Restaurant

Bewertungen von Hampton Inn & Suites Toledo/Westgate

2.5 out of 5
Hampton Inn & Suites Toledo/Westgate
3434 Secor Road, Toledo, OH

Bewertungen

8,4

Sehr gut

420 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
210 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
77 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
40 von insgesamt 792 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Gudrun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einfach gelungen
Ein Rundum-Zufriedenheitspaket. Interessante Lobby, grosszügiges Zimmer mit Riesenschreibtisch, sehr guter Kaffee
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von MDelaney, GM am 22. Aug. 2018
Liebe Gudrun, Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung. Die besten und sichersten Reisen, M Delaney Generaldirektor

8/10 – Gut

Susan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Scott

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We stayed here simply for a hot tub and it is out of order and has been for months and the desk said you guys were aware. There are way cheaper hotels right next door we would have stayed at. Shame on you guys.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Scott

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

6/10 – Okay

John, Cincinnati

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

David, Springfield

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No issues, one night only
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

craig

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mary Beth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
nice place breakfast was very good
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mason

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The bed was comfortable and the room was pleasant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

Shanker

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Carpet seemed old. Bathroom door creaked when n opened.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Ossama

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location is great , restaurants in walkable distance and shopping mall 5 min drive , Hotel is clean and was very convenient for our stay ( 5 min drive to university of Toledo ) .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Carla

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was outstanding and very helpful. Room was great for handicapped family!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Melissa

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
We were very happy to check in early after a long days drive, staff was accommodating, however the room a double queen was very tired and the carpet needed either cleaning or replacing. We rented through Expedia.ca and paid295.00 compared to the night before in Knoxville a King Room for 150.00. Perhaps we were just lucky there, it just seemed like such a contrast and disappointing.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lauren

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful suite and very friendly staff. Tons of restaurants and fast-food places around property.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Linda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Chose it for having a pool but it was closed so had very disappointed children/grandchildren
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Laura

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Heidi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Tracey

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Anna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Nicole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Lisa

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Water pressure in shower and bathroom sink were horrible! Pillows are way too soft. We had some loud people in our hallway for most of the night our first night there. We got a 5 am wake up call we never asked for we told the front desk the next morning and they did apologize however we got the call again the next morning at 5 am again…
Antwort von ME am 6. März 2024
Hi Lisa, thank you for taking the time out of your day to leave us a review and for staying at Hampton Inn & Suites! We are sorry to hear about your unsatisfactory experience with some of our amenities during your stay, and apologize for the inconvenience caused by the wake-up calls addressed to your room. Your concerns have been forwarded to our management team and will be addressed with our staff to prevent these occurrences from happening in the future. We hope you will consider staying with us again soon for an improved guest experience!

8/10 – Gut

Gaye

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good for a short business trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von ME am 6. März 2024
Hi Gaye, thank you for taking the time out of your day to leave us a review and for staying at Hampton Inn & Suites (Toledo/Westgate)! We are glad to hear that you had a pleasant experience at our hotel and hope you will consider staying with us again soon!

6/10 – Okay

Jessica

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Love this hotel chain but this is the first time we have stayed in Toledo. The carpet was old, stained and torn. Breakfast employee was gruff and came off rude and disrespectful to patrons
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von ME am 6. März 2024
Hi Jessica, thank you for taking the time and leave us a review and for staying at Hampton Inn & Suites. We are sorry to hear about your unsatisfactory experience with some of our amenities and your time at breakfast during your stay. We have recently onboarded new staff to our management team, who will be tasked with working with our front desk and other customer-facing staff to prevent unfavorable guest experiences from occurring moving forward. We are also currently in the beginning stages of having a complete renovation of our facilities done to improve overall quality for our guests, and your concerns regarding carpeting conditions are planned to be addressed in this overhaul. We hope you will consider staying with us again in the future for an improved guest experience!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Rhonda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von ME am 5. März 2024
Hi Bryan, thank you for taking the time out of your day to leave us a review and for staying at Hampton Inn & Suites. We are sorry to hear about your unsatisfactory experience with some of our amenities during your stay. We are currently in the beginning stages of having a complete renovation of our facilities done, with the goal of improving overall quality for our guests during their stay. Your concerns regarding room conditions have also been forwarded to our management team and will be addressed with our staff. We hope you will consider staying with us again in the future for an improved guest experience!

