Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Pullman Viña del Mar San Martín

4.5 out of 5
Pullman Viña del Mar San Martín
Avenida San Martin 667, Vina del Mar

Bewertungen

8,6

Hervorragend

336 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
182 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
65 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
38 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
21 von insgesamt 642 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Iris

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Toller Blick auf die Küste und aufs Meer. Schönes Hotel. Schöne Bar mit Pool auf dem Dach.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Vielen Dank, dass Sie sich für Pullman Viña del Mar entschieden haben.Uns ist aufgefallen, dass Ihnen unser Service gefallen hat. Es ist eine sehr gute Nachricht für uns, dass Ihnen unser Service gefallen hat.Wir wünschen Ihnen eine gute Heimreise und hoffen, dass wir Sie bei einem späteren Anlass wieder bei uns begrüßen dürfen.Grüße.

6/10 – Okay

Björn

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022
Antwort von Equipo Pullman San martin am 18. Nov. 2022
Bjorn.Lamentamos que su estadía no haya sido tan buena como usted esperaba.Buscaremos trabajar en la mejora de aquellos detalles que afectaron su estadía.Esperamos que nos brinde una nueva oprtunidad de poder volver a atenderlo.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Prof.Dr. Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes,sehr gut gelegenes Hotel
Neues,sehr modernes Hotel,zentral gelegen. Personal aufmerksam und freundlich. Zimmer relativ klein aber gutes Bett und modernes Bad. Leider Abwassergestank aus dem Abfluss der Dusche. Frühstück: durch Coronamassnahmen etwas eingeschränkte Speisenauswahl.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentrale Lage, alles einwandfrei
Ist ein Business-Hotel mit dem entsprechenden - etwas kühlerem - Charme. Aber alles ist technisch und organisatorisch einwandfrei. Solides Frühstücksbufett. Zimmer mit Sea View haben schönen Ausblick auf das Meer. Angemessener Poolbereich auf dem Dach. Zentrale Lage
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2020
Antwort von Camila Gárate S. Front Desk Supervisor am 16. März 2020
Thank you for your excellent comments, we are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We wait for you again!

6/10 – Okay

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Modern und tolle Lage - Zimmer zur Straße meiden
Service sehr freundlich. Sehr engagiert auch wenn es dann am Ende beim Frühstück zu Deutlichen Engpässen kommt (Verfügbarkeit Besteck, Teller.) Zimmer sind modern und gut ausgestattet, etwas hellhörig zum Nachbarn und das Superior Zimmer = Cityview geht zur Straße. Bis in die Nacht lautes Motorradgeheul - ungeeignet für leichten Schlaf. Parkplatz kostenfrei ist super.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

Prof. Dr. Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes sauberes Zimmer,freundliches Personal,gutes Restaurant
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Camila Garate S. Front Desk Supervisor am 5. Dez. 2019
Dear Dr. Thomas, Thank you for your excellent comments. We work every day to meet and also exceed the expectations of our guests. Thank you for your visit, we will be waiting for you again!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019

10/10 – Hervorragend

Prof. Dr. Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sehr gut gelegenes modernes Hotel
sehr aufmerksamer Service; moderne Zimmer,gutes Frühstückangebot. Schwimbadbereich leider ohne Bewirtung
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Adrian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super cooles Hotel, verstehe die schlechten Bewertungen nicht. Ich meine ob das Wasser inklusive ist oder nicht stört mich beim Aufenthalt nicht. Außerdem sind die Zimmer meiner Meinung nach nicht zu klein sondern super modern. Hotel Angestellte sind auch super freundlich. Wir reisen wirklich viel in der Welt und das Hotel gehört definitiv zu unseren Favoriten. Unbedingt den Pool oben abchecken. Ist zwar klein aber super coole Aussicht und das Wasser ist von der Temperatur her echt angenehm. Übrigens hat uns valparaiso gar nicht gefallen...
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Pascal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hervorragendes Hotel in bester Lage
Hervorragendes Hotel in bester Lage. Das Hotel liegt direkt am Strand und liegt meines Erachtens nach im besten Teil von Vina del Mar. Nach Valparaiso ist man mit dem Zug/Metro in 15 min. Der Strand liegt direkt vor dem Hotel, wie auch sämtliche Restaurants

