Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Grand Hôtel et Centre Thermal

4 out of 5
Grand Hôtel et Centre Thermal
Avenue des Bains 22, Yverdon-les-Bains, VD

Bewertungen

8,6

Hervorragend

314 von insgesamt 702 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
286 von insgesamt 702 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
71 von insgesamt 702 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
19 von insgesamt 702 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 702 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Philipp

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Super aber in die Jahre gekommen
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von MPH am 22. Mai 2024
Dear Philipp,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Marjorie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Werde weiter empfehlen , und wieder kommen .
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von MPH am 2. Mai 2024
Cher Marjorie, Merci beaucoup de votre commentaire. Nous sommes très contents de lire que vous avez passé un agréable séjour parmi nous. Au plaisir de vous revoir très bientôt.Matthias PhilippsDirecteur Général

8/10 – Gut

Yan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von MPH am 6. März 2024
Dear YannThank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von MPH am 6. März 2024
Dear Thomas,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von MPH am 6. März 2024
Dear Martin,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Patrick

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von MPH am 23. Jan. 2024
Dear Patrick,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Helena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Strasse ist sehr laut.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MPH am 22. Nov. 2023
Dear guest,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Virginie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von MPH am 22. Nov. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Nutcha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear Nutcha,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

6/10 – Okay

Alex

Gut: Sauberkeit
Etwas unpersönliche Tourismusindustrie, viel Personalwechsel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear Alex,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Aline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear Aline,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear guest,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

René

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear Rné,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kurt

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von mph am 6. Nov. 2023
Dear Kurt,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Margrit

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Alexander

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von MPH am 7. Aug. 2023
Dear Alexander,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Jasmin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wir waren schon mehrmals in diesem Hotel. Der Vorteil ist der freie Zugang zum Thermalbad. Wir sind wie immer mit Preis/ Leistung zufrieden.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von MPh am 10. Aug. 2023
Dear Jasmin,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ursula

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
3 Relaxtage! Schnes Bad (etwas veraltet), gutes Frühstück, Abendessen, schöne Terrasse, Zimmer ohne AC
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von MPH am 7. Aug. 2023
Dear Ursula,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

6/10 – Okay

Nadine

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
eher unfreundliches Personal, alles sehr alt und in die Jahre gekommen, Aussenbereich ok
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von MPH am 30. Juni 2023
Dear Nadine., Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Hôtel & Centre Thermal d’yverdon-les-Bains.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Grand hôtel & Centre thermal, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Iris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Restaurant Umgebung unpersönlich. Obwohl Bauart gut sind, einige der Servicleute so eingestellt, dass wir das Gefühl hatten wir können froh sein, dass wir da essen dürfen! Wir gingen an den See ein Fondue essen, weil Nur im Rauchstinkecken draussen etwas gerunken werden durfte! Für die Grösse des Hotels keine gute Planung für Nichtrauche die draussen was trinken wollen. Meine Frau als Raucherin wie ich, aber sie hat ein Teil der Lunge weg wegen Krebs und wir dürfen nur da draussen trinken wo Raucher sind? Unfair! Gruss HPWidmer Wiap AG
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von MPH am 30. Juni 2023
Dear Guest,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

6/10 – Okay

Jürg

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von MPH am 27. Mai 2023
Dear Jurg,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

8/10 – Gut

Daniel, Uster

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einzigartige Unterkunft in einer tollen Umgebung mit einem tollen Thermalbad. Das Personal an der Rezeption ist sehr freundlich. Das Zimmer wurde manchmal nur mässig gereinigt und Wasser wird nicht nachgereicht. Am Frühstücksbuffet ist das Personal von grummelig bis zuvorkommend. Die Speisen sind eher eintönig und die Auswahl für 4 Sterne gering. Insgesamt waren wir zufrieden und können uns vorstellen wieder zu gehen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von MPH am 28. Apr. 2023
Dear Daniel, It makes us so happy to know that you had a memorable Experience at our hotel. We are very glad to read that you fully enjoyed our services and facilities and specially relished the friendliness of our staff. We will be all looking forward to welcome you and pamper you once more. Best regards,

