Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn & Suites National Harbor - Alexandria Area

2.5 out of 5

Bewertungen

8,8

Hervorragend

601 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
257 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
73 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
30 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
44 von insgesamt 1005 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Trevor

.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas, Hampton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love the customer service at the Hampton Inn. The staff is so accommodating.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

paul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Edgar

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hot water was a problem. Runt the sink and the shower got cold. Also, way overpriced for what it was.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von C am 21. Mai 2024
We appreciate you staying with us! If there is ever an issue, please allow us to address it right away, as it is our goal for your entire stay to be a great one.

10/10 – Hervorragend

Victoria

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von C am 21. Mai 2024
Thank you for staying with us!Hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Lori, Harrisburg

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, staff was professional
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Carmello

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Cee M am 21. Mai 2024
Hello, thank you for taking the time to share your feedback. It is our goal to provide a great experience for our customers from beginning to end. We apologize this wasn't your experience. Please feel free to let us know in the future if there is anything we can do to make your stay more enjoyable. Looking forward to hosting you again.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Johnrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was the 4th hotel we tried. Expedia let us book on the website and when we got there they were actually sold out. Huge back and force with your company wanting to repay us with room points or have the hotel directly pay us back even though they made no mistake. Ridiculous argument that did NOT need to happen. As we were searching for yet another hotel, a room opened up here and they let us stay. As we went to bed you STILL had rooms posted there as available on your site and would not take them down. Just ridiculous, shoddy service on your part. Thankfully the actual hotel came through for us. All I wanted was a good night's sleep before surgery the next morning. Expedia did NOT help.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brice

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was very clean and good space in the room.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Sandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Comfortable beds, staff was helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Chavon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

nancy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Melinda

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately, this property within one year ( I stayed last year) was not the same with regards to staffing, pricing, (broken elevator), room itself didn't have the fridge it used to, nor the friendliness or willingness of staff to be customer oriented! Example I got locked out of hotel because they close entry at 8 or 9 pm and you need your key card to enter. I didn't know about this so I was standing at the door banging while the front desk person looked on, waved, ignored me, stayed on phone, never came over to help me and it was unacceptable! If you don't have polite educated front desk staff, you better sell the property to a chain that can operate it correctly. This was a sad visit, because my first time was simply divine! Things can change fast in the hotel business, so I'd be very careful about this place. The manager was a temp and told me how much trouble they have finding people to work?? If that's the case, it should be taken over by a company that can run it better. The daily included breakfast is always something I enjoy and it's definitely great still!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

James

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Ivy

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Gisele

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and easy!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jossie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Phyllis

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The. National Harbor is a wonderful destination. Plenty of restaurants and the ability to walk everywhere. This hotel is very close to the convention center at the Gaylord.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Lewis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

dan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great spot.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Christina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel room was perfectly fine - spacious and comfortable bed and convenient to restaurant we went to for dinner. We were not people coming from out of town but rather just having a night away from the kids for my husband's birthday. Only reason I am providing a "good" rating is because when I went to take a shower in the morning after my husband, the hot water was gone :( So I had to jump out to avoid a cold shower.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Priscilla, Rock Hill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was good! Enjoyed the stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Aja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was accomodating and the rooms and hotel was clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nicole

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ariel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was quiet & very clean. I definitely enjoyed myself
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Donna Conley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Nichelle

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and nice, will stay again
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Rose

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Convenient to our event , felt safe to walking , comfortable room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Meredith, Checotah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great. Excellent breakfast. Parking is right across the street.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Debra, Harrisonburg

Gut: Personal & Service
The beds were hard, pillows were not much and the AC was extremely loud when cutting on and off (and did so often). Breakfast was fine, nothing special. The building is well maintained and we felt our room was clean. Overall, just an average stay for us.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Shavonne

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Marlene, Logan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place to stay in the National Harbor area. Conveniently located. Lots of places to eat within walking distance. Thank you!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved everything about my stay!! No complaints! God willing, I will be back!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Scott, Windsor

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was disappointed that I would not be refunded the extra night that had been reserved because I was leaving early due to weather at the Denver airport. This reservation was made through a Expedia and they were informed that there wouldn't be any credit. I know that this room was available to rent and that any credit given would have been more than offset by the rental of the room. I will not in good conscience recommend or rent from the Hilton group again based on this experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Vonda

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dana

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Marie

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elevator took too long and no vending machines
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Megan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was great about our stay and the staff was even able to check us in early which was awesome. The only real downside was that the elevators were super slow. We were constantly waiting for them and at one point only one of them was even working. Otherwise great place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Christina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, nice staff and the bed was pretty firm and uncomfortable. The best part of our stay was the delicious breakfast every morning.
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

anthony

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
Clean comfortable room, friendly staff and great location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Roni

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Karen, Henrico

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Top of toilet tanks not clean, corners of shower curtain moldy.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Melissa, Wheaton

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel facility and grounds were quite nice. The staff was wonderful. However, the notice that housekeeping would be done every two days only was not evident, but buried in the corner of the bathroom mirror. The worst thing was that since we came during a convention, we had to sign off on a waiver that said we would respect the needs of the other hotel guests and not be too noisy or disruptive. We abided by that, but I had to call the front desk five times because I could not sleep due to the guests next door screaming, playing music, guffawing and slamming their door at 11:30 pm, midnight, and 3:45 am. Although the front desk did call the room, they should have abided by the waiver and gotten those people out of there or moved them. I don't want to pay 275.00 a night to NOT sleep.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cozy, convenient, professional
The room was large and clean, the staff was accomodating and friendly, check in and check out what completely seamless and everything was as advertised or better.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024