8/10 – Gut

Prof. Dr. Thomas

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
modern ausgestattetes umfassend renoviertes Hotel
umfassend renoviertes zentral gelegenes Hotel. Leider sind die Bauarbeiten noch nicht ganz abgeschlossen. Das führte zu einiger Lärmbelästigung. Personal freundlich und bemüht, aber noch nicht perfekt. Frühstücksorganisation verbesserungsfähig

8/10 – Gut

Joe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zona segura, personal muy amable, no recibir, tampoco me ofrecieron el servicio vip, solicité el upgrade no estaba disponible…
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 16. Mai 2024
Estimado Joe, agradecemos su preferencia y comentarios. Nos complace saber que encontró nuestra ubicación segura y que nuestro personal fue amable. Lamentamos cualquier inconveniente con respecto al servicio VIP y la disponibilidad del upgrade. En Pullman Vina del Mar San Martín, trabajamos para brindar experiencias excepcionales, y tomaremos en consideración sus comentarios para mejorar nuestros servicios. Esperamos recibirlo nuevamente en un futuro cercano. Saludos cordiales, Cristián Mera. Deputy Manager.

4/10 – Schlecht

Ramon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Limited parking in a busy street. Breakfast is mediocre, food from supermarket. The beach area nearby dirty. An average sity hotel.
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 16. Mai 2024
Dear Ramon, thank you for sharing your feedback. We regret any inconvenience caused by the limited parking availability and the breakfast quality. We assure you that we strive to provide high-quality services to all our guests. Regarding the cleanliness of the beach area, we will address this with the relevant team. We appreciate your comments as they help us improve. Sincerely, Cristián Mera. Deputy Manager.

8/10 – Gut

Pablo Favela

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel limpio, las habitaciones normales el buffet malo, pero en general cumple con el obletivo
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 13. Mai 2024
Estimado Pablo.Muchas gracias por haber elegido hotel Pullman Viña del Mar San Martín.Si bien notamos que disfrutó de su estadía, entendemos que el servicio buffet puede mejorar. Su opinión es muy importante para nosotros, por lo que procuraremos dar mejora a este punto para que su próxima estadía sea aun mejor.Deseamos que tenga un buen viaje de vuelta a casa y tener la oportunidad de volver a atenderlo.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Jorge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful Staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 13. Mai 2024
Dear Jorge, thank you for your positive feedback on our staff. We are delighted to hear that you had a wonderful experience at Pullman Vina del Mar San Martín. Our team is dedicated to providing exceptional service to all our guests. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards,Cristián Mera. Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Andrea, Park City

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful newly renovated hotel. Clean, modern and on a very nice location. Staff was very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 29. Apr. 2024
Dear Andrea, we are delighted to hear that you enjoyed our newly renovated hotel. We are glad that you appreciated our clean, modern rooms and our friendly staff. Thank you for your kind words. Cristián MeraDeputy Manager.

8/10 – Gut

Arturo Alfredo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lindo hotel buen desayuno, habitaciones pequeñas
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 29. Apr. 2024
Estimado Arturo Alfredo, Agradecemos su amable reseña y nos complace saber que disfrutó de nuestro delicioso desayuno. Lamentamos que las habitaciones no hayan cumplido completamente con sus expectativas. Esperamos recibirlo nuevamente para brindarle una experiencia mejorada. Saludos cordiales, Cristián Mera.Subgerente.

8/10 – Gut

matteo stefanetto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Good position , anything else
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 29. Apr. 2024
Dear Matteo Stefanetto, Thank you for your positive feedback regarding our hotel's excellent location. We appreciate your review and hope to welcome you back soon. Cristián MeraDeputy Manager

10/10 – Hervorragend

CRISTIAN, Puerto Varas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente instalaciones y comodidad
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 3. Apr. 2024
Cristian.Muchas gracias por su excelente evaluación.Haremos llegar sus comentarios a nuestro equipo para quienes será un muy buen incentivo para seguir entregando un excelente servicio.De parte de todo el equipo de Pullman San Martín queremos enviarle un muy cordial saludo y esperamos poder recibirlo en una próxima ocasión.Que tenga una excelente semana.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

6/10 – Okay

Cecille

Gut: Zustand der Unterkunft
Location was great!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 3. Apr. 2024
Dear Cecille, Thank you for highlighting our great location. We appreciate your feedback and hope you had a pleasant stay. Looking forward to welcoming you back soon. Cristián Mera.Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

THEO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best location in town
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar am 1. Apr. 2024
Dear THEO, Thank you for your positive feedback regarding our hotel's prime location in town. We are delighted that you enjoyed it. Looking forward to welcoming you back soon. Cristián MeraDeputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved this hotel. The staff were extremely friendly, the room was well-equipped, comfortable and had a sea view. It was conveniently located at the oceanfront and we were able to walk to many restaurants, shops and sites in Vina del Mar. We used it as a base so we could day-trip to other nearby areas, such as Valparaiso, Cachagua and Zapallar.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Apr. 2024
Dear Susan, Thank you for your kind review. We are delighted to hear that you loved your stay at our hotel and enjoyed the friendly staff, well-equipped room, and beautiful sea view. It's great to know that our convenient location allowed you to explore Vina del Mar and its surroundings easily. We hope to welcome you back soon for another wonderful stay. Cristián MeraDeputy Manager.

8/10 – Gut

David

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attractive lobby, great view of the ocean close to restaurant "Tierra del Fuego".
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 27. März 2024
Dear David, Thank you for highlighting our attractive lobby and the great view of the ocean. We are delighted you enjoyed your proximity to the 'Tierra del Fuego' restaurant. We look forward to welcoming you back soon. Cristián Mera. Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Dulce

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 29. Apr. 2024
Dulce.Muchas gracias por su excelente evaluación.Haremos llegar sus comentarios a nuestro equipo para quienes será un muy buen incentivo para seguir entregando un excelente servicio.De parte de todo el equipo de Pullman San Martín queremos enviarle un muy cordial saludo y esperamos poder recibirlo en una próxima ocasión.Que tenga una excelente semana.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy manager.

8/10 – Gut

Dulce

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Apr. 2024
Dulce.Queremos agradecer la buena calificación que nos ha brindado.Nuestra meta es lograr que haya tenido una buena experiencia en Pullman Viña del Mar y que pueda volver próximamente.Que tenga una buena semana.Saludos!

10/10 – Hervorragend

gilma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
El desayuno muy bien
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Apr. 2024
Gilma.Reciba un cordial saludo de parte del equipo de Pullman Viña del Mar.Es una agrado notar que cumplimos con sus expectativas. Nuestro equipo da a diario su mejor esfuerzo para que se sienta bien atendida y se lleve un grato recuerdo de su estadía.Esperamos volver a atenderla próximamente.Saludos.

10/10 – Hervorragend

Susan

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 29. Apr. 2024
Susan.We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Vina del Mar San Martín. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Cristián Mera.Deputy manager.

