2 Bars/Lounges, Weinbar

Bewertungen von Pearl Rotana Capital Centre

4 out of 5
Pearl Rotana Capital Centre
Al Khaleej Al Arabi St., Abu Dhabi Capital Centre, Abu Dhabi, Abu Dhabi

Bewertungen

9,2

Wunderbar

111 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 161 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,4/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Ömer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Executive Office am 22. Jan. 2024
Thank you for rating us!

10/10 – Hervorragend

Wadi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Office of the General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for rating us!

6/10 – Okay

Ralf, Isernhagen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Leider war bei unserer Ankunft die gebuchte Suite belegt und wir mussten uns mit einem Zimmer begnügen. Nach einschalten von Expedia (40 min Warteschleife) wurde es uns am nächsten Tag ermöglicht, die von uns gebuchte Suite zu beziehen, Danke Expedia. Kleiner Mangel (Umwelt). Jeden Tag wurden das Bett neu bezogen und die Handtücher komplett gewechselt.
Aufenthalt von 10 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Sultan AL Khateeb am 26. Jan. 2020
Thank you for your review and we are looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles toll.würde dies Hotel wieder buchen. Gab nichts zu bemängeln.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von Sultan Al Khateeb am 27. Feb. 2019
Dear Guest, Thank you for your recent stay with us Expedia.com. We are extremely pleased to know that you enjoyed your stay with us. We very much look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Sultan Al Khateeb Director of Front Office

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes Hotel, perfekt für einen kurzen Zwischenstopp um etwas Sightseeing zu machen
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Kais

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

michele

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ottima per la posizione se dovete andare al centro fieristico.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Executive Office am 1. Mai 2024
Dear michele,Thank you for sharing your experience with us. I am thrilled to hear that you found our hotel excellent for its location, especially for those visiting the exhibition center. We strive to provide convenient accommodations for our guests, and I am delighted that you found our proximity beneficial. We look forward to welcoming you back for any future visits to the area!Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Jean-David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Executive Office am 4. Apr. 2024
Dear Jean-David,Thank you for sharing your feedback on Expedia.It is truly a pleasure to read how fantastic your visit was at Pearl Rotana. Thank you for all your kind comments and I look forward to welcoming you again in the future.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

tiziana

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Business hotel . Pulito . Colazione ricca e abbondante . Qualità molto buona
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Executive Office am 28. März 2024
Dear tiziana,Thank you for taking the time to share your experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay at Pearl Rotana. I am delighted that you found our breakfast offerings to be rich and abundant, and that you appreciated the quality of our services. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

6/10 – Okay

Bouillanne

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Executive Office am 4. Apr. 2024
Thank you for rating us!

10/10 – Hervorragend

Kai Erik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
amazing hotel
excellent hotel. excellent service. nothing to add
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Executive Office am 26. Feb. 2024
Dear Tiffany,Thank you for sharing your feedback on Expedia.It is truly a pleasure to read how fantastic your visit was at Pearl Rotana. Thank you for all your kind comments and I look forward to welcoming you again in the future.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Patsey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is ideally located across the road from the Abu Dhabi National Exhibition Centre (ADNEC). The hotel has a variety of resturants and the quality of their room service food and beverages is excellent and speedy. The room itself was big and very clean and had all the necessities: water, tea/coffee, fridge, ironing and ironing board etc. The hotel practices its sustainability pledge in relation to bedlinen and towels- I was very impressed with this. I highly recommend this hotel to anyone attending a conference in ADNEC .
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Executive Office am 26. Feb. 2024
Dear Patsey, Thank you for sharing your feedback on Expedia.I truly appreciate your feedback and I am happy to read that our colleagues, products and services have exceeded your expectations.We look forward to welcoming you back. Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Akira

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Executive Office am 26. Feb. 2024
Thank you for rating us!

