Außenbereich

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso
9009 N 121st East Ave, Owasso, OK

Bewertungen

9,0

Wunderbar

338 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
143 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
40 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 548 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

SVEN, Wiesbaden/Rh.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Private Visitor in tulsa
Das Hotel liegt unmittelbar an Lone-Star(Steakhouse),Target,Wal-mart,Kohl's usw. Zur Woodland Mall muss man ca.13mmin fahren(Traffic!).

10/10 – Hervorragend

Harvey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s proximity to shopping and dining was excellent.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Calvin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew, Nashville

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Vinny

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Michael David

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gail L

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Dwight

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So many things to do close to the hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Layton, Acworth

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Safe, good breakfast choices and convenient location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Melanie Hartsock- Front Office Manager am 5. März 2024
Thank you for taking our survey! We are glad to have you here!

10/10 – Hervorragend

Brent

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good, quiet, clean place to stay with friendly helpful staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Kenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Zustand der Unterkunft
Clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

JOHN

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Terry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was clean. Easily accessible
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Donna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Lorraine, St.Albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Powdered eggs at breakfast not good .
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Dez. 2023
I apologize for the inconvenience you experienced. I can guarantee to you that our eggs are not powdered eggs. Our eggs are made with whole eggs and cannot season them due to dietary restrictions of some guests.

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von ak am 22. Dez. 2023
Thank you for taking our guest satisfaction survey! We greatly value your input as well as your continued business. We look forward to seeing you again when you are in the Tulsa Metro area! If you have any other questions or concerns, please feel free to contact me at the hotel.Thank you again and remember,We Love Having You Here!

6/10 – Okay

Maria Susana

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von ak am 22. Dez. 2023
Thank you for taking our guest satisfaction survey! We greatly value your input as well as your continued business. I wanted to personally apologize for the inconveniences you may have experienced during your stay. The staff here at the Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso strive to make the stay of all our guests an enjoyable one, and when there is an issue we do all that we can to resolve it. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact me at the hotel. We look forward to seeing you again when you are in the Tulsa Metro area!Thank you again and remember,We Love Having You Here!

4/10 – Schlecht

Robert

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von ak am 22. Dez. 2023
Thank you for taking our guest satisfaction survey! We greatly value your input as well as your continued business. I wanted to personally apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Please know that the issues you experienced have been addressed and will not happen again. The staff here at the Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso strive to make the stay of all our guests an enjoyable one, and when there is an issue we do all that we can to resolve it. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact me at the hotel.Thank you again and remember,We Love Having You Here!

8/10 – Gut

manuel

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von ak am 22. Dez. 2023
Thank you for taking our guest satisfaction survey! We greatly value your input as well as your continued business. I wanted to personally apologize for the inconveniences you may have experienced during your stay. The staff here at the Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso strive to make the stay of all our guests an enjoyable one, and when there is an issue we do all that we can to resolve it. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact me at the hotel. We look forward to seeing you again when you are in the Tulsa Metro area!Thank you again and remember,We Love Having You Here!

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great breakfast!
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von ak am 18. Nov. 2023
We do our best to please our guest.

10/10 – Hervorragend

Leron

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von ak am 18. Nov. 2023
We are pleased you were pleased with your stay.

8/10 – Gut

Bonnie

Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was great, service very friendly I was astonished at the 75.00 fee for pets!!!! This was not anywhere in description, only said pet friendly. This is excessive!!! I have a very well behaved dog.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Melanie Hartsock- Front office Manager am 4. Nov. 2023
I apologize that you were not informed before your stay about our pet fee. We charge the pet fee in order to have the room deep cleaned after departure so not to affect anyone staying in the room for future stays that have allergies, etc. We hope that you enjoyed your stay and that we will see you again.

2/10 – Ungenügend

Tara

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von ak am 18. Nov. 2023
Thank you for taking our guest satisfaction survey! We greatly value your input as well as your continued business. I wanted to personally apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Please know that the issues you experienced have been addressed and will not happen again. The staff here at the Hampton Inn & Suites Tulsa North/Owasso strive to make the stay of all our guests an enjoyable one, and when there is an issue we do all that we can to resolve it. If you have any other questions or concerns, please feel free to contact me at the hotel.Thank you again and remember,We Love Having You Here!

