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551 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
551
263 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
263
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6 – Okay
99
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4 – Schlecht
51
39 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
39
8,8/10
Sauberkeit
9,2/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,2/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Christoph
26. Nov. 2022
Christoph
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2022
4/10 – Schlecht
Joerg
22. Sept. 2022
Joerg
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von AC am 1. Okt. 2022
Thank you for your feedback. Would you like to elaborate on your reasoning for your rating so we can make sure the issues you faced are taken care of/fixed. Thank you and I hope you have a great rest of your day.
8/10 – Gut
Herbert, Hannover
Mit dem Partner gereist
14. März 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Personal freundlich, aber kein Zimmerservice bei insgesamt 5 Übernachtungen!
Herbert
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2022
10/10 – Hervorragend
Edward, Mendon
Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
I had one the best omelettes ever! Views from our room were outstanding. Our service dog was treated like royalty. This our third stay in this facility and will come back again.
Edward
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Vincent- Guest Service Supervisor am 26. Mai 2024
Thank you for your wonderful review! We're thrilled to hear you enjoyed one of the best omelettes here and that the views from your room were outstanding. It's heartwarming to know that your service dog was treated like royalty – we strive to make all our guests, including the four-legged ones, feel special. We appreciate your loyalty, and we're delighted that this was your third stay with us. We look forward to welcoming you back again soon!
10/10 – Hervorragend
Alice, Williston
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful resort.
Alice
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Vincent - Guest Service Supervisor am 22. Mai 2024
Thank you for the positive feedback! We look forward to your next stay at the DoubleTree by Hilton Tucson Reid Park.
10/10 – Hervorragend
Ana
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Ana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Alex am 19. Mai 2024
Thank you!
8/10 – Gut
marc
Mit dem Partner gereist
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the light in the room is terrible ,the rest is good
marc
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von -MR am 13. Mai 2024
I am glad to hear the stay was good, but I will follow up with my maintenance team about that light, thank you!
2/10 – Ungenügend
Oscar B.
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We didn't like that we found a cockroach in my room.
Oscar B.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 29. Apr. 2024
We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Ensuring a clean and comfortable environment is our top priority, and we take reports of pests very seriously. Rest assured, we have promptly addressed the issue with our pest control team to thoroughly inspect and address any concerns to prevent future occurrences. We appreciate your feedback and hope to have the opportunity to exceed your expectations in the future. Please don't hesitate to reach out to our team if there's anything else we can assist you with.
10/10 – Hervorragend
Jonathan
Mit der Familie gereist
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pool was very nice. Good restaurant. Proximity to U of A.
Jonathan
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alex am 28. Apr. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Gabriel Jr
Mit dem Partner gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like that the hotel stays in the middle of town and everything is around it from restaurants and mall and theater and all other great attractions.
Gabriel Jr
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 26. Apr. 2024
Thank you Gabriel for the positive feedback. We look forward to seeing you again.
8/10 – Gut
Dora, Glendale
Mit dem Partner gereist
26. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was close to where I needed to go in Tucson
Dora
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 26. Apr. 2024
Thank you for your positive feedback! We look forward to seeing you again soon.
10/10 – Hervorragend
marcos
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pagamos el depósito de 100 dlls y nos dijeron que en 48 hrs se nos regresaba, ya pasó más de una semana y sigue sin depositar, me pueden ayudar con eso por favor
marcos
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alex am 25. Apr. 2024
Buenas noches, quería disculparme por la demora en la respuesta. En cuanto al depósito, puede tardar entre 5 y 7 días hábiles, dependiendo de su banco. Le recomendaría ponerse en contacto con su banco para obtener más ayuda.
8/10 – Gut
Garth C, Fairfield
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was exceptionally upbeat and helpful. Pool area and bar created a pleasant vacation oasis vibe and we were 15 minutes to the downtown night life.
Garth C
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 21. Apr. 2024
Thank you for your positive review of your stay at our hotel. If there is anything we could have done to make it a 5, please let us know and as always, we look forward to seeing you again!