8/10 – Gut

Tiffany

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had some hiccups regarding timely services, but staff were very welcoming and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Executive Office am 26. Feb. 2024
Dear Tiffany,Thank your for rating us and for sharing your constructive feedback. We look forward to welcoming you back in the near furure.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

8/10 – Gut

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Executive Office am 2. Jan. 2024
Thank you for rating us!

8/10 – Gut

CHOI

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Office of the General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for rating us!

10/10 – Hervorragend

Filippo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
All
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Office of the General Manager am 12. Dez. 2023
Dear Filippo,Thank you for rating us! I look forward to welcoming you back in the near future.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

IOANNIS

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Όλα ήταν πολύ καλά, πολύ καλό φαγητό στο Ιταλικό εστιατόριο. Μόνο που το πρωινό θα μπορούσε να ήταν λίγο πιο πλούσιο σε ποικιλία.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Office of the General Manager am 12. Dez. 2023
Dear IOANNIS,Thank you for the valuable feedback and I really appreciated your comments. I will ensure to evaluate all your concerns and review for further improvements.We do hope that you will consider us again for your future accommodation needs.Sincerely,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Yu

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Office of the General Manager am 12. Dez. 2023
Thank you for rating us!

10/10 – Hervorragend

diezel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
최고에요
아주좋음 출장으로왓는데 좋아요 다음에도 또 올 의향있음
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Charo Franco am 6. Nov. 2023
Thank you for rating us!

2/10 – Ungenügend

Salah

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Charo Franco am 6. Nov. 2023
Thank you for rating us!

10/10 – Hervorragend

Becky

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Lovely hotel, super close to exhibition centre. Good restaurant and bar.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Charo Franco am 19. Sept. 2023
Dear Becky,Thank you for sharing your feedback.It is truly a pleasure to read how fantastic your visit was at Pearl Rotana. Thank you for all your kind comments and I look forward to welcoming you again in the future.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Fady

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Charo Franco am 29. Aug. 2023
Dear Fady,Thank you very much for your review on Expedia.I am glad to read your wonderful comments regarding your experience. Your feedback and ratings are important to us as these will assist us to ensure we exceed our guests' expectations.Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you back at Pearl Rotana.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Karen, indianapolis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay once again
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Charo Franco am 21. Aug. 2023
Dear Karen,Thank you very much for your review on Expedia.I am glad to read your wonderful comments regarding your experience. Your feedback and ratings are important to us as these will assist us to ensure we exceed our guests' expectations.Thank you for your kind feedback and we look forward to welcoming you back at Pearl Rotana.Best regards,Karim NahasGeneral Manager

8/10 – Gut

Parveen

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Cherif

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walking distance from ADNEC. It’s clean, spacious and have friendly staff
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Alaa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Charo Franco am 24. Apr. 2023
Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you again.

2/10 – Ungenügend

Bükre

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Charo Franco am 24. Apr. 2023
Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Abdulrahman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good price
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Myline am 24. März 2023
Dear Mr. Abdulrahman, Thank you for your feedback and we are glad that our pricing suits your budget. Thank youPearl Rotana

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay with excellent service.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 27. Sept. 2020
We are glad you have enjoyed your stay with us and looking forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tidy room and wonderful services.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 30. Aug. 2020
Thank you for staying with us. We are glad you have enjoyed your stay and looking forward to welcoming you back in our hotel.

4/10 – Schlecht

faysal

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
much better hotels in the area
Abu Dhabi regulations every one needs to wear a mask in public areas ... Guests checking in next to me were not wearing masks. I checked in the room , they gave me a connecting room. I heard loud continuous coughing from the other side. Called the reception that I wasn’t comfortable with the fact that there is someone possibly with covid next door ! Manager never answered. Had to go down , their response was very cold. They gave me another room... guess what it was next to construction that went on the whole night !
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 28. Juli 2020
Dear Mr. Faysal, Thank you for your feedback. We have taken notes of your comments and we can confirm to you that we do not have any Covid-19 Patients at the hotel. As for the constructions opposite the hotel unfortunately we do not have any control over it, however we will try and allocate rooms for you as far as possible from the construction. We look forward to welcoming you again and hope that you will enjoy your next stay with us.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Charo Franco am 6. Nov. 2023
Thank you for rating us!

2/10 – Ungenügend

Tuheen

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I went to check in but as per hotel manager they will open hotel at 3pm. The manager told me the hotel was under 3 months quarantine word is really scared to me. Then other person offer us to stay centro capital. Centro not happy at all.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 24. Juni 2020
Thank you for your feedback. We would like to apologize for the short comings and any inconvenience. As a matter of fact the whole world is going into hard times and at Rotana we are doing our best to keep you safe. We are looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 15. März 2020
Thank you for your kind review. We are looking forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 8. März 2020
Thank you for your kind review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything is very well designed. The 19th floor lounge could be better supplied.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 8. März 2020
Thank you for your kind review.

10/10 – Hervorragend

Fran, Abu Dhabi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love everything about the Pearl Rotana. It's clean, comfortable, affordable and in a great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sultan AL Khateeb am 1. März 2020
Thank you for your comments and we are glad to know you have enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 23. Feb. 2020
Thank you for your kind review. We are glad you have enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 20. Feb. 2020
Thank you for your kind review. We are glad you have enjoyed your stay with us and looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Pablo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 13. Feb. 2020
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Hyejin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sultan Al Khateeb am 6. Feb. 2020
Dear Hyejin, We are pleased that you have enjoyed your stay. Looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

emmanuel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 2. Feb. 2020
Thank you for your kind feedback. We are looking forward to welcoming you back in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
国際展示場(ADNEC)を訪れる場合は最高のロケーション
滞在した感想を箇条書きします。 ・国際展示場(ADNEC)の会議や展示会に参加する場合は最高のロケーションです。 ・フロントの対応は良く、親切です。 ・朝食が最高です。 ・ホテル周辺にレストランがありませんが、ホテル内のレストラン、または近くのホテルのレストランなどで食事をとることができます。 ・シェイクザイードグランドモスクが近くです、タクシーで10分。  ・ルーブルアブダビなどからは遠い。 ・タクシーは簡単につかまります。 以上、おすすめのホテルと言えます。
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2020
Antwort von Sultan AL Khateeb am 30. Jan. 2020
Thank you for your kind words. We are extremely happy to know that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, conveniently located in a business area. For a business trip and a couple of days is not bad
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sultan Al Khateeb am 26. Jan. 2020
Thank you for your kind words and we are looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Muhammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome 😎
it was amazing staying in Rotana Love the place hotel rooms area Everything was exceptional. We love it. Definitely going back there.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 14. Jan. 2020
Thank You very much for your comments and we are looking forward to welcoming you back.

8/10 – Gut

abdullah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
فندق جميل
الغرف وسيعة مستوى النظافة جدا عالي للاسف السرير ليس بذلك الجودة ، بعيد عن الخدمات
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 26. Jan. 2020
Thank you for your comments and we are taking your review into consideration. We also looking forward to welcoming you back.

2/10 – Ungenügend

Masih,Marvasti, Berlin, CT

Geschäftlich gereist
I couldn't get to the hotel, so I lost my money! I wish to get some kinds of credits for my payment, for future reservation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 14. Jan. 2020
Sorry to hear that you had some issues and we look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Sultan Al Khateeb am 8. Jan. 2020
Thank you for your staying with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel Stay Review
I initally booked this hotel via the app and selected to pay on arrival. While in transit, the hotel tried to process the payment without my permission and it was declined so they cancelled the booking which was a bit disappointing. Once I arrived I addressed this issue with the manager and he sorted it out promptly and swiftly to ensure there was no inconvenience. However I ended up getting a smoking room which was not the best as we are non-smokers. Overall the hotel is very clean, spacious and close to the airport. If they just improve their customer service and response standards it would be an exceptional hotel that I would reccomend for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Sultan Al Khateeb am 5. Jan. 2020
Dear Guest, We apologize for the inconvenience and looking forward to welcoming you back.