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47 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
47
81 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
81
87 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
87
49 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
49
70 von insgesamt 334 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
70
6,2/10
Sauberkeit
7,0/10
Personal & Service
5,2/10
Ausstattung
5,4/10
Zustand der Unterkunft
5,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Julio
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Suficiente agradable acorde a la tarifa. Camas cómodas, buena programación de TV y bastante estacionamiento. El baño muy limpio.
Julio
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
6/10 – Okay
Takuya
24. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Takuya
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Nick am 10. Mai 2024
Thanks for your time and feedback
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
21. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Like just keeping part of our deposit
I actually got sick being in this hotel because of how moist and humid it was in the room.There charged me for my service dogs when it clearly states that services are exempt and its the law so they took it from our deposit
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von nick am 22. Feb. 2024
Dear customer, you stayed 5 days and you never complained about any thing also you keep do not disturb sign all five days and hotel policy says you have to informed about your pets at the time of checking, but you have not declared too, front desk only charge for two days for your pet.
10/10 – Hervorragend
Sally
Mit der Familie gereist
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were in town for just one night; didn't need anything fancy, just clean and comfy. Stone Inn was exactly that. Easy to get to our event at the University via Uber. It was quiet; no noise outside to keep us awake. We slept in and were not disturbed. Thanks.
Sally
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von nick am 22. Feb. 2024
Thanks for your time and feedback
8/10 – Gut
Jesus Alejandro
5. Feb. 2024
Jesus Alejandro
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nick am 3. Apr. 2024
Thank you for your time and feedback
8/10 – Gut
Robert
28. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The room was clean, well maintained.
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nick am 22. Feb. 2024
Thanks for your time and feedback
4/10 – Schlecht
Rafael, Irvine
13. Jan. 2024
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von . am 4. März 2024
Thanks for your time and feedback
10/10 – Hervorragend
Karla Leticia
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Karla Leticia
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von nick am 22. Feb. 2024
thanks for your time and feedback
2/10 – Ungenügend
Humberto
4. Jan. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I didn't like anything about this Inn. I booked a non-smoking room and it had a terrible cigarette smell. There was no light in the main room, the fridge wasn't working and the tub was very dirty. Although the bed was comfortable I ended up sleeping in my car because of the cigarette smell.
Humberto
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von nick am 22. Feb. 2024
we are sorry for the experience you had, but will take care.
10/10 – Hervorragend
Darren
26. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Darren
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von . am 26. Dez. 2023
Thanks for your time and feedback
10/10 – Hervorragend
Reagan
14. Dez. 2023
Reagan
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von . am 15. Dez. 2023
Thanks for your time and feedback.
4/10 – Schlecht
River
18. Nov. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
overall i got what i paid for, but the surrounding area/sidewalk was covered in dog feces and i had consistently loud and disruptive neighbors through the night. my biggest concern was that the door to my room was very difficult to close and get to lock, i was a little worried about whether or not my door was actually locked
River
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
8. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
2 days in Tucson
The room has all the basics things, probably needs some remodeling but it was clean.
The Wi-Fi is unusable, I had to tether with my cell phone.
The place was quiet when I was there.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von . am 13. Nov. 2023
Thanks for your time and feedback.
6/10 – Okay
Theresa
Mit einer Gruppe gereist
1. Juli 2023
Theresa
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von . am 3. Juli 2023
Thanks for your time and feedback
10/10 – Hervorragend
Alicia, Virginia Beach
Mit Haustieren gereist
15. Juni 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The one dirty item was a once-white shower curtain is now peach colored at the bottom with black spots. That's years of bacteria and mildew growth. You can get shower curtains for $1 - $2.
Alicia
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von . am 16. Juni 2023
thanks for your comments and we have take care of that.thank you for your stay..
10/10 – Hervorragend
Donelle
20. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Donelle
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von .. am 3. Apr. 2023
Thanks for Staying at Stone Inn.We appreciate your time and feedback.Thanks
8/10 – Gut
Robert
Mit einer Gruppe gereist
18. März 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Location
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von . am 21. März 2023
thanks for your time and feedback
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
12. Feb. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chaotic Good
If you’re on a budget this is definitely a decent place. We got there at around 9am after a long 14 hour drive and I asked to pay extra to check in early. They didn’t charge me at all for the early check in and the customer service was the most amazing I’ve ever experienced at a hotel. Comfort definitely wasn’t great but we really only used the room for sleep. We had to kill about 3 bugs when we walked in and then we were fine. Not a bad place and if in a pinch I would return.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von . am 25. Apr. 2023
Thanks for your time and feedback, will take care the experience you had.
