Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, kostenloses WLAN

Bewertungen von Hotel MyStays Kamata

3.5 out of 5
Hotel MyStays Kamata
5-46-5, Kamata, Ota-ku, Tokyo, Tokyo-to

Bewertungen

8,6

Hervorragend

382 von insgesamt 937 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
407 von insgesamt 937 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
124 von insgesamt 937 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
20 von insgesamt 937 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 von insgesamt 937 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Jeannine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is really close to the train station and therefore very convenient. Unfortunately if you stay at an upper floor, you can actually hear the trains.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HOTEL MYSTAYS KAMATA am 22. Apr. 2024
Thank you very much for staying at our hotel.Our hotel is a 5-minute walk from the train station, so sometimes you can hear the sound of the train.However, there are many restaurants around our hotel and it is easy to get to the station, so we hope you will visit us.We look forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stayed for 2 nights. Hotel is only 3mins walk from JR Kamata Station. Charging cable for smartphone in room, also with lightning plug for iphone. Free WiFi in hotel room and lobby. Convenient store just around the corner. No complaints, recommended!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk am 24. Juli 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. If you have a chance to come to the area again, please choose our hotel by all means. We hope that our staff will be able to help make your stay as comfortable as possible. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Jeannine

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfectly situated between two bigger train stations and very close to a supermarket that is open until 1 am. Rooms are mostly quiet and you can barely hear traffic from outside. Staff was very nice and helpful, available around the clock
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 3. Apr. 2023
Thank you for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata this time.All the staff are relieved to see that you were satisfied during your stay.We will continue to devote ourselves to becoming a hotel that satisfies everyone.We are looking forward to seeing you again.Last but not least, thank you for posting your review.Sincerely,HOTEL MYSTAYS KamataFrontDesk

10/10 – Hervorragend

Sommersprosse

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sauber und optimale Lage
Waren 1 Woche da, eng ist es, aber sauber. Bahnhöfe in der Nähe, man kann im Express von Haneda in 10 Minuten da sein (plus Fußweg 15 min). Ruhige Lage. Optimaler Sightseeing Ausgang.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2017
Antwort von Front am 15. Juni 2017
Thank very much for staying with us for your trip to Tokyo. We appriciate you spending time on writing your comment here. We are looking forward your next coming. Best Regards.

8/10 – Gut

Max, Oldenburg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Praktisch gelegenes Hotel für Reisende
Wir waren den Abend vor unserem Flug im Hotel da unser Flieger früh ging. Das Zimmer war sauber und das Bett groß genug das man ganz bequem für ein zwei Nächte es sich teilen konnte.
Antwort von Hotel MyStays Kamata Personal am 25. Apr. 2017
Dieses Mal habe ich zu unserem Hotel zur Verfügung erhalten, Vielen Dank. Das kann auch auch Worte des Lobes, Vielen Dank noch einmal. Danke. Für ein besseres Hotel macht, werden wir auch weiterhin Mitarbeiter widmen. So würden wir schauen gerne nach vorne oder für Ihre Besucher unserer Kunden.

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel nahe Flughafen Haneda
Das MyStays Kamata hat meiner Frau und mir recht gut gefallen und es war gut gelegen für die eine Übernachtung nach Ankunft am Flughafen Haneda.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis-Leistungs-Verhältnis
Das Hotelzimmer war klein, aber völlig ok von der Ausstattung. Ich hatte leider gar keinen Fensterausblick (einen Meter zur nächsten Hauswand), aber da ich ja nur übernachtet habe, hat mich das nicht weiter gestört. Ich habe auf meiner Reise in mehreren Hotels dieser Kette übernachtet und es war immer ein zuverlässiger guter Standard. Meiner Meinung nach ein gutes Preis-Leistungs-Verhältnis. Das Hotel liegt zwar nicht gerade zentral, aber nur wenige Gehminuten vom Bahnhof Kamata entfernt, von wo aus man sehr gut auch alle anderen Bahnhöfe erreichen kann. Außerdem gibt es eine Einkaufsarkade und ein kleines Vergnügungsviertel mit Restaurants, Karaoke-Bars etc.

