Kühlschrank, Mikrowelle, Herdplatte, Geschirrspüler

Bewertungen von TownePlace Suites by Marriott Vincennes

2.5 out of 5
TownePlace Suites by Marriott Vincennes
1320 Willow St, Vincennes, IN

Bewertungen

9,0

Wunderbar

213 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
92 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
10 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 348 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Uwe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
best hotel in town
Diese Hotel ist bestimmt das europäischste was man dieser Umgebung bekommen kann. Hat alles gepasst. Frühstück auf Plastetellern wie überall hier. Aber wenigsten waren hier die Zutaten essbar oder sogar gut. Und mann trifft nette Leute, die nicht unbedingt im big Business unterwegs sind. Gleich vor dem Hotel gibt's ein Restaurant namens Gilberts. Das ist sehr zu empfehlen. Besonders auch im Vergleich mit allem anderen Restaurants der Umgebung.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Robin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
very accommodating for multitude of eclipse tourists
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

WOODROW

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay with us TownePlace Suites Vincennes Indiana. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.

8/10 – Gut

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
C
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Amber am 6. Feb. 2024
We appreciate your feedback and are delighted to know you enjoyed your stay with us TownePlace Suites Vincennes Indiana. Your satisfaction is our top priority, and we look forward to serving you again soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Amber am 21. Jan. 2024
Thank You for your review

10/10 – Hervorragend

Larry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic - Stay Here!!
Fantastic facility, staff, and service!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Amber am 21. Jan. 2024
Thank you for your response

10/10 – Hervorragend

Kate

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was very nice. We brought our dogs and it was an easy stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Amber am 21. Jan. 2024
Thank you for your response

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend
Always a nice stay. Clean rooms, comfortable beds and really friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Dian

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Could have been cleaner
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Barbara

Aufenthalt von 14 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Marie

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is amazing!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

2/10 – Ungenügend

Andrea

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Once I booked this pet friendly hotel and paid at checkin and since I was paying cash they wanted a $50 pet fee, and wanted to charge me incidental fees, damages of $350 on top of the cost of room.. nothing on website said anything about pet fees… nor did they say anything on there website about paying in cash either .. so in a total of over $657 to get a room for one night here. They weren’t sorry for any of it either she was smirking the entire time.. like they were draining my account on purpose… I’ve stayed here before and had nothing of this nature at all… ridiculous people these days..
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Joy am 11. Sept. 2023
Andrea, We are very sorry to hear about your experience. After researching I do see that on the website it shows we do charge a 50 non-refundable pet fee charge. We accept cash either with a cash deposit typically 250 or a credit or debit card on file for incidentals. Since you could not provide a card we asked for a 250 refundable deposit. Since you declined we went ahead and cancelled your reservation without any penalties. Please feel free to reach out with any questions or additional comments you may have. Have a wonderful day!

10/10 – Hervorragend

Brandi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a great stay, the room & property in general were very clean with friendly staff. Plenty of drawers all over (kitchen, bathroom, bedside table) to unpack and stay organized. Especially enjoyed the area map at the lobby entry. Also for the few of us out here that are still smokers, this hotel had the BEST outdoor smoking area I've encountered. Five stars, will def stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Tanner

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Loren

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We felt the lobby area was not as impressive as some Mariotts we stayed in in years past. Also, although the brick walk immediately at the door entrance was attractive, it wasn't practical as when you roll a luggage cart across it we had to be careful or some items would fall off.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Charles

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Elevator was down the entire stay. Furniture was very uncomfortable in room. Was not a fully stocked kitchen of pots, pans, utensils etc( keep that in mind) fire alarm went off at 1:30 a.m. then again next day person next to us cooking. Other than that a great stay! We stayed 3 days in 2 bedroom suite. The shower is wonderful, the room was very clean. Cooling/heating unit and thermostat in lr and both bedrooms. Staff was very nice and helpful.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Mark

