Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
590 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
590
232 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
232
90 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
90
59 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
59
32 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
32
9,0/10
Sauberkeit
8,6/10
Personal & Service
8,6/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Christoph
14. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christoph
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 14. Feb. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager
8/10 – Gut
Max
28. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toller Blick auf die Skyline mit Tokyo Tower!
Das Hilton Tokyo Odaiba liegt an der Bucht von Tokio mit einem tollen Blick auf die Skyline der Stadt mit dem Tokyo Tower. Die Zimmer sind geräumig und ruhig. Umfangreiches Frühstückbuffet. Das Zentrum ist mit der U-Bahn (Yurikamome Line) rasch zu erreichen. Der grösste Fischmarkt der Welt findest sich auch in unmittelbarer Nähe.
Max
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
6/10 – Okay
Jana
Mit der Familie gereist
15. Juli 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ich hatte zwei Wochen vor der Buchung im Hotel angerufen, um zu wissen, ob man den Pool benutzen kann. Antwort: ja.
Als wir dann ankamen, sagte man uns, der Pool sei geschlossen, wegen der Vorbereitung für Olympia. Das sei schon seit Anfang Juni bekannt gewesen. Wir waren sehr enttäuscht, weil wir das Hotel wegen der zwei Pools gebucht hatten.
Jana
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Mit dem Partner gereist
8. Dez. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vieles hat uns gefallen, allerdings war der Pool und Spabereich über das Wochenende wegen Wartung geschlossen. Der Poolbereich war der Grund, weshalb wir das Hotel über das Wochenende gebucht hatten. Es gab keinen Hinweis, das Pool geschlossen war. Das Hotel hat sich demgegenüber auch ziemlich gleichgültig gezeigt. Ansonsten ist das Hotel sehr gut.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
22. Apr. 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Große Hotelanlage mit sehr guter Lage.
In der Nähe sind Einkaufszentren und eine direkte Bahn und Bus Anbindung.
Das Frühstück war seinen Preis leider nicht wert.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 10 Nächten im April 2019
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
30. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2018
8/10 – Gut
Sascha, Berlin
6. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Könnte eine Renovierung der Zimmer vertragen
Tolle Aussicht auf die Rainbow-Bridge und auf Tokio. Auch in Tokio ist Urlaubsfeeling möglich und das Hotel bietet einem die in Tokio seltene Möglichkeit, draussen sitzen zu können.
Ausschließlich zweipolige Steckdosen und bisher so ganz ohne USB-Adapter, so dass ohne Adapter gar nichts funktioniert, wenn man Strom benötigt.
Sascha
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
3. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöne Kulisse und gut organisiertes Personal.
schöne, große und saubere Zimmer; sehr gutes Frühstücksbuffet (große Auswahl)
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2018
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
27. März 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frühstück war super, Lage und Busverbindung zum Flughafen Top! Personal sehr freundlich. Leider nur ein Raucherzimmer bekommen da es keine anderen Zimmer mehr gab was sehr schade war vor allem bei den Preisen.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2018
10/10 – Hervorragend
Jeremy
25. Mai 2024
Good stuff, expensive very touristy but nice hotel
Jeremy
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service Team am 25. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
zhefeng, Irvine
Mit einer Gruppe gereist
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I stayed for 4 nights and would strongly recommend this hotel for visitors travel to Tokyo because of its convenient location, complimentary breakfast, friendly staff and amazing views from the hotel rooms.
zhefeng
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 15. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
8/10 – Gut
Tatsunori
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Dexter
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
8/10 – Gut
Mark
Mit dem Partner gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needs some refreshing for hallway carpet.
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Mai 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
8/10 – Gut
SAEKO
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
就在台场高达和自由女神像步行可达的距离,旁边也有机场大巴站,交通便利,适合作为东京最后一碗的住宿
Colin
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 21. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
Benjamin
Mit der Familie gereist
11. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We have a short but lovely stay at this property that exceeded our expectations given the average hotel in Japan can be so small. The hotel is conveniently located next to a subway station and was only about 30 minutes by taxi from the Haneda airport. We had a 4 BR room that was convenient and the kids enjoyed the quality of the shower and amenities. The breakfast buffet was lovely satisfying both Japanese and American tastebuds and had a spectacular view of the Bay. Notably, one of the belldesk employees, May (Mei?) was very helpful to us as she spoke excellent English and was able to answer all fo our tourist questions. Note that you'll be 45 minutes on average from major tourist sites within Tokyo by subway but the family enjoyed the subway/train rides so they never felt too long.
Benjamin
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Apr. 2024
Thank you very much for choosing Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you for taking the time to write a review of our hotel and for taking the time to share your kind words with us.We are delighted to hear that you were satisfied with your stay. We will share your comment to our staff Mei.We will continue to make every effort to further improve our services to ensure that our guests have a pleasant stay.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Iswandy
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
10. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just as expected
Iswandy
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Apr. 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Simin
Mit einer Gruppe gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Simin
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
Cheryl
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Worth it!
