Shivrati Kothi, Ambamata Scheme, Near Fatehsagar lake, Udaipur, Rajasthan
Bewertungen
7,6
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1
1 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
1
2 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
2
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
0 von insgesamt 4 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
9,0/10
Sauberkeit
8,0/10
Personal & Service
8,0/10
Zustand der Unterkunft
10/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Surinder
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Excellent service staff very nice and cooperative
Surinder
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
20. Feb. 2017
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice , clean , pleasant stay
Hotel is v clean , we had good time , breakfast is good , good family stay the only problem is there is no lift . Rest all is superb and v comfortable and cooperative .
Verifizierter Reisender
6/10 – Okay
Suzie, London
8. Nov. 2015
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
The hotel is really pretty and the rooms are nice. Location is ok - only a 5min auto-rickshaw ride into the centre of Udaipur. The food was really nice. We had an issue with the room we booked - we'd booked for 3 people and they did not actually have triple rooms. They initially gave us two rooms which was great, but then came back 1 hour later and said they'd need the second room back! They offered a mattress for the floor for the third person which was not satisfactory at all. The owner just constantly argued with us until he gave in and gave us the two rooms. Not a good first impression and this hotel has some way to go with their customer service & keeping people happy and making them feel welcome. Otherwise found all other staff polite and friendly. A little bit much staring from some of them which made a me a little uncomfortable!
Suzie
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
29. Sept. 2015
Quiet Hotel....
Was one of those old havelis, where you want to get an experience of stay. Looking at the property, the r services and amenities were up to mark,