Außenbereich

Bewertungen von Best Western Tomah Hotel

3 out of 5
Best Western Tomah Hotel
1017 E McCoy Boulevard, Tomah, WI

Bewertungen

8,4

Sehr gut

187 von insgesamt 438 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
165 von insgesamt 438 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
51 von insgesamt 438 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
18 von insgesamt 438 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
17 von insgesamt 438 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Lana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfekt für eine Nacht! Neben dran ist gleich ein Diner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Sara am 14. Okt. 2019
Thank you for staying with us!

8/10 – Gut

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If you are traveling with a dog, ii is a very good place to stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 6. Mai 2024
Thank you for staying with us! please let me know if you need anything else and we cannot wait to see you again!

10/10 – Hervorragend

Joan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 7. Apr. 2024
Thank you so much for staying with us!

10/10 – Hervorragend

Steven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly front desk, personnel, hotel has had a fresh paint job inside and smells really nice. I’ve stayed at this property several times and will continue to stay here when I’m working in town. I also like the fact that Perkins is attached to the hotel so you don’t ever have to leave to go eat.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 1. März 2024
Thank you for staying with us Steven! We are looking forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 31. März 2024
Thank you for staying with us. We are looking forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property had a large pool, a bar with games and a restaurant all connected. It was fun.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 11. Feb. 2024
Thank you so much for staying with us Patricia! We are looking forward to hosting you again!

8/10 – Gut

Joan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 5. Feb. 2024
Thank you for staying with us! We cannot wait to see you again!

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 21. Jan. 2024
Thank you, Gregory, for staying with us. We are hoping to see you again real soon.

10/10 – Hervorragend

Gregory

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 15. Jan. 2024
Thank you, Gregory, for staying with us! We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Sarah

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 15. Jan. 2024
Thank you for staying with us Sarah! We are looking forward to seeing you again1

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The first room I was given had a distinct pet smell. The manager was very attentive and was happy to move me to another room, even after being in the first room for a couple hours.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for your feedback! We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool and hot tub included! Affordable clean rooms
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 31. Dez. 2023
Thank you for your feedback! We cannot wait to see you again!

8/10 – Gut

Kimberly

Mit Haustieren gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in was easy, pet friendly area, housekeeping was also friendly
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 6. Dez. 2023
Thank you Kim for staying with us! We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

judith

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 30. Nov. 2023
Thank you for staying with us! We are looking forward to seeing you again!

10/10 – Hervorragend

Lacey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 22. Nov. 2023
Thank you for your feedback! We are looking forward to seeing you next time!

10/10 – Hervorragend

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, our stay was fine. Clean, comfortable room. Nice pool. The fitness room bicycles need attention and instructions would be helpful since they are not the usual bicycles found in a motel's fitness room. We were disappointed that the breakfast offerings were either "To Go" or 4$ off in the attached Perkins resturant.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 24. Nov. 2023
Gary, Thank you for letting me know about the bicycle in the fitness center. I will look into that. Also, I am sorry about the Grab and Go breakfast. We are kind limited about what we can offer due to having the restaurant attached to us. We hope to see you again really soon!

8/10 – Gut

GERALD

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Found medicine capsules in the bedding.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 30. Okt. 2023
Thank you for letting me know and i will be looking into this more and i will call you with my findings

10/10 – Hervorragend

Cindy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 24. Okt. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Really like the discount at the restaurant next door for staying at the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 24. Okt. 2023
Thank you

10/10 – Hervorragend

Ken

Gut: Zustand der Unterkunft
Very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 24. Okt. 2023
Thank you

4/10 – Schlecht

Sheri, Chandler

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Dirty and bad odors.
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 12. Okt. 2023
Hello Sheri, I am sorry that you did not have a good experience with us. I hope you give us another try. Hope to see you again.

8/10 – Gut

Susan L

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hot tub yuck
Hot tub was disgusting. 2 night stay, didnt get extra towels without asking.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 12. Okt. 2023
Thnak you for you survey. I will work with the team to make sure I get the areas addressed.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful property
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 24. Okt. 2023
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Roxanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 25. Sept. 2023
Thank you for staying and we look forward to seeing you again!

4/10 – Schlecht

steve

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We only booked this property because the listing said they had an EV charger we drove through the night and arrived at midnight to find out they had no EV so we left to find a new hotel. Very frustrating. Got no sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Garrett Nelson-General Manager am 17. Sept. 2023
I am sorry for the miscommunication on the EV charger. I have not seen on any of the websites where it is saying we offer chargers. I would love to get them in the future but as of right now we do not. Again, I am sorry for the miscommunication.

