Daunenbettdecken, Zimmersafe, Schreibtisch

Bewertungen von Regent Taipei

5 out of 5
Regent Taipei
No 3, Lane 39, Section 2, ZhongShan North, Road, Taipei

Bewertungen

9,2

Wunderbar

704 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
215 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
46 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
26 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 9 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Mardo

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel great service staff is amazing specially at the Taipan lounge Lily,Rae and all the orhers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

YOSHITSUGU, izumi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
朝食付きで予約したのですがついてませんでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael, Whistler

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Upgraded with reservation to king bed room on 18th floor of hotel. Granted two free beverages out of mini bar, excellent front desk and housekeeping service. Delicious added buffet breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tomoya

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My regular hotel. Customer service, buffet, and restaurants are great.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

???

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
スタッフは会う方全てのマナーが良い
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

HIDEO

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
朝食をエンジョイしています。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jin Ho, IRVINE

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mami

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yat Fung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This was my second time stayed in this hotel. Once more I received a 5 star hotel experience. I don’t have any complaints or negative feedback at all. I will stay in Regent again next time I am in Taipei.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Hemraj

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent room service. Attentive staffs.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

yoshihiro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフは親切で優しかった。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Shining

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great area!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

David Li-Ming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A real 5 star hotel
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Yumi

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Murata

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s nice hotel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Masashi

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

PAK WAI

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

HARUMI

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋の空調の調整ができず、とても暑かった。
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von ジャパニーズVIPサービスマネージャー am 2. Mai 2024
この度はリージェント台北をご利用いただき誠にありがとうございます。また、オンラインにてご意見をお寄せいただき誠にありがとうございました。この度は空調の温度調整に関しましてご案内不足があり、快適な客室空間をご提供できずご不快の念をお掛けいたしましたこと、心から深くお詫び申し上げます。頂戴しました貴重なご意見を無駄にすることのないよう、ホテル内で共有させていただき、どのお客様にもご満足頂けるおもてなしを提供できますよう、誠心誠意改善に努めて参る所存でございます。この度は貴重なご意見をご投稿いただきましてありがとうございました。リージェント台北 ジャパニーズVIPサービスマネージャー

4/10 – Schlecht

Jennie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
My husband and I recently completed a one-week stay at your hotel. It was overall an enjoyable experience - but we'd like to call attention to a few things that made our stay less pleasant than expected. (a) Tripping hazards near the front entrance and in the lobby. As I approached the entrance to the front lobby, I tripped on the single-step raised platform. This could have been a serious fall and definitely not a good way to start a vacation. We noticed the same design in the lobby itself. Both represent somewhat hidden completely unexpected hazards. I believe more should be done to prevent potential falls - placing staff there to warn patrons is not an effective solution as it failed in my case. (b) Substandard room. We are IHG platinum elite members. Even though it was booked through a 3rd party, we did not expect a room that the upkeep we expected. The bathroom was old with cracked/peeling caulking along the floor and walls, the toilet barely flushed, and the bed was uncomfortable. We were not forewarned that there would be remodeling into the night - instead we found a note in the room. We ended up leaving a few days early. In contrast, our stay last October with an IHG hotel in Osaka was an amazing experience. Not everything was disappointing. We enjoyed cocktails in the lounge, and found the buffet to be above average. The hotel is well-situated and conveniently located next to shopping areas and restaurants. We found the staff to be warm and friendly.
Aufenthalt von 9 Nächten im April 2024
Antwort von Assistant Director of Rooms am 30. Apr. 2024
Dear Ms. Jennie,Thank you for sharing your comments following your recent stay at Regent Taipei.We want to apologize for the oversight on your staying experience sincerely. Your comments have been passed along to the entire team and related management. We will continue to do our very best to carry forward our service principles for the comfort and satisfaction of our guests. Once again, thank you for taking the time to share your important feedback with us. Should you need any further assistance, please feel free to contact us through this mail.Best regards,Nita Chen Assistant Director of Rooms Regent Taipei

10/10 – Hervorragend

joe, westmont

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alex, Skokie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Regent has a beautiful interior.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Mineo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

HAHK RAE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
엄청 고르고 고르다보면 이 호텔이 최고라고 느껴서 선택을 하고, 실제 투숙한 뒤 더욱 만족하는 호텔이라 느꼈습니다. 중화권 출장을 매우 많이 다니는 편이라 평가에 신뢰성이 있다 자부합니다
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

SEONGJIN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Jennifer

Gut: Personal & Service
Easy and convenient location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Takayuki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフの対応が非常に良いです。あと部屋も清潔で広かったです。台北駅に近いのと寧夏夜市にも近いので良かったです。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Kwok Sum Samuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Room is spacious but quite old. The mattress is too firm for me. The staff service is average.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Relations am 30. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your comments with us following your recent stay at Regent Taipei.On behalf of our Hotel management team, I would like to express our sincere gratitude for the comments and observations you provided us with. Environmental awareness has been actively developed at the Regent.Once again, thank you for taking the time to share your tremendous feedback with us, we will continue to do our very best in carrying forward our service principles for the comfort and satisfaction of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back to Regent Taipei for another memorable stay in the near future.Regent Taipeicustomerservice@regenttaiwan.com

10/10 – Hervorragend

Ran

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A hotel with a lot of details and thoughtful design. Good location. Excellent service. Absolutely a top choice for anyone who is first goin Taiwan!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

KEISUKE

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
得にありません。 流石5つ星という他ありませんdwでした。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Jane

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
This hotel is outdated. It has too many hidden steps on the property.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Relations am 20. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for taking the time to share your comments with us following your recent stay at Regent Taipei.On behalf of our Hotel management team, I would like to express our sincere gratitude for the comments and observations you provided us with. Environmental awareness has been actively developed at the Regent.Once again, thank you for taking the time to share your tremendous feedback with us, we will continue to do our very best in carrying forward our service principles for the comfort and satisfaction of our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back to Regent Taipei for another memorable stay in the near future.Regent Taipeicustomerservice@regenttaiwan.com

10/10 – Hervorragend

Nobuyuki

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
定宿にしています、最近は古さも出てきましたが変わらずセンスとホスピタリティは素晴らしいです
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

tadashi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
次回も利用したいです。 何もかも最高です。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

REINA

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
サービスが非常に良い
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Hsuante, tallahassee

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Best hotel in Taipei
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Hanako

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
スタッフも丁寧で大変居心地良かったです。ベッドのマットレスが最高でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Hirokazu

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Kazuyasu

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Sang Ah

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Mardo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel great staff and service evryone so helpfull and kind i will return
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Eric, Leonia

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good CS
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Kazuhiro

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

mitsuru

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
周辺は公園もあり静かですが近くには色んなショッピングもできて楽しい 歩いて5分で地下鉄もあり移動もとてもしやすい
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Juei fu

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Eizo

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
TAIPAN LOUNGE を利用しました。ここはいつも満足できる。素晴らしいホスピタリティーとスマートな対応が徹底されています。 ただし、全てのレストランで同じ対応がなされているわけでは無く、ビュッフェスタイルのブラッスリーは混雑している際は接客もため息まじりで対応され、まあまあ残念な思いです。 このホテルに逗留するならタイパンフロアは必須だと思います。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

seunghyun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
조용하고 고급스런 숙소였습니다
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

NAGANO

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

NYUK MUIE

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Ho Yin

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024