5 Avenue Du Pigonnet, Aix-en-Provence, Bouches-du-Rhone
Bewertungen
9,2
Wunderbar
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13
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2 – Ungenügend
2
9,4/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,4/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Roland
20. Aug. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Herrlicher Park
Sehr empfehlenswert, aber teuer.
Das Abrechnungssystem ist veraltet. Keine Möglichkeit, contactless zu bezahlen.
Roland
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
1. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel mit einzigartiger Lage und schönen Zimmern kann man nur
weiterempfehlen.Personal freundlich und hilfsbereit.
Hatten das Restaurant zu einem bestimmten Anlass gebucht. Alles,
was auf den Tisch kam, war eine einzige Katastrophe.Anstelle von Lamm-Carree kamen 2 winzige Lammkotelettes pro Teller, Risotto mit
Gambas ungenießbar und all das zu sehr hohen Preisen.Wahrschein-
lich kochte an diesem Abend ein Azubi......Der Oberkellner reduzierte
die Rechnung um €92 von sich heraus auf immer noch 329,60.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
9. Jan. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
3. Apr. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ausgezeichnet
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Andreas , Frankfurt
27. Sept. 2017
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
not a 5 star Hotel Standard
supposed to be the best Hotel in town but definetly not a 5 star Hotel
all is a bit old fashioned, a renovation is missing
outside garden area nice but Overall too dirty
Restaurant not recommended there a much better and cheaper ones in town
Andreas
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017
10/10 – Hervorragend
Peter
26. Aug. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekt
Alles hervorragend!
Peter
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2017
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
19. Juli 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnet
romantische, eine Oase mitten in Aix en Provence
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Michael, Schweiz
16. Apr. 2016
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Historisches Haus in sehr schön gestaltetem Park. Sehr gepflegte Räume.
Michael
8/10 – Gut
petra
8. Aug. 2015
Nice hotel with a wonderful garden. we stayed there many times because of the garden, the parking, the pool and the lovely food. but we won't stay there anymore when visiting aix since we have NEVER received a really nice room. the rooms are renovated but not in a very nice provence style.
petra
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
28. März 2015
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
12. Okt. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Romantisches Hotel, nahe Zentrum.
1.) Das Hotel ist sehr schön, sauber, sehr bequeme Betten, Leselampen fehlen leider.Zur Straßenseite hin leider laut.
2.) Der Weg nach Aix Zentrum sind doch 20-30min, und sehr dunkle Ausfallstraße, nicht beleuchtet abends.
3.) Das Essen ist zu teuer, das Abendessen typisch französich, wenig und teuer,und der Serivice schwierig.
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Walter, Schweiz
4. Sept. 2013
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastischer Garten
Ein hervorragendes Hotel, welches v.a. mit den wunderbaren und grossen Garten sowie dem freundlichen und unaufdringlichen Service überzeugt. Die Lage ist etwas ausserhalb des Zentrums, aber zu Fuss ist die Altstadt in 15 Minuten erreicht. Schöner und geheitzter Pool. Das nächste Mal in Aix-en-Provence: NUR in diesem Hotel.
Walter
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
1. Juli 2012
Gut: Personal & Service
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
David, Switzerland
9. Sept. 2011
Schöner Garten mit altbackenem Hotel
Das Hotel selbst war ziemlich alt und die Zimmer entsprechend. Haben zwei Nächte dort verbracht jedoch kaum die Infrastruktur des Hotels genutzt. Pool war sehr voll und Liegen waren knapp. Dafür alles wunderschön im Garten.
Restaurant sah nett aus von aussen, probiert haben wir's jedoch nicht, da es nicht ganz unseren Vorlieben entsprach, was jedoch mehr mit unserem Geschmack als mit der Qualität des Restaurants.
Alles in allem ein nettes Hotel, das den Preis nicht ganz wert ist aus unserer Sicht. Vor allem die Zimmer entsprechen weder von der Grösse noch von der Ausstattung her dem erwarteten Standart. Ein Hotel mit 4 oder 5 Sternen ohne Save auf dem Zimmer scheint irgendwie aus dem letzten Jahrhundert. Wäre da nicht der Hotel-Garten, würde das Urteil wohl noch kritischer ausfallen.