10/10 – Hervorragend
Jeri l
11. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a comfortable place i would stay at again if in need.
Jeri l
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von .. am 3. Apr. 2023
Thanks for staying at Stone Inn.We appreciate your time and feedback.Thanks
10/10 – Hervorragend
Craig
10. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Craig
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von . am 3. Apr. 2023
Thanks for staying at .Stone Inn. We appreciate your feedback and time.Thanks,
2/10 – Ungenügend
Jeff
10. Feb. 2023
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was very pleased with rhe manager Bebe who went out of his way so that I could park my car close to my room. I didnt like the fa t that it says there is breakfast included and i i git was coffee and a small pagage of blueberry or chocolate myffins. Thia isnt even a continental breakfast. Expedia should not even bother to list it with a breakfast. Definitely, not worth the money to stay there.
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
10/10 – Hervorragend
Anton
9. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Anton
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von BT am 9. Feb. 2023
We appreciate your time and feedbackThanks
8/10 – Gut
Daniel
8. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was quiet and clean. Couldn't ask for more.
Daniel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von BT am 9. Feb. 2023
We appreciate your time and feedback.Thanks
10/10 – Hervorragend
Francisco
3. Feb. 2023
Francisco
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von .. am 3. Apr. 2023
Thanks for staying at Stone Inn.We appreciate your time and feedback.Thanks
2/10 – Ungenügend
Jose
Mit dem Partner gereist
30. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We arrived and checked in with no issue. Got up to our room and my girl friend wasnt happy with the room at all. I asked her to give it a chance while i started to unpack. She agreed. She pulled back the cover on the bed and found faint blood droplets stains on the sheet. We stayed a total of 10 minutes before leaving. Will definitely never go back
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
2/10 – Ungenügend
Francisco
29. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Francisco
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
4/10 – Schlecht
Sang Ho
27. Jan. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The lobby area is locked and they make you stand outside in the cold to check in/out.
Sang Ho
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
6/10 – Okay
Jimmy
Mit einer Gruppe gereist
9. Okt. 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Jimmy
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von BT am 9. Feb. 2023
Thanks for your feedback
10/10 – Hervorragend
Joseph
11. Sept. 2022
Joseph
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
10/10 – Hervorragend
Lisa
9. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Bt am 16. Sept. 2022
Thanks for your feedback
6/10 – Okay
Michael
Mit der Familie gereist
15. Mai 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean shelter, absolutely no frills, pleasant staff, near U of Arizona.
Michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
4/10 – Schlecht
Paula
1. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Everything was fine, no one ever answered the pq phones and you couldn't call the guest cause a simple recording would come out everytime
Paula
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
2/10 – Ungenügend
Leonard, Grand Junction
Mit dem Partner gereist
5. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't like much of anything. After checking in, wife informed me someone in the car parked in front of us was snorting something. Got to our room & there was a piece of burned tin foil next to our door. Cars in & out of parking lot all night. Pretty obvious a lot of drug activity taking place. Lobby door kept locked. Had to talk to clerk thru a small sliding glass slot. Room had no safety chain or dead bolt, propped a chair against it at night for safety. Room needs remodeled. Definitely not worth price paid.
Leonard
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
6/10 – Okay
Garrett
4. Apr. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was the cheapest motel in town.. for a reason (:
Stay at your own risk, but, at the end of a day, it's a bed and it's a hot shower. Stains on the chairs, floor, and outdated amenities are to be expected.
The Night-staff was very friendly! So, that's a huge plus, ha
Garrett
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
2/10 – Ungenügend
Benjamin
Geschäftlich gereist
26. März 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place is absolute dump
Benjamin
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
6/10 – Okay
Diego
14. März 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The hotel owner was very nice. It was so quiet, and very peaceful. You get what you pay for so this isnt a luxury experience but you can tell that they take pride in their property. Wifi sucked though lol
Diego
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von BT am 14. März 2022
We appreciate your time and feedback
Thanks
8/10 – Gut
Ronald
Mit der Familie gereist
13. März 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It is a one star motel.
Ronald
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von BT am 13. März 2022
We really appreciate your time and feedback
Thanks
6/10 – Okay
Mario
12. März 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Run Down
Place is in dire need of touch ups. Bathroom , shower, furnisher etc. etc.Check out is at 10 am. Front office is always locked, have to ring bell
Mario
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
4/10 – Schlecht
Gabriel
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
9. März 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room was dirty. People fighting in the area. Not impressed.
Gabriel
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
2/10 – Ungenügend
Jack
23. Feb. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the carpeted floors were wet and sticky. the chairs should've been thrown out years ago due to the deep disgusting stains they had. tv remote didn't work.
worst hotel i've ever been to.
