Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express & Suites Yankton, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

9,2

Wunderbar

228 von insgesamt 338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
86 von insgesamt 338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 von insgesamt 338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
6 von insgesamt 338 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Charles

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 7. Mai 2024
Stephana,Thank you for taking the time to tell us about your stay. Your feedback is very valuable. We are happy you had a great stay! We hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 11. März 2024
Linda,We are pleased to see you had a great stay. We hope to see you again in the future.

6/10 – Okay

Kwanita

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I go in, go to front desk. Pay, get key. I go to car grab my stuff head to room. I put stuff down,shut door. Just after i turn tv on to watch news and sit at table, a lady barges right in. No knocking,no saying room service,NOTHING. She claims her tablet says noone is supposed to be in here. Nothing else. I just stare at her,saying nothing. That is the most rude, disrespectful, thing i have ever witnessed. She COULD have just asked,after knocking. She COULD have gone to desk and asked if we wer paid, anything. It was very uncalled for, she never apologized in any way. I did tell front desk lady after i asked for my receipt. Front desk was supposed to talk to manager. How many other people has this cleaning lady or whomever she was(no name badge) has done this to. The corporate office really needs to train these people on ethics.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 5. März 2024
Kwanita,Thank you for choosing Holiday Inn Express and for taking the time to provide feedback about your experience at Holiday Inn Express YANKTON.I would like to start by apologizing to you for not meeting your expectations. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible, and we will use your comments to coach our team in order to provide a better experience in the future.I hope you will give us a chance by staying with us again to show you that your unsatisfactory stay was an exception.

10/10 – Hervorragend

Christy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small but mighty
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 4. März 2024
Christy,We are happy to see you had a great stay. Thank you for choosing Holiday Inn Express. We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Gayle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 5. März 2024
Gayle,We are happy to see you had a great stay! We hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Staucia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 27. Feb. 2024
Staucia,Looks like you had a great stay! Thank you for taking the time to provide feedback. We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly Service Hotel
Great stay in Yankton. All staff are very friendly and helpful. This hotel is very clean. I would definitely stay here again. Breakfast is good and ladies are very friendly and keep area very organized and clean. The only reason that I knocked a star off is because I could hear person snoring next door, doors slamming, and people in the hallway. It becomes very loud by morning and difficult to sleep.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for taking the time to tell us about your stay. We apologize for the hustle and bustle in the hallways, but we are pleased you found our hotel to be clean and you enjoyed our breakfast and friendly, helpful staff. We hope to serve you again in the future!

8/10 – Gut

Angela

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

KIMBERLY, HAWARDEN

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Room we stayed in was a little worn. Duct tape on the floor to hold trim in place is not a good look. Jets were not all working in tub. But over all, it was a quiet place to stay and the rates were great. If give it a 7 out of 10.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 4. Jan. 2024
Dear Kimberly,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express YANKTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

JANETTE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 18. Dez. 2023
Janette,Thank you for your feedback. We are happy you enjoyed your stay. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Dixie

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Breakfast and great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 18. Dez. 2023
Dixie,Thank you for taking the time to tell us about your experience. We are pleased to hear you enjoyed breakfast and our great staff.

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 18. Dez. 2023
Karen,We are happy to see you enjoyed your stay! We hope to see you again.

8/10 – Gut

Brad

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Cleanliness
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 1. Nov. 2023
Brad,We are happy to see you enjoyed your stay with us. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

April

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 26. Okt. 2023
April,We are happy to see you had a great stay! We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Gregory

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Two nights
Some street noise on highway side. Entry to parking could be better. Breakfast was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 2. Okt. 2023
Gregory,We are happy to hear you enjoyed breakfast. If you plan to stay with us again, just mention that you would prefer a room on the West side and we will be happy to accommodate.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 15. Sept. 2023
Thank you for choosing Holiday Inn Express & Suites Yankton. Looks like you enjoyed your stay. We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Bintou

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Front desk staff was amazing. She went above and beyond to help us.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 5. Sept. 2023
Bintou,We are happy that you enjoyed your stay and amazing staff. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Todd, Brookings

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall great
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 29. Aug. 2023
Todd,We are pleased you had a great stay. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Easy check-in and check-out
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 24. Aug. 2023
Jennifer,We are happy to hear you enjoyed your stay and your check-in and out process was easy. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Norm

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 21. Aug. 2023
Norm,We are happy to see you enjoyed your stay. We hope to serve you again in the future. Thanks again for choosing Holiday Inn Express & Suites Yankton.

