Außenbereich

Bewertungen von Hilton Tokyo Odaiba

4.5 out of 5
Hilton Tokyo Odaiba
1-9-1 Daiba, Minato-ku, Tokyo

Bewertungen

8,6

Hervorragend

590 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
232 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
90 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 14. Feb. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager

8/10 – Gut

Max

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Blick auf die Skyline mit Tokyo Tower!
Das Hilton Tokyo Odaiba liegt an der Bucht von Tokio mit einem tollen Blick auf die Skyline der Stadt mit dem Tokyo Tower. Die Zimmer sind geräumig und ruhig. Umfangreiches Frühstückbuffet. Das Zentrum ist mit der U-Bahn (Yurikamome Line) rasch zu erreichen. Der grösste Fischmarkt der Welt findest sich auch in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023

6/10 – Okay

Jana

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich hatte zwei Wochen vor der Buchung im Hotel angerufen, um zu wissen, ob man den Pool benutzen kann. Antwort: ja. Als wir dann ankamen, sagte man uns, der Pool sei geschlossen, wegen der Vorbereitung für Olympia. Das sei schon seit Anfang Juni bekannt gewesen. Wir waren sehr enttäuscht, weil wir das Hotel wegen der zwei Pools gebucht hatten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vieles hat uns gefallen, allerdings war der Pool und Spabereich über das Wochenende wegen Wartung geschlossen. Der Poolbereich war der Grund, weshalb wir das Hotel über das Wochenende gebucht hatten. Es gab keinen Hinweis, das Pool geschlossen war. Das Hotel hat sich demgegenüber auch ziemlich gleichgültig gezeigt. Ansonsten ist das Hotel sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Große Hotelanlage mit sehr guter Lage. In der Nähe sind Einkaufszentren und eine direkte Bahn und Bus Anbindung. Das Frühstück war seinen Preis leider nicht wert.
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018

8/10 – Gut

Sascha, Berlin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Könnte eine Renovierung der Zimmer vertragen
Tolle Aussicht auf die Rainbow-Bridge und auf Tokio. Auch in Tokio ist Urlaubsfeeling möglich und das Hotel bietet einem die in Tokio seltene Möglichkeit, draussen sitzen zu können. Ausschließlich zweipolige Steckdosen und bisher so ganz ohne USB-Adapter, so dass ohne Adapter gar nichts funktioniert, wenn man Strom benötigt.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Kulisse und gut organisiertes Personal. schöne, große und saubere Zimmer; sehr gutes Frühstücksbuffet (große Auswahl)
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frühstück war super, Lage und Busverbindung zum Flughafen Top! Personal sehr freundlich. Leider nur ein Raucherzimmer bekommen da es keine anderen Zimmer mehr gab was sehr schade war vor allem bei den Preisen.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

Jeremy

Good stuff, expensive very touristy but nice hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service Team am 25. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

zhefeng, Irvine

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed for 4 nights and would strongly recommend this hotel for visitors travel to Tokyo because of its convenient location, complimentary breakfast, friendly staff and amazing views from the hotel rooms.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 15. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Tatsunori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 am 11. Mai 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間をさいてご投稿頂き重ねて御礼申し上げます。5段階中4を頂けたことはありがたいことでございます。しかし、1点減点になったご意見を伺うことが出来れば幸いでございます。これからもサービス向上の為ホテル一丸となり努力して参ります。今後ともヒルトン東京お台場ご愛顧賜りますようお願い申し上げます。次回 向上したサービスでヒルトン東京お台場にお迎えできる機会を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Gut

Dexter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Gut

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needs some refreshing for hallway carpet.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

8/10 – Gut

SAEKO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ジャグジーつきテラススイートにステイケーション。設備は綺麗にリニューアルされてました。部屋にスナックなどがまったくないのが少々残念。ルームサービスは美味しかったです。サービス接客は頑張ってるんでらしょうけど日本語があまり通じないか、人と目を合わせれない感じの(笑)愛想が悪い人かで、なかなか人不足なんだろうなと思いました
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 1. Mai 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間をさいてご意見を賜り重ねて御礼申し上げます。ご意見を拝読し、今回のご滞在ではサービス面においてご満足頂けなかったことを確認いたしました。深くお詫び申し上げます。ご指摘内容を真摯に受けとめるとともにスタッフ一同で今後のサービス改善に努め心からお寛ぎいただけるおもてなしを提供できますよう精進いたします。ご来館ありがとうございました。また再びお迎えできますことを心待ちにしております。ヒルトン東京お台場ゲストサービスマネジャー

10/10 – Hervorragend

Colin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
就在台场高达和自由女神像步行可达的距离,旁边也有机场大巴站,交通便利,适合作为东京最后一碗的住宿
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 21. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Benjamin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have a short but lovely stay at this property that exceeded our expectations given the average hotel in Japan can be so small. The hotel is conveniently located next to a subway station and was only about 30 minutes by taxi from the Haneda airport. We had a 4 BR room that was convenient and the kids enjoyed the quality of the shower and amenities. The breakfast buffet was lovely satisfying both Japanese and American tastebuds and had a spectacular view of the Bay. Notably, one of the belldesk employees, May (Mei?) was very helpful to us as she spoke excellent English and was able to answer all fo our tourist questions. Note that you'll be 45 minutes on average from major tourist sites within Tokyo by subway but the family enjoyed the subway/train rides so they never felt too long.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Apr. 2024
Thank you very much for choosing Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you for taking the time to write a review of our hotel and for taking the time to share your kind words with us.We are delighted to hear that you were satisfied with your stay. We will share your comment to our staff Mei.We will continue to make every effort to further improve our services to ensure that our guests have a pleasant stay.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Iswandy

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just as expected
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Apr. 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Simin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

Cheryl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worth it!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

JORGE BAEZA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio, calidad de alimentos ubicacion perfecta, todo el.personal super servicial y amables
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 5. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.