6/10 – Okay

eric, paris

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
no breakfast available in hotel

8/10 – Gut

Chris, Hannover

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice and quiet. Perfect for short visits.
Most Japanese hotel rooms are tiny. At MyStays Kamata it says 15m2 in the room description. This might be true when measuring on the "outside" but it doesn't feel like 3m x 5m of usable floor space. Oh well, at least the room was large enough to move around, and store 2 suitcases. I have seen rooms far more cramped, so overall for 3 nights it was fairly OK. WiFi is stable and fast. Passwords for each individual room with good log-in instructions. WiFi system did remember the devices for 3 consecutive days. Nice, this is not always the case elsewhere. Ice machines on 5F and 10F. In good working condition. Also soft drink vending machine. Only one elevator for whole building, can get busy at peak times but hey, floor space is valuable. Amenities provided in bathroom or lobby. Good shampoo and conditioner. Good soap. Free freshly brewed coffee in lobby, if you ask for it. 30 meters across the street is not only a large Marutetsu supermarket (1F) but a Daiso 100 Yen store in the same building (3F). Rooms are made up when staying 2 nights or more. Make sure to place the magnetic sign on the door. Cleanliness and design very attractive and functional. Overall: Recommended without hesitation. Stay here if you are on a budget, don't need breakfast and don't mind the train rides. 11 minutes to Shinagawa with blue Keihin-Tohuku line.

10/10 – Hervorragend

Jesselyn

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a perfect stay! Everything was smooth and convenient
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von HOTEL MYSTAYS KAMATA am 16. Mai 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata. We are very pleased to receive your compliments. We will continue to make every effort to ensure that your stay with us will be even more comfortable. We look forward to your continued patronage of Hotel Mystays.

10/10 – Hervorragend

KAI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
快適でした!次回もまた利用させていただきます!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 16. Mai 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用いただき誠に有り難うございました。お褒めのお言葉にスタッフ一同大変励みとさせていただいており嬉しく思います。蒲田へお越しの際には、是非当館をご利用くださいますようお願い申し上げます。またのお越しを心よりお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Terumasa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
駅が近く飲食店も多くホテルも快適でした また 是非利用させていただきます
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 16. Mai 2024
ホテルマイステイズ蒲田をご利用いただきまして誠に有難うございます。またお褒めのコメントを頂戴し重ねて御礼申し上げます。これからも安心してお過ごしいただけるよう更なるサービスの向上を目指して努力して参ります。またのご利用を心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Naoki, iruma city

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
早朝の移動にも便利なホテル。特に朝の飛行機などでもフロントは24時間対応しており、価格も利用しやすい印象。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 2. Mai 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、お時間を割いてご意見をお寄せいただきましたこと、重ねてお礼申し上げます。当館は最寄りのJR蒲田駅東口から徒歩5分、羽田空港から蒲田駅まではシャトルバスも運行しており、早朝便のためのご宿泊にも便利かと存じます。今後とも、より多くのお客様にご満足いただけるよう、サービスの向上に努めて参ります。またお近くへお越しの機会がございましたら、是非ともホテルマイステイズ蒲田をご指名下さいませ。お客様のまたのご来館を、スタッフ一同心よりお待ちしております。

8/10 – Gut

minoru

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
満足です。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 22. Apr. 2024
このたびは、ホテルマイステイズ蒲田をご利用いただきまして、誠にありがとうございました。今後もお客様のご期待に沿えるよう、スタッフ一同サービスの向上に努めてまいります。引き続き都内にお越しの際は、ぜひ当ホテルをご指名くださいますよう、よろしくお願いいたします。

8/10 – Gut

piyanuch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 8. Apr. 2024
Thank you very much for choosing our hotel.We are relieved to hear that you were satisfied with our services.We look forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Anne

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient and clean, comfortable room. Easy walk to train stations, restaurants, shopping etc.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 5. Apr. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata.All of us at Mystays Roppongi Hotel will continue to strive to improve our services to meet your expectations.We hope that you will continue to choose our hotel when you visit Tokyo.

10/10 – Hervorragend

Karen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 8. Apr. 2024
Thank you very much for visiting our hotel.We will continue to do our best to make the hotel even better, and we hope you will visit us again.

8/10 – Gut

Bundit

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only 5 min walk from Kamata station. Family mart is located within a minute walk from the hotel. The reception desk area is a bit small in my opinion but the staff is very helpful and the room is clean and large enough in size considering this is Tokyo.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata The Reception am 30. März 2024
Thank you very much for staying at our hotel. We are very pleased that you appreciated the location of our hotel and the service of our staff.We look forward to welcoming you to Kamata again.

10/10 – Hervorragend

Sadat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was super kind!
Aufenthalt von 20 Nächten im März 2024
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata The Reception am 30. März 2024
Thank you very much for staying at our hotel.We are very pleased to hear your compliments about our staff.We look forward to welcoming you to Kamata again.

8/10 – Gut

??

