Außendetails

Bewertungen von Act Hotel Roppongi

2.5 out of 5
Act Hotel Roppongi
7-17-15 Roppongi, Minato-ku, Tokyo, Tokyo

Bewertungen

8,4

Sehr gut

104 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
94 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
43 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
9 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 255 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,2/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Central location
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great location, good service, clean and new. Unfortunately, the rooms are quite small, although on the average for Tokyo.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Catherine

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Overall, this is a very decent property to stay at for a short stay in Tokyo. Even though it is adjacent to a large street, the hotels quite quiet--but perhaps the room doors could be thicker as you hear whenever anyone is in the hallway. Although there is no comfortable space in the lobby to gather, the rooftop is a really nice amenity. The free soft ice in the lobby is also great, but it would be nice if the windows were clear (not frosted) as you cannot see anything from the rooms. The rooms themselves are smaller than others I have stayed in in Tokyo. If you are staying two in a room, I wish you luck finding a place for more than one suitcase.
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
zentral gelegenes Hotel, sehr sauber und gepflegt, hilfsbereites Personal, werde ich wieder buchen
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2019

6/10 – Okay

Sandro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018

2/10 – Ungenügend

Andreea, London

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
We stayed at this hotel for the last 4 nights in Tokyo, and I got to say that for the price we payed I was expecting way more that this. Our double room we was extremely tiny. There was no room for luggages or either a wardrobe were to store your clothes. What a disappointment! One of the towels they’ve changed was still dirty with a big yellow stain, for which I was a bit shocked and repelled. The cleaning service was only available after 3 consecutive staying days and not everyday (as all hotels should provide). The only good thing was the area, as the hotel is located just across the road of Roppongi station. Will definitely not recommend.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Serena

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
The hotel is wonderfully located, just in the heart of Roppongi, yet very silent. The room I rented was very small and not particularly fancy, yet adequate. No restaurant or breakfast service. The staff was very kind.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jonathan

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the hotel were amazing! They were really friendly and went out of their way to help me, especially the manager. Despite the language barrier, they made sure I had a great experience. Thank you so much!
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Eveline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms are small, but comfortable and perfect for single travellers. You get new towels every day and the room gets cleaned every 3 days. No complaints at all about the hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Matthew

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Katy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

KOSUKE

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Kaylee

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Gideon

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

MIYUKI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
小学生の娘同伴で宿泊。六本木のイメージ的に騒がしいのを覚悟していましたが、ホテル周辺も館内もとても静かでとても過ごしやすかったです。お部屋にシャワーブースがありました。一泊ならシャワーで十分でした。オーバーヘッドシャワーも楽しめました。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Daisuke

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

???

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

jun

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Yasuko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

カズトシ

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Racquel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great room, close to lots of dining places, transport was close. Loved the free ice cream.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

あやか

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

NAOMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

リエ

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Manuele

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 12 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

WENYA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Yuri

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とても綺麗で、サービスもよく、周辺も観光しやすかった
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Moe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff is friendly and kind. Location is very convenient.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

4/10 – Schlecht

ワカコ

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
宿泊料金の高さと施設があってないと感じた
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

michael

Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Bryson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wonderful 1 night stay! No complaints here.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I wasn’t sure about Act Hotel, but I enjoyed my stay. It was convenient, quiet, and the room was largest one I stayed at in Japan. Only down side was there wasn’t a view, but the rooftop bar kind of made up for it. Friendly staff and the amenities were as expected. Remember to bring a 3 to 2 wall outlet adapter when in Japan. I picked an American to Japanese wall adapter at Don Quijote.

10/10 – Hervorragend

Marjorie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staffs are very helpful & accommodating. The hotel near ate the train station, near shopping malls & restaurants & convenient stores.
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

KOZUE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
コンパクトはお部屋でしたが、なぜか窮屈感がなく、とても心地よく過ごせました。スタッフの方も感じが良く、今回ホテルをこちらにして良かったと思いました! また利用させていただきたいと思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

えつぞう

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Martin

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

めぐみ

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
娘と1泊させていただきました。思った以上に静かでお部屋もベッドルームとくつろげる場所が別々でとてもゆっくり過ごせました。ソフトクリームもおいしかったです。またリピートさせていただきます。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Naomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

6/10 – Okay

??

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

4/10 – Schlecht

Hui Peng

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in took too long time.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Decent hotel for the price
Convenient and close to train station, but no elevator to reception, somewhat inconvenient if you have lots of luggage. Hotel is pretty clean, but very small and dated amenities.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Front Desk am 3. Apr. 2023
Thank you for staying in our hotel. We have elevator in our hotel. I'm sorry for the trouble if you couldn't find our elevator. We will try our best to improve our service. ACT HOTEL ROPPONGI

10/10 – Hervorragend

NOBORU

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

akari

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Juarez Jose

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023

6/10 – Okay

Arjay

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Could been nice stay, unfortunately no free bottled water, no wifi in lobby, and charged me for 45 mins that late check out. No consideration. Maybe next time give consideration even an hour late check out since its 3pm check in
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Mao, Meguro-ku

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft