Innenpool

Bewertungen von Metropolitan Hotel Vancouver

4 out of 5
Metropolitan Hotel Vancouver
645 Howe St., Vancouver, BC

Bewertungen

9,0

Wunderbar

577 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
313 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
66 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 26. Mai 2024
Dear Jurgen,Thank you for your 10/10 rating. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will share this with our entire team to celebrate your great experience. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

ALEXANDRE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best deal at a perfect location
This was a repeat. We already stayed in the hotel in July. It suits us perfectly. I am looking forward to receiving an extra free night, in addition to the two that I have accumulated.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von SD am 27. Aug. 2019
Great to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

ALEXANDRE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
False fire alarm
Everything was great
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von SD am 27. Aug. 2019
Great to hear that you enjoyed your stay and we look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Robert, Niederösterreich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolut perfekt
2 Minuten Fußweg vom Bahnhof; es liegt so zentral, dass man zu Fuß absolut alles ohne Probleme erreicht; alle Mitarbeiter sind total freundlich und zuvorkommend - beim nächsten Besuch wieder
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

Revenoir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in zentraler Lage mit sehr freundlichem Personal.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leider funktionierte nur ein Lift - lange Wartezeiten bis zu 5 Min. Ansonsten gibt es nichts zu bemängeln
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Preis/Leistungsverhältnis passt nicht.
Das Hotel befindet sich direkt im Stadtzentrum, ein sehr großer Pluspunkt. Die Zimmer sind in Ordnung und sehr sauber. Aber - es gibt zwei Aufzüge in diesem Hotel, auf die man ständig wartet. Zwischen zwei bis zehn Minuten Wartezeit ist uns alles mehrfach passiert, zur Krönung fiel dann auch noch der zweite Aufzug mehrfach aus. Das Personal nutzt diese Aufzüge auch zur Kofferabholung , was die Sache noch schleppender macht. Bei Gruppenanreisen ist dann alles zu spät! Das Frühstück war ok, nichts Besonderes für 16$. Der Service beim Frühstück hing von der Stimmungslage der Personals ab, von sehr freundlich bis desinteressiert haben wir alles erlebt.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Horstie, Bocholt, NRW

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel in Downtown Vancouver
Freundliches und hilfsbereites Personal. Empfehlenswert! Hatten ein Zimmer im 16. Stock und einen wunderschönen Ausblick auf Downtown Vancouver.Vom Hotel aus kann man viele Sehenswürdigkeiten zu Fuß erreichen. Empfehlenswert ist auch das Mieten eines Fahrrads. Gut ausgebaute Fahrradwege.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

4/10 – Schlecht

MOH, Hamburg, Germany

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
"Luxus"-Hotel ohne funktionierendes WLAN?
Das Hotel ist schon etwas älter und entsprechend "abgestoßen", ist aber perfekt sauber (wirklich super). Die technischen Einrichtungen sind schon betagt (ein Fahrstuhl war teilweise ganz ausgefallen, der andere war langsam und machte deutliche Geräusche, Beleuchtungen von Fahrstuhlknöpfen funktionierte nur teilweise). Alles irgendwie in Ordnung für ein älteres Hotel, jedoch funktioniert das WLAN so gut wie überhaupt nicht (laufende Verbindungsabbrüche). Das ist für Touristen, die Reiseplanung machen möchten oder auch nur E-Mails / WhatsApps austauschen möchten ein k.o.-Kriterium (in allen Hotels vorher und nachher auf unserer Reise funktionierte es perfekt). Außerdem musste mehrfach ein Zustellbett für unsere Tochter angefordert werden, weil es mehrfach von der Rezeption vergessen wurde (bei Reservierung und auch der eindeutige Wunsch bei unserer Ankunft).
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

Roger, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentral gelegen, aber nicht laut. Nähe zum Hafen
Ich war 4 Tage mit 3 Übernachtungen in Vancouver. Obwohl ich bereits am Vormittag gegen 10:00 Uhr vom Schiff aus dort ankam, durfte ich schon in das Zimmer. Für die zentrale Lage, die für Stadterkundigungen und Ausflüge in die nähere Umgebung sehr günstig ist, ist das Hotel überraschend ruhig. Allerdings lassen sich die Fenster nicht öffnen, was aber bei der gut funktionierenden Klimaanlage kein Problem war. Zimmer und Bad waren großzügig geschnitten und sehr gut ausgestattet. Den ausgezeichneten Service habe ich nur begrenzt in Anspruch genommen.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

p, f

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Hotel zentral in Downtown Vancouver
Wir hatten ein schönes geräumiges Zimmer im 16. Stock mit Hochhauspanorama in verschiedener Beleuchtung. Alles super - nur das Frühstück im angegliederten Restaurant fanden wir nicht so toll (Note 3).
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gut gelegenes Hotel in Downtown
Das Metropolitan ist ein sehr zentral in Downtown Vancouver gelegenes Hotel mit ganz leicht in die Jahre gekommener Ausstattung. Designpreise wird man mit dem typischen nordamerikanischen in beige gehaltenem Design nicht gewinnen, dafür waren Sauberkeit und eine funktionelle Ausstattung gegeben, Service war ausgezeichnet. Für eine Geschäftsreise oder für wenige Übernachtungen zur Erkundung der Sehenswürdigkeiten Vancouvers definitiv geeignet - für einen 14-tägigen Erholungsurlaub gibt es wahrscheinlich geeignetere Hotels. Ich komme für meine Businesstrips aber gerne wieder.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018

8/10 – Gut

Joachim

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toplage
Alles wunderbar - Lage ist TOP!
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Douglas, Hoffman Estates

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Pamela

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed at this property one night prior to our cruise. We like that we can take the Canada Line from the airport and walk four blocks to hotel and walk 4 blocks to the ship terminal. It’s a very convenient location and nice clean rooms. Highly recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 28. Mai 2024
Dear Pamela,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will share this feedback with our entire team to celebrate your great experience we collectively delivered.

10/10 – Hervorragend

Joseph, Seattle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and the hotel is very clean, nice rooms, and super friendly & attentive staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Louis Lin, Rooms Operations Supervisor am 22. Mai 2024
Dear Joseph,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this rating with our entire team to celebrate the great guest experience we delivered. We look forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the happy hour and friendly bartenders!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 26. Mai 2024
Dear Laura, thank you for your 4/5 rating. We are glad to know that you enjoyed your stay and specially our restaurant's happy hour and lovely bartender's service. We wish to welcome you back when travel brings you to the city.

10/10 – Hervorragend

Dawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing further to add
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Louis am 15. Mai 2024
Dear Dawn,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this rating with our entire team to celebrate the great guest experience we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 15. Mai 2024
Dear John,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this rating with our entire team to celebrate the great guest experience we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Donna

Mit dem Partner gereist
Exception service with check in and room delivery.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 13. Mai 2024
Dear Donna,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay and the room delivery. We will share this with our entire team to celebrate the great guest experiences we delivered.

2/10 – Ungenügend

Dawn

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We still waiting to check in. There is a system error and they told us maybe an Hour.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 13. Mai 2024
Dear guest,Thank you for your feedback. We apologize if your stay fell short of your expectations. Please contact the hotel directly if you have any further information to share with us.We look forward to welcoming you again and make sure it is a perfect stay.

8/10 – Gut

Johanna L, Waterloo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great stay. The place is presently under some renovations, but our room was nice, new and clean and staff members were all great.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 10. Mai 2024
Dear Johanna,Thank you for your 4/5 rating. We are glad to know that you enjoyed the stay despite some ongoing renovations. We will share this feedback with our entire team to make them aware of their hard work that you acknowledged.We look forward to welcoming you again soon.

10/10 – Hervorragend

Katherine, Huntington Beach

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Friendly staff. Loved the breakfast!
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rahul Sapra am 4. Mai 2024
Dear Katherine,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will share this feedback with our entire team to motivate them to continue their hard work. We will let the Diva restaurant know how much you enjoyed their breakfast.We wish to welcome you soon when travel brings you to the city.

6/10 – Okay

Victor

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rahul Sapra am 4. Mai 2024
Dear Victor,Thank you for your 3/5 rating. We hope your stay was comfortable and we wish to welcome you back again to make that 3 in to a 5/5 rating.

8/10 – Gut

King-Chi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walkable from Canada Place. Front Desk staff is so nice to let us early check in. Room is clean and spacious. Higher floor has better views. Hope you could provide more towels at swimming pool and sauna room. There was no towel inside sauna and swimming pool when I was there, no staff on that floor, I need to go back to my room to get one.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Louis Lin am 1. Mai 2024
Dear King-Chi, Thank you for your 4/5 feedback. We have noted your feedback and will use it to improve the level of service that we currently provide. We hope to welcome you again when travel brings you to the city.

10/10 – Hervorragend

Sable

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed the quiet atmosphere and the room service dining options.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rahul Sapra am 29. Apr. 2024
Dear Sable,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us and liked the quiet atmosphere and our in room dining options. We will share this feedback with our team to motivate them. We wish to welcome you soon when travel brings you to the city.

6/10 – Okay

John

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest services am 27. Apr. 2024
Dear John,Thank you for 3/5 rating. We are disappointed that the stay was not the best. We hope to use this as a reference for us to strive forward and deliver excellent service. We wish to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Tracie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice. Nice Ed’s, great service. Yummy breakfast and gorgeous, clean pool! Would recommend!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rahul Sapra am 15. Apr. 2024
Dear Tracie,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. We will share this feedback with our entire team as a way of celebrating the great service we provided. We look forward to welcoming you back again.

10/10 – Hervorragend

Parker

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nijat Najafov am 10. Mai 2024
Dear Guest,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Metropolitan Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our operations team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. We are glad you enjoyed the stay and have recommended us to others. I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Nijat NajafovSupervisorRooms Operationsnijat.najafov@marriott.com6046871122

8/10 – Gut

Wendy

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Rahul Sapra am 4. Mai 2024
Dear Wendy,Thank you for your 4/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this with our team to ensure that they keep providing such service and hope to welcome you back.

