Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
614 von insgesamt 785 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
614
132 von insgesamt 785 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
132
26 von insgesamt 785 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
26
3 von insgesamt 785 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
3
10 von insgesamt 785 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
10
9,6/10
Sauberkeit
9,4/10
Personal & Service
9,2/10
Ausstattung
9,6/10
Zustand der Unterkunft
9,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Joerg
Geschäftlich gereist
24. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Joerg
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 27. März 2023
Hello Joerg,Thank you for staying at Hotel Resonance Taipei. Look forward to welcome you back soon for another blissful experience.
10/10 – Hervorragend
Chang
Mit der Familie gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were friendly and helpful. We appreciate their excellent hospitality.
Chang
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Peng, Pleasant Hill
15. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Peng
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Joon Kiat
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location
Joon Kiat
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Tatsuya
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテル内はとても綺麗で静か。
どこに行くにも便利な立地。
Tatsuya
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Ming
Mit einer Gruppe gereist
10. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
One of the best hotel experience for me!
Ming
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
FUJITA
Mit der Familie gereist
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ホテルの施設も綺麗で快適に過ごせました。
Hiroshi
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Anna
Mit einer Gruppe gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really like the hotel. Value for money. It is cozy and convenient. Walkable distance from train station and nearby got the huashan wen chuang
Anna
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Michika
3. Mai 2024
Michika
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Alan
Mit der Familie gereist
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
This is my 2nd time staying
Alan
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
HARUMI
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wanted go green, but it seems our towels were replaced with new. I didn't place the "go green" sign on the bed for. So why? Was i supposed to place it when no need to change towels? Also hair conditioner ran out when i was using! Otherwise it was a very pleasant stay.
HARUMI
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Benjamin
26. Apr. 2024
Benjamin
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Kazuhiro
24. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Kazuhiro
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
matthew
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great breakfast spots on the blocks surrounding the hotel and it's very close to the subway
matthew
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Janice Wendy Wan-Yee
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Janice Wendy Wan-Yee
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
6/10 – Okay
NATSUKO, Togane,Togane-shi
18. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
NATSUKO
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Mogera
15. Apr. 2024
Mogera
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Antonio
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel was great. I've not appreciated the lack of a restaurant and the breakfast at Starbucks
Antonio
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
8/10 – Gut
Shen Hui Joel
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great fitness room
Shen Hui Joel
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Yuko
4. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Modern and stylish design;
Nice service with heart;
Clean and tidy environment.
Kevin
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Yuki
3. Apr. 2024
Gut: Personal & Service
Yuki
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Andrew
Mit dem Partner gereist
2. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and modern hotel. Staff is extremely friendly, accommodating, and professional. Rooms are sleek and well desgined. Location is conveniently located near the MRT station, 711, and several food options.
Andrew
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 20. Mai 2024
Hello Andrew,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei and sharing your experience with us.It's fantastic to know that you found our hotel to be clean and modern, and our premium location has added convenience to your stay. We are also glad to learn that our staff exceeded your expectations with their friendliness, professionalism, and accommodation. We take pride in providing exceptional service to our guests, and we're delighted that our team made your stay memorable.Thank you once again for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another blissful stay in the future!
10/10 – Hervorragend
Siu Yin
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SEOKBUM
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
10/10 – Hervorragend
Wei
28. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Wei
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
8/10 – Gut
Edward
Mit dem Partner gereist
27. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place to stay. It is easy to walk to get to places. The only thing is that most of the food are western food, not typical Taiwanese. We are looking for local Taiwanese style food, not westernized which we can have daily.
Edward
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 20. Mai 2024
Hello Edward,Thank you for your feedback and for choosing to stay with us. We're glad to hear that you found our hotel to be a great place to stay and that our location made it easy for you to explore the area.We also would like to share with you that there are lots of delicious eateries nearby, such as moon moon food, a favorite for its typical Taiwanese cuisine, popular among both locals and international guests. Additionally, there are various other dining options, and our team members would love to share their pocket list with you.Thank you once again for your review, and we hope to have the opportunity to welcome you back in the future.
