Gebäudedesign

Bewertungen von Henn na Hotel Tokyo Ginza

3 out of 5
Henn na Hotel Tokyo Ginza
2-2-1 Tsukiji, Chuo-ku, Tokyo, Tokyo

Bewertungen

8,4

Sehr gut

152 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
165 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
41 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
12 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
13 von insgesamt 383 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Seckin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 10. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

Baerbel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 10. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

??

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
変なホテルというが、受付以外普通だった。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

yukari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
築地市場も徒歩圏内で管内も清潔で朝食サービスが無料なのに充実してて満点です!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 23. Mai 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします。

6/10 – Okay

fukashi

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

TAN

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Henn na Hotel Ginza am 19. Mai 2024
Thank you very much for your high evaluation of our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Rui

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 8. Mai 2024
Thank you for staying at the Henn na hotel. We appreciate that you took the time to input your valuable feedback. We look forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

EIJI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
綺麗、静か、アメニティは少い
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 8. Mai 2024
この度は、変なホテル東京 銀座にご滞在いただきまして誠にありがとうございました。是非、また銀座へお越しになる際には、当ホテルをお選び頂けますようスタッフ一同、心よりお待ち申し上げております。

10/10 – Hervorragend

YUKARI

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とっても良かったです
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 1. Mai 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします

8/10 – Gut

Sandra, Orpington

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Small and easy to navigate around the property. Has everything you need for a short stay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

6/10 – Okay

Hang che elim

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I have sensitive skin and have developed rash after staying in the hotel even I have used sandal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

arielle

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was fabulous that we could lock our bags up and explore. Pillows could be improved. Enjoyed tbe breakfast in the morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

6/10 – Okay

Tosiyuki

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

MIWA

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 23. Apr. 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします。

6/10 – Okay

taikou

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

6/10 – Okay

Charvina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
It was ok. The robots dont do anything. Its more of a do it yourself type of place. Very small room. Tv is useless could cast anything on it. Bed is super hard they could at least put cheap foam or something on it. Other then that its ok for the price.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 10. Apr. 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We sincerely apologize that you were not satisfied with your stay due to the many shortcomings. I sincerely apologize.On the other hand, regarding any points that you were not satisfied with, we will share your valuable opinions with all of our staff and will do our best to ensure that our guests have a comfortable stay.We apologize for any inconvenience caused to our customers due to the multiple deficiencies, but all of our employees will continue to work hard every day to improve so that we can provide even better hospitality the next time you visit.

8/10 – Gut

aleisha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was near a couple major train stations I used for my stay. the shower is great and the tub could fill up and cover my knees which i am a Big american. The only thing that really annoyed me was they didnt tell me they had my bags in the back because I used a trnsport company and there is a spot to see bags so I thought my bags wwere lost had to go to the company for them to tell me they where given to staff.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 3. Apr. 2024
Dear customer, thank you for your stay and sharing your experience. We are delighted that you have commented positively on our hotel's location and bathroom facilities. However, we are very sorry for not properly informing you about your baggage. We completely understand the inconvenience this may cause, especially if you are relying on a shipping company. We will take steps as soon as possible to improve our internal communication procedures to ensure that similar situations do not happen again in the future. If you have any further feedback or concerns, please feel free to contact us. Thank you again for your stay and we look forward to having the opportunity to serve you again.

4/10 – Schlecht

kazuko

お部屋もバスルームも想像していたものより広くて快適でしたが、スリッパが布製だからかお部屋に少し独特な匂いがしてたのが気になりました。 他に投稿されてた方もいらっしゃいましたが逆に使い捨ての方がありがたいと思いました。あと、あまり調べないで予約させていただきましたが、フロントの動く人型ロボットがとても怖かったです(泣)
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 29. März 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。客室の臭いに関する問題、誠に申し訳ございません。通風を増やしたり、定期的に部屋を清掃したり、空気清浄剤を使用したりするなど、この問題に対処するために一連の対策を講じております。これからも、すべてのお客様に快適な滞在を提供できるよう努めてまいります。布製のスリッパに関する問題につきまして、貴重なご意見をありがとうございます。お客様からのご提案を検討し、早急に使い捨てスリッパへの変更を検討させていただきます。お客様の快適さと衛生環境を確保するために、改善策を検討してまいります。お客様からのフィードバックを重く受け止め、サービスの向上に努めてまいります。ご意見ありがとうございました。またのご利用を心よりお待ちしております。

6/10 – Okay

Yuki

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
普通のビジネスホテルって感じでした。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 28. März 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします。

8/10 – Gut

???