10/10 – Hervorragend

Leigh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Rahul Sapra am 10. Apr. 2024
Dear Leigh,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this feedback with our team to celebrate your great experience. We look forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Super friendly staff, fantastic location in the heart of downtown and close to bus and metro links. Good selection of eateries in the vicinity (all within walking distance) and close to the state art gallery and the VSO. Restaurant in the hotel is a bit corporate and completely devoid of life or atmosphere, so do yourself a favour, take a sort walk, there is life everywhere else.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 2. Apr. 2024
Dear Peter,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Metropolitan Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our entire operations team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback and hopefully we see you again to provide you with a perfect stay. We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

GENEVA

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were great, loved the room, their restaurant was yummy, it’s super close to everything. Great place.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 26. März 2024
Dear Geneva,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, nice clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 26. März 2024
Dear Dennis,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kind staff. Great restaurant Clean lovely room
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 26. März 2024
Dear Andrea,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Terry

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 20. März 2024
Dear Terry,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Mimi

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Christian was amazing and extremely accommodating during our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 18. März 2024
Dear Mimi,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Brook

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Rahul Sapra am 16. März 2024
Dear Brook,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this review with the entire team to celebrate the great guest experiences we delivered. We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely fantastic experience here, will definitely return!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nijat Najafov am 14. März 2024
Dear William,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Metropolitan Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our entire operations team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback and hopefully we see you again to provide you with a perfect stay.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Guest Services

10/10 – Hervorragend

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nijat Najafov am 14. März 2024
Dear Debby Fonseca,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at the Metropolitan Hotel.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with our entire operations team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback and hopefully we see you again to provide you with a perfect stay.We hope to welcome you again soon.Sincerely,Guest Experience Team

10/10 – Hervorragend

Sarah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel and excellent service!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 4. März 2024
Dear Sarah,Thank you for your 5/5 rating. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. This rating is reflective of the great guest experience we were able to provide you. We hope to welcome you back when travel brings you to the ci

10/10 – Hervorragend

Donald

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 4. März 2024
Dear Donald,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We will share this with our team to celebrate the great guest experiences we delivered.We hope to continue delivering the same quality of service the next time you plan on visiting Vancouver.

10/10 – Hervorragend

Amin

We very happy Next time we will be stay over there again
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 4. März 2024
Dear Amin,Thank you for your 5/5 rating. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. This rating is reflective of the great guest experience we were able to provide you. We hope to welcome you back when travel brings you to the ci

8/10 – Gut

SeokYeong

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하고 특히 화장실이 인상적이었습니다. 다만 전체적으로 노후화되었다는 느낌은 있어요.
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra am 28. Feb. 2024
Dear SeokYeong,Thank you for your 8/10 rating.We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us. We are happy to know that you liked the room and bathroom. Please be advised that we are renovating some parts of the hotel and you can see the renovated rooms and areas in the future when you plan to visit us again.

2/10 – Ungenügend

Claude

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Neal Chowdhury am 26. März 2024
Dear Claude, thank you for taking the opportunity to rate your recent stay with Metropolitan Hotel. Providing a high-level of service and helpfulness is what we work to provide to all of our guests, and I do apologize that we were not able to meet up to that standard for your stay. Should there be any concerns you wish to address to help us improve, please do not hesitate to contact us and let us know. Thank you again for staying with us and we are looking forward to hearing your feedback.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very friendly & helpful. The hotel was clean & had a nice restaurant. The hotel was walkable for everywhere we wanted to go.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra am 23. Feb. 2024
Dear Jennifer,Thank you for your 5/5 feedback and rating. We are glad to know that you enjoyed your stay with us. I am happy that our staff was able to make your stay as comfortable as possible. We hope to welcome you back when travel brings you to the city.

10/10 – Hervorragend

Viktoriya

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra am 26. Feb. 2024
Dear Viktoriya,Thank you for your 5/5 rating. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us. This rating is reflective of the great guest experience we were able to provide you. We hope to welcome you back when travel brings you to the city.

10/10 – Hervorragend

Vladislavs

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed the stay! The rooms were very clean and the beds real cozy! The staff was real helpful and friendly! In the morning we decided to check out the Diva restaurant downstairs and were pleasantly surprised - for our party of 5 it was very reasonably priced! We even got to use our $50CAD credit! Kids also enjoyed the pool! Would definitely stay there again!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra am 23. Feb. 2024
Dear Vladislavs,Thank you for 5/5 rating and an awesome review. We are delighted to hear that you and the kids enjoyed the stay from the room to the restaurant. We will share this feedback with our entire team as a gesture of celebrating the great guest experiences we delivered.We look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Bradley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good, quiet stay with friendly staff. The kids enjoyed the pool area.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra - Room Operations Supervisor am 20. Feb. 2024
Dear Bradley,Thank you for your 5/5 rating. We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We are happy to know that your kids enjoyed the pool area during your stay and the staff left an everlasting impression on you.We hope to welcome you again when travel brings you to the city.

6/10 – Okay

Sharman, Chilliwack

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Rahul Sapra am 20. Feb. 2024
Dear Sharman,Thank you for your 3/5 feedback. We have noted your feedback and will use it to improve the level of service that we currently provide.We hope to welcome you again when travel brings you the city.