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Noel

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

april

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Alex

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Noel

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Janice

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Nancy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The check in experience was terrible. The desk clerk said they needed to swipe my credit card for “incidentals”. She couldn’t tell me what the amount would be. Since we were checking in at close to midnight and really needed a place to sleep, I allowed it. When I got to the room, I got a message from my credit card company that the hotel had put a hold on my card for $1,110.00!! The room was paid for in full two months prior! After several phone calls the next day, management reversed the charge but wanted to swipe my card again for “incidentals”. I didn’t do it and they didn’t press the issue. When we checked out, we got the same desk clerk that checked us in. She was not friendly. I was not even asked how our stay was. We stayed 7 nights and received no service until the last day. I had to ask for trash bags, toilet paper and clean towels. I understand it’s an extended stay hotel, but some service should be provided mid-week instead of the last day. The facility itself was nice enough and it was nice to have a two bedroom suite, so I would consider staying again but not if they’re going to hold my credit card for ransom for over a thousand dollars!
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Amber

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Braeden, Vincennes

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Levi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Linda, Viroqua

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed was nice, floor in kitchen and mirror in bathroom no clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Amber am 2. Mai 2023
Linda,We appreciate you taking the time to write a review. I will take these issues to our Housekeeping leadership team. We take cleanliness very seriously Thank You

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Mairon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

Benjamin Joseph

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet and clean location
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

8/10 – Gut

Dan

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Cody

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Leslie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Liz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff was kind and the property was clean and in good condition. I think the bed needs to be updated
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Amber am 27. Feb. 2023
Dear Liz,Thank you for the review, we have started updated our mattresses. We only have 10 % of them done.. If you do come stay with us again. Please let us know and we can make sure you get a new mattress.Thanks again

10/10 – Hervorragend

Roger

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Katie, Corydon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay. Good breakfast and staff were nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Anita

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

PRINCE

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Garin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and convenient to Good Sam Hospital. Room was comfortable and well-appointed. Have stayed here multiple times.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Joy am 9. Feb. 2023
Garin, We are so glad you enjoyed your stay! We look forward to seeing you next time!

8/10 – Gut

Karla

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Nickolette

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay, staff was great and property was clean. Definitely will be back.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023
Antwort von Amber am 1. Feb. 2023
Dear Nickolette,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Amber HardigAssistant General Manager

10/10 – Hervorragend

Garin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good room with set up for extended stays. Convenient location, near Hwy 41 and Good Sam Hospital. Great staff!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Cassie

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property! Friendly management
Antwort von Amber am 20. Jan. 2023
Thank You for taking the time out to write a review.

10/10 – Hervorragend

Payton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Amber am 20. Jan. 2023
Thank You for taking the time out to write us a review.

10/10 – Hervorragend

Troy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Amber am 20. Jan. 2023
Thank YouFor taking the time out to write a review.

6/10 – Okay

Brad

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel fine and room was decent except there was blood on the drapes in one of the bedrooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022
Antwort von Amber am 1. Feb. 2023
I do apologize for you experience with us.We hope that you give us another chance, we take cleanliness very seriously. If you would like to reach out to me, please feel free todo so, we hope you choose to stay with us again. Thank YouAmber HardigAssistant Manager

8/10 – Gut

Vinita

Gut: Personal & Service und Ausstattung

4/10 – Schlecht

Kevin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
2-day stay, no housekeeping refresh after first day, no body wash in dispenser and not refilled after notifying front desk, burned out light bulb in lamp, kitchen table surfaces not wiped clean from previous guest residue and smudges. Breakfast was very average, ran out of coffee multiple times requiring guests to notify front desk. Disappointing compared to competitors in same price point.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Amber am 20. Okt. 2022
I do apologize for the misunderstanding since we are an extended stay propertystayover service is every three days and full service is every seven days unless requested service daily. If you would like to contact the property to discuss this further, please let me know.