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
無駄なことは省き、でも快適に過ごせるように配慮されていて満足です。 特に部屋の備品が他のホテルにはない物が設置されていて、初めて使わせていただきました。 お菓子やお酒類、朝食などが時間毎に無料で用意されていて、とてもサービスが良かったです。 また、他の宿泊客のマナーも良くて、安心して利用させていただきました。 すぐ近くにコンビニもありますし、駅にも近いので立地も便利だと思います。 また機会があれば利用したいと思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 28. März 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします。

8/10 – Gut

Sue

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Walk up was convenient with subways and combini’s in close proximity. Hotel itself was clean, quiet, safe and had good amenities. Dining area was small so at peak times there was nowhere to sit. Room was clean and quiet but was a bit small and there was only one small pillow.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 24. März 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We would like to thank you again for your valuable comments and comments regarding our hotel.We sincerely apologize once again for not being satisfied with the food provided at the hotel.Regarding the in-room facilities, we are considering improvements based on the opinions we received.We will continue to strive to enhance the facilities of our rooms and improve our services in order to meet the expectations of our customers, so we look forward to your continued patronage.

10/10 – Hervorragend

Hironosuke

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 15. Apr. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

???(NISHIKUBO)

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
綺麗でこだわりなく止まるだけ希望の方にはとても良いと思いました
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 23. März 2024
この度は私どものホテルにご来館いただき誠にありがとうぎざいました。大変光栄でございます。貴重なご意見をもとに今後もサービス向上に努めて参ります。またのご来館を心よりお待ち申し上げております。

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great property would stay here again. Good shower, clean, air conditioned.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 19. März 2024
Thank you very much for staying at Henna Hotel Tokyo Ginza. We are honored to hear that you were satisfied with our hotel's condition. Thank you very much for your feedback again.

10/10 – Hervorragend

Shunsuke

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
東京エリアのホテルにしては部屋サイズが大きく、余裕を持って荷物を広げられる。 朝食とは別に夜のフリードリンクサービスもあるのでゆっくり滞在できる。すぐ近くにファミリーマートもある為緊急時の買い物も困らない。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 10. März 2024
この度は、変なホテル東京銀座にご滞在いただきまして、誠にありがとうございました。大変利便性の高い立地となっておりますので、ご家族でのご旅行も必ずやお楽しみ頂ける事と存じます。何卒、今後とも変わらぬご愛顧を請け賜りますようお願い申し上げます。

8/10 – Gut

AZUSA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Michiyo

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

TING YU

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 15. Feb. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

Natalie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

L

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay and convenient
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 5. Feb. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

L

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent place to stay in Ginza
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 31. Jan. 2024
Thank you for staying at Henna Hotel Tokyo Ginza.Also thank you for your comment.We will continue to strive to improve our services. We will waiting for your stay again at our hotel when you come to Tokyo.

10/10 – Hervorragend

CHUN SHUN

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 1. Feb. 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.Thank you very much for your high evaluation.We will continue to strive to improve our room facilities and services in order to meet the expectations of our customers.Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

Luz

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Near train station!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 21. Jan. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely property with enough space for a family of three to stay comfortably. Far enough from the main Ginza stretch to be quiet but not too far from Ginza or Tsukiji for it to be a hassle to get to.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 13. Jan. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

NARUHIRO

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
値段の割に部屋も朝食が充実していたし、サービスも良かった。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 13. Jan. 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊頂き誠にありがとうございます。この度は当ホテルにご満足頂けました様で大変嬉しく思います。頂いたご意見・ご感想を今後の励みとし、より質の高いサービスの提供に努めてまいります。 今後ともよろしくお願いいたします

10/10 – Hervorragend

Annie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nous avons été impressionné du service à la clientèle vraiment exceptionnel!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 10. Jan. 2024
Merci beaucoup d'avoir séjourné au Henn na Hotel Tokyo Ginza.Merci pour vos compliments concernant le service de notre personnel de l'hôtel.Je suis très honoré de recevoir cela.Nous continuerons à nous efforcer d'améliorer les installations de nos chambres et d'améliorer nos services afin de répondre aux attentes de nos clients, c'est pourquoi nous attendons avec impatience votre soutien continu.

8/10 – Gut

Kanako

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
銀座からも徒歩圏内で立地最高です。ただ、何故かダブルの部屋を予約していたのに当日チェックインの時に満室だからツインにアップグレードしますと言われました。満室とはどういう事?アップグレードとは?と思いましたが満室なら仕方ないと諦めました。部屋は広くなったけど1人の宿泊でベッドは2ついらないし、大きなベッドでゴロンゴロンしたかったなーと、ちょっと残念でした。 でも滞在中の飲み物のサービスはとても助かるし、LGスタイラーもあるからコートなどもリフレッシュ出来たし、お部屋の中はとても綺麗だったので総合的には大満足です!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 7. Jan. 2024
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。客室に関しまして、ご迷惑をお掛けし大変申し訳ございません。今後このような事が発生しないよう、業務の見直しを行って参ります。また、このようなご迷惑をお掛けしたにもかかわらず高評価をいただきましたこと、お礼申し上げます。お客様にはご迷惑をお掛けし大変心苦しく存じますが、次回にお越しになられる際には更に良いおもてなしができますよう、従業員一同日々、改善に努めて参ります。 ご滞在、ご投稿ありがとうございました。