10/10 – Hervorragend
Joshua
26. März 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel!
Joshua
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 20. Mai 2024
Hello Joshua,Thank you for your great review!Hope to see you again soon!
4/10 – Schlecht
Alky
Mit dem Partner gereist
25. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
素晴らしい
Katsutoshi
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 20. Mai 2024
Hello Katsutoshi,Thank you for your review. We hope to welcome you again whenever your travel plan brings you back to Taipei.
10/10 – Hervorragend
yu
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good place to stay
yu
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 9. Mai 2024
Hello yu,Thank you for staying at Hotel Resonance Taipei and giving us a perfect score!We hope to welcome you back soon for another great stay experience.
8/10 – Gut
AKINORI
Geschäftlich gereist
15. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
清潔感のある、ライフスタイルホテルでした
AKINORI
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 3. Mai 2024
Hello AKINORI,Thank you staying at Hotel Resonance Taipei and for taking the time to leave us the lovely comments.The facilities and services are indeed designed to accommodate modern travelers’ needs. We are very glad that you like our design, too. We look forward to welcoming you back in near future.
10/10 – Hervorragend
SIU KUEN
14. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
SIU KUEN
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von 台北時代寓所管理團隊 敬上 am 16. Apr. 2024
SIU KUEN 您好,感謝您的肯定,期待很快就能再次與您相會。
10/10 – Hervorragend
yuanxin, Bellevue
11. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing staff and great hotel with very good amenities.
Couldn't ask for anything more.
Matthew
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 16. Apr. 2024
Hello Matthew,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei. It’s our honor to learn that you had a great stay with us.Your compliment will definitely be shared with our team and we look forward to welcoming you soon for another blissful experience.
8/10 – Gut
SIK KAU
Mit dem Partner gereist
7. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
櫃面服務員有禮,執房員工都好體貼,酒店新淨整潔,洒店地点超方便,直得比個👍
SIK KAU
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von 台北時代寓所管理團隊 敬上 am 16. Apr. 2024
SIK KAU您好,感謝您下榻台北時代寓所並撥冗留下住宿感想。自2020年開幕以來,台北時代寓所藉著便利的地理位置及暖心體貼的服務,已成為許多旅人探索城市的熱門選擇之一,很高興得到您的肯定。期待很快就能再次歡迎您回來,為您帶來更多幸福體驗。敬祝 順心平安
10/10 – Hervorragend
Daisuke
Mit einer Gruppe gereist
6. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
とにかく清潔
トイレも紙を流せるのが良い
Daisuke
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 16. Apr. 2024
Hello Daisuke,Thank you for staying at Hotel Resonance Taipei and giving us a perfect score.We are glad to learn that you are satisfied with our cleanliness as well as the toilet facilities. Look forward to welcoming you again whenever your travel plan brings you back to Taipei.
8/10 – Gut
Ayako
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ayako
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 16. Apr. 2024
Hello Ayako,Thank you for staying at Hotel Resonance Taipei. If there's anything we can do better, please let us know. Thank you
10/10 – Hervorragend
YUKI
Mit einer Gruppe gereist
4. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 2. Apr. 2024
Hello YUKI,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei and for taking the time to share your experience with us.We're thrilled to hear that our location, just a 2-minute walk from MRT Shandao Temple Station, made your exploration of the city effortless and enjoyable. Your appreciation for the cleanliness of your room and the attentive service, including the thoughtful replenishment of drinks during your multiple-night stay, means a great deal to us. Your kind words will be shared with our team member, Helena, who will be greatly encouraged by your feedback. Ensuring your satisfaction is our top priority, and we eagerly look forward to welcoming you back for another comfortable and memorable trip in the future.
10/10 – Hervorragend
ATSUKO
4. März 2024
ATSUKO
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 20. Mai 2024
Hello ATSUKO,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei. We look forward to welcoming you again soon!