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 17. Aug. 2023
Susan,We are happy to see you had a great stay! We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Jeanie, Lompoc

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 17. Aug. 2023
Jeanie,We're pleased that you were happy with your stay! We hope you stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Albert

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Awesome property
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 17. Aug. 2023
Albert,It's wonderful to see you enjoyed your stay! We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Leslie

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Cyndi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. Juli 2023
Cyndi,Looks like you had a great stay. Thank you for choosing Holiday Inn Express Yankton. We hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. Juli 2023
Kimberly,Looks like you had a great stay. Thank you for choosing Holiday Inn Express Yankton. We hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Alan, Omaha

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. Juli 2023
Alan,Looks like you had a great stay. Thank you for choosing Holiday Inn Express Yankton. We hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Children were noisy after midnight...wasn't happy!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Beverly

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable! Great free hot breakfast! Staff is friendly!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 30. Juni 2023
Beverly,Thank you for staying with us. We are happy to hear your stay was clean and comfortable and that you enjoyed breakfast. We hope to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Marcie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 22. Juni 2023
Marcie,Thank you for taking the time to rate your stay. Looks like you had a great stay! We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Carmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 22. Juni 2023
Carmen,We are happy to see you had a great stay. We hope to serve you again.

10/10 – Hervorragend

Viviana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was great! Really nice hotel and great people!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Bernadette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
It was a great hotel; the staff was helpful, professional and cheerful
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Dixie

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Free parking is to get to
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Jean

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I liked the ease of parking. Wonderful breakfast. The room was clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Judy

Clean and quiet
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Acacia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Lori

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really liked the 11:00am checkout time. The breakfast buffet was excellent andwas well staffed. Excellent experience!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Adam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Ralph

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable in a quiet location. The staff person who supervised the happy hour was especially cordial. We made a very good choice to stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 10. Apr. 2023
Ralph,Thank you for choosing Holiday Inn Express in Yankton. We are pleased you had a great stay and enjoyed the happy hour. We hope to serve you again in the future!

8/10 – Gut

Maverick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Just a typical stay at a hotel. Did what it needed to do.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 27. März 2023
Dear Maverick,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express YANKTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Bruce

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything about this property was terrific. The parking was front-door easy; the staff that checked us in was incredibly friendly; the foyer was clean, bright and welcoming; the room itself was clean and the room amenities were exceptionally unexpected; breakfast was hot and delicious, and selections were more than we anticipated. Finally, checkout was easy.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 27. März 2023
Dear Bruce,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express YANKTON.We are happy to hear you enjoyed your stay with our friendly staff and great facility. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Denise

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Exceptional customer service!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. März 2023
Dear Denise,We are happy to hear you had a great stay and enjoyed our friendly, helpful staff! We hope to serve you again!

6/10 – Okay

Matt

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Wonderful staff… the biggest downfalls for me were the poor bed with a giant crater, not having my room cleaned once during my stay due to them coming at strange, inconvenient times, and by far the biggest…. The squealing air unit that has major issues with it and kept me up all night to have on. I either got no sleep due to the horrendous sound, or froze to death. The bathtub also appears clogged and fills right up while taking a shower, which is not pleasant. Staff was great, all comments are specific to the poor room and no one addressing these issues. A partial refund should have been appropriate, but I was too busy dealing with ailing family.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. März 2023
Dear Alex Carlson,Thank you for taking the time to tell us about your experience at Holiday Inn Express YANKTON.Please know that your feedback is extremely valuable to us. We use feedback, such as yours, to continuously make changes to our brand to improve the guest experience. We hope that you will give us the opportunity to serve you again in the future.

10/10 – Hervorragend

ERIC

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel was clean and well maintained. Employees were helpful and courteous.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Adessa Chester, General Manager am 20. März 2023
Dear Eric,We are happy to hear you had a great stay. We hope to serve you again in the future.

8/10 – Gut

Beverly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Heather

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Janet

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Lawrence

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023