Außenbereich

Bewertungen von Best Western Plus Hotel Bakeriet

3.5 out of 5
Best Western Plus Hotel Bakeriet
Brattørgata 2, Trondheim

Bewertungen

8,4

Sehr gut

375 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
445 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
129 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
37 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
14 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is an excellent hotel with great breakfast in a nice historical setting. Reception staff was very nice. It was great to be able to use a sauna too. Would love to stay here again next time.
Antwort von Hans am 6. Juni 2023
Hei Daniel, Takk for din strålende tilbakemelding. Vi setter pris på deg som kunde. Ønsker deg en fortsatt fin dag, og velkommen tilbake!

6/10 – Okay

Andreas Johann

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Resepsjonen am 30. Mai 2023
Hei Andreas, Takk for din tilbakemelding. Dette vil hjelpe oss for framtidige besøk.Håper å ønske deg velkommen igjen snart!Mvh. Hans Kristian

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Salescoordinator am 15. Dez. 2019
Hei. Takk for din flotte tilbakemelding. Ønsker deg en Riktig God Jul og velkommen tilbake :-)

4/10 – Schlecht

Veronika, München

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Zimmer war winzig und sehr spartanisch eingerichtet. Ich bekam nach der Reklamation ein anderes Zimmer das etwas besser war aber auch nicht sehr gepflegt. Der Lift war richtig dreckig und das ganze Hotel eher schmuddelig. Jedenfalls hat das Preis-Leistung Verhältnis nicht gestimmt. Ein 5 Sterne Hotel kostet nur 50 Euro mehr!!Ich würde das nie mehr buchen und nicht empfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Salescoordinator am 13. Sept. 2019
Hello Veronika, Thank you for your feedback. Wish you a nice weekend and welcome back:-)

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut, zentral gelegene Unterkunft! Sehr freundliches Personal mit guten Tipps! Toll, das neben Frühstück auch Kaffeewaffeln nebst Abendessen bereits im Preis inkludiert waren. Gut, dass die etwas antiquierten Badezimmer gerade in Renovierung sind. Wir übernachten gerne nochmal in diesem Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Salescoordinator am 22. Juni 2019
Hello. Thank tou for the feedback. Welcome back :-)

10/10 – Hervorragend

Konstantin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Salescoordinator am 13. Juni 2019
Hei Konstantin. Takk for din hyggelige tilbakemelding. Ønsker deg en riktig fin dag og velkommen tilbake:-)

10/10 – Hervorragend

Andreas Johann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
positiv: Gute Idee, aus einer alten Bäckerei ein so schönes Hotel zu machen. Das Frühstück sowie das Abendbuffet waren sehr reichhaltig und lokal inspiriert. Am Nachmittag gabs Waffeln. negativ: leider war das Zimmer etwas kalt und konnte auch nicht mit der Heizungssteuerung auf eine wärmere Temperatur gebracht werden. Leider gibt es nur ein Waffeleisen, sodass es schon einmal zu einer längeren Wartezeit kommen kann
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Ines, Zossen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Direkt im zentrum gelegen. Alle Sehenswürdigkeiten zu Fuß erreichbar. Nachmittags konnten frische waffeln bereitet werden.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

Judith Marie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like fornøyd med oppholdet hver gang.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von PG am 25. Mai 2024
Hei Judith Marie! Tusen takk for den fine tilbakemeldingen. Velkommen tilbake en annen gang! Hilsen Per Gunnar, resepsjonen

10/10 – Hervorragend

Judith Marie

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Koselig hotell, sentralt og med god service. Kommer tilbake.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Phillippa am 30. Apr. 2024
Takk for tilbake melding.Velkommen igjen!Mvh Resepsjonen.

10/10 – Hervorragend

Britt Synnøve

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Per Jostein

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Roger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Nils

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Vegard

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Solvår

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Annelise S.

