Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
60 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
60
35 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
35
32 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
32
16 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
16
33 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
33
6,6/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
5,8/10
Ausstattung
6,4/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Teresa
27. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price it worked for us but I suggest you bring your own pillows and towels. Rooms smell like smoke.
Teresa
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Marlea
Mit einer Gruppe gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The people who worked here were very kind and attentive. The surrounding area was just a little unnerving. We were told not to leave anything in our cars. Make sure our doors were locked and not to walk around at night. We were also told that the hotel itself, the property was safe, but the surrounding area might not be suitable for young women to be walking around.
Marlea
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
6/10 – Okay
Juliana, South San Francisco
Mit der Familie gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
It’s not too bad. The bed was very comfortable and the room was clean. The area around the hotel is not the best. Front desk people not very friendly,
Juliana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
lisa
Mit einer Gruppe gereist
22. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Clean and let us stay a lil longer for check out as we got in at 3am 😞 everything we needed.
lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Jessica
Mit der Familie gereist
20. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Floor creaky
Jessica
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
4/10 – Schlecht
Francisco Javier
20. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The guy nevwr find my name i was waitinfg for a 55 min to her find my cause never write my name only swipe down in the tablet
Francisco Javier
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
John
Geschäftlich gereist
13. Mai 2024
Gut: Personal & Service
Staff was helpful not the safest area
John
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi John,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Linda
5. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Great location for an overnight stay.
Linda
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
M
2. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
M
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi M,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
M
2. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was stranded couldn't get home because I spilled the ash tray on the floor in room that I was using outside. They did not give me my $100 back because they said I smoked in room it was a little ash on floor from me cleaningy ash tray
M
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Tiffany
1. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
literally next to a homeless encampment
Tiffany
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Tiffany,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6
10/10 – Hervorragend
Abigail
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall was very nice and was understanding an gave us extra checkout time. As for around the property, it was a little sketchy but nothing had actually happened
Abigail
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Abigail, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Ulaiasi
Mit dem Partner gereist
27. Apr. 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was good. It was quiet and reception service was fair because I was NOT given a non smoking room that I had booked FOR, that was available.
Ulaiasi
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Ulaiasi, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
teresa
21. Apr. 2024
teresa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
8/10 – Gut
Margarito
16. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Margarito
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Margarito,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Carley
11. Apr. 2024
.
Carley
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Carley,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6
4/10 – Schlecht
Robert
Mit der Familie gereist
8. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty outside.
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6
2/10 – Ungenügend
Carley
31. März 2024
Carley
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Luis
30. März 2024
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
10/10 – Hervorragend
Dean
Geschäftlich gereist
30. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is exactly as expected, the neighborhood is rough, but, the Motel is just want I needed, a bed, a toilet, and a TV...
Dean
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi DeanThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Al Salima
29. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Al Salima
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Al Salima,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
Luis
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and easy parking
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Luis,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6
8/10 – Gut
Bonisha
15. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonisha
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Bonisha, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6
8/10 – Gut
Jamaal
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Needs better tv’s
Jamaal
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Jamaal,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Jose
27. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Por no me dieron la avitacion por qué llege el 27 en la mañana. Y no mas la iba a ocupar 4 horas antes de entregarlo pero no me la dieron a pesar de que ya estaba pagada
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hola Jose,Nos gustaría hablar más sobre su experiencia con usted y le pedimos que se comunique con nuestro equipo de relaciones con los huéspedes utilizando la función Contáctenos en www.motel6.com.Maz K.#Team6
8/10 – Gut
Bonisha
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonisha
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Blair
15. Jan. 2024
Blair
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
8/10 – Gut
Jose
15. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jose
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
6/10 – Okay
Bonisha
13. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bonisha
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that everyone there was really nice .
James
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi James,Thank you for recognizing the friendly service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6
10/10 – Hervorragend
MSTEEONTA
1. Jan. 2024
MSTEEONTA
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Tameka
31. Dez. 2023
Tameka
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Nykole
30. Dez. 2023
Nykole
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Makesi
29. Dez. 2023
Makesi
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
4/10 – Schlecht
Luis E
29. Dez. 2023
Luis E
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the restraunt next door . I like the walking distance to Walmart and other eateries. I think they need bigger pillows .
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi James,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6
2/10 – Ungenügend
Chieh an
Mit der Familie gereist
26. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chieh an
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
2/10 – Ungenügend
Vanessa
25. Dez. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I arrived to check in 1am Christmas Eve, I hag already prepaid there was a lot on the window from the front desk employee stating the would be right back… called Rand bell for over 2 hours no one ever came up front help, had to get a room at another hotel.
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Jan. 2024
Hi Vanessa, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6
8/10 – Gut
Robin
17. Dez. 2023
Robin
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Juan
14. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Juan
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Julio
14. Dez. 2023
Julio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
8/10 – Gut
Julio
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Julio
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
10/10 – Hervorragend
Patricia
Mit der Familie gereist
6. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Patricia
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
10/10 – Hervorragend
James
Mit dem Partner gereist
3. Dez. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dry safe and quiet
James
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Dez. 2023
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6
6/10 – Okay
Patricia
Mit Haustieren gereist
29. Nov. 2023
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you don't need housekeeping they threaten to kick you out if you don't let them in to clean your room. Weather it needs it or not. Very invasive. No privacy.
Patricia
Aufenthalt von 21 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6
6/10 – Okay
Anders
28. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok for me for a night but I wouldn't bring my wife there.
Kind of scary surroundings
Anders
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
8/10 – Gut
Juan
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Juan
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6