4/10 – Schlecht
Lisa
Mit der Familie gereist
16. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No air conditioning. Told me maintenance would come. They did not. Had to call again. Guy came, told me it was now blowing cold air and left. 2 hours later reported it again. Said they needed to take the unit apart - I was leaving in less than 24 hours and did not want to have to leave my room all day for them to do this. When I asked for compensation they said it’d have to go through Expedia - Expedia said it needed to go through hotel as I paid at check in. Complete run around. I travelled 10 hours it was 95 degrees - complete hassle
Lisa
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 16. Apr. 2024
Dear Lisa,Thank you for bringing your recent experience to our attention. I sincerely apologize for any inconvenience you’ve encountered during your stay with us. We take guest feedback seriously, and I appreciate your patience as we work to resolve this matter. Sadly, I am not able to look up your reservation but would like to have you speak to our Guest Service manager. If you don't mind, please call the hotel and we will make it right!
10/10 – Hervorragend
Vanessa
13. Apr. 2024
Vanessa
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alex am 15. Apr. 2024
Thank you for your feedback!
10/10 – Hervorragend
Laurie
Mit dem Partner gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful grounds, easy and fast check in, room is great, and awesome service at the bar/restaurant tonight.
Laurie
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alex am 13. Apr. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Charles
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The only complaint is no free breakfast. All other places are having free breakfast. We loved staying there and staff is great but sorry to say, we will be looking for another place on our next stay.
Charles
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Alex am 13. Apr. 2024
Thank you for sharing your recent experience at our property. Normally at Doubletree hotels breakfast is not complimentary but you can always add it to your reservation if you choose to. Thank you again for your time and feedback.
8/10 – Gut
Michael
Mit der Familie gereist
7. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good place to stay, super convenient and fun for kids to enjoy the pool. 1st room they gave us needed to be aired out but staff remedied it super quickly. 1 suggestion: offer free complimentary black coffee and hot water for teas in the lobby.
Michael
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Alex am 7. Apr. 2024
Thank you for sharing your recent experience and I have shared your feedback with our management team.
10/10 – Hervorragend
Jose
30. März 2024
Jose
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Alex am 19. Apr. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Robert
29. März 2024
Robert
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Alex am 19. Apr. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Amber
Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Personal & Service
Room was smaller and not as updated as the pictures online. The fragrance of the citrus tree right outside our room was delightful!
Amber
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Alex am 24. März 2024
Thank you for your feedback. We have recently updated our website with updated photos and dimensions of the rooms.
10/10 – Hervorragend
Monica
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a nice stay.
Monica
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 24. März 2024
Thank you so much for your feedback! We look forward to seeing you next time.
8/10 – Gut
Daniel
Mit einer Gruppe gereist
8. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not much to do in the area!
Daniel
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Alex am 9. März 2024
Thank you for your feedback!
6/10 – Okay
Jennifer
Geschäftlich gereist
1. März 2024
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Average hotel. At least they had a full bar.
Jennifer
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alex am 1. März 2024
Thank you for your feedback. We hope you choose to stay with us again soon.
10/10 – Hervorragend
Janet
Mit dem Partner gereist
26. Feb. 2024
Check-in was easy. Rooms are very nice.
Janet
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alex am 1. März 2024
Thank you for your feedback!
8/10 – Gut
Louise
26. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Louise
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alex am 1. März 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Shari
Mit der Familie gereist
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mario & Roberta both helped us out when I inadvertently made a mistake in my date selection in Tuscon. Thank you both very much! My Expedia assistant was also excellent. The property is clean and the pool is great too.
Shari
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alex am 1. März 2024
Thank you for the kind words about the great team we have! I will make sure to share your comments with them and we hope you choose to stay with us again soon.
10/10 – Hervorragend
Jeff
Mit der Familie gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jeff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Arie Carter am 24. Feb. 2024
Thank you so much for your review! I am happy to hear you enjoyed your stay with us and we look forward to seeing you again soon!
6/10 – Okay
Vanessa
Geschäftlich gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Didn’t like that it did not have Netflix
Vanessa
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Arie Carter am 24. Feb. 2024
I do apologize about not being able to log into your Netflix account. We did just replace our T.V so that streaming would be an option for our guests. I will check with my maintenance team and see if maybe we have not switched this out for the new one. Have a great weekend.
8/10 – Gut
Molly, Kirkland
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2024
Fine & convenient location. Nice pool area, comfortable beds. Property and rooms are a bit dated. Housekeeping was inconsistent.
Molly
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alex am 22. Feb. 2024
Thank you for your feedback and I'm sorry about the issues you had with your stay. I have shared your comments with our housekeeping team.
