Außenbereich

Bewertungen von Motel 6 Vallejo, CA - Six Flags West

2 out of 5
Motel 6 Vallejo, CA - Six Flags West
1455 Enterprise Street, Vallejo, CA

Bewertungen

7,0

Gut

60 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
35 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
32 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 176 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,6/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

5,8/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

6,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Teresa

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
For the price it worked for us but I suggest you bring your own pillows and towels. Rooms smell like smoke.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marlea

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The people who worked here were very kind and attentive. The surrounding area was just a little unnerving. We were told not to leave anything in our cars. Make sure our doors were locked and not to walk around at night. We were also told that the hotel itself, the property was safe, but the surrounding area might not be suitable for young women to be walking around.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Juliana, South San Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
It’s not too bad. The bed was very comfortable and the room was clean. The area around the hotel is not the best. Front desk people not very friendly,
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Clean and let us stay a lil longer for check out as we got in at 3am 😞 everything we needed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

Jessica

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Floor creaky
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Francisco Javier

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The guy nevwr find my name i was waitinfg for a 55 min to her find my cause never write my name only swipe down in the tablet
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

John

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Staff was helpful not the safest area
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 22. Mai 2024
Hi John,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Ausstattung
Great location for an overnight stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

M

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 17. Mai 2024
Hi M,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

M

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was stranded couldn't get home because I spilled the ash tray on the floor in room that I was using outside. They did not give me my $100 back because they said I smoked in room it was a little ash on floor from me cleaningy ash tray
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Tiffany

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
literally next to a homeless encampment
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Tiffany,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Abigail

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall was very nice and was understanding an gave us extra checkout time. As for around the property, it was a little sketchy but nothing had actually happened
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Abigail, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Ulaiasi

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location was good. It was quiet and reception service was fair because I was NOT given a non smoking room that I had booked FOR, that was available.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Ulaiasi, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

teresa

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Margarito

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 26. Apr. 2024
Hi Margarito,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Carley

.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 24. Apr. 2024
Hi Carley,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

4/10 – Schlecht

Robert

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty outside.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Apr. 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Carley

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is exactly as expected, the neighborhood is rough, but, the Motel is just want I needed, a bed, a toilet, and a TV...
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi DeanThank you, we really do love getting such positive feedback! We’re glad your experience was a good one and hope to see you again real soon. Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Al Salima

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Al Salima,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Luis

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and easy parking
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. Apr. 2024
Hi Luis,Thank you so much for sharing your kind words. We work hard to make your visit the best experience possible. We look forward to seeing you again soon!Lilith#Team6

8/10 – Gut

Bonisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 8. März 2024
Hi Bonisha, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Natalie #Team6

8/10 – Gut

Jamaal

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Needs better tv’s
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 28. Feb. 2024
Hi Jamaal,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Jose

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Por no me dieron la avitacion por qué llege el 27 en la mañana. Y no mas la iba a ocupar 4 horas antes de entregarlo pero no me la dieron a pesar de que ya estaba pagada
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Feb. 2024
Hola Jose,Nos gustaría hablar más sobre su experiencia con usted y le pedimos que se comunique con nuestro equipo de relaciones con los huéspedes utilizando la función Contáctenos en www.motel6.com.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

Bonisha

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Blair

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Jose

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Bonisha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that everyone there was really nice .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi James,Thank you for recognizing the friendly service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

MSTEEONTA

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Tameka

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Nykole

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Makesi

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Luis E

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like the restraunt next door . I like the walking distance to Walmart and other eateries. I think they need bigger pillows .
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi James,Thank you for the excellent review! We hope to see you soon.Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

Chieh an

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Vanessa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I arrived to check in 1am Christmas Eve, I hag already prepaid there was a lot on the window from the front desk employee stating the would be right back… called Rand bell for over 2 hours no one ever came up front help, had to get a room at another hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 3. Jan. 2024
Hi Vanessa, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

8/10 – Gut

Robin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Julio

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Julio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

James

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dry safe and quiet
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Dez. 2023
Hi James, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Patricia

Mit Haustieren gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
If you don't need housekeeping they threaten to kick you out if you don't let them in to clean your room. Weather it needs it or not. Very invasive. No privacy.
Aufenthalt von 21 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

Anders

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok for me for a night but I wouldn't bring my wife there. Kind of scary surroundings
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Juan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Nancy Y. am 5. Dez. 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

mario

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023