Cocktailbar

Bewertungen von The St. Regis Toronto

5 out of 5
The St. Regis Toronto
325 Bay Street, Toronto, ON

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

805 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
117 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
17 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
16 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Toller 20m Pool
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Top Hotel in the heart of Toronto
The St.Regis Hotel in the Centre of Toronto is in a great spot where one is really fast everywhere. We had a great and very quite executive suite that had almost everything we need. The amentities for coffee and the could be better. It had a Nespresso machine but alomst no capsules and the cups very pretty small for a propper coffee. Other than that the Suite was for us perfect. The highlight was that it was a corner suite whereby we had the luck that we did not see just the next wall, we saw the sea. The staff at the Breakfast Restaurant was simply top. The service staff was super and served at their best.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Yingzi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
IT was a really nice staying at the hotel. We've enjoyed.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ein sehr schönes Hotel in perfekter Lage,wir haben den Aufenthalt sehr genossen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

10/10 – Hervorragend

Samanta, 20, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel mit Traumzimmer und top Lage! Sehr freundliche und hilfsbereite Hotelmitarbeiter. Grosses Einkaufszentrum nur 5-7 Gehminuten entfernt. Viele Sehenswürdigkeiten zu Fuss gut erreichbar.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Stadthotel in zentraler Lage
Sehr gutes Hotel in zentraler Lage von Toronto

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder
Sehr exklusiv, große Zimmer, sehr gut ausgestattet, toller Service. Man kommt sich als vip vor.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Exklusives Hotel an guter Lage
Bestes Hotel auf unserer Reise. Guter Service, Zimmer und Badezimmer sehr grosszügig. Unsere Kinder haben sogar ein Willkommensgeschenk erhalten. Zustellbett war gratis. Nur zu empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Christian, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top in jeder Beziehung
Das Trump International Hotel war das letzte Hotel nach einer langen Reise durch die USA und Kanada. Es war in jeder Beziehung das beste Haus, in dem wir logierten. Alles war top: Empfang, Zimmerausstattung, Service. Das Personal ist ausgesprochen freundlich und erfüllt jeden Wunsch nach Möglichkeit umgehend. Wir haben einmal im Restaurant im 31. Stock gegessen (Nachtessen) - auch hier war alles sehr gut. Wir können das Hotel wärmstens empfehlen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Empfehlenswertes, kinderfreundliches Hotel
Extrem freundliches und hilfsbereites Personal. Hatten ein 4-Monate altes Baby dabei. Personal erwies sich als sehr kinderfreundlich; kindgerechte Zusatzausstattung im Zimmer. Schönes Schwimmbad und Fitnessraum. Zentral gelegen.

10/10 – Hervorragend

Lynn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Samuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel. Excellent service. Very enjoyable experience.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 25. Mai 2024
Dear Sameul, thank you for your feedback! We appreciate your kind words.

10/10 – Hervorragend

Jaclyn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 15. Mai 2024
Thank you, Ms. Jaclyn, for your kind words!

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 15. Mai 2024
Thank you, Mr. Raymond, for your feedback!

4/10 – Schlecht

Marija

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 15. Mai 2024
Thank you, Ms. Marija, for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 15. Mai 2024
Thank you, Mr. Brian, for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing place to stay!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 21. Apr. 2024
Dear Chris, on behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us. We hope to welcome you back soon!

4/10 – Schlecht

Andrew, mississauga

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
If you have an important day like your 20th wedding anniversary, do not trust it with St Regis. What a waste of $1100 let me tell you. I was too upset to even spend on the night. We only booked for the spa. St Regis website did not mention spa was closed. Tried to cancel immediately multiple days in advance because we really wanted a spa. Hotel would not respond. Asked to speak to a manager, asked me to sit down to wait for them, said they would be a minute, too much time went by, said they got tied up on the way to see me with something else, that's understandable. Other simple things would even expect from a 3 star hotel weren't met. Decided not to stay the night, during checkout I spoke to a manager, explained what happened, said I didn't want a refund, I wanted an incentive to return some time in the future. Offered nothing but a call back today, but the call never came as expected. They dropped the ball in so many ways. C hospitality.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Mr. Andrew, please accept my sincere apologies for failing to meet your expectations. Your feedback is invaluable to us and I'm deeply sorry to hear about your disappointing experience during such a significant occasion. Your feedback was shared with the entire leadership team and we will revert back to you via email right away. Please accept my heartfelt apologies once again, and I hope for the opportunity to restore your trust in us.

