendes Frühstücksbuffet! Grundsätzlich ist das Hotel empfehlenswert. Das Restaurant ist zwar nicht ganz billig, aber sehr hochwertig. Der Aussenpool war leider nicht in Betrieb. Die untersteste Zimmerkategorie ist für ein 4-Sterne-Hotel dürftig (sehr klein).

8/10 – Gut

Silke, Dreieich, D

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Pigonnet- traumhaft!
Zu Fuss ist man vom Hotel aus in ca. 12-15 min in Aix-en-Provence, wo es zahlreiche und gute Restaurants gibt. Das Hotel hat nur 49 klimatis. Zimmer und ist sehr gepflegt. Das Frühstück für 21 Euro/Person kann man sowohl drinnen als auch in den Gartenanlagen geniessen. Die Hotelanlage, der Park und der Swimmingpool sind traumhaft, allerdings sind die Zimmer etwas klein. Unser Zimmer "superior" hatte etwa 25 m*m. Internet auch auf den Zimmern möglich. Einziger Nachteil: Die etwas zu kleinen Zimmer (und doch recht teuer!), etwas außerhalb von Aix en provence gelegen, aber dadurch sehr ruhig. Die Rezeption versteht auch englisch.

6/10 – Okay

Elizabeth

They were not transparent about how bad the renovations were. Told me I would get a discount on my breakfast then charged me full price
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfection! Beautiful place with stunning gardens, wonderful food and very helpful staff. Can’t wait to come back.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Christel Lopez - Front office manager am 28. Nov. 2023
Dear Jan, Thank you for taking time to post a comment after you recent stay at Hotel Le Pigonnet.We hope to see you soon in Aix en Provence.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

John, Katy

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Christel Lopez - Front office manager - am 18. Nov. 2023
Dear Sir, Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to get the pleasure to welcoming you back in a near future. Best regards,Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

8/10 – Gut

Gary

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Le Pigonnet am 14. Nov. 2023
Dear Sirt, We thank you very much for your kind review ! We are very happy to read that you had a great stay with us. Looking forward to welcoming you again. Best regards,Hotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Janet

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely beautiful grounds and the staff was exceptional!
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 27. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property.We hope to see you soon at the hotel Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Roberta, Cohoes

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our short stay at Le Pigonett. Excellent location, 10 minute walk to town, yet peaceful, quiet and private. The gardens are beautiful and our stay was very relaxing.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 26. Sept. 2023
Dear Madam, We thank you for your very nice comment and do hope get the pleasure to welcome you back in a near future. Best regards, Christel LOPEZ Front desk manager Hotel Le Pigonnet

8/10 – Gut

Joshua

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely garden
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 12. Sept. 2023
Dear Sir, We thank you for your reservation done in our house,and your very nice comment.We do hope get the pleasure to welcome you back in a near future. Best regards, Christel LOPEZFront desk manager Hotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Felicity

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Heaven!
Spent a couple of nights here after a Rhône cruise. We were unlucky with the weather which was over C 40 and had to spend 11am to 6pm in the air conditioning. However breakfast and dinner on the glorious shady terrace with view of the garden and Mt St Victoire was heaven. Staff charming, beautiful buffet breakfast (with freshly squeezed orange juice), eggs cooked order, fruit etc. Dinner is more of a fine dining experience but with relaxed friendly service and the best sea bass I’ve ever had. Prices aren’t cheap but not silly either and worth every penny. We will be back but in a different season so we can fully enjoy the garden, our enormous private terrace and swimming pool.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 31. Aug. 2023
•Dear Madam, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to see you soon in our house.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

4/10 – Schlecht

Benafsha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This is not run like a five star hotel, but more like a 3 star hotel. They do not understand customer service. I was terribly disappointed with it. There were so many issues, starting with my room itself.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 22. Aug. 2023
Dear Sir, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your experience. I understood that your experience did not meet all your expectations and please kindly accept our most sincere apologies for creating such a disappointment. We expect that our guests should spend a pleasant and enjoyable time when being in our property and I truly regret that we weren’t able to show you our usual high level of services and standards that we strive to maintain every day. I can assure you that we take your comments very seriously and as an opportunity to implement a plan to avoid a reoccurrence of such incidents. I regret that our teams were unable to offer a service that lived up to your expectations.Please do not hesitate to contact me, I remain at your entire disposal,Christel LOPEZFront desk manager

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gorgeous premises but far from old town.
Hotel s very nice with a beautiful grounds, but pretty far away from old town, basically 25-30 min walk through residential neighborhood with nothing to see around. Our check in was excellent, but room had plugged sink, poor working toilet and not working charge outlet. We called for service, and same person who valley pur car tried to fix our sink. He really tried, but it didn’t work. Breakfast was ok with very mediocre service, no one knew what are they doing and who is serving who. We had to wait for a long time for coffee and our eggs. But food was very nice even with pretty limited options for 5 stars hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 18. Juli 2023
Dear Sir, We thank you for your reservation done in our house and the comment sent, it will be tranmitted to our restaurant department and the housekeeper manager in order to check what happen and increase our level of service. We look forward to welcoming you back soon in our house, Best regards, Christel LOPEZHotel Le Pigonnet Front office manager

