Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, Bügeleisen/Bügelbrett

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hartford - Bradley Airport

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hartford - Bradley Airport
16 Ella T. Grasso Turnpike, Windsor Locks, CT

Bewertungen

8,0

Sehr gut

438 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
274 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
147 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
86 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
56 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Brittany

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
There was no working air conditioning at the property on Memorial Day weekend. Impossible to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

franck

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place for a 1 night business trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Offered long term parking for a reasonable price in a safe area. Very nice hotel and personnel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Liv

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The front desk staff have terrible customer service skills. They really do the Hilton name a disservice. They ignored waiting guests, acted annoyed to have to check people in, were not willing to even attempt accommodating guests saying they were far too busy (there were only 2 people in the lobby and the phone was not ringing - but questions were too much for the person behind the desk). And it smelled bad. Thankfully I only had to stay one night. The staff at the restaurant for dinner however were lovely! Very friendly and had great suggestions.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Melinda, Derby

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Pennie, W. Chesterfield

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is great! Wish they had a muffin or something to go with morning coffee. Otherwise very nice for the price!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Andre

Room was not properly cleaned
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

AJ

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The walls are thin. We changed room because the person in the next room sounded so loud having an extended phone conversation. The front desk did accommodate us.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Mai 2024
We're glad to hear our team was able to accommodate your request to change rooms.

4/10 – Schlecht

Celia Roxane

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Not at all to the standard you think of as Hilton. There was no one to help us with our bags and we had a lot of bags and someone with a disability with us, and we came at 6pm it wasn’t as if it was the middle of the night. The floor on the room was FILTHY, I walked in my socks for one minute and they were covered with some tan dust. The shower curtain came to about half an inch ABOVE the tub so the entire floor was flooded after showering. Definitely don’t recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 13. Mai 2024
Although DoubleTree doesn't typically have a bellman on hand, there is almost always someone who can assist with bags when required. We're disappointed to hear that wasn't the case for you. We will be following up on all of your concerns. Thank you.

6/10 – Okay

Lucia

Gut: Personal & Service
Staff was personable. Cleanliness was just average.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

James

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Paul

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Thanks for your feedback, Paul, we hope your next stay with us is a 5!

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Thank you John!!

2/10 – Ungenügend

Jason

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is listed as 4-stars, but it's actually a 3.5 star hotel. That being said it's a crappy 3.5 star hotel. There was mold in our room. The wallpaper was cracked. the ceiling had patches. They also charged me $6 for something after I left even though I didn't use anything in the room other than the bed and toilet.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
So sorry you had such a disappointing experience. The charge on your account was for the upgraded internet you selected. We do wish you had shared your dissatisfaction with your room while here on property so that we could have had the opportunity to make it better for you.

10/10 – Hervorragend

angel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to stay
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you for the review and kind words, Angel!

4/10 – Schlecht

Deina

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Our stay was ok. Friendly, nice staff. Assuming cleaning is understaffed, hallways dirty/room mirror not cleaned, furnishings worn, linens wrinkled. Just not the quality I would expect for a Hilton. Pool facilities very small, and old, lots of wear and tear. Pool looks really different in photos. Nice touch with the cookies though. They were really good. Easy location for airport though. Very convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
We're so disappointed you did not enjoy your stay. Your feedback will be shared with the entire team so that we can work to make future experiences better for you.

10/10 – Hervorragend

Glorianny, providence

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you for the review, Glorianny!

8/10 – Gut

bosede

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Thank you, Bosede!

10/10 – Hervorragend

Kaleigh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Love it
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you, Kaleigh! We love that you loved us!

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Ausstattung
Very nice people
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you, Richard, for the review and kind words regarding our team! We're delighted you had a great stay!

8/10 – Gut

Karen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We appreciated the ease of check in and the polite staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you, Karen!

10/10 – Hervorragend

Marie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in staff were very personable and helpful. Room was clean and quiet. Proximity to the airport was a plus.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you, Marie! All great feedback!

6/10 – Okay

Cheryl

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
We're sorry to learn you did not have a good experience with us. We hope you'll return for a much better stay.

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Apr. 2024
Thanks, Karen!

2/10 – Ungenügend

Shaquanna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bad experience I had to be switched rooms nothing worked I wa told stay came with breakfast and was charged over 50 dollars kids could not swim people was being baptized in water I was harassed by employees when getting breakfast with my kids breakfast said they had food and and limited food was provided for me and my kids
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
We're sorry you had a difficult experience, Shaquanna. All your feedback is being reviewed and addressed.

2/10 – Ungenügend

Cynthia

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Down
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
We're so sorry to learn you had an unpleasant experience.

10/10 – Hervorragend

cory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 15. Apr. 2024
Thank you, Cory!

8/10 – Gut

Oscar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
La recepcionista que me atendió hoy 04/12/2024 fue una joven muy amable 5 estrellas para ella se me olvidó su nombre, pero es muy buena empleada.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
¡Gracias por sus amables palabras sobre nuestro miembro del equipo!

10/10 – Hervorragend

Jasmin O

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Mai 2024
Thank you for the review, Jasmin!

