Außenbereich

Bewertungen von Holiday Inn Express Hotel & Suites Ventura, an IHG Hotel

2.5 out of 5

Bewertungen

8,0

Sehr gut

403 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
336 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
149 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
66 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
46 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Es gibt alte und neue Hotelzimmer. Wir haben zuerst ein alles Zimmer bekommen. Das Zimmer war nicht aufgeräumt mit Essensresten auf dem Tisch . Nach einer Reklamation haben wir sofort ein neues und größeres Zimmer erhalten, was sehr schön war
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Dieter Erich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Hotel
Die Gegend und das Hotel wären auch für einen längeren Aufenthalt als nur eine Nacht gut gewesen. Gutes Frühstück.

10/10 – Hervorragend

Jebi, HH Germany

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Blick über die Marina
Jedes Zimmer ist mit Blick zum Wasser bzw.der dort liegenden Segelschiffe.Es war Fantastisch

8/10 – Gut

Regina, Fulda

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Am Hafen
Ganz nett am Yachthafen gelegen.

8/10 – Gut

Marc, Melle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel für Duchreisende
super service, frühstück umsonst, jedoch blöde parkgebühr v. 10 dollar...

10/10 – Hervorragend

Richard

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Great place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 13. Mai 2024
Thank you! Glad you liked our property.

10/10 – Hervorragend

Sheryl, Reynoldsburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed ou ur stay here very convenient to our Channel Island cruise and visitor center Very clean nice hotel they gave us a great room that had a few of rhe harbor also rhe room was huge with a big bathroom. Thanks so much.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 7. Mai 2024
Thank you for the nice review. Really appreciate the feedback. We hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Maude

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Totally untrained staff, couldn’t make the keys work, couldn’t get the computer to function, didn’t know in which building rooms were located & sent me to the wrong building, repeatedly said there would be a night staff to check me out at 3:30AM, there wasn’t anyone!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 6. Mai 2024
Sorry for your experience. There was a Hotel System Outage for some of the properties that utilize the same system as we do. There is Night Staff on and a bell at the desk when the door is closed for Security purposes. Just had to ring the bell or call the property directly. I apologize anyhow because should not have occured.

10/10 – Hervorragend

Alma

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Holiday Inn Express on the Ventura Harbor provided a great experience. Staff was friendly and the hotel was clean and modern.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 1. Mai 2024
Thank you for the nice review. Really appreciate your business and hope you will stay with us in the near future once again. Cheers!

8/10 – Gut

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Larry

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice for the price
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Apr. 2024
Thank you for staying with us. Glad you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Erin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff who made check in and my stay memorable in Ventura! The property is clean and well run with helpful staff in all areas. I will stay here again, for sure.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 19. Apr. 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay and hope you will be back with us soon.

2/10 – Ungenügend

Mario, Los Angeles

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Poor service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 19. Apr. 2024
Thank you for staying with us. I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with us. We hope you will give us another opportunity to serve you in the future.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 15. Apr. 2024
Thank you! Hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 12. Apr. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

PAUL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was charged for parking( $12) bucks a night
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 3. Apr. 2024
Thank you for staying with us. Sorry about the parking charge. This property has always charged for parking as it is located in the marina harbor which will start charging for parking too.

10/10 – Hervorragend

Ruth

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay here! We had a beautiful view of the harbor from our rooms. I would have loved to take a walk around the harbor area, but sadly our visit was short. The breakfast area was not crowded with plenty of seating. My kids were delighted that they served cinnamon rolls. It was a bit pricey, but I suppose that's due to the great location.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 1. Apr. 2024
Thank you for the nice review. We look forward to hoping you will return with us.

6/10 – Okay

Eliezer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 25. März 2024
Thank you for staying with us. We hope you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Nice view of harbor , close to Island Packers for our tour and Margarita Villa where we were meeting friends.,
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 18. März 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay.

4/10 – Schlecht

Michael

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Not good
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 18. März 2024
I apologize for whatever you experienced with us. I will be sure to take care of you in some way next time in the area.

2/10 – Ungenügend

Henry

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 25. März 2024
Thank you for staying with us but we do deeply apologize for the inconvenience you encountered during your stay.

6/10 – Okay

George

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I did not like being charged to park especially with signs saying they are not responsible for anything that happened to my car. I also hate a security deposit of $100.00 when I paid in advance for the room to the tune of $389.00!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for staying with us. We understand that but now a days you go anywhere there are signs about liability and not responsible for any damages. All these sites now have a clause notifying the potential Guests about additional charges maybe held at such and such property. Anyway, I completely understand but policies are put forth that we must follow.