10/10 – Hervorragend

Belinda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 13. Juli 2023
Dear Madam, We thank you for the reservation done in our house, and the time taken to add a comment.We look forward to welcome you back in a near future.Best regards, Christel Lopez - front office manager - Hotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Howard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
If you’re visiting in Aix, this is the place to stay! While a bit out of the town center so a small hassle to get to, the property itself makes it worth while. A little garden oasis brings you to paradise in Provence. Wonderfully attentive and personable staff going the extra mile to make sure everything is comfortable and a gorgeous property makes you never want to leave.
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 12. Juni 2023
•Dear Howard, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet I am glad to read that you appreciated the quality of our property.We hope to see you soon back in our house.Best regards,Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Edward

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
THE best hotel I’ve ever stayed at in 60 years of traveling!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 9. Juni 2023
•What can we add to this comment ? Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are more than glad to read that you appreciated the quality of our property.•We look forward the pleasure to welcome you back in a near future.••Best regards, ••Christel LOPEZ•Front desk manager •Hotel Le Pigonnet

8/10 – Gut

Marvi n

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely property, garden and pool are beautiful. Room and bathroom were very small and cramped. Breakfast is expensive.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 7. Juni 2023
Dear Marvin, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet Our Hotel is an old bastide and is composed by different room type, for your next visit we will have the pleasure to install you in another one following your needs have a lovely day and we hope to see you soon at le Pigonnet for another stay in provence.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Jill

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 2. Juni 2023
Dear Sir, Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are glad to read that you appreciated the quality of our property.We look forward the pleasure to welcome you back in a near future.Best regards, Christel LOPEZFront desk manager Hotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Melanie

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 26. Apr. 2023
•Dear Melanie, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to see you soon at the hotel Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely loved this gorgeous little hotel with its stunning garden. It’s really beautiful and the staff is very friendly and very helpful. One of the nicest places we have ever stayed. Can’t wait to go back there.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 30. März 2023
Dear Madam, Dear Sir, Iyt was our pleasure to welcome you in our house, and we thank you for this lovely comment that we will pass on to all the teams. We indeed have a magnificent garden with a very beautiful view on mountain Sainte Victoire, behind the lounge bar! that many envy us.looking forward to the pleasure of welcoming you again in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager

10/10 – Hervorragend

Paola

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is a charming ancient structure, nicely surrounded by a luxuriant garden that during the springtime must be amazing . Distant a twenty minutes walk from the city center. The room was clean and pleasant .
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 29. März 2023
Dear Madam, It was our pleasure to welcome you among us to discover our amazing historic city of Aix en Provence.We do hope get the pleasure to welcome you again in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager

10/10 – Hervorragend

karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom
Excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 22. März 2023
Dear Madam, Dear Sir, We thank you for your wonderful comment that will be transmitted to all our team.We do hope get the pleasure to welcome you back in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager

10/10 – Hervorragend

valerie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel, notamment le parc. Mon mari a beaucoup aimé l’ambiance feutré du bar et le petit déjeuner était très bon. Le personnel est très accueillant et au petit soin
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 24. Feb. 2023
Madame, Nous vous remercions pour votre séjour dans notre maison et votre adorable commentaire, qui sera transmis à nos équipes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à, nouveau dans notre maison, dans un futur proche.Cordialement.Christel LOPEZHotel Le PigonnetChef de réception

10/10 – Hervorragend

Katherine

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gem in Aix
Everyone was so friendly and helpful during our stay. It is a beautiful property with a wonderful restaurant and bar. We loved the garden, it is magical. Truly a wonderful property to enjoy the area!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

6/10 – Okay

Juan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is nice and quiet. However, the hotel is way overpriced .. not what we typically reserve/or what we would consider a five star hotel. Our room faced the picturesque gardens, which is the beauty of the property. The room was nice and clean - We stayed 3 nights.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Tamara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Geetha

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Thomas, Windermere

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with beautiful garden
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Sylvie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Julie A., Ridgefield

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel Le Pigonnet is a beautiful property with charming staff. It’s secluded but close wnough to walk to town. Perfect hotel in Aix!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

James, Concord

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is a gem. In our travels around the Southern France, it was an oasis of quiet and calm and luxury. The gardens are beautiful, the rooms so comfortable. The staff, from front desk to all dining were absolutely wonderful; a rare combination of warm and very efficient. It was old world hospitality and we felt wonderfully pampered.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Brandon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is immaculate and definitley 5*! Food is amazing and the staff is incredibly professional and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely setting. Garden was absolutely beautiful. Staff excellent. I will be back. Loved it.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022