Jack
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
2/10 – Ungenügend
Jack
20. Feb. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I tried to call 4 times. No one would answer the phone. Then when I went to the lobby to check in, all of the doors were locked. I waited a while but nobody ever came. I ended up driving 2 hours back home last night because I couldn’t get into my hotel that I paid for. Absolutely ridiculous.
Jack
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
8/10 – Gut
Greg or Charlotte
14. Feb. 2022
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Considering the. Area it was okay . Seemed quiet could of been cleaner but overall for the value it was what we needed
Greg or Charlotte
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von BT am 15. Feb. 2022
Thanks for your time and feedback
Thanks
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
7. Feb. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay for a great price!
When we first arrived to check in there was no one there but all you gotta do is hit the bell button and the manager will come right away. The manager was an amazing guy ill tell you that much. Seems to take pride in his work and acts as the maintenance man too. Had an issue with the tv and microwave but he just said " no problem im on my way" and came and fixed the issue. Our room had a full size refrigerator which was nice because we stayed for 5 nights. The room was nice and way more maintained then the rooms ive been staying in the last few weeks. Its not the prettiest place but its clean and didnt have bed bugs like other places ive read reviews about. The area had its share of bad elements but its not the hotels Fault. All the rooms seemed to be booked up by families which was nice. Didnt notice any riff raff staying at the hotel which was awesome. Stay was great and housekeeping comes daily to ask if you need anything so A+ for that. All in all it was a good stay and id definitely go back.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2022
Antwort von BT am 9. Feb. 2022
Thank you for your time and feedback
6/10 – Okay
Gary
Mit der Familie gereist
7. Feb. 2022
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
The property is very basic, but comfortable.
Gary
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2022
Antwort von BT am 9. Feb. 2022
Thank you for your time and feedback
2/10 – Ungenügend
Francis
31. Jan. 2022
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stay Away
The place was sold out and a huge family and friendss group were there with well over 15 kids running and screaming until after 11pm - they left debris all over - place looked like a trash yard in the morning after they left for the day.
Francis
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2022
2/10 – Ungenügend
Robert
Mit der Familie gereist
13. Dez. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Disgusting motel Rude manager
Disgusting I can’t believe you promote such crap. 3d world building. Dirty, stained towels,tv or internet non working. I want my money back. I had just checked out of the hospital. Shame on you. I want my money back.
Robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
2/10 – Ungenügend
Laura
Mit der Familie gereist
4. Nov. 2021
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dirty and unfriendly service
The room was filthy...I happened to check under the beds to make sure we didn't have anything go under there and oh my, it was awful. Bathroom was dirty. There were not enough hand towels. There was no ice available (covid, according to the owner). I have stayed in many hotels during Covid and ALL had ice available. I also had to ask for plastic cups and the guy actually looked at me like....why? I need them for medicine...just give me the cups! Thankfully, this is the LAST hotel stay in Tucson as we were there to help our youngest move into his new home. I will not stay at this hotel again!
Laura
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021
8/10 – Gut
Danella
Geschäftlich gereist
29. Aug. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The owner is amazing. Very kind and helpful. The motel itself is a little rundown. But it was clean inside the room. I loved having a little fridge and microwave, as well as a small table & chair set.
Danella
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021
Antwort von BT am 1. Sept. 2021
Thanks for your time to share your experience.
We really appreciate you.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
8. März 2021
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ice machine broken. In-room Microwave broken. Soaps were useless. Wifi so slow as to be unusable. Didn't honor my reservation room-type or check-out time.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2021
Antwort von . am 8. März 2021
Dear customer,
due to covid we have to shut of the Ice machine and we are extremely sorry about the experience you had, we will take it seriously and will improve.
Thanks
10/10 – Hervorragend
rogelina
Mit der Familie gereist
17. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
rogelina
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
Antwort von . am 19. März 2020
Thanks for your time and feedback
Thank You very much for your review.