8/10 – Gut

Brittney

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice place.
The staff was lovely. The view of the Marina was very cool. The room was clean and comfy. The room smelled heavily of bleach. It may have been the linens.
Night view from our balcony
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 15. Feb. 2024
Glad you enjoyed your stay with us. Great photo! Sorry about the bleach smell. Will have to look into that.

6/10 – Okay

Riza

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Pros - bathroom set up is convenient. They provide a microwave, fridge and coffee machine. Bed is amazing. View is amazing. Cons - check in customer service isn't welcoming nor friendly. Hotel room had 2 towels for 2 people. There wasn't enough toilet paper. The porch light doesn't turn off. When I called the dront desk, they did not answer.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 12. Feb. 2024
Thank you for staying with us. Sorry we were unable to accommodate your room with proper supplies. Our Rooms for two Guests are suppose to come with two sets of towels and two rolls of toilet paper. Regarding the porch light you must have stayed in the Renovated building and the developer and the Habor Marina asked for when renovating that we put Security Balcony lights that stay on all night long for more Security lighing on our side of the Marina. Unfortunately, that is the way it is but we are working to see if the Harbor will allow us to put switiches on each balcony.

10/10 – Hervorragend

Toni

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay. My kiddos love it
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 2. Feb. 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was wonderful about this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 2. Feb. 2024
Glad you enjoyed the stay. We hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Ashton

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 12. Feb. 2024
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

JONG

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable bed with fresh coastal breeze
Beautiful view with excellent walking paths, convenience store 3-10 min walk ( depends on how fast you walk ) fresh smelling room with a nice breakfast served in the morning, the office staff and especially the ladies in the kitchen were all very nice and friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you for staying with us. We hope to see you back soon. Glad you enjoyed your stay.

6/10 – Okay

Dakota

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
One of the best hotels in Ventura
The front desk was very accommodating when I came to check in. I stayed in a suite with a balcony and it was beyond what I was expecting. It’s a great location because you’re right next to the 101 freeway and you’re also able to get to Port Hueneme and the PCH easily from here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 1. Jan. 2024
Thank you for staying with us and very happy that everything went well. We hope to see you again! Happy New Year!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Breakfast service was bad with just one person working and she was upset on anyone asking for help. All the milk in the fridge was bad, quality of eggs was bad, pancake machine broke two times in front of us and when asked for help her attitude was unwelcoming. If you do not need breakfast, then it is a good hotel with decent beds and wonderful location at the harbor.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 30. Dez. 2023
Thank you for staying with us and sharing your experience. I am glad you enjoyed your stay but apologize for the inconvenience with the breakfast issues. We hope you will give us another opportunity to serve you.

10/10 – Hervorragend

laura

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you! We hope to see you back soon!

10/10 – Hervorragend

Kristy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 18. Dez. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

ANN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 11. Dez. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious room, comfortable bed, great harbor views
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 11. Dez. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 11. Dez. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Yevgeniy, west palm beach

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 28. Nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Shannon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The lady at the front desk was very friendly. Only complaint i would have if anyone wanted one is that we were so far from the front desk which is where the breakfast area is. We would have to drive our car to the front area get breakfast put it in the car and drive back to our building to eat in our room which is what my husband and i like to do. But its not a deal breaker on coming back
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 28. Nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed your stay with us. Yes, our buildings are really long due to the size of our Guest Rooms which are larger than most. Not sure if you were aware but we have a bridge that connects both of our buildings including the Four Points next door. We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Maria, Corona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property is clean and has a good breakfast
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 28. Nov. 2023
Thank you! Glad you enjoyed the property. Hope to see you back soon.

2/10 – Ungenügend

Alejandro

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 21. Nov. 2023
Thank you for giving us a try. I apologize for the experience.

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is close to a marina where there are top class dining options. The property is close to the coast and attractions in and around Ventura area.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 20. Nov. 2023
Thank you! We hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

steve

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Very nice place. Only complaint is the $75 PER PET fee, which is absolutely ridiculous! Staff at check in must have neen having a rough day. He was not even close to being friendly and barely even cordial. The room was nocely updated and very clean. TV channels are limited bit tue view is spectacular.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 20. Nov. 2023
Thank you! Sorry you disagree with the Pet Fee but we are in line with our Competitors and some are even more unless you go to a lower type of Brand Property.

10/10 – Hervorragend

Lee, San Diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 20. Nov. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Timothy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 11. Nov. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Hallie

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 7. Nov. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Kathie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
It was very nice great place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 7. Nov. 2023
Thank you! We hope to see you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jose

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wa clean and everyone was very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Danny Efron, General Manager am 3. Nov. 2023
Thank you for staying with us and hope you will come visit us again.