Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
5 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
5
3 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
3
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
1
1 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
1
0 von insgesamt 10 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
8,8/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
7,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
7,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Choump, Honolulu
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Location of the hotel on the map is incorrect and made us drive around looking for the hotel. Linen and towels are old and stained. Parking is limited and no one answer the hotel phone at all :(
Breakfast was really normal, nothing special
Choump
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Ms. Chareen (Hotel Manager) am 1. Mai 2024
Dear valued guest,Thank you for your review in our hotel. Thank you also for your comments that can help us improve our service to our valued guests. Your stay with us is such a delight. We are looking forward to serve you again.Best regards,
10/10 – Hervorragend
chan
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything convenient . I love consiana Vang Vieng.
chan
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von Ms. Chareen (Hotel Manager) am 23. Apr. 2024
Dear Chan,Thank you for your great review in our hotel. We are so pleased to have you and we are looking forward to serve you again. Have a great day ahead.Best regards,
8/10 – Gut
Kenichi
3. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff. Room clean but pool has not been built yet, so they should not advertise pool. We booked here because it said had pool.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
10/10 – Hervorragend
JUNYONG
8. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하고 시설도 좋네요
비교적 저렴한 가격에 잘다녀왔네요.
깨끗하고 새건물이고, 앞에 호텔이 붙어있어서 그런지 찾을때 약간 시간이 걸렸지만... 좋았습니다.
JUNYONG
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Consiana Hotel Front desk/kitta am 9. Juni 2023
We're glad to know that you were impressed to stay here; Thank you so much for your compliment .
10/10 – Hervorragend
Thanawat
Mit einer Gruppe gereist
31. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ใจกลางเมือง สะดวกสำหรับนักเดินทาง
Thanawat
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
8/10 – Gut
John
27. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vang VIeng
The price was very reasonable. It is located in yhe central part of town. The staff were friendly and helpful. They were able to get my train ticket for me in a timely manner. The room was clean and had a nice Asian exotic décor to it. I would recommend staying here.
John
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
jong sik
Mit einer Gruppe gereist
1. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
가성비 굿
숙소 컨디션도 좋고 조식도 깔끔하다.
그러나 단 하나의 단점이 있다.
사이트에서 제공한 구글지도와 다른곳에 위치해 있다.
입구가 다른 호텔과 같이 사용하는데 처음 입구푯말을 찾기 힘들다.
그러나 한번만 찾으면 사용하는데는 아무런 불편이 없다
jong sik
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
4/10 – Schlecht
PhoumyK
Mit einer Gruppe gereist
1. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Front desk mgr was rude. I reserved three room and the desk mgr only found one. She asked how much i
Paid for the room. I shown her the Expedia confirmation- she didnt seem to be interested in what have to say nor the email that i have and shown to her from Expedia. Unfriendly mgr. reprimanded staff iin front of guests (six of us). I told her if their is problem- i can go to another hotel. This magically appeared- gave our the keys to the three rooms that I reserved.