2/10 – Ungenügend

Victoria

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I booked a double bed room and when I got there they informed me they didn’t have any of those rooms left. They only had a king bed & pull out sofa which I did not want but had no choice. The pull out sofa was barely a mattress. The entire hallway on our floor smelled like marijuana and I had children with me. I called down for linen and extra pillows and no one came. I had to call down 4 times before someone actually brought them up. And it was after 9pm that they were actually delivered. Again I had children with me that needed to go to bed but had to wait for a pillow. Terrible experience.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Apr. 2024
We're so sorry to hear this very disappointing experience. Extra bedding is typically provided in the closet, and I'm so sorry this was not the case. This information will be shared with our leadership team to ensure it gets the attention it deserves. Again, our sincere apology.

8/10 – Gut

Kelli

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 7. Mai 2024
Thank you, Kelli!

10/10 – Hervorragend

JANEAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you for your kind review, Janean!

6/10 – Okay

shakira, brooklyn

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The property is nice the lobby has a restaurant. Staff was really nice. The room was nice except it wasn’t cleaned properly. It smelled like vomit or old milk. The floor was sticky and the heat didn’t work. I called downstairs about the heat and someone immediately came to fix it. But they never came to mop or get rid of the smell. There’s no microwave in the room just a really old one with a turn dial in the hallway by the elevator not really convenient when traveling with an infant. Didn’t think to ask ahead. There’s a mini fridge in the room that works quiet well but it’s sitting on the floor. Beds were clean and comfy bathroom was clean also aside from the smell.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you for your feedback, Shakira.

10/10 – Hervorragend

Darra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent stay. Comfy beds
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
We're delighted you had a great stay, Darra!

10/10 – Hervorragend

Coleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hotel Management am 11. Apr. 2024
Thanks for the great review, Coleen!

6/10 – Okay

Charles

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
According to Hilton. They do not guarantee your room selection when you book your room through Expedia. Reserved a king room. Given a 2 double bed room. Had to go back to the desk and request my reservation. Not sure who is f’d up here. Not too pleased with the whole process.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Sama am 2. Apr. 2024
Hello Charles, Thank you for the feedback. yes, the room type is not guarantee with third party reservation. but we did our best to accommodate your request, and we offered you king bed. Thank you.

2/10 – Ungenügend

Sergio

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
Goodness, Sergio, it sounds like you had a challenging experience. We're very sorry to hear that.

8/10 – Gut

Jillian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
Thanks for the kind words, Jillian!

10/10 – Hervorragend

Kaleigh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great people, great company never disappointed! Keep going back
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 1. Apr. 2024
Thank you, Kaleigh! We're so glad to have you as our guest!

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 2. Apr. 2024
So glad you felt our Hilton Hospitality, Michael!

10/10 – Hervorragend

Kaleigh

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love this place!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Thank you for the great review, Kaleigh! We LOVE that you love it here!

4/10 – Schlecht

Yashira

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No me gusto en obsolutamente nada primero por anuncio engañoso el cuarto no era el de la imagen la cual escogi supuestamente incluia desayunoni pague doble el desayuno luego me robsron en la habitacion q aun no estaba desocupada por suerte la gerente me devolvio el dinero
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Lamentamos mucho saber que no disfrutó de su experiencia, pero nos alegra saber que el gerente pudo hacerlo bien para usted.

10/10 – Hervorragend

Jon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Thanks for the great review, Jon!

2/10 – Ungenügend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
At 1:30in the morning, big dump trucks right outside our window were slamming the dumpster s around.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 19. März 2024
We're so sorry to hear you were disturbed by noise outside of your window. The property does not have any deliveries scheduled between the hours of 8 PM and 7 AM, and certainly had nothing delivered at 1:30 AM. Unfortunately, as much as we wish we did, we do not have full control of the surrounding areas and neighbors. Again, we are terribly sorry to hear that you were disturbed overnight. Thank you for sharing your experience with us.

10/10 – Hervorragend

Kaleigh

Mit dem Partner gereist
Excellent, great customer service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 19. März 2024
Thank you, Kaleigh!

10/10 – Hervorragend

timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 8. Apr. 2024
Thank you, Timothy!

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Thank you, Kimberly!

2/10 – Ungenügend

Janeiro

Water was freezing! Heat didn’t work . Just a bad,cold night
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Management am 4. März 2024
Janeiro, we're so sorry to hear you had a challenging experience. We've asked maintenance to check into both heat and water in the room you were assigned, and each is in working order. We're quite dismayed. Our apologies.

8/10 – Gut

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 4. März 2024
Thank you, Scott,

4/10 – Schlecht

Suzanne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The window in our room did not lock, so it wouldn’t close properly. It was a very windy night- the gap created a whistling sound. The heater kept kicking on and it was extremely loud. Not much sleep- bed was comfy, though.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 4. März 2024
We're very sorry to learn you had challenges with the window in your guest room. We've asked out maintenance team to check all windows to ensure they are closing properly. We're so glad you found the bed to your liking. Thank you for taking the time to share your feedback.