10/10 – Hervorragend

Tim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Melanie Hartsock- Front office Manager am 3. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay with us! So glad to hear you enjoyed. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Denise

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Melanie Hartsock- Front office Manager am 11. Nov. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Denise

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Melanie Hartsock- Front office Manager am 21. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you next time your in town.

6/10 – Okay

Julie

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope you enjoyed your stay!

6/10 – Okay

Jeff

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again when you are in town.

10/10 – Hervorragend

Debora

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location.
The hotel was very nice the room was clean inviting and comfortable. I loved the location close to shopping and dining.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope you enjoyed your stay! We look forward to seeing you again anytime your in town again.

4/10 – Schlecht

Lea

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Bad odor in room so asked for a new room - dirty feet/pet odor. New room was better but not great. It didn't feel clean. Needs updated. Breakfast wasn't great. The clerk at check in was good. Expedia advertised the room as a 5 person room. It was only a 4 person room.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
I apologize for any issues you experienced during your stay with us. I hope that we were able to accommodate you as needed.

8/10 – Gut

JOHN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TV remote did not work
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
I apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Please note that the issue has been addressed and resolved. Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Bill

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Linda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us. We hope to see you again soon!

6/10 – Okay

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Just okay
Friendly staff. Broken toilet handle so it was hard to flush toilet. Broken pull on blinds. Broken light switch on lamp beside bed. Room was just ok. Disappointed for this to be a Hampton Inn. Breakfast was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
I apologize for any inconveniences you may have experienced during your stay with us. Please note that these issues have been addressed. Thank you for choosing to stay with us.

8/10 – Gut

Janet

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice location
Generally this was a nice property. We found the shower to be a bit dangerous. The floor of the shower was several inches higher that that bathroom floor. I nearly fell stepping out.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
I apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. Please note that the issues have been addressed. We hope to see you again soon when you return to town.

10/10 – Hervorragend

Marcia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Sept. 2023
Thank you for choosiong to stay with us! We hope to see you again soon!!!

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Spacious rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

RACHEL

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
I booked an early check in and they didnt honor it
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Sept. 2023
I apologize for the inconvenience you experienced, however we do not guarantee early check-ins. We don't always have a room available to give.

10/10 – Hervorragend

Eric

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Jewel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Located close to retail / restaurant establishments, many within walking distance.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Rachael

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 20. Sept. 2023
Thank you for choosing to stay with us! We hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Shelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Average place
We were on the 3rd floor. Hallway was hot and there was a weird smell in hall and our room. The toilet screamed evertime you flushed. Not sure what that waZ about.. Breakfast was average. Have had better in a hotel. Room was clean and bed was comfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Melanie Front office Manager am 18. Okt. 2023
I apologize for the inconveniences you experienced during your stay with us. Please note that these issues have been addressed and fixed. We hope to see you again when you return to town.

10/10 – Hervorragend

Steve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay!!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

Sabrina

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Won’t stay again.
We stayed here for three nights. Not once did housekeeping stop by our room to ask if we needed anything. The mid shift front desk clerk was absolutely amazing, always saying hello & interacting with us each time we crossed the front desk. HOWEVER beware of the graveyard/early morning shift both women who worked the night shift or early morning were absolutely TERRIBLE some of the rudest people I have come across in a hotel & I’ve stayed at a lot of places. The staff really make a name & an experience when staying somewhere.. I’d never stay again just because of them. One of the women actually told me to go find a housekeeper myself and get new towels for my room rather than going and getting them or calling someone to get them to my room. The room was decent, the beds were okay, but for me customer service is very important and I wouldn’t want to feel like I was trapped in my room simply because of the rude staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Leah

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Very clean and great location
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Greg

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quick Stay
quick over night stop in tulsa after the lake !
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023