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Kristoffer

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Tore

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Rasmus

Geschäftlich gereist
Jobbreise
Hotellrommene er gamle og slitt, trenger til en oppgradering. Helt grei plass for et par overnattinger. Fin garasje for parkering som var litt dyrer enn å Stå I gaten.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Steinar

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Helge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggelig betjening. Oppholdet var utmerket.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Tor Åge

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Sissel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Marcus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Veldig fornøyd
Veldig fint opphold! Perfekt beliggenhet, sentralt til det meste, rent og koselig hotell. Veldig godt utvalg på frokosten. Kommer gjerne tilbake her.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Kjell

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overnatting
Enkel overnatting, på show i Olavshallen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Arne-Helge

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Randi Viken

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisk opphold sentralt i Trondheim, anbefales!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Asbjørn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Bodil Steinkjer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Atle

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

6/10 – Okay

Ivar Olav

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Brita Lauten

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Jann Gunnar

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Phillippa am 11. Dez. 2023
Hei Jann Gunnar.Så hyggelig å se du trives hos oss. Hjertelig velkommen tilbake. Mvh Phillippa

8/10 – Gut

Elin

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Phillippa am 11. Dez. 2023
Hei Elin.Takk for din tilbakemelding. Ha en fin uke og velkommen igjen.Mvh Phillippa

2/10 – Ungenügend

Sille

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Even

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 20. Nov. 2023
Hei Even,Takk for at du tok deg tid til å gi oss en anmeldelse etter oppholdet ditt.Vi setter pris på deg som gjest, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

10/10 – Hervorragend

Anne

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Front Desk am 20. Nov. 2023
Hei Anne,Hei Even,Takk for hyggelig tilbakemelding!Vi setter pris på deg som gjest, og ønsker deg velkommen tilbake ved en senere anledning.

8/10 – Gut

Marit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
God frokost
Syns at badet var iskaldt, og varmt vannet forsvant to ganger midt i dusjingen og ble aldri varmt igjen. Ellers ble jeg litt irritert over at man må betale 15o kr timen ved tidlig innsjekk, i alke fall når det er ledige rom. Det må dere gjøre noe med. Det heter service. Frokosten var variert og god, men jeg kommer nok ikke til å bo der flere ganger.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 16. Nov. 2023
Hei Marit,Jeg vil beklage på vegne av hele vårt team at oppholdet ikke sto til dine forventninger.Vi kan ikke garantere innsjekk før 15:00. Ønsker man at rommet er klart før det, kommer det med et tillegg. Vi er under oppussing av bad for øyeblikket.Vi håper du vil vurdere å besøke oss igjen, og da gjerne spør etter et oppusset rom.Fortsatt fin kveld!

8/10 – Gut

karim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
bra , hygelig personal
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 16. Nov. 2023
Hei Karim,Takk for hyggelig tilbakemelding!Vi setter pris på det som kunde, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake ved en senere anledning.

6/10 – Okay

Jan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Kaos i frokostsalen, mye støy natt til søndag, men likevel god beliggenhet i sentrum. Hyggelige resepsjonister.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Kjære Jan, Kjære Astrid Marie.Takk for at du gjennomførte undersøkelsen angående ditt siste opphold hos oss. Du er svært viktig for oss som kunde og vi setter pris på dine tilbakemeldinger. Ved å fortelle oss hva du likte ved oppholdet og hvordan vi kan forbedre oss, hjelper du oss med å levere en førsteklasses opplevelse for deg og andre gjester i fremtiden. Vi håper du kommer tilbake og besøker oss igjen snart.

6/10 – Okay

Arne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Front Desk am 14. Nov. 2023
Kjære Arne, Takk for at du gjennomførte undersøkelsen angående ditt siste opphold hos oss. Du er svært viktig for oss som kunde! Gjerne fortell oss hva du likte og ikke likte og hvordan vi kan forbedre oss. Da hjelper du oss med å levere en førsteklasses opplevelse for deg og andre gjester i fremtiden. Vi håper du kommer tilbake og besøker oss igjen snart.

8/10 – Gut

Olaf Kåre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Innfridde.
Hotellet var helt som forventet etter anbefalinger fra bekjente.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 2. Nov. 2023
Hei Olaf, Takk for at du tok deg tid til å gi oss en tilbakemelding.Vi setter pris på deg som gjest, og håper på å se deg/dere snart igjen.

10/10 – Hervorragend

Jon

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 6. Nov. 2023
Hei Jon!Takk for super tilbakemelding!Vi setter pris på deg som gjest, og håper på å se deg snart igjen.

10/10 – Hervorragend

Kjell

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Front Desk am 3. Nov. 2023
Hei Kjell,Takk for hyggelig tilbakemelding!Vi setter pris på deg som gjest, og ønsker deg hjertelig velkommen tilbake.Ha en flott helg.