4/10 – Schlecht

Paulette

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They did not tell us when we checked that there was no maid service, you have to ask,they should have told us when we checked in. No hot water in the shower, plus when done with shower the floor was soaking wet, & I mean wet, it was a walk in shower but what a mess. Also the 1st night the TV was not working, it would not turn on. Went to front desk she said I will give you a new remote, so as she handes it to me she said you can program it, I am sure it easy, I said no one come down to help, she stated they dont have anyone. Went back to the room it took about 20 mints to get it right. She never call back to see if we got it. The same lady who checked us in on 9/7 was not very helpful, acted like we we making her work for sign in. I hate to say this but not well dress for a front desk person. Saturday when we checked out the at the front desk the man had a big smile on his face, ready to work. We checked out early & he said no problem, just check back with me when the room is empty. He was ready to work because we were there.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

JIMMY

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
all good
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very Good
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel !!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Sheila A

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Tom

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

CHERYL, Norwood

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone, Management, Staff, and Guests were friendly and respectful.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

6/10 – Okay

William

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von General Manager am 11. Sept. 2023
Dear William,Thank you for completing the survey regarding your recent stay at our property.Your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.If I can be of assistance in the future, please don't hesitate to contact me at 608-372-3211.Thank you again for taking the time to complete the survey. We appreciate your loyalty to our brand.Sincerely,Garrett NelsonGeneral ManagerBest Western Tomah Hotel

10/10 – Hervorragend

Margaret

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the pool and the hot tub. Because of that and the super friendly staff we will continue to choose this hotel anytime we are in Tomah. My one and only complaint is that the hotels breakfast is so sad. The grab and go leaves alot to be desired and after paying for the room I really don't want to pay for breakfast at Perkins after that. Please start serving a breakfast more fitting the best western name.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

Shirley

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ants all over in bed, spiders crawlin window ceil.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
We apologize for the inconvenience. We have contacted our pest control company. I would like to thank you for bringing this to our attention.

4/10 – Schlecht

JONATHAN

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
Thank you for your review. Please reach out to management to discuss the issue as there is nothing posted here and no complaint was issued to the front desk during your stay. We would love to resolve this issue. Thank you for allowing us the opportunity to resolve and satisfy your complaint.

8/10 – Gut

Sharon

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Disappointing
Refrigerator was not defrosted so not cleaned. Although listed as pet friendly we were charged 30 dollars for our small dog who we carried in a kennel to protect the room. NEVER ANYWHERE charged 30 for a dog. Front desk was abrupt
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
We apologize that you were not instructed at time of reservation what the pet fee was. Pet friendly is regarded as we take pets for a fee and is on all of our online platforms. Housekeeping has been addressed about your concern of non-defrosted refrigerator. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 – Gut

james

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
My room was nice and clean but some of the furniture was broken the desk chair was broke and leaned to the left when I sat in it but everything else was good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
Thank you for bringing this to our attention and we will be sure to fix the issue. We appreciate you staying with us and hope that you will give us another opportunity when your travels bring you back to the Tomah area.

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Mattress was pretty hard
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jennifer, Las Vegas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Na
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von General Manager am 1. Aug. 2023
Thank you for the amazing 5 star review. We look forward to serving you again in the near future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Reserved a room here because it was advertised as pet friendly. My husband and I arrived very tired and couldn't wait to check into our room only to be told we couldn't because cats were not allowed. False advertising... should have been advertised as Dogs Only. Had to then search for another hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von General Manager am 7. Juli 2023
A resolution was offered at time of issue. We apologize for the inconvenience.

10/10 – Hervorragend

Toni

Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
King bed was so comfortable. BW always has a high standard and never dissaponts
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 7. Juli 2023
So pleased you enjoyed your stay with us! We look forward to serving you again the next time your travels bring you to the Tomah area.

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 7. Juli 2023
Thank you for the amazing review. We look forward to having you with us again in the near future.

6/10 – Okay

Brian

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Tire and Shabby
We were there for 8 days and had maid service once. Carpets are worn, windows cloudy with some sort of film cracking and peeling. Mattress was good, but this place needs serious work.
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Rafael, miami

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
………
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von General Manager am 6. Juni 2023
Sorry Your stay didn't make your expectations. Please give me information to help understand

8/10 – Gut

Dania

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jan

Mit Haustieren gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Pet friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von General Manager am 7. Juli 2023
Thank you for sharing your positivity with our future travelers.

4/10 – Schlecht

Rob

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The free breakfast was a room temperature bagel, a peanut butter cup, and a stale granola bar. With an apple, banana or orange. With room temperature yogurt and fruit juice. Had to ask for water bottle. The food from perkins ( a lower grade dennys), i had a cheeseburger that was cooked rare, and the American cheese still had some of the plastic wrapping on it, on the burger. The only good was the front desk guy let me change rooms and the bartender was easy on the eyes.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von GM am 22. Mai 2023
Thank you for your response. Our grab and go breakfast is set at Best western's standards. I thank you for your response as it helps us improve what we can improve on.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

Kai Wah, Hong Kong

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Nothing much near the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023