10/10 – Hervorragend

Chris

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed the stay at Hampton better then Hilton garden Inn thats forsure.. will be booking again when in the area.. few minute drive to Glass City..👍👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

bryan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bed was comfy sheets were clean and breakfast area seemed well stocked. The room was clearly showing signs of age and disrepair all of the outlets were lose and hard to get a charger to seat. The water pressure in the bathroom was awful barely a trickle and the sink hot water was a bit better than a drip. the bath products were little better then hospital products The floors in the bathroom were cleaned but clearly needed a steam moping and the carpet turned the bottom of my socks black If you can get this place for less then 60 dollars a night at that rate I would book it other wise look at the holiday in or marriott properties down the street. Sad to see hilton property going downhill so fast. The hampton brand seems to be declining at a faster rate then others
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Jason

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

2/10 – Ungenügend

Alexis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Kristin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pet friendly, and friendly service!
We have been very happy with our series of stays at the Hampton Inns, and this was no exception! We’re just very impressed with the service, especially, and the original reason that we chose these hotels are because of the pet friendly-ness!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Khadija

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet, clean and comfortable. However, water flow in the faucets was so weak. Overall stay good!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Sherry

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

jill

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Monica

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
The free breakfast was horrible.
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Norm, Loveland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Jodie Lynn, Troy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The front desk should be welcoming to guests not act like check in and simple questions are an imposition on their time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

BRUCE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only thing that we didn't care for is that on the night we checked in this location appeared to be completely understaffed. We had to wait at least five (maybe ten) minutes before anyone even appeared at the front counter to check us in. Breakfast was good, as normal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Schubrena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Anthony

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My wife and I were on a romantic weekend away and choose this hotel mainly because it had a hot tub and pool. Sadly we were told the hot tub and pool area were closed on Saturday. Also we found the hotel in need of a full update. There were many animals (dogs) in the property and the room my wife and I had must have had animals recently as my allergies were horrendous. Overall we found the hotel overpriced and below standard.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Tariq

Room spacious and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Adam

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Room was big but the walls were paper thing so you can hear everything in the hallway easily and it woke us up from sleep.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Ann

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

4/10 – Schlecht

Alan

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Left a lot to be desired
The first room we were in the toilet handal wasn't even attached to the toilet. Then there were no directions on the phone to call front desk, so you had to guess what button to press. We received a new room but it was so gross. There were crumbs on the dresser and table, we had to get up early for surgery so we just wanted to go to bed. I went in for a shower and the floor was gross, while taking a shower there were dirty hand prints in the wall (wasn't mine). The vending machines on the floor wasn't working. We were not happy at all
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

2/10 – Ungenügend

Jason

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
DONT STAY HERE!!!!!!!!
Total disappointment DO NOT RECOMMEND!!! Checked in- was charged a mystery extra $60- that I was told would be refunded- way to play with my money, unannounced The staff could not be bothered each time I passed the lobby- all with their heads down, on their phones. The Hot tub (a primary reason I Booked this Hilton property) NEVER WAS OPEN I was only told it would be open “in a couple of days”- when I asked every single of the (5) days I stayed at this Hilton Hotel Do Not Stay Here Disappointed/Let Down/ felt I was a burden to this hotel- where the staff could not be bothered with me & Took $100 from me, after telling me that I was going to “deposit” $40, for incidentals.
This is the sign displayed EVERY SINGLE DAY of the stay
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

2/10 – Ungenügend

Nenna

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed bugs don’t stay there
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Kim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
People on our floor were extremely loud late at night. It seemed like it was a big crowd- more that one or 2 rooms. They carried on until 2 am.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Night before hospital stay.
Easy check-in and room was ready early.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023