Lobby

Bewertungen von Teaneck Marriott at Glenpointe

4 out of 5
Teaneck Marriott at Glenpointe
100 Frank W Burr Blvd, Teaneck, NJ

Bewertungen

8,8

Hervorragend

607 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
243 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
68 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
52 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Wolfgang

everything ok
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Dennis

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
In Ordnung
Angenehmer Aufenthalt, 30 Minuten Busfahrt zum Times Square, leider gab es kein kostenfreies WLAN.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Glad you enjoyed you stay! Appreciate the comments and hope that you visit us again when you are in Teaneck or visiting the city

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Die Lobby lässt viel erahnen. Die Zimmer können bei weitem nicht mithalten. Schlechtestes Preis-Leistungsverhältnis meiner kompletten Reise. Zudem ließen sich die Fenster nicht komplett schließen. Die Bushaltestelle direkt am Hotel mit einer schnellen Verbindung nach NYC war definitiv das Beste. Mit einer Familie geht es auf Dauer leider sehr ins Geld.

10/10 – Hervorragend

Francisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really clean, spacious rooms. Location is great if you’re driving to NYC.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 27. Mai 2024
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Jay, Warren

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marriott Teaneck Team am 25. Mai 2024
Thank you for such a positive review!

8/10 – Gut

pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott Team am 3. Mai 2024
Thank you! We can’t wait for another opportunity to make it a 5 star review!

2/10 – Ungenügend

Claire

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Horrible Horrible Hospitality!!! I stayed Marriot on April 27th with my husband. I arrived around 5pm and there was a female personnel at the front desk who was tall and dark skin and she was extremely rude and condescending. She seemed like a manager and there was a guy colleague next to her. She didn't show any smile on her face and no eye contact the whole time I was checking in. She made me feel I'm such a weirdo that I didn't get what she says quickly. Also she made me feel very uncomfortable and intimidating as I was asking different questions. It basically ruined my entire stay with bitter feeling even though room was wonderful and cozy which is the reason I love to choose Marriot whenever I travel.  I have visited many Marriott locations, and this was by far the worst in terms of hospitality. I find it difficult to comprehend how a 5-star hotel can tolerate such behavior. I will not to return to this location for sure and if Marriott condones this level of hospitality, I will reconsider choosing Marriott for future stays. Hospitality is integral to the hotel business, and guests should not be made to feel horrible, especially considering big money spent. I don't want to give up Marriot just because of this experience. Hope it won't happen again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 29. Apr. 2024
Thank you for your review. We do apologize for the negative experience you had and can assure you this is not the norm of our property. We looked to try and make it right and apologize that we fell short of your expectations. We hope to have another opportunity soon to host you again.

10/10 – Hervorragend

Tamika

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was perfect
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 24. Apr. 2024
Thank you for such an amazing review!

10/10 – Hervorragend

ruth

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was friendly and the room was spacious.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Marriott Teaneck Team am 22. Apr. 2024
Thank you for these amazing 5 stars!

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marriott Teaneck Team am 23. Apr. 2024
Thank you Mark!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marriott Teaneck Team am 8. Mai 2024
Thank you!

8/10 – Gut

Jocelyn M

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They charged me an early arrival fee, but the manager is working with me to refund the fee which I appreciate.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 18. Apr. 2024
Thank you for this 4 star review! We cannot wait to see you again to make it a 5 star experience.

10/10 – Hervorragend

Minh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 17. Apr. 2024
Thank you for this beautiful 5 star review!

10/10 – Hervorragend

Amina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had a great experience. From start to finish
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marriott Teaneck Team am 14. Apr. 2024
Thank you for these 5 stars!

10/10 – Hervorragend

Patrice

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Professional clean and easy to park. Rooms were extremely clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von The Marriott Teaneck at Glenpointe am 13. Apr. 2024
Thank you for this amazing review!

10/10 – Hervorragend

Shaneka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The ambiance was amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Teaneck Marriott at Glenpointe Team am 12. Apr. 2024
Thank you for this amazing 5 star review!

10/10 – Hervorragend

Christal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Quiet, ample parking and wonderful staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Andy D., General Manager am 4. Apr. 2024
Dear Christal,I am delighted you had a great stay. We look forward to your next visit.