8/10 – Gut

Lothar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Eintritt gratis ins Hallenbad, Stil des Hotels, gratis Parkplatz, herrliches Frühstück.Ansonsten sollte das Hotel renoviert werden.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von MPH am 11. Apr. 2023
Dear Lothar,Thank you very much for your recent stay at the Grand Hotel & Centre Thermal and for taking the time to write your comment.We really appreciate it and value your opinion very much.We were delighted to read your comment and ratings and happy to see that you spent an enjoyable moment at the Grand Hotel & Centre Thermal.I will share your comments with the team members which are always eager to receive positive feedback.Comments such as yours are the best tool for us not only to maintain but further improve our quality and service. It was and always will be our pleasure to host you every time you visit Yverdon-Les-Bains. I hope you will give us the chance to welcome you in a not too distant future.Best regards, Matthias PhilippsGeneral Manager

2/10 – Ungenügend

Bruno

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Kein upgrade bekommen
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von MPH am 11. Apr. 2023
Dear Bruno,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Grand Hôtel & Centre Thermal d’yverdon-les-Bains.I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Grand hôtel & Centre thermal, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence. We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, Matthias PhilippsGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
Antwort von MPH am 9. März 2023
Cher David,,Je tenais à vous écrire personnellement pour vous remercier de votre récente visite au Grand Hôtel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains..Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié votre dîner et le niveau de notre service.Recevoir la note maximale est une source de motivation et nous encourage à non seulement maintenir le niveau mais surtout à encore nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans un futur pas trop éloigné.CordialementMatthias PhilippsDirecteur Général

8/10 – Gut

Andreas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Die Zimmer sind gross und schön, nur im Bad die Badewanne ist nicht mehr Zeitgemäss Das Thermalbad ist gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von MPH am 9. März 2023
Chère Andrea,Je tenais à vous écrire personnellement pour vous remercier de votre récente visite au Grand Hôtel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains..Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié votre dîner et le niveau de notre service.Recevoir la note maximale est une source de motivation et nous encourage à non seulement maintenir le niveau mais surtout à encore nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans un futur pas trop éloigné.CordialementMatthias PhilippsDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Charme mit ein wenig Patina. 😉
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von MPH am 9. März 2023
Cher MArkus,,Je tenais à vous écrire personnellement pour vous remercier de votre récente visite au Grand Hôtel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains..Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié votre dîner et le niveau de notre service.Recevoir la note maximale est une source de motivation et nous encourage à non seulement maintenir le niveau mais surtout à encore nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans un futur pas trop éloigné.CordialementMatthias PhilippsDirecteur Général

8/10 – Gut

Andreas

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind schön und geräumit. Die Better sind bequem und das Zimmer hat einen schönen Balkon/Sitzplatz Die Badewanne zum duschen finde ich nicht mehr Zeitgemäss
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von MPH am 9. März 2023
Chère andrea,Je tenais à vous écrire personnellement pour vous remercier de votre récente visite au Grand Hôtel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains..Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié votre dîner et le niveau de notre service.Recevoir la note maximale est une source de motivation et nous encourage à non seulement maintenir le niveau mais surtout à encore nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans un futur pas trop éloigné.CordialementMatthias PhilippsDirecteur Général

8/10 – Gut

Marcel

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von MPH am 9. März 2023
Cher Marcel,,Je tenais à vous écrire personnellement pour vous remercier de votre récente visite au Grand Hôtel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains..Nous sommes ravis de constater que vous avez pleinement apprécié votre dîner et le niveau de notre service.Recevoir la note maximale est une source de motivation et nous encourage à non seulement maintenir le niveau mais surtout à encore nous améliorer.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir de nouveau dans un futur pas trop éloigné.CordialementMatthias PhilippsDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

Fabio

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von MPH am 22. Jan. 2023
Cher Fabio,Je vous remercie chaleureusement pour votre agréable commentaire suite à votre expérience au Grand Hotel & Centre Thermal !Je suis enchanté de lire que vous avez passé un moment fabuleux dans notre établissement. Ravi de savoir que nos équipes ont été à la hauteur de vos espérances et qu’ils ont su vous faire passer un moment extraordinaire.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement au Grand Hotel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains!Mes sincères salutations,Matthias PhilippsDirecteur Général

