Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Kuta Airport Insta Hotel

2 out of 5
Kuta Airport Insta Hotel
Jl. Elang No 5, Tuban

Bewertungen

4,0
0 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
2 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
8 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4,2/10

Sauberkeit

5,8/10

Personal & Service

4,0/10

Ausstattung

4,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nahe am Flughafen
Habe das Hotel nur für eine Nacht gebucht. Bis zum Flughafen sind es 1km zum laufen. Daher gute Lage zum günstigen Preis. Hat Aircon und Balkon. Sauberkeit war ok, jedoch Abfall vom Vorgänger war noch da. Ums Eck gibts ein gutes aber teures Restaurant. Würde es wieder buchen für eine Nacht um nahe am Flughafen zu sein

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hotel ist Okay und geht klar für den Sprung
Also, ich habe ja schon die sehr schlechte Bewertung gelesen und war erst etwas verunsichert, ob dieses Hotel denn das richtige für mich wäre. Ich musste eine Nacht am Flughafen verbringen, um meinen Flug zu bekommen. Ich reise alleine und als Mädchen wollte einfach die Nacht sicher und entspannt verbringen. Das Hotel war zu auch zu Fuß innerhalb ca. 15 min zu erreichen. Mit der Taxi app Grab kann man für die Strecke vom Hotel zum Flughafen für ca. 10.000 rupiah gefahren werden, was ich nächsten morgen auch so gemacht habe. Das Hotel sieht tatsächlich etwas heruntergekommen aus, aber es ist jedenfalls sauber und das Personal gibt ihr bestes. Die für eine Nacht auf gehts auf total klar. Ich hab wirklich keine Ansprüche Es hat genervt das man den Airconditioner nicht aus machen konnte, außer man zieht die Karte raus - was bedeutet dass man über die Nacht kein Handy laden kann.

4/10 – Schlecht

Reef, Tuban

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bad experince, some facility maybe bad maintenance, almost broken
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Susan

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
공항 가까움
다음날 우붓으로 이동이고 새벽도착이라 잠만 자려고 들렀어요. 공항 가깝고 주변에 아무것도 없고 진짜 잠만 잘꺼면 괜찮은데 혼자였음 무서워서 못잤을듯..
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von tari am 2. Nov. 2019
hi warmest greeting from us :) thank you for staying with us. we are still try best fr the good services. hopefully can see you again in the other time.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Yohana, Australia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
the staff was nice but the condition for the hotel need to be improved
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is nothing like in the photos. When I arrived for check in and had to find the front desk person who was sleeping in the lobby on the couch. Went up to my room, was nothing like in the photos. Stains everywhere on the bedding, counter tops and mirrors not wiped down. Hotel is in need of a huge Reno as roof had damage, doors into the room and bathroom was all rotted near the bottom, shower tiles had rust all over. Had to ask for towel and toilet paper. If it wasn’t 1am I woulda went else where for the night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
There really was nothing to like about this property. It was so bad we checked back out as soon as we saw the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Nikieta am 15. März 2019
Hello, We apologize for the problems you for the inconvenience, we are only a cheap transit hotel but we are concerned about cleanliness. thank you for the input. please inform the booking number for our investigation so the futures is better . And we hope that was not the case and I hope that you will visit us again the next time you are in Bali. Best Regard's

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very cheap and cold ac. Close to airport and perfect for refreshing sleep while waiting for next days flight
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

Jae Man

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

4/10 – Schlecht

changyong

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
기대하며 예약하진마세요~
잠깐 짐만두고 시간때우는곳~~그이상을바라진마세요~~긴 대기시간에 짐맡길돈으로 짐도 보관하고 샤워정도할수있수 있는곳으로만 활용하면 딱!입니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Bad hotel but usefull location
We got there really late. The room was in a very bad shape with the paint falling off the road. No mineral water when we got there. Smell of smoke although it's a non smoking room. Other than that, usefull hotel as it is really close to the airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018

2/10 – Ungenügend

L, Australia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very poor stay. No WiFi (as stated) no toilet paper, no towels, not even a shower head. Room was extremely filthy. Other than its vicinity to the airport, I wouldn’t recommend this place.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

4/10 – Schlecht

Shane

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Friendly staff but damp room.
Very damp but nice staff and good breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

2/10 – Ungenügend

Pax, Bali, Indonesia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Habiendo habitaciones disponibles se me asigno
Al llegar al.hotel despues de.un vuelo de 17 horas y otro de 7. El encargado de.recepcion no quiso asignarme la habitacion aun teniendo el hotel completamente vacio. Llegue a las 2am al hotel debido a los cambios.de.horario y la duracion de los.vuelos. Le explique al encargado que solo estaria.5 horas en la habitacion ya que pasarian por mi a las 7. Y me.dijo que si queria ina habitacion debia pagar otra noche adicional pues el check in.era.a.las 2 pm. Sin criterio ni actitud de.servicio. Mi reserva no pudo.ser.utilizada ya.que debia salir del hotel a.las 7am. Pesimo hotel pesimo.servicio y pesima atenciin del personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

4/10 – Schlecht

J, Gympie Australia

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We stayed here as we checked out of our accomodation at 10am and needed somewhere to go for a few hours before we caught our flight at 10pm
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2017

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Hatel dekat bandara
Biasa aja

6/10 – Okay

YIYOUNG

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
공항인근의 호텔
공항과 가까움. 와이파이는 로비에서만 가능. 수건이 오래되서 얇고 사용시에 상쾌하지 않음. 욕실이 청소가 안되는듯함. 다행히 벌레는 보이지않음. 비행편때문에 잠시 머물기에는 괜찮은듯함.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Near the airport
The hotel staffs were pleasant. Hotel facilities seem ok. The room was clean. I wasn't able to get a good sleep because the AC were too noisy and has only one setting which is a bit on the warmer side. The towels are all worn and have stains. But I can't complain since it is really on the cheap side.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This hotel should only be visited if a room close to the airport is needed. There is not much else going on. A restaurant is right next door and a mini mart is just across the street. The walk to the airport is roughly 20 minutes but the walkway turns into street and at times leads through grass. It can be done but I don't suggest walking it. The uber in the morning cost me 16k plus 3k for the airport gate. Which is much cheaper than what the hotel staff will try to sell you- "only 50k". Using uber is frowned upon and some hotels will even scare the uber driver away so if you do get uber, meet them out of sight from the hote (at a different location in Bali my uber driver was attacked and I ended up walking.) the room was ok, clean enough for western standards but clean for Bali standards. One of the receptionist did not speak English which is very uncommon. Breakfast is from 8 to 10 but I don't know how it was as I left before it started. Oh and the worst part- Wi-Fi is only in the lobby, not in the rooms. The rooms have ac but the lobby doesn't so you really need to decide which you want more....

2/10 – Ungenügend

Joshua

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not great
uncomfortable, not friendly, left after 2 hours

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the worst
My client who is a very easy traveler found this place so bad that she checked out and paid to stay at another hotel