10/10 – Hervorragend

Zachary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Rien à dire tout etait parfajt!
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martin am 20. März 2024
Cher Zachary, Nous sommes ravis de savoir que votre séjour parmi nous était parfait! Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Cordialement, Cristián Mera. Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Annunziata, Woodbridge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent customer service. Great property with view of the beach.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martin am 20. März 2024
Dear Annunziata, Thank you for your positive review! We are delighted to hear that you enjoyed our excellent customer service and the beautiful view of the beach. We look forward to welcoming you back soon. Cristián Mera. Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

David

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Great experience
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martin am 20. März 2024
Dear David, Thank you for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that you had a great stay at Pullman Vina del Mar San Martín. We look forward to welcoming you back soon. Cristián MeraDeputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Frankie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martin am 20. März 2024
Frankie.We are pleased to see that your stay was a good experience during your visit to the city of Viña del Mar.We are very grateful that you have chosen Pullman Viña del Mar San Martin and we will gladly receive you at an upcoming occasion.We hope you have a good trip home.Regards.Cristián Mera.Manager on duty.

10/10 – Hervorragend

Dudley

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is ideally located on the beach area.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martin am 20. März 2024
Thank you for taking the time to share your feedback, Dudley. We appreciate your kind words about our hotel's ideal beachfront location. We hope you had a wonderful stay with us. If you have any other comments or suggestions, please let us know. Cristián Mera. Deputy Manager.

4/10 – Schlecht

joyce

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
no hay persona maneja el estacionamiento, y los guadias no pueden ayudar nada.Dimos tres vueltas al hotel y a nadie le importaba el aparcamiento.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 20. März 2024
Estimada Joyce,Lamentamos sinceramente los inconvenientes con el estacionamiento. Nuestro objetivo es brindar un servicio excepcional en todas las áreas, incluido el aparcamiento. Apreciamos su retroalimentación y la tomaremos en consideración para mejorar. Atentamente,Cristián MeraDeputy Manager.

2/10 – Ungenügend

marisol

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quise cancelar ,y hotel y expedia no dan ninguna solución, dicen que coordinan , pero al final no solucionan nada
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín. am 28. Feb. 2024
Estimada Marisol, lamento mucho escuchar sobre la dificultad que tuvo al intentar cancelar su reserva. Entiendo su frustración y lamento cualquier inconveniente causado por la falta de solución por parte del hotel y Expedia. Transmitiré sus comentarios a los equipos correspondientes para que se tome en cuenta. Agradezco sinceramente su paciencia y espero que nos brinde otra oportunidad para demostrarle nuestro compromiso con un excelente servicio.Cristián Mera, Deputy Manager.

8/10 – Gut

Eric

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with parking (somewhat limited by we had no problems)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 28. Feb. 2024
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Pullman Vina del Mar San Martín. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.Sincerely,Cristián Mera.Deputy Manager.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ocean view
Excellent location by the shore. It’s worth paying extra for the ocean view. The price for breakfast seemed high so we explored the neighborhood with unexpected benefits.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 28. Feb. 2024
Thank you very much for choosing Pullman Vina del Mar San Martin hotel.We are very happy to know that the view from the room was pleasant.We are sorry that the breakfast value and service were not pleasant.Your opinion is very important and we will work to improve our service.We hope you have a safe trip home.Greetings.Cristian Mera.Deputy Manager.

8/10 – Gut

Fernando

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Buena
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 27. Feb. 2024
Estimado Fernando.En nombre del equipo de Pullman Viñla del Mar queremos agradecer su preferencia.Es un placer notar que disfrtó de su experiencia con nosotros. Sabemos que siempre se puede seguir mejorando por lo que procuraremos seguior dando nuestro mejor esfuerzo.Reciba un cordial saludo.Cristián Mera.Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Matias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Recomendado
Es un buen hotel, a mi parecer un poco caro pero en general fue cómodo, buen servicio y buena ubicación
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 27. Feb. 2024
Matías.Muchas gracias por haber tomado el tiempo para detallarnos su experiencia.Si bien entendemos que disfrutó de nuestro servicio notamos que el valor no fue de su total agrado. Tendremos atractivas ofertas para la temporada que se acerca. Por esto lo iunvitamos a cotizar con tiempo y así acceder a mejores ofertas.Será un placer volver a atenderlo.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