8/10 – Gut

Nathalie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Good enough for a short stay
+ Good location, friendly staff, clean, all amenities you need, good breakfast. - very hard beds, small rooms but thats Tokyo, too much plastic use
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 7. Jan. 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We apologize for not being able to meet your wishes regarding the facilities in your room.Regarding the facilities and equipment in the guest rooms, we will work to improve them based on your opinions and impressions to make your stay more comfortable.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Tokyo.

8/10 – Gut

Erick

Aufenthalt von 11 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 22. Jan. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

10/10 – Hervorragend

GABRIELA

Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 20. Jan. 2024
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad to hear that you were satisfied with your stay.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Tokyo.

8/10 – Gut

Aya

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 30. Dez. 2023
この度は変なホテル東京銀座にご宿泊いただきまして誠にありがとうございます。また、貴重なご意見ありがとうございます。高評価をいただきまして、大変光栄でございます。今後ともお客様のご期待に沿える様、お部屋の施設の充実やサービスの向上に努めてまいりますので、一層のお引き立ての程お願い申し上げます。

8/10 – Gut

JOYCE

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location and Central to town. Enjoyed the breakfast and room. Please clean aircon filters more often though Thank you
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 22. Dez. 2023
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are very honored to receive your compliments regarding our hotel's location and lounge services.We apologize for any inconvenience caused regarding the air conditioner filter.Regarding the points you have pointed out, we will promptly report them to each person in charge, and all staff will reconfirm that we will provide thorough guidance on guest room operations and provide services that meet our customers' expectations.Our entire staff looks forward to choosing our hotel when you come to Tokyo again.

8/10 – Gut

Hideaki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 6. Feb. 2024
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza.We are glad that you were satisfied with your stay at our hotel.We will use your comments and suggestions as encouragement in the future, and we will strive to provide even higher quality services. Thank you for your continued support.

8/10 – Gut

Satomi

10/10 – Hervorragend

CHIA WEN

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
非常滿意離築地市場很近,下次還會再來
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 30. Nov. 2023
Thank you very much for staying at Henna Hotel Tokyo Ginza. We are very honored to hear that you were satisfied with our hotel. We will make daily efforts to provide even more advanced services based on customer evaluations.We hope you will reserve us again when you stay in Tokyo.Thank you.

10/10 – Hervorragend

Jhaclyn Yabut

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 21. Nov. 2023
Thank you very much for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza. We would also like to thank you for taking the time to write a review. We are very honored to receive your high evaluation of our hotel. All of our staff are looking forward to your next stay.

8/10 – Gut

Gilles

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tout à fait correct !
Cet hôtel "bizarre" (c'est ce que veut dire Henn na en japonais!) est tout à fait convenable, le personnel est sympathique (les robots ne servent pas à grand chose!) et le quartier est calme et agréable, et bien situé (2 lignes de métro à 5-10 minutes de marche max). Chambre petite bien sûr (on est à Tokyo), mais bien équipée et fonctionnelle. La laverie en bas est un gros plus! Petit déjeuner un peu sommaire, mais c'est inclus, tout comme les snacks et l'apéritif du soir. Je n'hésiterai pas à revenir!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 16. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel and for sharing your review.We are very grateful for your kind words and promise to continue providing the best service in the future.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Tokyo.

6/10 – Okay

Riikka

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 16. Nov. 2023
Thank you very much for staying at our hotel and for sharing your review.We are very grateful for your kind words and promise to continue providing the best service in the future.We hope that you will choose our hotel the next time you come to Tokyo.

8/10 – Gut

Chan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Given the price, nothing to complain
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Henn na Hotel Tokyo Ginza am 14. Nov. 2023
Thank you for staying at Henn na Hotel Tokyo Ginza. We appreciate that you took the time to input your valuable feedback. We will continue working to enhance the facilities and services of our rooms to meet the expectations of our customers. We really hope that we will have the pleasure to welcoming you back again to Japan.

6/10 – Okay

Marguerite

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pros: Nice location with access to several train stations within walking distance. Clean room. Friendly and easy check in. Cons: Beds were too hard. Fruit at breakfast was frozen every time we went.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von 変なホテル東京銀座 am 11. Nov. 2023
Thank you very much for staying at Henna Hotel Tokyo Ginza. We are pleased to hear that you were satisfied with our hotel's location. We are also very grateful to receive your compliments on our staff's service. All of us at Henna Hotel will continue to make every effort to satisfy our guests, and we look forward to serving you in the future. Thank you very much for your stay and your contribution.