トイレが臭かった
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 30. März 2024
この度は当館にご宿泊いただき誠にありがとうございます。しかしながら、客室のトイレについてご不快な思いをお掛けいたしましたことお詫び申し上げます。清掃完了後に臭いなど含め確認事項を再度徹底し、改善してまいります。最後となりますが、御多用の中貴重なご意見ご感想をお寄せいただきましたこと重ねて御礼申し上げます。

6/10 – Okay

Neil

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 25. März 2024
Thank you very much for choosing to stay at our hotel.And,Thank you very much for taking the time to write us.We look forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

PAUL

Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 25. März 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata. There are still many things that we are not able to accomplish, We will do our best to make your stay as comfortable as possible.We look forward to having you stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Maki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location and amenity
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von RECEPTION am 17. März 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata.We would also like to thank you again for taking the time in your busy schedule to send us your review.All of us at Hotel Mystays Kamata are delighted to hear your warm words. We will continue to strive to improve our services. We hope you will have another opportunity to stay at the Hotel Mystays Kamata. We look forward to welcoming you to our hotel again.

10/10 – Hervorragend

Marcelo, Roosevelt Island

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
An amazing experience. The hotel is located in the Kamata train station area. Yes, transportation is a must to get to downtown Tokyo and other areas of attraction. Train fare very accessible. Staff really amicable and professional.
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk Ohura am 20. Feb. 2024
Thank you very much for choosing Hotel Mystays Kamata.All of us at the hotel are pleased to read your kind words.We hope you will visit Mystays Kamata again when you come back here.

10/10 – Hervorragend

??

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ビジネス用途に絞った宿泊施設であると思った。良くも悪くも、近隣の繁華街から距離があるので、聞こえるのは廊下でしゃべるお客様の声と、電車の通過する音(気にならない程度の音です)。残念な点として、食事の案内がわかりやすいと良かったかもしれません(デリバリができる事を食事のあと気が付いた)ただ、徒歩1分にコンビニエンスストアがあるので、困りません。 部屋はちょうどいいサイズで、機会があればリピートしようと思いました。
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク am 19. Feb. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミもご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。しかしながら、食事の案内に関しましては説明不足でご迷惑をおかけして申し訳ございませんでした。今後はチェックイン時当館のご説明の際にも併せてお伝えするようにして参ります。ご滞在に関しましては、ご満足いただけたのであれば幸いでございます。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。ホテルマイステイズ蒲田フロントデスク

2/10 – Ungenügend

KYEONGHYE

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 17. März 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご投稿くださいましたことにつきましても、併せてお礼申し上げます。今後とも、一人でも多くのお客様のご期待に沿えるよう、一層の努力を重ねてまいります。またのご利用を、お待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 19. Feb. 2024
この度は当館にご宿泊いただき誠にありがとうございます。ご滞在にご満足頂けておりますご様子にスタッフ一同安堵しております。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。ホテルマイステイズ蒲田フロントデスク

2/10 – Ungenügend

YUKIKO

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 17. März 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして、誠にありがとうございます。また、お忙しい中、ご投稿くださいましたことにつきましても、併せてお礼申し上げます。今後とも、一人でも多くのお客様のご期待に沿えるよう、一層の努力を重ねてまいります。またのご利用を、お待ち申し上げております。

4/10 – Schlecht

Kiminobu

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
立地は良いが年期を感じるビジネスホテル
出来てから年数が経っているのか、壁紙にへたりがあったり、薄汚れがあったりと、ところどころに古さを感じた また、シャワーの固定金具のネジが緩んでいたりするなど、メンテがあまり行き届いていない感じもした
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 19. Feb. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。しかしながら施設の設備の件で不快な思いをさせてしまい申し訳ございませんでした。設備のメンテナンスが行き届いていないご指摘に関しましては真摯に受け止めスタッフと議論し改善に努めて参ります。この度は貴重なご意見ありがとうございました。ホテルマイステイズ蒲田フロントデスク

10/10 – Hervorragend

Donald

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク am 15. Jan. 2024
この度は当館にご宿泊いただき誠にありがとうございます。また当館周辺にお越しの際にはご用命くださいませ。

6/10 – Okay

Kazuya

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Nice location for going restaurants and convenient for reaching Haneda airport.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS KAMATA Front desk am 19. Feb. 2024
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS KAMATAFront desk

10/10 – Hervorragend

Robert

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 4. Jan. 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,Front Desk

2/10 – Ungenügend

Saeko

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 4. Jan. 2024
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございました。

10/10 – Hervorragend

KAZUHIDE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
便利です
駅から近くて便利。また、近くに食事をするところやコンビニがあって立地が良かったです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 4. Jan. 2024
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。ご滞在にご満足頂けておりますご様子にスタッフ一同安堵しております。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。