8/10 – Gut

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullmanb Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Jorge.Agradecemos que haya evaluado su experiencia en Pulman Viña del Mar San Martín.Si bien notamos que tuvo una buena estadía, entendemos quie hay detalles que puiede ser mejorados.m Agradecemos su opinión y aseguramos que seguiremos dando nuestro mejor esfuerzo para una mejora continua de nuestro servicio.Deseamos que tenga una excelente semana.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

8/10 – Gut

MARIA

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
María.Muchas gracias por la excelente calificación con la que nos ha evaluado.Compartiremos su encuesta con nuestro equipo para seguir motivados en la entrega de un buen servicio para nuestros clientes.Cuente con nosotros para sus futuros viajes a la ciudad de Viña del Mar.Saludos.Cristián Mera.Deputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was a truly unique hotel. Comfortable and with a great view. The breakfast is outstanding. The staff all super helpful and interesting. It was easy to get around from the hotel as well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Melanie.Thank you very much for choosing us for the excellent review you have given us.We seek to deliver excellent experiences to our customers and we are happy that you liked our service.We hope you have a safe trip home.Greetings.Cristián Mera.Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Nathalia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Buena experiencia
Muy buen hotel, buena ubicación, limpio y bonito, el personal muy amable los chicos q estacionan los autos muy simpáticos. Todo bien en general. Lo único es que cuando llegue a hacer el check in me cobraron el IVA aparte porque me dijeron que al hacer la reserva por hoteles.com no incluía el IVA, así que deben considerar sumarle el IVA al valor por noche. Lo recomiendo y volvería sin dudas.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Nathalia.Es un placer para el equipo de Pullman Viña del Mar notar que superamos sus expectativas.Nuestro objetivo es que cadacliente disfrute de un buen servicio y que quieran volver.Cuente con nosotros para sus futuras visitas a la ciudad.Saludos.Cristián MeraDeputy Manager.

10/10 – Hervorragend

Linda, ST AUGUSTINE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous location! Helpful staff.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Linda.Thank you for choosing Pullman Viña del Mar.We noticed that you enjoyed our service. It is very good news for us to know that you enjoyed our service.We hope you have a good trip home and that we can welcome you again on a future occasion.Greetings.

8/10 – Gut

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Servicen i poolbaren dröjde ganska länge även vid frukosten dröjde det mer en 15 min att fylla på
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 1. Feb. 2024
Tack för att du valde Pullman Viña del Mar.Vi är mycket ledsna för de vänteproblem du haft med vår tjänst, vi ber om ursäkt.Vi kommer att arbeta för att förbättra dessa problem i hopp om att välkomna dig igen och göra din nästa vistelse mycket bättre.Vi hoppas att du får en trygg resa hem.Hälsningar.

8/10 – Gut

INGREED LORENA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 18. Jan. 2024
Ingrid.Gracias por haber elegido hotel Pullman Viña del Mar.Compartiremos con nuestro equipo su buena evaluación para felicitarlos por el buen trabajo realizado.En Pullman Viña del Mar la prioridad es el cliente.Cuente con nosotros para sus futuras visitas a la ciudad.Saludos cordiales.Cristián Mera.Deputy Manager.

6/10 – Okay

Gerardo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 18. Jan. 2024
Gerardo.Gracias por habernos elegido.Lamentamos mucho que su estadìa no haya sido de su total agrado.Trabajamos en la mejra continua de nuestro servicio y recibimos con guisto su encuesta como una oportunidad de mejora.Esperamos poder vover a atenderlo y mejorar su experiencia.Hasta la próxima.

10/10 – Hervorragend

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Pullman Viña del Mar San Martín am 18. Jan. 2024
Lucas.Muchas gracias por calioficar su estadìa con la mejor nota.Nos agrada saber que disfrutò de su estadía y que se lleva un grato recuerdo.Deseamos que tenga una excelente semana y estaremos atentos a su próxima reserva.Saludos.