10/10 – Hervorragend

Diego

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von MPH am 27. Dez. 2022
Cher Diego,Je vous remercie chaleureusement pour votre agréable commentaire suite à votre expérience au Grand Hotel & Centre Thermal !Je suis enchanté de lire que vous avez passé un moment fabuleux dans notre établissement. Ravi de savoir que nos équipes ont été à la hauteur de vos espérances et qu’ils ont su vous faire passer un moment extraordinaire.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement au Grand Hotel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains!Mes sincères salutations,Matthias PhilippsDirecteur General

10/10 – Hervorragend

Fabio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von MPH am 27. Dez. 2022
Cher Fabio,Je vous remercie chaleureusement pour votre agréable commentaire suite à votre expérience au Grand Hotel & Centre Thermal !Je suis enchanté de lire que vous avez passé un moment fabuleux dans notre établissement. Ravi de savoir que nos équipes ont été à la hauteur de vos espérances et qu’ils ont su vous faire passer un moment extraordinaire.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement au Grand Hotel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains!Mes sincères salutations,Matthias PhilippsDirecteur General

8/10 – Gut

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
dürfte etwas mehr deutschsprachige Fernsehsender haben
Antwort von MPH am 27. Dez. 2022
Cher Rachel,Je vous remercie chaleureusement pour votre agréable commentaire suite à votre expérience au Grand Hotel & Centre Thermal !Je suis enchanté de lire que vous avez passé un moment fabuleux dans notre établissement. Ravi de savoir que nos équipes ont été à la hauteur de vos espérances et qu’ils ont su vous faire passer un moment extraordinaire.Nous espérons vous recevoir de nouveau très prochainement au Grand Hotel & Centre Thermal d’Yverdon-les-Bains!Mes sincères salutations,Matthias PhilippsDirecteur General

10/10 – Hervorragend

Olivier

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Ralph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nostalgie immer wieder gerne
Immer noch ein "Grand Hotel". Zwar etwas in die Jahre gekommen, aber der Flair einer grossen Zeit ist noch immer spürbar.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Grosszügig, freundlich, gute Betten, tolles Frühstück. Das Gebäude ist etwas in die Jahre gekommen – es hat eine charmante Patina.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

10/10 – Hervorragend

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kurzaufenthalt
Schönes Hotel eigenes Thermalbecken, reichhaltiges Frühstücksbuffet, kulinarisch hervorragendes Restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Directeur général am 21. Okt. 2022
Guten Tag Herr Bruno. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Die Kundenzufriedenheit ist unsere oberste Priorität, und wir danken Ihnen für Ihr Vertrauen. Einen angenehmen Tag wünsche ich Ihnen. Marc Pittet Generaldirektor

8/10 – Gut

Jan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Fabrizio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Monika

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Schönes altehrwürdiges Hotel. Wir hatten ein VIP Zimmer mit Balkon gebucht und landeten in einem alten, schmuddeligen Zimmer (302) im alten Hotelteil. Dass der Balkon fehlt sahen wir nicht gleich da wir sofort in die Therme gingen. Als wir zurück kamen wollten wir uns auf den gebuchten Balkon setzen, der aber fehlte. Wir machten dann an der Reception die Anmerkung dass dies nicht ok sei. Man bot uns an das Zimmer zu wechseln. Da wir aber Alles schon ausgepackt hatten und nur 1Nacht blieben sagten wir nein, aber man solle aber in Zukunft doch darauf achten. Es war für uns so ok. Aus der Hotelbar nahmen wir ein Chips und eine Toblerone, welche sich nach dem öffnen als teilweise geschmolzen und wieder erstarrt herausstellte. Kann es geben, sieht man ja von aussen nicht unbedingt. Wir hatten einen 15.-- Gutschein in der Buchung drin. An der Rezeption fragte ich beim auschecken danach. Die Dame,- auch die welche uns eingecheckt hatte! meinte wir müssten beim CheckIn einen Gutschein erhalten haben. Hatten wir nicht! Sie meinte ok, sie könne 10.- abziehen, also den Minibarkonsum aber nicht die Kurtaxe. Das war verständlich und für uns so völlig ok. Nach ein paar Minuten meinte Sie dann aber es gehe doch nicht, der Gutschein sei nur fürs Restaurant gültig, was nirgendwo so stand. Unkulant und Buchungen werden einfach irgendwie gemacht. Auch wurde uns beim Checkin sofort gesagt wir sollen nächstes mal direkt bein Hotel buchen und nicht mehr über Expedia. Wir kommen nicht mehr!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Directeur général am 6. Okt. 2022
Guten Tag Frau Monika. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Indem ich Ihnen einen angenehmen Tag wünsche. Marc Pittet Generaldirektor