David
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
18. Aug. 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zauberhafter Garten
Das Hotel besticht durch seinen wunderschönen, großzügig angelegten Garten, schöner Pool mit bequemen,immer ausreichenden Liegen und frischen Handtüchern.Idyllisches Frühstück auf der Terrasse zu genießen mit ausreichender Auswahl . Zuvorkommendes freundliches Personal, das auch gut Englisch spricht. Das Zentrum von Aix in 15 Min zu Fuß zu erreichen.
Einziges Minus das Badezimmer, das sicher nicht einem Topstandard entspricht, aber immer frische Handtücher, manchmal auch 2x tgl. Wir würden das Hotel sofort wieder buchen.
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
6. Mai 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Irene, Schweiz
26. Apr. 2011
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Schöner Garten!
Der Garten des Hotels ist wunderschön, auch die Ruhe für ein Stadthotel ist bemerkenswert. Ins Zentrum der Stadt dauert es nur ca. 10-15 Minuten zu Fuss. Sehr ansprechendes Frühstücksbuffet! Grundsätzlich ist das Hotel empfehlenswert. Das Restaurant ist zwar nicht ganz billig, aber sehr hochwertig. Der Aussenpool war leider nicht in Betrieb. Die untersteste Zimmerkategorie ist für ein 4-Sterne-Hotel dürftig (sehr klein).
Irene
8/10 – Gut
Silke, Dreieich, D
12. Aug. 2010
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Pigonnet- traumhaft!
Zu Fuss ist man vom Hotel aus in ca. 12-15 min in Aix-en-Provence, wo es zahlreiche und gute Restaurants gibt. Das Hotel hat nur 49 klimatis. Zimmer und ist sehr gepflegt. Das Frühstück für 21 Euro/Person kann man sowohl drinnen als auch in den Gartenanlagen geniessen.
Die Hotelanlage, der Park und der Swimmingpool sind traumhaft, allerdings sind die Zimmer etwas klein. Unser Zimmer "superior" hatte etwa 25 m*m. Internet auch auf den Zimmern möglich.
Einziger Nachteil: Die etwas zu kleinen Zimmer (und doch recht teuer!), etwas außerhalb von Aix en provence gelegen, aber dadurch sehr ruhig.
Die Rezeption versteht auch englisch.
Silke
6/10 – Okay
Elizabeth
25. Mai 2024
They were not transparent about how bad the renovations were. Told me I would get a discount on my breakfast then charged me full price
Elizabeth
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Jan
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
26. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfection! Beautiful place with stunning gardens, wonderful food and very helpful staff. Can’t wait to come back.
Jan
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Christel Lopez - Front office manager am 28. Nov. 2023
Dear Jan, Thank you for taking time to post a comment after you recent stay at Hotel Le Pigonnet.We hope to see you soon in Aix en Provence.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
John, Katy
27. Okt. 2023
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Christel Lopez - Front office manager - am 18. Nov. 2023
Dear Sir, Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to get the pleasure to welcoming you back in a near future. Best regards,Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
8/10 – Gut
Gary
23. Okt. 2023
Gary
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Le Pigonnet am 14. Nov. 2023
Dear Sirt, We thank you very much for your kind review ! We are very happy to read that you had a great stay with us. Looking forward to welcoming you again. Best regards,Hotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Janet
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
26. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely beautiful grounds and the staff was exceptional!
Janet
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 27. Sept. 2023
Dear Guest Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property.We hope to see you soon at the hotel Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Roberta, Cohoes
Mit dem Partner gereist
24. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our short stay at Le Pigonett. Excellent location, 10 minute walk to town, yet peaceful, quiet and private. The gardens are beautiful and our stay was very relaxing.
Roberta
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 26. Sept. 2023
Dear Madam, We thank you for your very nice comment and do hope get the pleasure to welcome you back in a near future. Best regards, Christel LOPEZ Front desk manager Hotel Le Pigonnet
8/10 – Gut
Joshua
Mit dem Partner gereist
10. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely garden
Joshua
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 12. Sept. 2023
Dear Sir, We thank you for your reservation done in our house,and your very nice comment.We do hope get the pleasure to welcome you back in a near future. Best regards, Christel LOPEZFront desk manager Hotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Felicity
23. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Heaven!