10/10 – Hervorragend

Sophie, Cambridge

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in Toronto. Excellent staff who are so helpful. Amazingly clean, well designed rooms. Very quiet and peaceful.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 21. Apr. 2024
Dear Sophie,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your experience with us.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

jake

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff and location
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Jake, we appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Darlene

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 15. Mai 2024
Thank you, Ms. Darlene, for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Emily

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Emily, thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Davinderpal

Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Davinderpal, Thank you for your feedback!

6/10 – Okay

adam, Sal Lake City

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
While I have loved staying at the Toronto St Regis in the past. This time there was a hole in the ceiling of the bathroom of my first room. It was unsightly but I didn't mind it enough to want to move. I was informed on my second day (my only light work day) that I had to move rooms. I complied but I will say I was surprised that I was neither upgraded nor given something in return as it was the Hotel's decision to move my not mine.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Chris, Thank you for your feedback!

10/10 – Hervorragend

Gary, Mount Pleasant

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The St Regis was a great find and good value. The staff is superb, start to finish. And the 31st Floor bar and restaurant are excellent with a great wine list ..
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Gary, thank you very much for your kind words. We appreciate your feedback and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Khadijah

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had an amazing stay. Staff were wonderful in every encounter , room service was fast and easy to order.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 20. Apr. 2024
Dear Khadijah, thank you very much for providing your feedback. We appreciate your kind words!

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Natasha, Hannon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We love staying at the Regis. The staff are always so accommodating and friendly and the hotel itself is out of this world. Valet parking on site is super easy when you arrive and the hotel restaurant is fantastic! Our only Toronto stay when we are downtown.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Andrew

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would definitely stay here again. Top hotels I’ve ever stayed at
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

limor

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von The St. Regis Toronto Guest Services Team am 3. Feb. 2024
Dear Limor, Thank you very much for your feedback! We hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Cherie

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Yingzheng

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
upon check-in , this lady Louis was so bad and she is definitely not a 5- star hotel standard employee .no greeting ,no introduction on hotel amenities, didn'tgive any information around breakfast, didn't ask if we need help with luggage and so much more . this kind of standard should never appear in st regis . very bad expericne and there are plentty of upscale hotels around downtown toronto . guess this is the last time
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ann - Front Desk Supervisor am 16. Jan. 2024
Dear Mr. Shi,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. The described experience is below our usual standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the entire leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent such issues from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Sabrina, Thank you for your rating! We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Nicholas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Nicholas, Thank you for your rating! We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel and their staff were absolutely amazing. I would go back over and over again. Currently there is a lot of construction in the area and it makes catching an Uber or cab a little more difficult and also getting to the property was confusing because of street openings and closings. None of this is the hotels fault, the city needs better signage for people.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Cynthia,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Mark Douglas, Nanaimo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel we’ve ever stayed at. First class all the way.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Mark Douglas,On behalf of the entire hotel team, we want to thank you for sharing about your stay.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, we appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Michael John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Michael John, Thank you for your rating! We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Audrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von The St. Regis Team am 26. Jan. 2024
Dear Audrey, Thank you for your rating! We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back soon.

10/10 – Hervorragend

Jekyong, Morgan Hill

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only thing that made the stay not perfect was the construction around the hotel. It’s not the hotels fault, but it did make access to and from the hotel more difficult
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Kaitlynn Nancy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super close walking distance to the Scotiabank Arena which was perfect for us, and beautiful and elegant rooms!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jesse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff, amazing stay
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Anne Elizabeth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Sergio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Mionell

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional service!
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay
The hotel is very clean and classy the staff is always looking to please their guests
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Sajwani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Sean, Chicago

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Sinks would not drain, AC would not work properly
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Charice Y, Saint Peters

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
St. Regis Toronto is exceptional. Staff went above and beyond to accommodate our preferences. The location is very convenient to all things downtown Toronto, but there is a lot of construction in the area around the hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023