6/10 – Okay
Ashley
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Ashley
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alex am 22. Feb. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Philip
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Philip
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Vincent-Guest Service Supervisor am 16. Feb. 2024
Thank You Philip for positive feedback! We look forward to seeing you again at our property!
10/10 – Hervorragend
Ronald
9. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ronald
Aufenthalt von 12 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 10. Feb. 2024
Thank you for your feedback!
2/10 – Ungenügend
lisa
9. Feb. 2024
lisa
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Alex am 10. Feb. 2024
Thank you for your feedback and I'm sorry that we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we strive to make improvements.
4/10 – Schlecht
Lucas
Mit der Familie gereist
6. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Nice to be away from the city center. The rooms are outdated. The air conditioner fan was extremely loud whenever it was on. The room had a walk out patio in the back and it was ten feet from the hot tub so every night people would talk very loudly most of the evening and if we opened the back sliding door it was like listening to a big party happening every night. Definitely not private or quiet.
Lucas
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von -MR am 7. Feb. 2024
I truly am sorry that your stay was not perfect with us, I do know you were here for quite a few nights did you inform our desk staff about the A/C issues you faced? I wanted to at least offer points onto the Hilton Honors account attached to your stay, if that is okay with you?
10/10 – Hervorragend
John
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
5. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is convenient to airport and downtown. The breakfast buffet was just right and the grounds and pool are lovely. And the free chocolate chip cookies made right there are delicious!
John
Antwort von MR am 7. Feb. 2024
I am very happy to hear you enjoyed your stay with us thank you so much and we hope to see you again soon!
10/10 – Hervorragend
Judy
Mit dem Partner gereist
1. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mario at the front desk was wonderful full of information and very helpful. Rooms were great as well landscape beautiful and u could pick your own oranges for breakfast
Judy
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 1. Feb. 2024
Thank you for your kind comments about our desk supervisor Mario and our property. Mario always does a great job and I will make sure to share your comments with him. We hope you choose to stay with us again soon!
10/10 – Hervorragend
Steven
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
good
Steven
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 1. Feb. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Elizabeth
Mit Haustieren gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great place to bring your dog.
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alex am 1. Feb. 2024
We love when guests bring their pets and we hope you choose to stay with us again soon!
8/10 – Gut
María
22. Jan. 2024
María
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 25. Jan. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Adam
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Adam
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 25. Jan. 2024
Thank you!
6/10 – Okay
YOUNG SHIN
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
YOUNG SHIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alex am 26. Jan. 2024
Thank you for sharing your recent experience and I'm sorry that we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we strive to make improvements.
8/10 – Gut
AURELIE
Mit der Familie gereist
20. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hôtel ok
Nous étions dans la partie arrière, style motel, moins sympa.
Nous avons été accueillis avec de délicieux cookies !
Pas très éloigné du centre-ville en voiture.
Par contre, pas réussi à avoir de l'eau chaude dans la douche.
OK dans l'ensemble.
AURELIE
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alex am 26. Jan. 2024
Thank you for sharing your recent experience and I'm sorry that we did not exceed your expectations. Your comments will help us as we strive to make improvements.
8/10 – Gut
Robert
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice stay
Hotel was clean and nice, just had a horrible sewage smell coming from drain. But I don’t think all the rooms were experiencing that. Other than that, everyone was very nice.
And rooms were comfortable.
Robert
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alex am 21. Jan. 2024
Thank you for sharing your recent review and I'm very sorry for the strong smell in your room. I have shared your comments with our maintenance team so we may remedy this issue. Safe travels!
6/10 – Okay
Cara
Mit der Familie gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cara
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alex am 21. Jan. 2024
Thank you for taking the time to share your review!
10/10 – Hervorragend
Aida
Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
8. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good option for a quick roadtrip getaway. Everything was accesible. Roberta at the front desk was extremely nice and helpful.
Aida
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alex am 11. Jan. 2024
Thank you for your recent review and kind words about our desk team member Roberta. She always does a great job, and I will make sure to share your comments with her.
8/10 – Gut
michael
Mit dem Partner gereist
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
michael
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Alex am 11. Jan. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Carol
Mit der Familie gereist
6. Jan. 2024
Carol
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Alex am 11. Jan. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
GARY
Mit der Familie gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lighting in rooms could use upgrades
GARY
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alex am 11. Jan. 2024
Thank you for sharing your recent stay with us. I will also share your comments with our maintenance so we may remedy this issue.