10/10 – Hervorragend

reina

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応が非常によく、清潔で空間的にも余裕がある素敵なホテルです。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 am 5. Apr. 2024
この度は、ヒルトン東京お台場にご宿泊頂き誠にありがとうございます。また、貴重なお時間さいてご意見を賜り重ねて御礼申し上げます。ご意見を拝読し、今回のご滞在にご満足頂けたようで大変嬉しく存じます。また、過分なお言葉を頂戴したことは私共スタッフにとって大変励みになります。これからもお客様にご満足頂けるようサービス向上に精進して参ります。今後ともヒルトン東京お台場をご愛顧賜りますようお願い申し上げます。また、ご利用頂けるようスタッフ一同心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Yun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The view
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 26. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

6/10 – Okay

morimasa

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 26. März 2024
この度はヒルトン東京お台場にご宿泊賜りまして誠にありがとうございます。また、ご滞在の感想をお寄せいただき重ねて厚く御礼申し上げます。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Maryann

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel. Cant wait to stay here on our next visit.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 15. März 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM

10/10 – Hervorragend

Raphael, BOCA RATON

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An oasis in a megacity with spacious rooms and suites, seaview. Very nice hotel.that can be reached by train.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Diane-Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

2/10 – Ungenügend

Jordan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No coffee in the morning. Coffee shop is closed until 11, and in the room you get a little packet of disgusting instant coffee and a water boiler. All of the electronics are yellowed and outdated, and the design feels like the 80s. Just a bad hotel. Don't stay here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We would like to thank you again for your valuable feedback on our restaurants.We are sorry that we did not meet your expectations regarding restaurants.Currently, we are accepting coffee requests at the front desk even before the restaurant is open.All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 28. Feb. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaDuty Manager

10/10 – Hervorragend

sangwook

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 20. Feb. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
全てが最高
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 14. Feb. 2024
この度は、ヒルトン東京お台場をお選びくださいまして、誠にありがとうございました。また、貴重なお時間をさいて当ホテルのレビューをご投稿くださり、このような最高のお言葉を頂戴いたしましたこと、重ねて御礼申し上げます。ご滞在に関しまして、ご満足いただけたご様子に、大変嬉しく思います。今後もお客様に快適にお過ごしいただけますよう、サービスの更なる向上に従業員一同努めて参ります。またのお帰りを心よりお待ち申し上げております。ヒルトン東京お台場ゲストサービス一同

10/10 – Hervorragend

Jaeho

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 14. Feb. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Hyerim

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
도쿄시내에서 조금 떨어진것이 단점이긴한데 그것외에는 쾌적하니 좋았습니다. 아침도 훌륭했고요. 수영장은 따로 돈을 내야 합니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Feb. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM

10/10 – Hervorragend

Yoo Na

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 1. Feb. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

wen hsiang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 30. Jan. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Sang Moon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Great family trip!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 30. Jan. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,

10/10 – Hervorragend

Jungsuk

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 28. Jan. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
레인보우 브릿지와 도쿄타워
레인보우 브릿지와 도쿄 타워가 보이는 방, 방 안에서도 도쿄를 느낄 수가 있어요.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Hilton Tokyo Odaiba . We appreciate your kind words about our Hotel and our staff. We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return.Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

MASAHIRO

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von ヒルトン東京お台場 ゲストサービス一同 am 10. Feb. 2024
この度はヒルトン東京お台場にご宿泊賜りまして誠にありがとうございます。また、ヒルトン東京お台場をご愛顧くださいまして重ねて厚く御礼申し上げます。お客様のご滞在が楽しい思い出になられたご様子、何より嬉しく思っております。次回はさらにご満足いただけるサービスをご提供できるよう日々精進してまいります。お客様のまたのお越しを、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

Boli

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Alice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 13. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Francisco

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Su vista a la ciudad de Tokio es hermosa además de tener centros comerciales a un lado del hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Dear Guest Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba. We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely yours, HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM

10/10 – Hervorragend

Kyohei

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

CLAUDIA

Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Atsuyoshi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice View
最高のロケーションでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
この度は、数あるホテルの中からヒルトン東京お台場をお選びいただきまして、誠にありがとうございました。ご滞在をお楽しみいただけたと拝読し大変嬉しく存じます。 今後もお客様が快適に過ごせるホテルであるようにつとめてまいりますので、これからもよろしくお引立てくださいますようお願い申し上げます。またのお越しをスタッフ一同お待ちしております。 ヒルトン東京お台場 ゲストサービス TM

10/10 – Hervorragend

AHREUM

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
말이 필요합니까. 완벽한 여행이였습니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Tokyo . We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return. Best regards, Hilton Tokyo Odaiba Guest Service Manager

4/10 – Schlecht

Marco

Mit dem Partner gereist
I was expecting a little bit more for what I paid, small room bad lighting and expensive for what it is.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We are sorry that we did not meet your expectations. All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Atsuyoshi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager

10/10 – Hervorragend

Suzanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend
The staff is incredible, so helpful and kind. While it is a family hotel and it can be a bit noisy, this is true, it’s still an incredible hotel, spacious, wonderful staff and the food is also excellent.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager