Innenpool, Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme

Bewertungen von Hilton Virginia Beach Oceanfront

4 out of 5
Hilton Virginia Beach Oceanfront
3001 Atlantic Ave, Virginia Beach, VA

Bewertungen

7,6

Gut

431 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
215 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
163 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
96 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
95 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Raymond

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Beds were terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

JoAnne

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Room was great… clean and comfortable.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 13. Mai 2024
Hello JoAnne, thank you for sharing your positive experience with us and for the 5-star rating! We are thrilled to hear that you found the room clean and comfortable during your stay. Your kind words motivate us to continue providing exceptional service. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back for another great stay.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

8/10 – Gut

Asia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, clean, convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 12. Mai 2024
Hi Asia, thank you for your positive rating! We're thrilled to hear that you found your experience nice, clean, and convenient. Your feedback is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 13. Mai 2024
Hi David, thank you for the top rating! Your rating is greatly appreciated.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Frank

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 30. Apr. 2024
Hello Frank, we appreciate your positive feedback on the cleanliness of our facilities. Your comments inspire us to continue providing exceptional service. Thank you for choosing to stay with us.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Always Love staying at Hilton Oceanfront
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 30. Apr. 2024
Hi Mark, thank you for your 5-star rating! We truly appreciate your loyalty and love for staying at Hilton Oceanfront.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

2/10 – Ungenügend

Justin

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 24. Apr. 2024
Hi Joseph,Thank you for your 4-star rating! Your feedback is valuable to us. If you have any additional comments or suggestions, please feel free to share them.Thanks,Hilton Virginia Beach Oceanfront Management Team

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 3. Mai 2024
Hello Cynthia, thank you for your five-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jennifer, COLONIAL HEIGHTS

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 3. Mai 2024
Hello Jennifer, thank you for your 5-star rating!Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

6/10 – Okay

Lindsay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hotel was nice. Staff was so-so. Restaurant was very expensive and very limited in choices. No coffee or breakfast until 7am.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Candice am 13. Apr. 2024
Good afternoon! We're so sorry you weren't satisfied with your stay! We try hard to ensure each of our guests are happy and excited about the services and amenities we offer. We hope you'll give us another chance in the not-to-distant future and enjoy your stay at the Hilton VB Oceanfront next time 'round!

10/10 – Hervorragend

Kenneth, Bowie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kayla

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyable experience. Staff were amazing friendly and polite. The indoor heated pool was a little chilly but the kids enjoyed it and thought it wasn’t cold. Nice way quick getaway stay.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Alexandria am 2. Apr. 2024
Thank you for your review! We are happy to hear you and your family enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

Neda

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Good location, safe and well maintained
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Alyssa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This property is usually one of my favorites but this trip was slightly disappointing this time around. The room had no cold water when we checked in. The toilet water was even boiling hot and you could feel the steam coming off the bowl. They reset the water and we got some cold to come through which was a relief but the shower head still barely put out any cold water and it looked like it was going to fall out of the wall. We also requested extra blankets that never came and the other people on our floor were loud and slamming the doors constantly late into the night (not the hotels fault, just frustrating). This property is usually a favorite of mine and we will be returning but I was less happy with our stay this time around than I have been in the past.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Oleksandr

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s a nice oceanfront hotel. The staff was friendly and professional. Parking is easy and in the garage. The room was clean and spacious.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Igor

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hilton Virginia Beach Oceanfront am 8. Mai 2024
Hello Igor, thank you for your positive rating. We truly value your support and hope to see you again soon.Yours in hospitality,Kristin Milleson, General Manager

10/10 – Hervorragend

AJ

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place for the family.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Susannah, Alexandria

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Wanda

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Helen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My trip was excellent
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Ashley

Gut: Personal & Service
Okay but not the best
I really wish hotels would do more about the pot smell in the rooms. Our room smelled like whoever stayed in it before us was in there smoking the whole time. We tried airing the room out and turned the fan on but it still smelled when we came back from dinner. This isn’t the first hotel we’ve had this issue at but it really is becoming a problem the past few years. Other than that, the hotel was decent. I try to keep in mind that beach side hotels are always a little less nice than other hotels.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ivan

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Chad

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

RELM

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff at Catch 21 went above and beyond to make sure my multiple food allergies where addressed. Perfect mini-getaway from parking to check out.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

BROU

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

RICHARD

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Heather

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

LOURDES

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

brierre

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Jason

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Lisamarie

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Restaurant was closed and I was charged $20 a day for breakfast…no food available! Staff was unfriendly and very rude!
Antwort von Candice am 19. Jan. 2024
Thank you for your feedback! I want to sincerely apologize for your poor experience with us. This is highly uncharacteristic of our staff as we aim to provide exceptional service to each and every one of our guests. With our restaurant being closed for maintenance, we did try to reach out to all guests prior to arrival and we're sorry if we weren't able to get in contact with you. The restaurant has officially reopened as of today, and we hope to welcome you back to a better stay experience in the not-too-distant future!

8/10 – Gut

Ben

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Restaurant not open for renovations but the views were nice and staff very helpful. Beds comfortable and rooms clean . All in All nice stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Katina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Although the onsite restaurant was closed, my wife and I were able to order delivery and enjoy a quiet stay. We loved every moment and will be back.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Erly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

amy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The restaurant was closed for a number of weeks and I feel like that should have been told on the website!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Caroline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jack

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Lauren

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Ann

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Josh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Tiffany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Wendy

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Lindsay

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Shower didn’t work, staff unhelpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Candice am 23. Dez. 2023
Good morning Ms. Lindsay,Thank you for sharing your feedback with us. We apologize that we missed the mark with your stay and our service. This is highly uncharacteristic of our hotel and we look forward to making it right wherever possible. We are typically better equipped to assist when issues are reported during your stay. For the inconvenience of not having a working shower, we discounted 50% of your 1-night stay. Thanks again for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Samantha

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023