Lobby

Bewertungen von Wyndham Grand Tbilisi

5 out of 5
Wyndham Grand Tbilisi
3 Lado Gudiashvili Street, Tbilisi

Bewertungen

8,8

Hervorragend

15 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
9 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 27 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Georg

Für mich, ist kein fünf Sterne Hotel, Frühstück könnte besser sein, sehr schlechte Schallisolierung in Badezimmer kein Bidet.Klimaanlage hat sehr gut funktioniert leiser und war angenehm warm ins Zimmer . Reinigung konnte besser sein in Reception Leute sehr nett aber nicht gut geschult
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Dennis

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Akihiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff, great location
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kourosh, Lloydminster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Wyndham Grand Tbilisi Hotel Management am 6. März 2024
Dear Kourosh,Thank you for sharing your valuable time and experience with us, your feedback is very important! Here at Wyndham Grand, we continuously strive to exceed your expectations. Looking forward to seeing you soon!Best regards,

10/10 – Hervorragend

Leon

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I like everything around
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Wyndham Grand Tbilisi Hotel Management am 28. Feb. 2024
Dear Leon,Let us thank you for recommending Wyndham Grand Tbilisi Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Sudhir, Webster

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was excellent and very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Santosh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great job Wyndham Hotel
Very pleasant stay at this hotel. Staff was very friendly and spot on with service. Will stay only at this hotel when we visit Tbilisi again and again and again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham Grand Tbilisi Hotel Management am 9. Aug. 2023
Dear Santosh,We greatly appreciate you taking the time to provide outstanding feedback regarding your experience. It is indeed a great motivation for our team to hear about your satisfaction. It has been a joy and privilege to host you, and we look forward to welcoming you again to Wyndham Grand Tbilisi Hotel soon. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Sergei, Seattle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Wyndham Grand Tbilisi Hotel Management am 17. Juli 2023
Dear Sergei,Let us thank you for recommending Wyndham Grand Tbilisi Hotel after the experience you had with us! We truly hope that we will have the opportunity of welcoming you back soon in the future. Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Vadim

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Wyndham Grand Tbilisi Hotel Management am 17. Juli 2023
Dear Vadim,Thank you for choosing Wyndham Grand Tbilisi Hotel and sharing your valuable time and experience with us. It's our great pleasure to see that overall you have enjoyed your stay at our beautiful hotel and the staff made it pleasant. We are looking forward to welcoming you soon in the nearest future.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Gunstein

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tbilisi City
Great hotel in a good location for exploring the city. Everything from shopping and good restaurants within walking distance of the hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Reservations am 29. Mai 2023
Thank you very much for your positive comment and will be happy to host you again at our hotel.Kind regards,Reservations Team

8/10 – Gut

Emre

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

8/10 – Gut

Avraham, Modiin

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hotel, nice place friendly Staff, good location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

ABDULLAH

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Asif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous Hotel - Central Location
Excellent stay, friendly staff and very cooperative General Manager. We would definitely revisit this hotel.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good Location. Indoor Patio Room
After travelling around Georgia we returned back to this hotel again, because it's in a convenient location. We knew the patio room is basically an indoor room having experienced it ourselves the first time. But it's one of the cheapest 5 star options in central Tbilisi. That being said, I wonder how many other 5 star hotels around the world in 2022 still use synthetic duvets and pillows.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Patio Room is basically an indoor room
We booked the Patio Room and we were expecting a ground floor courtyard? But it's basically an indoor room, you open the window and it's the lobby and reception right underneath, you can hear people talking. No natural sun light.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

meltem

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021

6/10 – Okay

jean

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Abdulla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Sulaman

Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2021

4/10 – Schlecht

Patrick, Miami

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Booked the Club King Suite. Paid almost twice as normal King room. Upon checkin no mention of club level rooms or club access. Elevator has signs for club level rooms and executive lounge on 6th floor. Went back to ask why we don’t have club level room and access to executive lounge. Was told - sorry you can use the lobby bar for tea/coffee but you don’t have access to club level floor. 3 days I asked every day to speak to manager, was told someone will call, no one ever explained why we were not given club access.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von Irina Berozashvili am 17. Feb. 2020
Dear Mr. Pradeep, Thank you for choosing the Wyndham Grand Tbilisi Hotel and sharing your valuable time and feedback with us. On the day of your arrival our Food and Beverage Director was informed about the issue and has offered you the benefits of Executive lounge to be used in our Lobby lounge, as the whole 6th floor where as well as Executive Lounge is currently out of service. Also, we would like to inform you, that there are not club level rooms available on the 6th floor, only Executive Lounge is located there, thus we have allocated the room for you based on your reservation request. With regards to the elevator sign mentioning Executive Lounge, we will be opening this facility shortly and signs were created accordingly. We are sorry that your expectations have not been met. All comments we receive are taken serious, your feedback helps us to continuously improve our service. Thank you once again for choosing our hotel for your stay in Tbilisi and would be happy to welcoming you soon in the nearest future. Kind Regards, Irina Berozashvili Rooms Operations Manager

10/10 – Hervorragend

Ludmila

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von Wyndham Grand Hotel Team am 7. Feb. 2020
Dear Ms. Ludmila, Thank you for choosing Wyndham Grand Tbilisi Hotel and taking time to review our hotel, we are very glad to see that overall you have enjoyed your stay with us! We would love to hear more about your experience, so that we can use your valuable feedback to deliver an even better experience next time. Here, at Wyndham Grand Tbilisi Hotel, we continuously strive to exceed your expectations. Please contact us with any further comments or suggestions you wish to share and we look forward to host you in the nearest future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Golan

Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

shimon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ideal hotel in the center of Tbilisi
a new, very nice hotel with very good service and ideal location
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019