Spent a couple of nights here after a Rhône cruise. We were unlucky with the weather which was over C 40 and had to spend 11am to 6pm in the air conditioning. However breakfast and dinner on the glorious shady terrace with view of the garden and Mt St Victoire was heaven. Staff charming, beautiful buffet breakfast (with freshly squeezed orange juice), eggs cooked order, fruit etc. Dinner is more of a fine dining experience but with relaxed friendly service and the best sea bass I’ve ever had. Prices aren’t cheap but not silly either and worth every penny. We will be back but in a different season so we can fully enjoy the garden, our enormous private terrace and swimming pool.
Felicity
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 31. Aug. 2023
•Dear Madam, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to see you soon in our house.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
4/10 – Schlecht
Benafsha
Mit der Familie gereist
30. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
This is not run like a five star hotel, but more like a 3 star hotel. They do not understand customer service. I was terribly disappointed with it. There were so many issues, starting with my room itself.
Benafsha
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 22. Aug. 2023
Dear Sir, First of all, I would like to thank you for taking the time to share your experience. I understood that your experience did not meet all your expectations and please kindly accept our most sincere apologies for creating such a disappointment. We expect that our guests should spend a pleasant and enjoyable time when being in our property and I truly regret that we weren’t able to show you our usual high level of services and standards that we strive to maintain every day. I can assure you that we take your comments very seriously and as an opportunity to implement a plan to avoid a reoccurrence of such incidents. I regret that our teams were unable to offer a service that lived up to your expectations.Please do not hesitate to contact me, I remain at your entire disposal,Christel LOPEZFront desk manager
8/10 – Gut
Michael
17. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gorgeous premises but far from old town.
Hotel s very nice with a beautiful grounds, but pretty far away from old town, basically 25-30 min walk through residential neighborhood with nothing to see around.
Our check in was excellent, but room had plugged sink, poor working toilet and not working charge outlet. We called for service, and same person who valley pur car tried to fix our sink. He really tried, but it didn’t work.
Breakfast was ok with very mediocre service, no one knew what are they doing and who is serving who. We had to wait for a long time for coffee and our eggs. But food was very nice even with pretty limited options for 5 stars hotel.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 18. Juli 2023
Dear Sir, We thank you for your reservation done in our house and the comment sent, it will be tranmitted to our restaurant department and the housekeeper manager in order to check what happen and increase our level of service. We look forward to welcoming you back soon in our house, Best regards, Christel LOPEZHotel Le Pigonnet Front office manager
10/10 – Hervorragend
Belinda
12. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Belinda
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Christel Lopez - front office manager - am 13. Juli 2023
Dear Madam, We thank you for the reservation done in our house, and the time taken to add a comment.We look forward to welcome you back in a near future.Best regards, Christel Lopez - front office manager - Hotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Howard
Mit dem Partner gereist
9. Juni 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
If you’re visiting in Aix, this is the place to stay! While a bit out of the town center so a small hassle to get to, the property itself makes it worth while. A little garden oasis brings you to paradise in Provence. Wonderfully attentive and personable staff going the extra mile to make sure everything is comfortable and a gorgeous property makes you never want to leave.
Howard
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 12. Juni 2023
•Dear Howard, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet I am glad to read that you appreciated the quality of our property.We hope to see you soon back in our house.Best regards,Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Edward
Mit dem Partner gereist
8. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
THE best hotel I’ve ever stayed at in 60 years of traveling!
Edward
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 9. Juni 2023
•What can we add to this comment ? Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are more than glad to read that you appreciated the quality of our property.•We look forward the pleasure to welcome you back in a near future.••Best regards, ••Christel LOPEZ•Front desk manager •Hotel Le Pigonnet
8/10 – Gut
Marvi n
Mit dem Partner gereist
5. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely property, garden and pool are beautiful. Room and bathroom were very small and cramped. Breakfast is expensive.
