Eingangsbereich

Bewertungen von Motel 6 Tewksbury, MA - Boston

2 out of 5
Motel 6 Tewksbury, MA - Boston
95 Main St, Tewksbury, MA

Bewertungen

6,0
189 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
218 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
182 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
175 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
238 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

6,2/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

5,6/10

Ausstattung

5,8/10

Zustand der Unterkunft

5,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Walter

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Trotz Nichtraucherzimmer muffig verrauchter Raum in lärmiger Umgebung.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Motel war sauber und die Zimmer schön groß. Leider sollte w lan mindestens $3 Pro Tag Kosten.

2/10 – Ungenügend

Ulrich, Köln

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
U.Fischer
- kein Swimmingpool wie angekündigt - Renovierungsphase - ohne Kühlschrank - keine Sitzgelegenheiten Outdoor - kein Kaffee außerhalb der Frühstückszeiten - Zwischentür zum Nachbarzimmer - man hörte alles - für diese wenigen Inhalte echt teuer - kein kostenloses WiFi

10/10 – Hervorragend

Alicia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

EDWARD

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We reserved a non smoking room because my wife has asthma. were told they were all taken and given a smoking room. They said that was not a guarantee when you request it, only a suggestion and if they were all out of them they could give us a smoking room. The phone in the room did not work. The box spring made very loud noises any time either of us moved or turned over in the bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Elvira

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Weird scent that was strong in the room
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Marilene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Muito bom
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

4/10 – Schlecht

Katelyn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The staff at the front desk are very nice! Unfortunately, the building and rooms are disgusting. Our original room stunk so bad, the door was broken and would'nt even latch, and there was no hot water at all. The only room they had available to put us in was a smoking room, so that room stunk too, but at least we had hot water.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

sean

Gut: Personal & Service
Room had burnt mark everywhere but otherwise clean
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Mai 2024
Hi Stephen,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Stephen

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
The bathroom had hair in the tub. The walls had not been washed in a long time. The laminated floor at the toilet was cracked. The non smoking room 249 was a recent smoking room, smelled terrible.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Nancy Y. am 15. Mai 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 – Hervorragend

michael a

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean room
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. Mai 2024
Hi Traveler,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Jeliel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 1. Mai 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

2/10 – Ungenügend

Stephen

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Nancy Y. am 3. Mai 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

2/10 – Ungenügend

Kristen, Plymouth

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was not even hot water but if you want to sleep with one eye open this seems like the spot.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Kristen,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 – Gut

John

Mit dem Partner gereist
Needs a total update.not clean around the area.bed was hard.shower was stained with cigarette burns .
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi John, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

6/10 – Okay

Arranya

Nice and quite
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Brand Experience Team am 23. Apr. 2024
Hi Arranya, We are glad you enjoyed your stay!Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Jim

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unsatisfied with my stay. It was loud and very unsafe. The room I had was cold and there was no hot water for a shower. I want a full refund due to this horrible experience.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Jim,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Diana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Brand Experience Team am 27. März 2024
Hi Diana,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Calilia, philadelphia

Good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Nancy Y. am 19. März 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 – Okay

claudia

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
La habitación estaba sucia, pedimos que limpiaran y se tardaron dos días en llegar, las toallas contadas, el olor que tenía no era agradable.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 12. März 2024
Hola viajero,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 7. März 2024
Hi Alexander,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Calilia, philadelphia

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I never been to a motel 6 where it’s no refrigerator or microwave. It’s time for Boston to upgrade
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Calilia,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

eladio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hola viajero,¡Gracias por la calificación perfecta! Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit Haustieren gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I know some people don't like trains but when that rooled up for an hour or so stood back and relaxed from the rumbleing of the freight train berry cool!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Brand Experience Team am 6. März 2024
Hi Daniel,Five stars?! Thanks for your review, we really appreciate the support. We hope to see you again real soon.Maz K.#Team6

10/10 – Hervorragend

Stephen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Nancy Y. am 23. Feb. 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Dawid

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Emmanuel, Fall River

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

Matthew

2/10 – Ungenügend

Moses

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Giovani

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Jenet, San Antonio

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Mark

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Bed was comfortable and the price was right for an easy place to rest but pipes taped with duck tape to hide holes in bathroom. Definitely not a quiet area. Stuff was very nice though. They was were very helpful and friendly and time I came to the desk. I would stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

8/10 – Gut

Gregory

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I was there for a night so I could get to Boston for surgery
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Nancy Y. am 17. Jan. 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Definitely a pass
The place smelled of weed and there were hairs on the bed and towels. The only reason it didn’t get a 1 is because there were no critters. Front staff was nice but will be avoiding in the future.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi Jennifer,Thanks for taking the time to share your review! We pride ourselves on providing a comfortable night's rest, so we’re always disappointed to hear when that doesn’t happen. Even though we fell short of your expectations this time, we’re committed to doing better next time, and apologize for any inconvenience. Lilith#Team6

2/10 – Ungenügend

David

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dirty and smelly room,used condom in trash can,pubic hair and stains on bed sheets.did not care to spend the night there.i went to the reception and gave the keys back to the clerk.i hope i get reimbursed for that.never again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 9. Jan. 2024
Hi David,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

10/10 – Hervorragend

Jamie

Mit dem Partner gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Bhargav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

ADILET

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

4/10 – Schlecht

Roberta

Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Wilner

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The rooms are nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hi Wilner, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Eve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Motel 6 in Tewksbury is a reliable place to stay! The staff is very kind and helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

10/10 – Hervorragend

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

amanda

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Eliany

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Erik

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Raquel

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Stephen

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room key had to be reprogrammed every day during our stay. Toilet plugged. Phone did not work. We were given a room that adjoined another room. There was a refrigerator in front of the adjoined room door. We could hear conversations (normal speaking voice), alarm clocks, phones
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Brand Experience Team am 13. Dez. 2023
Hi Stephen,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

2/10 – Ungenügend

Saúl

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No me gusto la atención del personal
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Brand Experience Team am 26. Dez. 2023
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

2/10 – Ungenügend

CLAUDIA

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023