Cheryl
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 8. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
JORGE BAEZA
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excelente servicio, calidad de alimentos ubicacion perfecta, todo el.personal super servicial y amables
JORGE BAEZA
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 5. Apr. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
reina
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The view
Yun
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 26. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
6/10 – Okay
morimasa
24. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
morimasa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 26. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved the hotel. Cant wait to stay here on our next visit.
Maryann
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 15. März 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM
10/10 – Hervorragend
Raphael, BOCA RATON
Geschäftlich gereist
12. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
An oasis in a megacity with spacious rooms and suites, seaview. Very nice hotel.that can be reached by train.
Raphael
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Diane-Julie
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic!
Diane-Julie
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
2/10 – Ungenügend
Jordan
Mit dem Partner gereist
3. März 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No coffee in the morning.
Coffee shop is closed until 11, and in the room you get a little packet of disgusting instant coffee and a water boiler.
All of the electronics are yellowed and outdated, and the design feels like the 80s.
Just a bad hotel. Don't stay here.
Jordan
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 14. März 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We would like to thank you again for your valuable feedback on our restaurants.We are sorry that we did not meet your expectations regarding restaurants.Currently, we are accepting coffee requests at the front desk even before the restaurant is open.All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
4/10 – Schlecht
Verifizierter Reisender
26. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 28. Feb. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaDuty Manager
10/10 – Hervorragend
sangwook
Mit einer Gruppe gereist
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
sangwook
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 20. Feb. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for your patronage of Hilton Tokyo Odaiba.We are delighted to hear that your stay with us was an enjoyable and memorable one. We will do our best to provide you with even more satisfactory service next time.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo odaiba Guest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Hyerim
Mit der Familie gereist
11. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
도쿄시내에서 조금 떨어진것이 단점이긴한데
그것외에는 쾌적하니 좋았습니다. 아침도 훌륭했고요. 수영장은 따로 돈을 내야 합니다.
Hyerim
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 11. Feb. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,HILTON TOKYO ODAIBAGuest Service TM
10/10 – Hervorragend
Yoo Na
31. Jan. 2024
Yoo Na
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 1. Feb. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba.We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
wen hsiang
30. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
wen hsiang
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 30. Jan. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Sang Moon
Mit der Familie gereist
29. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was excellent. Great family trip!!
Sang Moon
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM am 30. Jan. 2024
Dear GuestThank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba.We are very honoured to receive your kind words.All of us at Hilton Tokyo Odaiba will continue to strive to improve our services to the satisfaction of our guests and we look forward to your continued patronage. We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,
10/10 – Hervorragend
Jungsuk
Geschäftlich gereist
27. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jungsuk
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 28. Jan. 2024
Thank you for staying with Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
21. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
레인보우 브릿지와 도쿄타워
레인보우 브릿지와 도쿄 타워가 보이는 방, 방 안에서도 도쿄를 느낄 수가 있어요.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Hilton Tokyo Odaiba . We appreciate your kind words about our Hotel and our staff. We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return.Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Boli
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
12. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Alice
Mit der Familie gereist
11. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Alice
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 13. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Francisco
Mit der Familie gereist
9. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Su vista a la ciudad de Tokio es hermosa además de tener centros comerciales a un lado del hotel
Francisco
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Dear Guest Thank you very much for staying at Hilton Tokyo Odaiba. We would also like to thank you again for taking the time to share your impressions of your stay with us. We look forward to welcoming you again. Sincerely yours, HILTON TOKYO ODAIBA Guest Service TM
10/10 – Hervorragend
Kyohei
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
5. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kyohei
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
CLAUDIA
5. Jan. 2024
CLAUDIA
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 27. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Atsuyoshi
Mit der Familie gereist
4. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
말이 필요합니까. 완벽한 여행이였습니다.
AHREUM
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for taking a time to share your experience with us and we are delighted to hear that you are enjoyed your stay at Tokyo . We will continue to strive to meet your expectations and look forward to your return. Best regards, Hilton Tokyo Odaiba Guest Service Manager
4/10 – Schlecht
Marco
Mit dem Partner gereist
3. Jan. 2024
I was expecting a little bit more for what I paid, small room bad lighting and expensive for what it is.
Marco
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you very much for your stay at Hilton Tokyo Odaiba.We are sorry that we did not meet your expectations. All of our employees will strive to improve our services in the future.We look forward to welcoming you again.Sincerely yours,Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Atsuyoshi
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Atsuyoshi
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager
10/10 – Hervorragend
Suzanne
Mit der Familie gereist
3. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend
The staff is incredible, so helpful and kind. While it is a family hotel and it can be a bit noisy, this is true, it’s still an incredible hotel, spacious, wonderful staff and the food is also excellent.
Suzanne
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hilton Tokyo Odaiba am 12. Jan. 2024
Thank you for staying Hilton Tokyo Odaiba. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback. Hilton Tokyo OdaibaGuest Service Manager