6/10 – Okay

Sasha, Upper Marlboro

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Although the hotel and the staff was amazing I had a scary experience since me and my children were staying in a room that had a connecting door, and the guest next door decided that he/she would bang and kick the door at around 10pm which freaked my children out. I calle front desk and they did make changes to our room to a different floor. But it was still a horrible moment & couldn’t get a good night after that scared.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andy D., General Manager am 2. Apr. 2024
Dear Sasha,I apologize for the disruption caused by the guest in the room next to yours and understand how upsetting that would be.

6/10 – Okay

Touffik

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Teaneck Marriott Team am 20. Apr. 2024
Thank you for this review. We apologize we fell short of your expectations and we can assure you this is not the norm.

8/10 – Gut

Robert, Houston

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Would have been a great stay had the room not been so cold despite setting the heating to its highest level, and despite having extra blankets. The HVAC really needs some desperately required attention!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Andy D., General Manager am 25. März 2024
Dear Robert,I apologize for the problem you encountered with the HVAC system. I will have our engineering staff address the issue. I do hope to see you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Jonathan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Place was clean and very big. I did get lost looking for the elevator but i past it like a dumby but its was good. And the anime con the weekend i went was amazing. Hotel staff where very nice with both the hotel and the helping out the con as well. Also it was very good price for the weekend when i went. Would definitely come back next year if anime con is hosted here.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Andy D., General Manager am 5. März 2024
Dear Jonathan,I am delighted you had a great stay. We hope to see you at nest year's Con.

8/10 – Gut

myung ji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Andy D., General Manager am 23. Feb. 2024
I am happy you enjoyed your stay. I hope we can earn a 10 of 10 rating on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Baskal

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel, spacious and clean
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Lesly

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 19. Feb. 2024
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Gut

Andrys

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 19. Feb. 2024
Dear Andrys,Thank you for the good rating. We will work on earning a 5 of 5 on your next visit.

8/10 – Gut

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Stephanie,Thank you for the good rating. We will try to earn that 10 of 10 rating on your next visit.

8/10 – Gut

Cliff

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was very spacious, parking was very easy, having a Starbucks onsite was awesome. The walls were a little thin, we could hear our neighbors' various escapades. The bathroom was a little outdated, but everything was clean.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 1. Feb. 2024
Dear Cliff,I am happy you enjoyed your stay. Thank you for your feedback. We hope to earn that 5 of 5 rating on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Kevin

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating

10/10 – Hervorragend

Nadir

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 17. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

8/10 – Gut

Janice

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
everything you needed was in one spot and very close to main highway
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
I am happy you enjoyed your stay. We hope to deliver a 5 out of 5 experience on your next visit.

8/10 – Gut

Nancy

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for the good rating. We hope we can deliver a 10 out of 10 experience to you on your next visit.

10/10 – Hervorragend

Irina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Gilberto

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 23. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Marvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Only stayed 1 night but it was very nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Dear Marvin,I am delighted you had a great stay with us. We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Caitlin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 1. Feb. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Ambreen

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Sammy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 8. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Gerard

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Needs an in room microwave. But otherwise excellent. Will stay here again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Gerard,I am happy you had an excellent experience at our hotel. We look forward to your next visit.

10/10 – Hervorragend

Lourdes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 3. Jan. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Tamika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
Had a great stay. Was quiet, clean and the staff was very friendly.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 3. Jan. 2024
Dear Tamika,I am delighted you had a great stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Darvey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 3. Jan. 2024
Thank you for the excellnet rating.

10/10 – Hervorragend

LADY

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 29. Dez. 2023
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

wadih

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
a good place to stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 29. Dez. 2023
Thank you for the excellent rating

8/10 – Gut

herb

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 29. Dez. 2023
Thank you for the good rating. We hope to earn a 5 out of 5 rating on your next stay.

10/10 – Hervorragend

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Andy D, General Manager am 13. Feb. 2024
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 21. Dez. 2023
Thank you for the excellent rating.

10/10 – Hervorragend

stanley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 21. Dez. 2023
Thank you for the excellent rating.

6/10 – Okay

Annakay

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 21. Dez. 2023
Dear Annakay,I apologize for not delivering and excellent experience to you. I would like to know where we fell short so we can work on improving our guest experience.

10/10 – Hervorragend

Maryna

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Andy D, General Manager am 21. Dez. 2023
Thank you for the excellent rating.