10/10 – Hervorragend

Lars

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
das Frühstück war sehr gut und der direkte Zugang zum Thermalbad auch.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von Directeur général am 22. Aug. 2022
Guten Tag Herr Lars. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Indem ich Ihnen einen angenehmen Tag wünsche. Marc Pittet Generaldirektor

10/10 – Hervorragend

Eveline

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Alessia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Das Personal war sehr freundlich und das Frühstücksbuffet reichhaltig. Die Badeanlage war ebenfalls sehr schön und gross! Die Zimmer sind bereits etwas in die Jahre gekommen. Ausserdem waren die Preise an der Preis für Schweizer Standards sehr hoch!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von Directeur général am 22. Aug. 2022
Guten Tag Frau Alessia. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Indem ich Ihnen einen angenehmen Tag wünsche. Marc Pittet Generaldirektor

8/10 – Gut

Tore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gutes Spa, sehr freundlicher Service, gutes Fitness-Angebot. Frühstück für Vegetarier/Veganer problematisch. Etwas laut
Aufenthalt von 13 Nächten im Juli 2022
Antwort von Directeur général am 3. Aug. 2022
Guten Tag Frau und Herr Tore. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Ich wünsche Ihnen einen angenehmen Tag. Marc Pittet Generaldirektor

10/10 – Hervorragend

Bruno

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Directeur général am 18. Juli 2022
Bonjour Monsieur Bruno. Je vous remercie pour votre commentaire qui a retenu toute mon attention. En vous souhaitant une agréable journée. Marc Pittet Directeur général

8/10 – Gut

Monika

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Ein Hotel der Vergangenheit
Das Hotel ist ein wenig in die Jahre gekommen, das vor allem im Flur und dem Zimmer gut sichtbar ist. Die Flecken auf dem Flurteppich wirken schmuddelig und das Badezimmer war unter dem Waschbecken und an den Fliessen oberhalb der Wanne nicht sauber. Aber dennoch haben wir den Aufenthalt genossen: das Personal war sehr herzlich und freundlich. Der Garten war wunderschön und gepflegt. Das Frühstück ausgezeichnet! Grosse Auswahl mit frischen Produkten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Directeur général am 8. Juli 2022
Guten Tag Frau Monika. Ich danke Ihnen für Ihren Kommentar, der meine volle Aufmerksamkeit erregt hat. Umfangreiche Modernisierungs- und Renovierungsarbeiten werden in Kürze beginnen. Schöner nachmittag. Marc Pittet Directeur général

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Directeur général am 8. Juli 2022
Bonjour Monsieur Joseph. Je vous remercie pour votre notation et vous souhaite un agréable après-midi. Marc Pittet Diercteur général

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Directeur général am 8. Juli 2022
Bonjour Madame Claudia. Je vous remercie pour votre commentaire et espérons pouvoir vous accueillir à nouveau prochainement. Agréable après-midi. Marc Pittet Directeur général

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Directeur général am 1. Juli 2022
Bonjour Madame, Monsieur. Je vous remercie pour votre notation. En vous souhaitant un agréable après-midi. Marc Pittet Directeur général.

8/10 – Gut

Eugen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The place to go if you suffer from an accident
Empfehlenswert - I highly recommend the place as it has great pools.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Directeur général am 23. Juni 2022
Good morning Mr Eugen. Thank you very much for your comment. Hope to welcome you again very soon. Kind regards. Marc Pittet Hotel general Manager