10/10 – Hervorragend
Spencer
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Spencer
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von 台北時代寓所管理團隊 敬上 am 16. Apr. 2024
Spencer您好,感謝您的滿分評論,期待很快就能再次與您相會。敬祝 順心愉快
10/10 – Hervorragend
Tatsuya
Geschäftlich gereist
2. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
大変過ごしやすいホテルです。
交通の便も大変良い
Tatsuya
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 16. Apr. 2024
Hello Tatsuya,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei. We are happy to know that you are satisfied with our premium location and had a comfortable stay with us.Look forward to seeing you again soon!
10/10 – Hervorragend
TAKAKO
Mit der Familie gereist
28. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
運氣不好踩到雷
角落房間居然聽的到室外機聲音,隔音也太差
Kun Yen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von 台北時代寓所管理團隊 敬上 am 2. Apr. 2024
Kun Yen您好,感謝您下榻台北時代寓所並與我們分享住宿感想。對於此次未能提供您一次舒適的住宿體驗,在此謹代表團隊向您致上深深的歉意,這絕對不是我們想帶給客人的感受;我們很重視您的意見,儘管您住的房間外並無室外機,任何聲音來源都確實可能影響住宿品質。因此一收到您的反饋,我們已要求工程夥伴前往檢視修繕,確保賓客能有舒適的住宿體驗。同時,我們也已將您的喜好備註至系統中,未來將盡力安排,為您提供更舒適靜謐的住宿環境。若住宿期間有任何需要協助之處,也請您不要客氣隨時告知,團隊將竭誠為您服務。再次感謝您特意點出我們需要改善的地方,我們也會持續努力,期待很快就能再次歡迎您回來,讓您感受到我們的進步。敬祝 順心平安
8/10 – Gut
Kac
Mit dem Partner gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely and modern interior design both in the room and lobby! I stayed in the corner room which was way more spacious than expected. The bed and pillows were truly comfy I had good sleeps during my stay. What a bonus the hotel offered complementary tokens for food and drink at the hotel starbucks! There are also a lot of good local food and coffee around the area.
The only imperfections were the toilet lighting was not friendly for makeup, and the housekeeping was a lit annoying knocking the door at 9am😂 just rmb to turn on “do not disturb” if you dont wanna get waken haha
Kac
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 2. Apr. 2024
Hello Kac,Thank you for staying at Hotel Resonance Taipei and sharing your stay experience with us.Designed by internationally renowned architect and one of the world’s top interior design companies, Hotel Resonance Taipei with beautiful interior design and comfortable room is definitely a great place to compliment a city adventure.Meanwhile, as there are lots of delicious eateries nearby, we sincerely hope the flexibility of Starbucks credit can give travelers like yourself an opportunity to have local dining experience and still can enjoy a freshly brewed coffee in the morning or a glass of wine in the evening. Glad to know you like it as well.We hope to welcome you back soon for another blissful experience.
10/10 – Hervorragend
??
Mit einer Gruppe gereist
22. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 2. Apr. 2024
Hi there,Thank you so much for your wonderful review! We are thrilled to hear that you had an enjoyable and comfortable stay at Hotel Resonance Taipei.We appreciate your kind words about the stylish and clean facilities, the exceptional service from our staff. We're also delighted to know that you found our proximity to various destinations convenient.Again, thank you for your review and recommendation and we look forward to welcoming you back to Hotel Resonance Taipei very soon!
10/10 – Hervorragend
Yukiko
Mit der Familie gereist
21. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
とても快適でした。また台北に来る時は次も泊まりたいと思いました。
Yukiko
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Resonance Taipei Management Team am 2. Apr. 2024
Hello Yukiko,Thank you for choosing Hotel Resonance Taipei.It’s our honor to learn that you had a comfortable stay and we look forward to welcoming you again whenever your travel plan brings you back to Taipei.
6/10 – Okay
KIT MAN
Mit der Familie gereist
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room is smaller than expected. Toilet is too close to the bed. Overall very loud when sleeping
KIT MAN
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
CHI WAH
20. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
CHI WAH
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von 台北時代寓所管理團隊 敬上 am 16. Apr. 2024
CHI WAH您好,感謝您下榻台北時代寓所,如果有我們能做得更好的地方也歡迎您隨時讓我們知道。再次感謝您的時間與指教。