10/10 – Hervorragend

John, Janesville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient to transportation, shopping and dining. The rooms are Japanese size.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 4. Jan. 2024
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Wai Shing

Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von MS蒲田 フロントデスク am 4. Jan. 2024
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,Front Desk

6/10 – Okay

PAUL

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
We had been a regular customer booking at this property but this stay (Oct25.23) was a disappointment. Upon check-in, we found the shower curtain was filthy with black spots all over and the shower holder (lower one) was just hanging on the wall unsecured. After showing the front desk pictures of the condition in the bathroom, they changed our room (1001) immediately. We were a bit puzzled as to why there wasn’t any inspection by the cleaners when they were cleaning up the washroom and rectified the problem before letting people checking-in.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 22. Nov. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. However, we apologize for the inconvenience caused by the dirty curtains and shower hooks.There was insufficient confirmation after cleaning was completed.In the future, we will ask our staff to confirm the details again after cleaning is complete.We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Akiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 22. Nov. 2023
Front DeskThank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

Michelle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff here was super sweet and helpful. I appreciate all that they did during our time here.
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Mystays Kamata Front Desk am 18. Nov. 2023
Thank you very much for visiting our hotel. We are pleased to hear that you were satisfied with our services.We look forward to serving you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 9. Nov. 2023
この度は、ホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。また、口コミにご投稿下さいました事重ねて御礼申し上げます。ご滞在にご満足頂けておりますご様子にスタッフ一同安堵しております。今後も、お客様にご満足頂けるホテルとなるべく精進して参ります。今後とも、何卒宜しくお願い申し上げます。

6/10 – Okay

TAKAYUKI

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 1. Nov. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Tomoko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aunque tenía que caminar por 15 minutos de Estación Keikyu-Kamata con la gran maleta después de llegada en Haneda, la habitación del hotel está limpia y bien equipadas con todo lo necesario, incluido champú, gel corporal, cepillo de dientes, limpiabotas, zapatillas y ropa de dormir. Todo es perfecto excepto el olor de las toallas. Como hay bastantes Konbini-tiendas alrededor del hotel, no se necesita desayuno del hotel. Personales del hotel son simpáticos.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk am 31. Okt. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS KAMATA Front desk

10/10 – Hervorragend

Maki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s located close to one of the major train stations. And easy walking distance to a lot of good restaurants and shops.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 27. Okt. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan. All of our staff members look forward to your next visit.HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk

10/10 – Hervorragend

Pauline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed at the hotel for 20 days and enjoyed every minute of it. My room was alway pristine, the front desk staff were friendly and knowledgeable. The hotel is very clean and quiet. It is close to restaurants, trains, shopping, convenience stores and anything else you could ask for. I will be return to the hotel next year when I visit Japan.
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 23. Okt. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. We would be happy if I could meet you again next year if you have a chance to come to Japan.All of our staff members look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Dave

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stayed for 5 nights with my wife who also liked the hotel for its reasonable room fees, good service, 5-minute walk to JR Kamata Station, and good restaurants within 5 minute's walk. I also liked European-style windows - crank open and close to get fresh air.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 23. Okt. 2023
Thank you very much for staying at HOTEL MYSTAYS Kamata. Also, we would like to thank you again for posting your review while you are busy. If you have a chance to come to the area again, please choose our hotel by all means. We hope that our staff will be able to help make your stay as comfortable as possible. We are looking forward to seeing you again. HOTEL MYSTAYS Kamata Front Desk

6/10 – Okay

etsuko

Gut: Sauberkeit
ベッドが硬めであまり寝心地良くなかった
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 14. Okt. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きまして誠にありがとうございます。しかしながら、ベッドが固く、快適なご滞在を提供できなく結果となり、申し訳ございません。今すぐにベッドを替える事は難しいかと存じますが、ホテル内で共有し、きっかけにさせて頂きます。貴重なご意見をありがとうございました。

8/10 – Gut

Keiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロント am 14. Okt. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
A short taxi ride from airport. This was a great location for touring Tokyo. There is a train station within walking distance. You can get anywhere in Tokyo within about 45 minutes.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 12. Okt. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

John, Janesville

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect place for our needs. Just enough space for two people.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von HOTEL MYSTAYS Kamata FrontDesk am 12. Okt. 2023
Thank you for the great review of our hotel. We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again soon. Sincerely,

10/10 – Hervorragend

jihye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von ホテルマイステイズ蒲田 フロントデスク am 8. Okt. 2023
この度はホテルマイステイズ蒲田をご利用頂きましてありがとうございます。またのご利用をお待ちしております。