Marvi n
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 7. Juni 2023
Dear Marvin, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet Our Hotel is an old bastide and is composed by different room type, for your next visit we will have the pleasure to install you in another one following your needs have a lovely day and we hope to see you soon at le Pigonnet for another stay in provence.Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Jill
Mit einer Gruppe gereist
1. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jill
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 2. Juni 2023
Dear Sir, Thank you for taking time to post a comment following your stay in our house. We are glad to read that you appreciated the quality of our property.We look forward the pleasure to welcome you back in a near future.Best regards, Christel LOPEZFront desk manager Hotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Melanie
22. Apr. 2023
Melanie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 26. Apr. 2023
•Dear Melanie, Thank you for taking time to post a comment following your stay at le Pigonnet. We are glad to read that you appreciated the quality of our property and we hope to see you soon at the hotel Best regards, Christel LOPEZFront desk managerHotel Le Pigonnet
10/10 – Hervorragend
Jan
Mit der Familie gereist
29. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely loved this gorgeous little hotel with its stunning garden. It’s really beautiful and the staff is very friendly and very helpful. One of the nicest places we have ever stayed. Can’t wait to go back there.
Jan
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 30. März 2023
Dear Madam, Dear Sir, Iyt was our pleasure to welcome you in our house, and we thank you for this lovely comment that we will pass on to all the teams. We indeed have a magnificent garden with a very beautiful view on mountain Sainte Victoire, behind the lounge bar! that many envy us.looking forward to the pleasure of welcoming you again in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager
10/10 – Hervorragend
Paola
Mit dem Partner gereist
29. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property is a charming ancient structure, nicely surrounded by a luxuriant garden that during the springtime must be amazing .
Distant a twenty minutes walk from the city center. The room was clean and pleasant .
Paola
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 29. März 2023
Dear Madam, It was our pleasure to welcome you among us to discover our amazing historic city of Aix en Provence.We do hope get the pleasure to welcome you again in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager
10/10 – Hervorragend
karin
21. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muito bom
Excelente
karin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 22. März 2023
Dear Madam, Dear Sir, We thank you for your wonderful comment that will be transmitted to all our team.We do hope get the pleasure to welcome you back in a near future.Best regards, Christel LOPEZHotel Le PigonnetFront office manager
10/10 – Hervorragend
valerie
Mit dem Partner gereist
30. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bel hôtel, notamment le parc. Mon mari a beaucoup aimé l’ambiance feutré du bar et le petit déjeuner était très bon.
Le personnel est très accueillant et au petit soin
valerie
Antwort von Christel LOPEZ Hotel Le Pigonnet Chef de réception am 24. Feb. 2023
Madame, Nous vous remercions pour votre séjour dans notre maison et votre adorable commentaire, qui sera transmis à nos équipes.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à, nouveau dans notre maison, dans un futur proche.Cordialement.Christel LOPEZHotel Le PigonnetChef de réception
10/10 – Hervorragend
Katherine
4. Dez. 2022
Katherine
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
10/10 – Hervorragend
Katherine
4. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gem in Aix
Everyone was so friendly and helpful during our stay. It is a beautiful property with a wonderful restaurant and bar. We loved the garden, it is magical. Truly a wonderful property to enjoy the area!
Katherine
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022
6/10 – Okay
Juan
Mit dem Partner gereist
14. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is nice and quiet. However, the hotel is way overpriced .. not what we typically reserve/or what we would consider a five star hotel. Our room faced the picturesque gardens, which is the beauty of the property. The room was nice and clean - We stayed 3 nights.
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Tamara
9. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tamara
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
10/10 – Hervorragend
Geetha
24. Aug. 2022
Geetha
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
10/10 – Hervorragend
Thomas, Windermere
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
30. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel with beautiful garden
Thomas
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Sylvie
Mit der Familie gereist
30. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sylvie
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
Julie A., Ridgefield
Mit dem Partner gereist
20. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel Le Pigonnet is a beautiful property with charming staff. It’s secluded but close wnough to walk to town. Perfect hotel in Aix!
Julie A.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2022
10/10 – Hervorragend
James, Concord
Mit dem Partner gereist
13. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is a gem. In our travels around the Southern France, it was an oasis of quiet and calm and luxury. The gardens are beautiful, the rooms so comfortable. The staff, from front desk to all dining were absolutely wonderful; a rare combination of warm and very efficient. It was old world hospitality and we felt wonderfully pampered.
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Jane
20. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Jane
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Brandon
Mit dem Partner gereist
14. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is immaculate and definitley 5*!
Food is amazing and the staff is incredibly professional and helpful.
Brandon
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Michael
Mit der Familie gereist
7. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely setting. Garden was absolutely beautiful. Staff excellent. I will be back. Loved it.